Toch blijft er één ding over wat ons toch altijd samenbrengt en dat is Miss.Kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef aight1 het volgende:
ik voorzie een romance tussen TS en Oerbeer, wat uitloopt in een relatie met veel ruzie waardoor ze snel weer uit elkaar gaan en elkaar echt nooit meer spreken
prima bijnaam voor een kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Toch blijft er één ding over wat ons toch altijd samenbrengt en dat is Miss.Kut
Boh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef LovingMe het volgende:
Op wiens hoofd mag ik als dank zitten? Die van Oerrrrrbeeerrrr???
nog beter, klinkt erg royalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Die van mij heet Princess Vagina van Monaco
HOI POEPIEquote:
Hey.quote:
HOOOOOIIIIIquote:
quote:
Die ouwe tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:22 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook wel eens UDOWU vol met blauw laten lopen. Kwamen ze uit alle hoeken van het forum. Dat was echt fantastisch.
Heb je het ook weer opgeruimd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:22 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook wel eens UDOWU vol met blauw laten lopen. Kwamen ze uit alle hoeken van het forum. Dat was echt fantastisch.
Wanneer ga jij op vakantie?quote:
Er staat een worst in de OP.quote:
quote:
Jij was toch lieff??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wanneer ga jij op vakantie?
Naar een afgezonderd eiland.
Zonder internet.
Voor altijd
Hier HIER HIER! Alleen nu de kwaliteit nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
Nee, ik ben van de anti-kut-brigade-dienst.quote:
Was uiteindelijk wel echt een bagger SC, maar vooral de eerste paar maanden waren best tof.quote:
Nah. Viel toch niet meer te redden.quote:
Soms, dat ligt eraan.quote:
Ah, hommo dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de anti-kut-brigade-dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |