IF's zijn een ander verhaal hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt een paar honderd duizend. Ik mag hopen dat je zelf ondertussen ziet wat goede en niet goede deals zijn.
IF gibbs gaat volgens mij alleen stijgen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF's zijn een ander verhaal he![]()
En lijkt wel of de markt compleet veranderd is sinds 19.00 uur
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF's zijn een ander verhaal he![]()
En lijkt wel of de markt compleet veranderd is sinds 19.00 uur
Ik neem dit als een complimentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goed
Net of Bill Gates op een forum gaat vragen of hij wel een goede laptop gekocht heeft
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goed
Net of Bill Gates op een forum gaat vragen of hij wel een goede laptop gekocht heeft
Lijkt me een prima deal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb net IF Gibbs gekocht voor 14k, goede deal?
Staan er wel een stuk duurder op, maar ik verwacht dat hij binnenkort gaat zakken
Is het ookquote:
Ik ga er gewoon mee spelen en dan zie ik wel.quote:
Als ik iedereen verkoop tik ik het miljoen bijna aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het ookNiet onzeker zijn over deals, maar gewoon die miljoenen binnen halen. Volgens mij zijn we binnenkort allemaal miljonair hier als we zo bezig blijven
Klasse hoor, een week na releasequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik iedereen verkoop tik ik het miljoen bijna aan![]()
Straks iedereen hier op FOK met Messi en Ronaldo
Dankjequote:
Je hebt die goal van Benzema hopelijk niet gemist?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
En die goal van Benzema, broek vol spetters.
Klopt.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je hebt die goal van Benzema hopelijk niet gemist?
Ik had vroeger altijd toen ik nog naar wedstrijden van Feyenoord ging dat ik de helft van de goals mistequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Geen idee, ik denk zo snel uit mn hoofd gerekend dat ik rond de 700 a 800K zal komen. Had dat nooit verwacht, maar EA maakt het met alle rewards wel makkelijk, en de idioten die op de markt zitten doen de rest, traden heb ik echt nog nooit zo makkelijk meegemaaktquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
Ik liep hier de eerste dagen van Full Release nog te janken dat het traden me zo slecht afgaat. Had dan ook wel 0,0 ervaring in FUT van voorgaande versies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk zo snel uit mn hoofd gerekend dat ik rond de 700 a 800K zal komen. Had dat nooit verwacht, maar EA maakt het met alle rewards wel makkelijk, en de idioten die op de markt zitten doen de rest, traden heb ik echt nog nooit zo makkelijk meegemaakt
Niet eens meegekregen dat je gegaan bent, je hebt heel wat grote meneren gezienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Grote meneren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet eens meegekregen dat je gegaan bent, je hebt heel wat grote meneren gezien
Mee eens, alhoewel in Eriksen niet zo op vond vallen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik zit het verslag te lezen, maar er zijn dus mensen die Eriksen en Blind slecht vonden.Vooral Eriksen was echt goud. De tweede helft heeft hij geen bal verspeeld en ontzettend veel tempo gebracht. Ook Blind was defensief sterk en bijna elke aanval begon bij hem. Boerrigter was absurd slecht, Sana had te weinig in te brengen. Vermeer was top.
Eriksen was voor rust echt ontzettend zwak hoor..iedere aanname verneukte hij en dan ging hij ook nog overcompenseren met rare hakballetjes die allemaal fout gingen. Na rust wel redelijk hersteld, al heeft Ajax eigenlijk gewoon 15 minuten goed gespeeld en 75 minuten ontzettend zwak..Gewoon los van de veel betere tegenstander, het eigen spel was echt dramatisch.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik zit het verslag te lezen, maar er zijn dus mensen die Eriksen en Blind slecht vonden.Vooral Eriksen was echt goud. De tweede helft heeft hij geen bal verspeeld en ontzettend veel tempo gebracht. Ook Blind was defensief sterk en bijna elke aanval begon bij hem. Boerrigter was absurd slecht, Sana had te weinig in te brengen. Vermeer was top.
Ik heb een tijdje 'm zitten letten, maar man die was echt sterk. Krijgt hij een bal ingespeeld met een hijgende Essien in z'n nek, doet met zijn hele lichaam alsof hij opendraait naar links, maar gaat rechts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel in Eriksen niet zo op vond vallen.
Misschien omdat hij in de CL meer schoten te verwerken krijgt..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:00 schreef Greenpeas het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Vermeer altijd beter in de CL? Of komt dat gewoon omdat hij daar minder wedstrijden speelt, dus minder fout kan doen?
Tsja, ik heb natuurlijk geen herhalingen gezien, dus die hakballetjes zijn mij bijvoorbeeld niet opgevallen. Mijn frustraties uitten zich meer richting Boerrigter. De tweede helft heb ik op Eriksen gelet en vond ik 'm echt goed spelen. Ook al ging er wat fout; hij was de enige die met lef op het middenveld speelde en ballen durfde op te eisen. Hij liet zien dat hij als een van de weinigen de spelsnelheid aankon.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eriksen was voor rust echt ontzettend zwak hoor..iedere aanname verneukte hij en dan ging hij ook nog overcompenseren met rare hakballetjes die allemaal fout gingen. Na rust wel redelijk hersteld, al heeft Ajax eigenlijk gewoon 15 minuten goed gespeeld en 75 minuten ontzettend zwak..Gewoon los van de veel betere tegenstander, het eigen spel was echt dramatisch.
Sana Hoesen Babelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
Ik snap ook niet waarom Boerrigter steeds speelt. Zet Sana op links, de Jong in de spits en Babel op rechts
Zijn techniek is inderdaad echtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 'm zitten letten, maar man die was echt sterk. Krijgt hij een bal ingespeeld met een hijgende Essien in z'n nek, doet met zijn hele lichaam alsof hij opendraait naar links, maar gaat rechts.Essien.
Ik vond het zo jammer van Hoesen.Dat had ik 'm echt gegund. En mezelf natuurlijk ook.
Daar hadden wij 't ook al over.. Juist als de 2-2 gevallen was, had Real er waarschijnlijk overheen gewalst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn techniek is inderdaad echt. Het combinatiespel gaat nu echt 10x beter met Babel en Sana erbij, maar Real was gewoon een maatje te groot. Zelfs als het 2-2 was geworden, had Ajax er geen punt uit kunnen spelen denk ik.
Deze man weetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sana Hoesen Babel
Eriksen Boccara/Sporkslede De Jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Boer wil graag spelen volgens het vertrouwde Ajax systeem. Dat is 4-3-3 met vleugelspelers die graag het veld breed houden en met een goede voorzet komen. Boerrigter is op dit moment gewoon niet in vorm, maar voor zijn blessure was hij een van de betere. Hopelijk haalt 'ie snel weer z'n oude niveau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
Ik snap ook niet waarom Boerrigter steeds speelt. Zet Sana op links, de Jong in de spits en Babel op rechts
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:04 schreef StijnDa het volgende:
Vermeer doet het bij jullie nog steeds goed als hij een enorme blunder maakt, of er 4 tegen krijgt, maakt niet uit.Ik zie liever Cillessen. Ik kijk altijd weg op het moment dat Vermeer voetballend moet reageren. Bijvoorbeeld een terugspeelbal.. Dichtgeknepen billetjes. Een goede keeper is er eentje die opvalt qua reddingen en die je een goed, stabiel gevoel geeft. Vermeer blijft soms een grabbelaar die onverantwoord uit komt etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vermeer kan beter voetballen dan Cillessen, daarom krijgt hij ook de voorkeur van Frankquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie liever Cillessen. Ik kijk altijd weg op het moment dat Vermeer voetballend moet reageren. Bijvoorbeeld een terugspeelbal.. Dichtgeknepen billetjes. Een goede keeper is er eentje die opvalt qua reddingen en die je een goed, stabiel gevoel geeft. Vermeer blijft soms een grabbelaar die onverantwoord uit komt etc.
Dan ken Cillissen echt niet voetballuhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vermeer kan beter voetballen dan Cillessen, daarom krijgt hij ook de voorkeur van Frank
Dan heb je een andere eriksen gezien dan mij, ik vond hem spelen zoals altijd, hij heeft de klasse maar gebruikt het niet en speelt daardoor als een modale eredivisiespeler.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb je een andere eriksen gezien dan mij, ik vond hem spelen zoals altijd, hij heeft de klasse maar gebruikt het niet en speelt daardoor als een modale eredivisiespeler.
Dan moet Frank nog een keer goed opletten. Cillissen is toch echt véél nauwkeurig met z'n passes en zijn lengte is gewoon een groot voordeel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vermeer kan beter voetballen dan Cillessen, daarom krijgt hij ook de voorkeur van Frank
Essien speelde dan ook bagger. khedira is echt 10 klassen beter. Voetballend sterker, defensief sterker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 'm zitten letten, maar man die was echt sterk. Krijgt hij een bal ingespeeld met een hijgende Essien in z'n nek, doet met zijn hele lichaam alsof hij opendraait naar links, maar gaat rechts.Essien.
Ik vond het zo jammer van Hoesen.Dat had ik 'm echt gegund. En mezelf natuurlijk ook.
dan mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb je een andere eriksen gezien dan mij, ik vond hem spelen zoals altijd, hij heeft de klasse maar gebruikt het niet en speelt daardoor als een modale eredivisiespeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |