Hoe deed je dat. met die foto van Funda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Waarschijnlijk is Broer Konijn daar nu ook al te oud voor... Om nog iets nieuws te beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Ja bij mij ook, hij is wel heel gevoeligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe deed je dat. met die foto van Funda?
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van je
ow... effe proberen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).
Internet Explorerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lukt niet, wat is IE dan?
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Ik heb Chrome ofzoiets, dus dan klopt het wel![]()
gaat dus niet bij mij
ow...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |