IF's zijn een ander verhaal hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt een paar honderd duizend. Ik mag hopen dat je zelf ondertussen ziet wat goede en niet goede deals zijn.
IF gibbs gaat volgens mij alleen stijgen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF's zijn een ander verhaal he![]()
En lijkt wel of de markt compleet veranderd is sinds 19.00 uur
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF's zijn een ander verhaal he![]()
En lijkt wel of de markt compleet veranderd is sinds 19.00 uur
Ik neem dit als een complimentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goed
Net of Bill Gates op een forum gaat vragen of hij wel een goede laptop gekocht heeft
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet zo onzeker en traden met die hap. Al verlies je een paar duizend, na een week in paniek raken is niet goed
Net of Bill Gates op een forum gaat vragen of hij wel een goede laptop gekocht heeft
Lijkt me een prima deal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb net IF Gibbs gekocht voor 14k, goede deal?
Staan er wel een stuk duurder op, maar ik verwacht dat hij binnenkort gaat zakken
Is het ookquote:
Ik ga er gewoon mee spelen en dan zie ik wel.quote:
Als ik iedereen verkoop tik ik het miljoen bijna aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het ookNiet onzeker zijn over deals, maar gewoon die miljoenen binnen halen. Volgens mij zijn we binnenkort allemaal miljonair hier als we zo bezig blijven
Klasse hoor, een week na releasequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik iedereen verkoop tik ik het miljoen bijna aan![]()
Straks iedereen hier op FOK met Messi en Ronaldo
Dankjequote:
Je hebt die goal van Benzema hopelijk niet gemist?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
En die goal van Benzema, broek vol spetters.
Klopt.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je hebt die goal van Benzema hopelijk niet gemist?
Ik had vroeger altijd toen ik nog naar wedstrijden van Feyenoord ging dat ik de helft van de goals mistequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Geen idee, ik denk zo snel uit mn hoofd gerekend dat ik rond de 700 a 800K zal komen. Had dat nooit verwacht, maar EA maakt het met alle rewards wel makkelijk, en de idioten die op de markt zitten doen de rest, traden heb ik echt nog nooit zo makkelijk meegemaaktquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
En die goal van Benzema, broek vol spetters.
Ik liep hier de eerste dagen van Full Release nog te janken dat het traden me zo slecht afgaat. Had dan ook wel 0,0 ervaring in FUT van voorgaande versies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk zo snel uit mn hoofd gerekend dat ik rond de 700 a 800K zal komen. Had dat nooit verwacht, maar EA maakt het met alle rewards wel makkelijk, en de idioten die op de markt zitten doen de rest, traden heb ik echt nog nooit zo makkelijk meegemaakt
Niet eens meegekregen dat je gegaan bent, je hebt heel wat grote meneren gezienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Nee, natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |