4chanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
Het universele antwoord op uw vraag:
[ afbeelding ]
Kwam door verscheidene usersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was uiteindelijk wel echt een bagger SC, maar vooral de eerste paar maanden waren best tof.
Tja, gewoon negeren als een muur..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
True. Altijd gedonder in die SC. Daarom poste ik er niet meer uiteindelijk.
Uiteindelijk gaat dat tóch tegenstaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, gewoon negeren als een muur..
Gewoon even een gedachte hoor.. maar, als je alle muren negeert loop je er dan niet een keer tegen aan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, gewoon negeren als een muur..
Ik bedoel in de zin van, jij bent de muur en je praat niet terug.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Gewoon even een gedachte hoor.. maar, als je alle muren negeert loop je er dan niet een keer tegen aan?
Oooooquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van, jij bent de muur en je praat niet terug.
Slaapze.quote:
quote:
Wel een bietje henig an he?quote:
Misschien ben je een ei aan het leggen zoals een kip?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef LovingMe het volgende:
Ik zag net een beetje doorzichtige afscheiding in mijn slipje, wat nu? Waardoor zou het kunnen komen?
Je gaat eraan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef LovingMe het volgende:
Ik zag net een beetje doorzichtige afscheiding in mijn slipje, wat nu? Waardoor zou het kunnen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |