quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Madame-W het volgende:
ja dom van mij, heb mij niet echt aan mijn snelheid gehouden
Drie overtredingen dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Madame-W het volgende:
nou ik had haast ben ik met hoge snelheid over de busbaan gegaan, en heb ook gewoon te hard gereden
ga jij lekker lopen kloten op een ander forumquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef Madame-W het volgende:
de openbare weg is beter af zonder jou rot kop, niemand heeft om jou mening gevraagd dus ga lekker lopen klote op een andere topic
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Maakt het uit dan? Je rijdt nu toch ook gewoon vrolijk verder zonder rijbewijs?
TR gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Madame-W het volgende:
klote op andere forum? laat me aub niet lachen forum is zeker van je pa stinkwijf, nogmaals ga niet op mijn topic lope klote stinkerd en ga ergens anders je bek open trekken want ik ben niet in je praatjes geintereseerd
Borderline?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Madame-W het volgende:
klote op andere forum? laat me aub niet lachen forum is zeker van je pa stinkwijf, nogmaals ga niet op mijn topic lope klote stinkerd en ga ergens anders je bek open trekken want ik ben niet in je praatjes geintereseerd
Als je 13 jaar bent kun je toch helemaal geen rijbewijs hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Madame-W het volgende:
goed gepraat ja als je 13 bent mag je niet rond deze tijd lopen klote op internet dus ga een leven zoeken op andere topic.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Als je 13 jaar bent kun je toch helemaal geen rijbewijs hebben?
okee bedanktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Tuinman het volgende:
gewoon aanvragen, procesverbaal gaat nog naar ovj en die gaat zeggen je mag hem weer inleveren, tot die tijd mag je rijden.
en daarna een jaar of 2 niet meer
Ik heb al een leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Madame-W het volgende:
janneke141 ga een leven zoekennnnnnnn
sorry maar ik walg van jou en je reactie en ja heb wel mijn rijbewijs gehad, en kan heel goed rijden dat ik soms wat te hard rij wil niet zeggen dat ik niet kan rijden dus ga ergens anders reacties plaatsen want heb niks aan die van jouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef dude1960 het volgende:
Even serieus, je bent niet goed bij je hoofd. Ten eerste, met hoge snelheid over de busbaan omdat je haast hebt: Totaal gestoord. Ten tweede, rijden als je rijbewijs is ingenomen betekent dat je onverzekerd rondrijdt, oftewel als je een ongeluk oid veroorzaakt ben je je leven lang de pineut. Ten derde, je hebt GVD net een EMG cursus gedaan, heb je daar helemaal niets van opgestoken??
Sorry hoor maar ik walg van mensen zoals jij, mijn familieleden en vrienden rijden ook op de weg waar jij rijdt en mensen zoals jij brengen die in gevaar.
Goh heb jij een rijbewijs??? nou meid koop een taart en vier het!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb al een leven.
En een rijbewijs.
Zoek een ander forum. Doei.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Madame-W het volgende:
[..]
sorry maar ik walg van jou en je reactie en ja heb wel mijn rijbewijs gehad, en kan heel goed rijden dat ik soms wat te hard rij wil niet zeggen dat ik niet kan rijden dus ga ergens anders reacties plaatsen want heb niks aan die van jou
Nou ik zoek helemaal niks blijf lekker hier, heb je ergens last van rot je op en neem je je rot kop meequote:
En je denkt zo te worden geholpen in de toekomst?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Madame-W het volgende:
[..]
Nou ik zoek helemaal niks blijf lekker hier, heb je ergens last van rot je op en neem je je rot kop mee
doeei
jaaaa en heb jou hulp daar niet bij nodig dus rot op!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Syntos het volgende:
[..]
En je denkt zo te worden geholpen in de toekomst?
nou gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Marie30 het volgende:
Ik rijd al sinds 1998 en heb mijn rijbewijs zelfs nog nooit moeten laten zien. Jij maakt het wel erg bont.
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef destrovel het volgende:
Werkelijk, de mods zijn langzaam vandaag
k*twijfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Madame-W het volgende:
[..]
Nou ik zoek helemaal niks blijf lekker hier, heb je ergens last van rot je op en neem je je rot kop mee
doeei
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef dude1960 het volgende:
Even serieus, je bent niet goed bij je hoofd. Ten eerste, met hoge snelheid over de busbaan omdat je haast hebt: Totaal gestoord. Ten tweede, rijden als je rijbewijs is ingenomen betekent dat je onverzekerd rondrijdt, oftewel als je een ongeluk oid veroorzaakt ben je je leven lang de pineut. Ten derde, je hebt GVD net een EMG cursus gedaan, heb je daar helemaal niets van opgestoken??
Sorry hoor maar ik walg van mensen zoals jij, mijn familieleden en vrienden rijden ook op de weg waar jij rijdt en mensen zoals jij brengen die in gevaar.
Beetje jammer dat het dan ook nog niet geholpen heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef Madame-W het volgende:
jaa maakt zeker uit, als het mij niet uitmaakte had ik geen cursus gedaan van 800 euro
In de zomer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen überhaupt een rijbewijs halen? Te dom om te poepen, dit.
Het is slaaptijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef destrovel het volgende:
Werkelijk, de mods zijn langzaam vandaag
Waarschijnlijk op curacao.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen überhaupt een rijbewijs halen? Te dom om te poepen, dit.
Hey hey, ik heb 'm ook in de zomer gehaald. Ook nog om tien uur 's ochtends, er was geen hol op de weg.quote:
nou heb je tips niet nodig dus ga iemand anders maar blij maken met je onzinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het dan ook nog niet geholpen heeft
Als dit echt is, dan verdien je een mooie Batavus. Kan je lekker fietsen. Krijg je een strak kontje van
En verder hangt het ervan af wat je allemaal geflikt hebt. Maar de OvJ zal wel niet blij met je zijn
Gelukkig ben je wel een heel vriendelijk persoonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Madame-W het volgende:
'Maar wat kan er nou helemaal gebeuren'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef Marie30 het volgende:
Mensen die denken dat dit niet echt is... : Ik heb al vaker gehoord over mensen die hun rijbewijs gaan afgeven en terug gaan ophalen met de auto
Trutje mensen zoals jij wil niemand helpen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Madame-W het volgende:
[..]
nou heb je tips niet nodig dus ga iemand anders maar blij maken met je onzin
Volgens mij heb ik het enige juiste antwoord gegevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Madame-W het volgende:
nou heb je tips niet nodig dus ga iemand anders maar blij maken met je onzin
Echt héquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef Cardozo het volgende:
[..]
'Maar wat kan er nou helemaal gebeuren'_!
Een intrigerende zin... In je ma, de hol... Hmmm...quote:
Je gaat er toch echt zelf ook op in nadat je een antwoord hebt gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef Madame-W het volgende:
Ach wat zielig allemaal dat jullie geen leven hebben en hier even je hart komen luchten,
Zegt degene die een verstandelijk beperkt topic aan heeft gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef Madame-W het volgende:
Ach wat zielig allemaal dat jullie geen leven hebben en hier even je hart komen luchten,
Na het lezen van de OP dacht ik nog, hmm even naar WGR schoppen waar dit topic hoort maar als je zo op users gaat lopen reageren denk ik niet dat het daar wel een succes wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Madame-W het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |