Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Logician78 het volgende:
Bah de hele tijd zeurende rugpijn, en net weer een pijnlijke harde buik die ik half weg moest puffenhopelijk helpt een kruik...
Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, ik liep half augustus al met pijn bij mn stuitje, en dat blijkt toch ook bekkenpijn te zijn, dus het kan best!
Gewoon de volgende keer aankaarten bij de verloskundige, of zelf tussendoor een fysiotherapeut zoeken.
Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen fysio zit niet in de basisverzekering. Wel een dingetje.
I wishquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :p
Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen ..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroeg![]()
[..]
Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..
Logiwat zegt je vk daarover, steeds die harde buiken?
Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen ..
Ik heb vanmiddag 45min gewandeld met de hondjes en de rest van de avond op de bank gelegen relaxen.. en lag nu ook gewoon op de bank toen het begon.. dus neem aan van niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?
Bij mij werd er toen aangegeven dat ze liever wachten tot 38 weken, omdat kindjes van voor 37 weken meer moeite hebben met drinken dan kindjes van 38 weken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Cathmar het volgende:
Zijn er eigenlijk eisen/voorwaarden wat betreft inleiden bij 37 weken? Als alles goed gaat qua gezondheid, kan inleiden bij 37 weken dan al goed slagen of is het bv dan echt beter om te wachten tot 38 weken? Ineens had de gyn het van de week over 39 weken en ik kreeg prompt een paniek aanval. Idealiter komen ze er gewoon zelf uit hoor en ik ga zeker geen risico's nemen. Maar ik word er gewoon nerveus van. Vooral voor mijn meiden vind ik het zo vervelend dat ik niet leuk, gezellig en fit ben.
Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
ach, mijn moeder is ooit nog verlost van dr hechtingen met de keukenschaar vertelde mn vader![]()
ik geloof niet dat je dat tegenwoordig nog hoeft te proberen. En zó lang geleden is dat nou ook weer niet
Was dat verloskundige M. O. ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.
Mijn hechtingen waren na een kleine week aan het ingroeien en dus gevraagd aan de vk die langs kwam voor controle of ze er naar wilde kijken, want ze deden zeer.
Dus constateren dat ze aan het ingroeien waren en dat ze eruit gingen. Had ze geen goeie schaar bij zich, die schoot iedere keer scheef over de hechting , ouch.
Dus een gewone schaar van ons gebruiktDus het kan nog Mignonne
Nou, dit is geen verkapte post, maar gisteravond hebben M. en ik weer eens de liefde bedreven (quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. En nu ga ik mijn bergen en stapels lege flessen verzamelen en langs de winkel![]()
![]()
39 wekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Cathmar het volgende:
Zijn er eigenlijk eisen/voorwaarden wat betreft inleiden bij 37 weken? Als alles goed gaat qua gezondheid, kan inleiden bij 37 weken dan al goed slagen of is het bv dan echt beter om te wachten tot 38 weken? Ineens had de gyn het van de week over 39 weken en ik kreeg prompt een paniek aanval. Idealiter komen ze er gewoon zelf uit hoor en ik ga zeker geen risico's nemen. Maar ik word er gewoon nerveus van. Vooral voor mijn meiden vind ik het zo vervelend dat ik niet leuk, gezellig en fit ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef Zolena het volgende:
* Meld *
En klaagpost onder spoiler.Weet je wat mooi is... Je mag niets anders dan paracetamol... Ik ging door mn rug, kon niet eens zelf meer naar de plee lopen... De dokter wilde heel enthousiast mooie pijnstilling geven, tot hij toch even vroeg, u bent toch niet zwanger???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 paracetamol per dag en een level opbouwen..
Maar even serieus, als er echt een goede ontsteking zit, kunnen ze toch niet wachten op je bevalling?? Hoe lang moet je nog?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf de onmogelijke opgave gegeven nog een betaalbare te vinden vandaag om weg te geven vanavond. Heb wel een plan B hoor![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, gefeliciteerd!
En Cathmar, ik hoop dat de tijd ineens sneller gaat dan je denkt en dat je straks gewoon moet rennen om de melk aan te slepen!
Zolena, kruidnagelolie is een natuurlijke verdover, dit mag je naar mijn weten ook gebruiken tijdens de zwangerschap. Een watje in de olie drenken en tegen de kies. Mijn moeder is echt niet het kwakzalverige type en die heeft zo dagen kunnen wachten tot ze naar de tandarts kon. Volgens mij kun je het gewoon bij de drogist en apotheek kopen! Sterkte..
Vraagje.. zijn er nog andere namen voor een bouncer?Oeh, die bouncers zijn erg omstreden... Net als die loopwagentje. De loopwagentjes wordt gelukkig al voor gewaarschuwd tegenwoordig. Maar het is echt echt niet goed voor de heupen van je kindje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf de onmogelijke opgave gegeven nog een betaalbare te vinden vandaag om weg te geven vanavond. Heb wel een plan B hoorI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Voor het zelfde geld blijft het nog 2 weken zitten...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:00 schreef Kyara het volgende:
Oh Zolena, ik zie net dat je morgen je UD hebt. Duur gelukkig niet meer zo lang dus (dan nog heel vervelend hoor)
Morgen uitgerekend. Tandarts zelf gesproken en die zei dat, weet het ook niet, ik hoefde ook niet langs te komen. Als het niet anders kon wou hij wel wat proberen maar moest toch eerst met huisarts bellen. En of er betere pijnstillers zijn weet ik niet maar dit gaat in ieder geval ook niet. Ik wacht telefoontje huisarts wel af en blijf ondertussen paracetamol slikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is... Je mag niets anders dan paracetamol... Ik ging door mn rug, kon niet eens zelf meer naar de plee lopen... De dokter wilde heel enthousiast mooie pijnstilling geven, tot hij toch even vroeg, u bent toch niet zwanger???
Maar even serieus, als er echt een goede ontsteking zit, kunnen ze toch niet wachten op je bevalling?? Hoe lang moet je nog?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld blijft het nog 2 weken zitten...
dat vind ik niet heel lang meer. Ik dacht dat ze 24 weken was of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld blijft het nog 2 weken zitten...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Suikertante het volgende:
En dan achterop de fiets via heel veel drempels naar de supermarkt!
Een domoseat? Ook leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Oh fietsen is wel wat minder gebruikelijk bij jou natuurlijk, Zolena..(of zit jij niet in de US? soms weet ik t niet meer..)
En een draagdoek heeft ze al. Het is eigenlijk voor haar vriend, ik heb wel een plan B. Dat is wat minder babygericht, maar ook leuk.
Nee gewoon in NL maar met dit weer zie ik fietsen ook niet zo zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Oh fietsen is wel wat minder gebruikelijk bij jou natuurlijk, Zolena..(of zit jij niet in de US? soms weet ik t niet meer..)
En een draagdoek heeft ze al. Het is eigenlijk voor haar vriend, ik heb wel een plan B. Dat is wat minder babygericht, maar ook leuk.
Oh, dat vind ik helemaal niks, maar zij wel denk ik!quote:
Haha sorry, maar ik zie nu echt zo'n walrusje voor me dat het water in glibbert!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar ik hoef ook niet meer zoveel ''geweld'' en kracht te gebruiken om uit mijn bed te komen, glij nu gewoon een beetje er vanaf
Toch vreemd. Op zich kan een tandartsbehandeling (met eventuele verdoving) namelijk helemaal geen kwaad als je zwanger bent. Tenminste, dat is mij verteld. Het enige wat de tandarts bij mij niet deed was een foto maken, maar ook dat kan wel als het echt nodig is. Misschien is jouw tandarts bang dat hij de baby op mag vangen..?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:11 schreef Zolena het volgende:
En Cantare, bij mij wou hij het gewoon niet eens proberen.
Ben vorige maand nog op controle geweest...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij blijft de tandarts me maar oproepen voor controle.... En die weet dat ik zwanger ben..
Ik vind het zo mooi excuusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:23 schreef Incantrix het volgende:
Zolena, wat irritant zegHeb je al een andere tandarts gebeld om te vragen of dat normaal is? Ik zou het denk ik wel navragen, als je zoveel pijn hebt
Tico, waarom zou je niet op controle gaan als je zwanger bent? (gewoon nieuwsgierig hoor)
Ónze tandarts zegt dat ook hoor. Foto's maken doet ie liever niet, alleen als het echt niet anders kan. Maar als je zo'n last hebt dan kunnen 2 weken nog heel lang duren. Dan maar een plaatselijke verdoving zodat ie er iets aan kan doen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Toch vreemd. Op zich kan een tandartsbehandeling (met eventuele verdoving) namelijk helemaal geen kwaad als je zwanger bent. Tenminste, dat is mij verteld. Het enige wat de tandarts bij mij niet deed was een foto maken, maar ook dat kan wel als het echt nodig is. Misschien is jouw tandarts bang dat hij de baby op mag vangen..?
Onze buurvrouw is toen met 41 weken plus nog wat dagen bevallen van een tweeling. Het kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:37 schreef pessie het volgende:
Whaha Free je hebt een verbouw-baby![]()
Cathmar, Zijn er wel eens tweelingen die de 39 weken halen? Tweeling van broer en schoonzus kwamen met 35+6, 2700 en 2760 gram.
Logiis het nu weer beter?
Gisteren werd ik vanbinnenuit gemept, was wel het meest duidelijke wat ik tot nu toe aan baby gevoeld heb
.
Morgen ben ik 20 wekenAls deze komt met Nathan's termijn ben ik dan precies op de helft
*niet-stressen, niet-stressen*.
J ligt daarna ook nog een week thuis, als je pech hebt en je krijgt een ks dan ben je de eerste dagen nog in het ziekenhuis. Ik weet niet of je borstvoeding wilde geven maar das misschien ook nog iets om na te gaan voor je tandarts. Kortom, het is onzin dat als je morgen bevalt dat je dan overmorgen geholpen kunt worden. Als hjet niet uit te houden is dan kun je vast wel dan terecht, maar ik vind het een beetje te makkelijk gedacht van je tandarts. Je wordt met een kluitje t riet in gestuurd volgens mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef Zolena het volgende:
Ik denk ook dat als ik de tandarts echt gillend bel en zeg dat het niet meer gaat dat hij dan misschien wel wil helpen, ik denk dat het ligt aan mijn ud van morgen, hij zal wel denken als ze het nog een paar dagen volhoudt is het in ieder geval geen probleem meer.
Ik wacht de huisarts af en dan kijk ik wel weer verder.
Dit dus. In ieder geval even rondbellen. En sterkte!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef WupWup het volgende:
Terugbellen of een andere tandarts bellen! Die vent is maf! Bevallen met kiespijn is niet grappig, kiespijn in je kraambed is niet grappig en straks een paar uur van je verse baby gescheiden zijn vanwege kiespijn is ook niet grappig. Laten behandelen dus!
Ik wil ook borstvoeding geven ja. Ik weet het ook allemaal niet. Stomme tandarts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
J ligt daarna ook nog een week thuis, als je pech hebt en je krijgt een ks dan ben je de eerste dagen nog in het ziekenhuis. Ik weet niet of je borstvoeding wilde geven maar das misschien ook nog iets om na te gaan voor je tandarts. Kortom, het is onzin dat als je morgen bevalt dat je dan overmorgen geholpen kunt worden. Als hjet niet uit te houden is dan kun je vast wel dan terecht, maar ik vind het een beetje te makkelijk gedacht van je tandarts. Je wordt met een kluitje t riet in gestuurd volgens mij.
Ja?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef pessie het volgende:
Tandartsen doen namelijk ook moeilijk over verdoving als je bv geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haaaiquote:
Oh, gelukkig. Ik kan er niet bij dat sommige artsen zo hypervoorzichtig zijn als er geen reden is om te denken dat een bepaalde behandeling schadelijk is. Dat is in dit geval zo met verdoving, maar ik hoor ook wel eens dat je 'heel voorzichtig moet zijn met paracetamol' ofzo. Dan ben je als arts toch gewoon extreem risicomijdend of gewoon slecht op de hoogte, aangezien uit onderzoek blijkt dat er geen nadelige effecten zijn?quote:
Mijn gyn zegt juist op alles wat ik heb dat ik maar een paracetamol moet nemen. Vind ik dan ook weer zo overdrevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik kan er niet bij dat sommige artsen zo hypervoorzichtig zijn als er geen reden is om te denken dat een bepaalde behandeling schadelijk is. Dat is in dit geval zo met verdoving, maar ik hoor ook wel eens dat je 'heel voorzichtig moet zijn met paracetamol' ofzo. Dan ben je als arts toch gewoon extreem risicomijdend of gewoon slecht op de hoogte, aangezien uit onderzoek blijkt dat er geen nadelige effecten zijn?
Als ik een darmontsteking krijg nu, en die wordt echt te erg, dan mag ik idd (zelfs) prednisonquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is... Je mag niets anders dan paracetamol... Ik ging door mn rug, kon niet eens zelf meer naar de plee lopen... De dokter wilde heel enthousiast mooie pijnstilling geven, tot hij toch even vroeg, u bent toch niet zwanger???
Maar even serieus, als er echt een goede ontsteking zit, kunnen ze toch niet wachten op je bevalling?? Hoe lang moet je nog?
Klossen!! Die moet ik ook nog. Niet vergetenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om klossen onder je bed te hebben![]()
Het slaapt sowieso anders op de een of andere manier.. Maar ik hoef ook niet meer zoveel ''geweld'' en kracht te gebruiken om uit mijn bed te komen, glij nu gewoon een beetje er vanaf
Ja dat probeer ik hem ook steeds te vertellen... Luisterd er alleen nog niet naar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:23 schreef pessie het volgende:
Baby-van-Women: buiten is het echt veel leuker!
Kijk het begint nou al .. Dat dwarse gedoequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef Women86 het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik hem ook steeds te vertellen... Luisterd er alleen nog niet naar.
Fijn dat het helpt! Waarschijnlijk zijn ze liever te voorzichtig dan een onnodig risico te nemen. Doe waar jij je zelf goed bij voeltquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:37 schreef Zolena het volgende:
Jullie zijn allemaal wel heel eensgezind.![]()
Heb net de verdovende gel opgesmeerd, moet eerlijk zeggen dat de pijn nu wel bijna weg is, in ieder geval vol te houden. Gebruiken samen met paracetamol volgens huisarts. Ik kijk vandaag (en vooral vannacht) even aan, gaat het dan niet, bel ik toch de tandarts terug en dan doet hij me maar een schort om en weet ik het wat en dan trekt hij de ellende er maar gewoon uit.
Ik denk ook niet dat ik daarvoor een andere tandarts hoef te bellen want deze weet best dat ik geen zeur ben en dat als ik zeg dat het niet gaat, dat het dan dus niet gaat. Maar ook de huisarts vond het dus eigenlijk wel logisch om eerst zo te proberen vol te houden.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Enne, sex? Jahoor. Ik droomde er laatst nog zelfs over
Thanks, net gedaan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef pessie het volgende:
Liza, Oeke heeft bij haar oudste 2.5 jaar met tepelhoedje gevoed en bij haar jongste heeft ze ze nooit gebruikt. Het is dus niet zo dat eenmaal tepelhoedjes altijd tepelhoedjes. Maar vraag het eens in het bv-topic: Borstvoeding deel 140
Heb ik ook steeds. Ben kwam op 41, dus zal wel nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Solagratia het volgende:
Ik hoop stiekem dat deze baby met 37 weken komt uit zichzelfAmy kwam met 40+3 dus kleine kans denk ik
't Is dus waarschijnlijk ook wat meer kind-gerelateerd die voorkeur voor mama/(plus)papa? Want buiten de biologische band is lief echt volwaardige papa. Ik stuur Ben ook af en toe wel eens mee. En soms gebeurt het ook gewoon omdat ik nog met iets anders bezig ben en dan maakt hij er totaal geen probleem van. Hopen maar dat de volgende een papa's kindje is dan, dat 't een beetje gelijk verdeeld wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Liza ons gezin is ook beetje zo. Mijn lief en ik kregen iets met elkaar toen de oudste 1,5 was. Heeft altijd veel leuke dingen met hem gedaan enzo. Nu bijna 5 jaar later blijft hij toch liever thuis bij mij. Maar soms "verplicht" ik hem om mee te gaan zodat ie niet maar steeds thuis bij mij is. En dat gaat steeds beter. Hij gaat ook wel eens uit zich zelf mee nu. Hij is de helft van de week bij zijn vader ivm co-ouderschap.
De middelste (mijn lief zijn eerste) net 3 is echt een papakindje. Hele dag is het papa papa papa. Hij gaat het liefst nog met papa mee naar zijn werk en overdag mag ik niks doen want papa kan dat wel als ie weer thuis is.
Onze jongste is weer echt een mamakindje. Maar die is ook nog maar net 1 dus kan zo nog veranderen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef OooLizaooO het volgende:
FTA, 1cm al en wachttijd een week ingekort! Goed nieuws.
Danic, ik duim, probeer er ook een beetje van te genieten van die echo![]()
Woman, elke dag is er eentje teveel zeker nu, hopen dat je kleintje zich snel aanmeldt!
Vraagje, misschien ook voor in borstvoedingstopic, maar ik vraag me ook af of er iets "preventief" bestaat dus vandaar ook hier:
Ben hapte niet goed aan na de geboorte. Ze hebben mij op den duur van die tepelhoedjes gegeven en zo lukte het wel. Nu zijn die krengen echt vreselijk als je gewoon rustig op een openbare plek wil voeden, want je moet echt wel met je tiet(en) bloot hangen om het ding er deftig op te krijgen (en de keren dat het dan valt, argh, ik mag er niet aan denken). Ben ik nu weer gedoemd om te gaan tepelhoeden of bestaat er iets waardoor het deze keer wel gewoon kan lukken?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig die bizarre (sex)dromenIk had gister discovery science gekeken (omdat manlief
), en wat ik droomde vannacht; we gingen tijdreizen (naar de tijd dat we nog in ons oude huis woonde), maar de nieuwe buurvrouw was er ook. Vervolgens gingen we terug maar het ging fout, we kwamen terecht in de Sovjet Unie, in de sneeuw, de halve groep was dood
Dit keer was ik wel zwanger (ik droom niet dat ik zwanger ben.. heel gek), en we moesten terug, maar dat lukte niet.. drama's. XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me naar. Benauwd en hartkloppingen. Gaat zo weer over, maar de baby zit in de weg. Erg gejaagd voel ik me daardoor. Meer dan rustig ademhalen kan ik denk ik niet doen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef Solagratia het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in 2 uurtjes pijnloos beviel. Het enige wat ik toen dacht was 'shit we zijn nog niet uit de 2e naam'. Voor de rest geen idee hoe de baby eruit zagLucide dromen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me naar. Benauwd en hartkloppingen. Gaat zo weer over, maar de baby zit in de weg. Erg gejaagd voel ik me daardoor. Meer dan rustig ademhalen kan ik denk ik niet doen?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Nee, meer hoe je dromen kon gebruiken in pastoraat/geestelijke verzorging. In het stervensproces of bij andere moeilijke omstandigheden. De dromen van degene die je begeleidt.quote:
Oh... Dan droom ik liever over sex dan over doodgaan..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:58 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Nee, meer hoe je dromen kon gebruiken in pastoraat/geestelijke verzorging. In het stervensproces of bij andere moeilijke omstandigheden. De dromen van degene die begeleidt.
KJ, fijn dat de controle goed was! Werkstress met deadline klinkt wel bekend ja. Ik werk veel thuis en als je iemand hebt die voor je peuter zorgt dan is dat fijn werken.
Whaaa, gaaf om te zien!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:19 schreef freecell het volgende:
Mijn oudste was er met 37 weken en die was echt nog een beetje randprematuur. Kon zichzelf de eerste drie maanden (!!) nog niet goed warmhouden en drinken was ook een beetje ingewikkeld. Gelukkig deed mijn lijf dat heel goed, zodat het allemaal wel goed op gang kwam, maar hij had er wel wat moeite mee.
Vannacht niet zo goed geslapen Gek he?
En ik adem heel oppervlakkig,dus dat zie je niet
lijkt nu al op de vaderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kijk het begint nou al .. Dat dwarse gedoe
Ja voorwerk heeft al wel wat gedaan, gelukkig. Controle gehad bij vk, 2 cm ontsluiting. Ben ook gestript maar dat heeft nu 24 u later nog voor weinig effect gezorgd. Alleen wat meer harde buiken e.d.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef pessie het volgende:
Women, ik had gehoopt dat ie dan misschien naar mij zou luisteren :p. Heb je het idee dat het voorwerk wat doet?
Niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Solagratia het volgende:
Ik ook jaMaar ik denk dat mijn seksdromen niet zo bruikbaar zijn bij pastoraat.
En andermans seksdromen hoef ik niet per se te horen denk ik.
Mja, hij doet het ongeveer 90% van de dag zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:16 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Whaaa, gaaf om te zien!
Minder leuk als je wilt slapen
Das wel fijn dat je al wat ontlsuiting hebt!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:42 schreef Women86 het volgende:
[..]
lijkt nu al op de vader
[..]
Ja voorwerk heeft al wel wat gedaan, gelukkig. Controle gehad bij vk, 2 cm ontsluiting. Ben ook gestript maar dat heeft nu 24 u later nog voor weinig effect gezorgd. Alleen wat meer harde buiken e.d.
Is dat zo 2 tellen voor die klaarkomt , jammer joh ik heb dr geen zin meer an ?quote:
Jup, zo ben ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat zo 2 tellen voor die klaarkomt , jammer joh ik heb dr geen zin meer an ?
Oeh, ik voel me al schuldig als we een weekend missen omdat de meiden er zijn....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef becky27 het volgende:
Oh ik vind dat nog best veel, 3 * per 2 weken. Bij ons is dat toch echt wel een stuk lager.
(En ik vind dat echt heel erg, maar lig er s avonds al om 9 uur in en dan is vent nog niet thuis)
terechtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ik voel me al schuldig als we een weekend missen omdat de meiden er zijn....
Als er elk moment een 5 jarige naast je bed zou kunnen staan, dan vergaat echt elke vorm van zinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Logician78 het volgende:
Hmmm ik schaam me een beetje als ik dat lees, ben serieus veranderd in een ware seksmachine
En was van plan de hele avond te gaan shoppen maar na krap een uur richting busgestrompelt, tassen werden echt met de seconde zwaarder
Oeh en ik heb de babydoos incl bier!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als er elk moment een 5 jarige naast je bed zou kunnen staan, dan vergaat echt elke vorm van zin
Jen sluipt ook echt, die staat opeens naast je.
Gewoon na het wc-momentje om 4am wakker porrenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als er elk moment een 5 jarige naast je bed zou kunnen staan, dan vergaat echt elke vorm van zin
Jen sluipt ook echt, die staat opeens naast je.
hmmm dat is juist gevaarlijk om 4am!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Gewoon na het wc-momentje om 4am wakker porren
Hmmm en sluipen is wel nasty idd ja
In de douche met de deur op slot?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
hmmm dat is juist gevaarlijk om 4am!
We hebben geen badkamerdeurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Logician78 het volgende:
[..]
In de douche met de deur op slot?
hahahquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Logician78 het volgende:
Hmmm ik schaam me een beetje als ik dat lees, ben serieus veranderd in een ware seksmachine
En was van plan de hele avond te gaan shoppen maar na krap een uur richting busgestrompelt, tassen werden echt met de seconde zwaarder
Oeh en ik heb de babydoos incl bier!
De prenatal, morgen ga ik die van de etos ophalenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:12 schreef papillion het volgende:
[..]
hahah
Heb je die van de prenatal of van de etos? Beiden hebben ze namelijk ander bier, hoezo ze willen ons toch aan het drinken krijgen.
"Een logi......"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef danic het volgende:
Nou jullie mannen mogen allemaal blij zijn, geloof me. Die van mij staat echt droog. Heel erg, maar ik ben zo moeoeoe, na het avondeten lig ik op bed. Nu dus ook. Vorige zwangerschap trok dat in het tweede semester helemaal bij en werd ik een logi, maar toen wilde hij niet.
Ben benieuwd hoe het straks gaat...
Echo's waren tof. Eerste vooral, want das inwendig en 3d, dus mooier beeld. Kind was ook echt weer een stuiterbal, zo leuk om te zien wat hij allemaal doet.
Tweede echo was vooral pijnlijk. Was gewoon een buikecho, maar kindje lag er niet goed voor, dus echoscopist moest heul hard duwen. Inwendig zou, gezien de ligging, niet uitmaken.
Maarrrr, positieve uitkomst combinatietest!!! Én wat verder gezet, dus vandaag 12w4d zwanger. Voortaan dus op zondag mijn mijlpalendag.
Als het nog kan mag iemand mijn ud aanpassen in de op naar 15 april.
*gaat checken*quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef becky27 het volgende:
kruidvat heeft toch ook iets van zo'n doos als je zo'n voordeelpas hebt, of niet?
Zwarte box hebben? En we kunnen rustig een keer afspreken hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef papillion het volgende:
KaatjeJannie, van de website zelf:
Verwacht je een kindje? Vraag dan nu GRATIS Jouw Baby & Mama voordeel aan! Je krijgt enkele weken voor je uitgerekende datum bericht wanneer je de leuke gratis producten op kunt halen bij Kruidvat.
Kan dus nog.
Troel, hehe het is wel jammer natuurlijk, maar wil ook wel zo 'n keertje met je gaan koffie drinken en je mag mij wel helpen met shoppen. Ik heb echt zoo het gevoel dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Naast de kinderwagen hebben we eigenlijk nog helemaal niets :/.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Zwarte box hebben? En we kunnen rustig een keer afspreken hoorGaan we met zijn drieen shoppen, duwen we Logi rond in een rolstoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En leuk! Wanneer gaan we dit doen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef papillion het volgende:
Efteling, gaaf! Kijk er nu naar uit om over 'n poos met de kleine te kunnen gaan.
Ik ben 'm vorige week zaterdag gaan halen, denk dat ik een paar dagen daarvoor bericht heb gekregen. Dus zeg iets van 6-7 weken voor D-Dayquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor over die kruidvat tas, ik ben over minder dan 2 maanden uitgerekend.
HELP
Wat fijn dat de uitkomst van de combinatietest goed was! En nog een paar dagen erbij ook, heerlijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef danic het volgende:
Nou jullie mannen mogen allemaal blij zijn, geloof me. Die van mij staat echt droog. Heel erg, maar ik ben zo moeoeoe, na het avondeten lig ik op bed. Nu dus ook. Vorige zwangerschap trok dat in het tweede semester helemaal bij en werd ik een logi, maar toen wilde hij niet.
Ben benieuwd hoe het straks gaat...
Echo's waren tof. Eerste vooral, want das inwendig en 3d, dus mooier beeld. Kind was ook echt weer een stuiterbal, zo leuk om te zien wat hij allemaal doet.
Tweede echo was vooral pijnlijk. Was gewoon een buikecho, maar kindje lag er niet goed voor, dus echoscopist moest heul hard duwen. Inwendig zou, gezien de ligging, niet uitmaken.
Maarrrr, positieve uitkomst combinatietest!!! Én wat verder gezet, dus vandaag 12w4d zwanger. Voortaan dus op zondag mijn mijlpalendag.
Als het nog kan mag iemand mijn ud aanpassen in de op naar 15 april.
hihi, dat zei ik ook al tegen mijn man idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:24 schreef freecell het volgende:
Aan het oefenen voor gebroken nachten?
Slim! Wij hadden een logeerbed op de babykamer staan en dat heeft manlief door de kraamweek heen geloodst. Hij ging eerst 2 uur slapen als de kraam er wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef Skoap het volgende:
Pffff de zolder is eindelijk ook opgeruimd en ingericht als logeerplek. Toch wel handig om weer een logeerbed te hebben... Ook fijn dat we alle zooi nu netjes hebben kunnen opruimen. Geeft ook weer een soort van rust in mijn hoofd
dat lijkt me echt geweldig als je er dicht bij woontquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef becky27 het volgende:
Ik had vroeger een abonnement op de efteling. Ben er wel 300 keer geweest volgens mij. Dit jaar al twee keer.
Oh is dat zo? Dat wist ik niet.. Ja iddquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef Women86 het volgende:
inderdaad jammer maar vk had me al verteld dat strippen vaak niet het gewenste effect heeft.
Ben in ieder geval wel blij dat het voorwerk al wat gedaan heeft, is het niet voor niets
Da's overal zo hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Enfermera het volgende:
En kruidvat wil ik niet want ze doen het alleen maar om je persoonsgegevens
leg eens uit ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En kruidvat wil ik niet want ze doen het alleen maar om je persoonsgegevens
Dat ja!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:38 schreef freecell het volgende:
Efteling is hier meer dan 5 jaar geleden in ieder geval
Zo ongeveer in Zuid-Scandinavie zitten helpt niet mee
NesteldrangHuis. Moet. Opgeruimd!
I knowquote:
Persoonsgegevens levert geld op. Je krijgt an sich geen speciale aanbiedingen van de kruidvat, maar zo houden ze bij wat je koopt en kunnen ze dus gerichter reclame maken naar jou toe (bijv veel luiers = kind = meer kinderspullen reclames aanbieden). Zelfde als dat je op internet reclames krijgt nav zoekresultaten die je doet..quote:
ik ben natuurlijk helemaal niet objectief als het om de Efteling gaat, ik ben een enorme fan en baal in dat opzicht dat ik niet meer in Brabant woon. Maar goed, we hebben abonnementje Blijdorp, is ook leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en ze verkopen je gegevens ook door aan derden natuurlijkVerschuiving van privacy gaat steeds verder, en of dat goed is, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Tot die tijd doe ik maar voorzichtig met mijn gegevens. Daarom sta ik ook niet met mijn achternaam op facebook en zet ik alleen in een aparte groep (voor goede vrienden/familie) dingen over mijn zwangerschap.
Becky: true, met een actie is het nog wel te doen idd.. En het is zeker een onwijs tof pretpark, dus ik heb het er zeker wel af en toe voor over.. maar toch, als je met 4 volwassenen gaat en dan nog een paar kids, kachinggg..
Dat hebben wij de vorige keer naar schoonzusje gedelegeerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef freecell het volgende:
Een box met spijlen schuren en verven? Ik wens je kerel heeeel heel veel succes
Het grootste stuk deed ik al voor de zomerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef freecell het volgende:
Een box met spijlen schuren en verven? Ik wens je kerel heeeel heel veel succes
Ja, het schuren heb ik ook overleefdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Het grootste stuk deed ik al voor de zomer. 't Is gewoon een beetje ruw zetten zodat het nieuwe laagje verf goed "pakt". Moet 'm wel lukken
't Is verloren gezegd hoor tegen jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef freecell het volgende:
Haha, punten voor je man
Hier vanmorgen naast de gewone dingen (achter peuter aanrennen,wasje draaien, huishouden ed) nog even het speelgoed uitgezocht en alle schoenen![]()
Stom.
Zometeen even een uurtje plat.
'k Heb echt weken alleen maar rustig gedaan. Ik ga gillen denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:11 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
't Is verloren gezegd hoor tegen jou
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef freecell het volgende:
Haha, punten voor je man
Hier vanmorgen naast de gewone dingen (achter peuter aanrennen,wasje draaien, huishouden ed) nog even het speelgoed uitgezocht en alle schoenen![]()
Stom.
Zometeen even een uurtje plat.
hahah die kreeg ik gister! *kop in het zand want nog helemaal geen 28 weken zwanger en zo)*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en mijn kraampakket kwam net binnen![]()
Exact mijn gedachte jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
hahah die kreeg ik gister! *kop in het zand want nog helemaal geen 28 weken zwanger en zo)*
Schrok ervan. Nu al dacht ik.
Die had ik ook al gevonden (en gemaild). Bedankt om te helpen zoeken! Misschien komen ze nog ergens in de aanbieding...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef rebel-angel het volgende:
voor 3 euro kom ik ze niet tegen goedkoopste die ik zag was 3,48 maar daar stond bij, niet beschikbaar
je zou een mailtje kunnen sturen of ze ze nog krijgen
linkje
en zag zelfs de aso prijs van 9,95 voorbij komen
Of gewoon lekker internet shoppenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik weet ook niet of ik genoeg kleertjes heb maar dat zie ik dan wel weer.. iig voor een aantal dagen (tenzij ze alle scontinue onderkotst/poept) en anders wil manlief dat heus wel halen. En idd zelf anders na een tijdje!
Idd! Dat heb ik ook vanuit mijn kraambed gedaan. We moesten echt extra maat 50 hebben (al was het alleen maar voor de foto'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of gewoon lekker internet shoppen![]()
Hihi idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of gewoon lekker internet shoppen![]()
Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Eresh wat lastig zeg, ik duim dat alles gewoon goed is!!
Logi 20weken!!![]()
Nice! Heb je de echo al gehad of is die binnenkort?
Ik weet ook niet of ik genoeg kleertjes heb maar dat zie ik dan wel weer.. iig voor een aantal dagen (tenzij ze alle scontinue onderkotst/poept) en anders wil manlief dat heus wel halen. En idd zelf anders na een tijdje!
Ik heb het dinopakje niet kunnen vinden. Maar door jou heb ik nu wel de Cardigan knit Hadwig gevonden en die wil ik (via Marktplaats voor de helft van de prijs graag)!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef milka82 het volgende:
Aaaaargh,heb het nu niet over shoppen,ik wil ook los maar wil eerst weten wat het wordt (vandaag over een maand SEO)... Heb bij de vorige ook flink gewebshopt,vooral straks weer in de opruiming los gaan,aangezien ik in maart ben uitgerekend. Heb al wel een paar dingen gezien waarvan ik dacht: wanneer het dat geslacht is,i'm so gonna buy it! Oa die dinopakjes van Noppies
Ik oooooookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef Logician78 het volgende:
Oh Fieder ik ben zoooo benieuwd wat je krijgt!!!!!
Wintergroenten? Is dat een speciale combi??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Suikertante het volgende:
Logi, heb je die wintergroenten al geprobeerd van AH? Lekker hoor in de stamppot, en er zitten stiekem ook spruitjes in!
Ik hou me in om geen ranzige grapjes te maken hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Suikertante het volgende:
Fieder denkt je man ook een piem0l? Wij willen graag een piem0l..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ineens zin in zuurkool. Maar pizza is ook goed![]()
En als het geen piemel is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Suikertante het volgende:
Fieder denkt je man ook een piem0l? Wij willen graag een piem0l..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef Suikertante het volgende:
Haha. Smeerlapje.
Wintergroenten is inderdaad een zak groenten zoals wortel, ui, spruitjes, selderij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ineens zin in zuurkool. Maar pizza is ook goedIk ben allergisch voor ui
Zuurkool.. hmmmmm *denk*
Fieder, hoe ben je zwanger geworden dan?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Dan is het een welkom meisjequote:
Mijn maagslijmvlies raakt er zo van geïrriteerd dat er kleine scheurtjes ontstaan en je maag verdraagt geen bloed dus spuug je het uit, niet dodelijk maar wel extreem vervelend. Knoflook kan ik wel hebben, maar prei weer niet... alleen schrik je telkens weerkapot als het gebeurd, en moeten ze telkens voor de zekerheid weer zo'n slang in je keel proppen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:06 schreef Suikertante het volgende:
Jemig dat is wel een ernstige allergie ja.. niet gewoon dat je wat bultjes krijgt ofzo!
Daarbij is ui best wel lekker. Kun je wel tegen prei, bosui of knoflook dan?
Al die kindertjes in het ballenbad een trauma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |