Misschien die Spanjaard van Bayern voor de balans?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zit op telefoon, dus Ff geen linkje in de buurt
Speel iig met een Bundesliga team met huntelaar, affelay en blazykowsci voorin, holtbsky (oid), gungogan en maikiadi op middenveld en alaba, boateng, naldo en gebre selasie achterin.
Op verlanglijstje staan nog reus, schweinsteiger, robben, Ribéry en nog een leuke middenvelder
Irritant ja. Het enige wat je kunt doen is dan snel op de watch list zetten en hopen dat je dan nog op tijd bent om op de watchlist verder te biedenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Weer een speler gemist omdat de button grijs bleefRare bugs soms, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb ze altijd in de watch list, maar dan ben ik soms met meerdere spelers bezig, dan moet ik opeens naar de trade pile en weer terug om dat grijze weg te krijgen en dan is het te laat...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Irritant ja. Het enige wat je kunt doen is dan snel op de watch list zetten en hopen dat je dan nog op tijd bent om op de watchlist verder te bieden
Ja die bug is zo irritant, slaat ook echt nergens opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Weer een speler gemist omdat de button grijs bleefRare bugs soms, hoe moeilijk kan het zijn.
Hij handelt 24/7quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Broodje stoer op voor de tv of niet?
Twee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Broodje stoer op voor de tv of niet?
5* skiller...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Als er nog iemand wakker is, check even de spits van Preston North End uit de Npower league 1 op ultimatedb.nl. Lee Trundle, Waarom zou iemand hem willen pricefixen?
Ah ja ik zie het nu ook... Hmmm maar hij verkoopt toch nooit voor 30k? Het kan niet anders dan dat die gast keihard wordt gepricefixed.quote:
Je hebt een paar honderd duizend. Ik mag hopen dat je zelf ondertussen ziet wat goede en niet goede deals zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb net IF Gibbs gekocht voor 14k, goede deal?
Staan er wel een stuk duurder op, maar ik verwacht dat hij binnenkort gaat zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |