quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef my2cents het volgende:
Dan zal ik het maar als eerste vragen: Streampje, anyone?
quote:
Bron? En wil iemand naar me gillen als het ergens op de Nederlandse TV op het nieuws is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef sonnyspek het volgende:
Er zouden (zouden!) 35 doden zijn gevallen aan Syrische kant. Burgers.
Nieuwsuur opende ermee, aan het eind van de uitzending meer. (zeiden ze)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bron? En wil iemand naar me gillen als het ergens op de Nederlandse TV op het nieuws is?
DM me even als het zover is plzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nieuwsuur opende ermee, aan het eind van de uitzending meer. (zeiden ze)
dat er teruggeschoten is, staat al in de OPquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
" Bronnen in Damascus beweren dat schoten geopend vanuit Turkije sommige militaire doelen hebben geraakt. "
- Haberturk.
ging me meer om dat Syrische bronnen zeggen dat er militaire doelen zijn geraakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat er teruggeschoten is, staat al in de OP
Gezellig, zo tijdens Shukkot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef paddy het volgende:
Leger Israël: gewapende Syriërs naar Golan-hoogten
Vaag allemaal.
Het zijn zij die begonnen met schietenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Peunage het volgende:
Ik mag toch hopen dat de Syriers lekker terugschieten.
Ik hoop sowieso wel op wat spectakel. Dat broeien de hele tijd, hoe langer het duurt voor de vlam in de pan slaat, hoe verder het uit de hand loopt wanneer het zover isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Peunage het volgende:
Ik mag toch hopen dat de Syriers lekker terugschieten.
Turkije steunt en bewapent terreurgroepen en opstandelingen, de Syrische regering(of het een dictatuur is of niet is niet belangrijk) moet dat maar slikken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn zij die begonnen met schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |