abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117562767
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

11 juni (voorlopig): _Nikki_
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117563113
Bah de hele tijd zeurende rugpijn, en net weer een pijnlijke harde buik die ik half weg moest puffen :{ hopelijk helpt een kruik...
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117563220
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Logician78 het volgende:
Bah de hele tijd zeurende rugpijn, en net weer een pijnlijke harde buik die ik half weg moest puffen :{ hopelijk helpt een kruik...
Dit is een verkapte ik heb net sex gehad post :p
pi_117563336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, ik liep half augustus al met pijn bij mn stuitje, en dat blijkt toch ook bekkenpijn te zijn, dus het kan best!

Gewoon de volgende keer aankaarten bij de verloskundige, of zelf tussendoor een fysiotherapeut zoeken.
Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroeg :') ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alleen fysio zit niet in de basisverzekering. Wel een dingetje.
Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..

Logi :* wat zegt je vk daarover, steeds die harde buiken?
pi_117563341
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

I wish :')
Nee doet echt pijn, net paracetamol genomen en hopen dat het iets stoms als mijn darmen zijn, zit stiekem best even in de stress in mijn hoofd.. maar zal wel goed komen :)
pi_117563378
Ahh Belle wat lief O+

Barba een jommetje O+

Draakje is echt serieus zo hard aan het trappen dat het .... gevoelig is :o
Pijn is het niet .. gewoon irritant. En terugduwen werkt niet meer :') Toch nog maar even van proberen te genieten want met een paar weken is dat ook weg .. Lijkt me wel heel gek :o .. Eerst ruim 22 weken je kind in je lijf voelen en dadelijk plopt dat er ineens uit en is dat gevoel weg :o _O-
pi_117563414
L0t jouw klachten over stuitje/bekken inderdaad hier ook herkenbaar. Hopelijk kan fysiotherapie iets voor je betekenen ^O^
pi_117563447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hmm oké, volgende keer even bespreken dan maar. Heel stom, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat ik daar last van zou krijgen, en zeker niet zo vroeg :') ;(

[..]

Ik ben aanvullend verzekerd gelukkig, weet alleen niet precies wat daaronder valt. Gelukkig is mijn vader fysiotherapeut dus die kan daar vast wel wat in betekeken. Hij woont alleen niet bepaald om de hoek, das wel jammer..

Logi :* wat zegt je vk daarover, steeds die harde buiken?
Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen .. :{
pi_117563604
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Zouden worden veroorzaak door erg drukke baby en groeiende baarmoeder, alleen vind het zo rot dat het echt pijn doet, zeurende ongesteldheids pijn en wegpuffen .. :{
Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:20:21 #10
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117563774
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben je niet gewoon fysiek te druk bezig?
Ik heb vanmiddag 45min gewandeld met de hondjes en de rest van de avond op de bank gelegen relaxen.. en lag nu ook gewoon op de bank toen het begon.. dus neem aan van niet?
pi_117563859
Oh mijn god, ik heb een heel topic gemist. Ik zie ineens _Nikki_ in de lijst, van harte!
Verder denk ik dat ik dat niet ga inhalen :@

In elk geval sterkte voor alle gevoelige bekkenbodems en buikjes :*
pi_117563881
Oh wacht. Heb ik een geboorte gemist? Want dan ga ik toch even teruglezen.
pi_117567303
*doet persoonlijk vreugde dansje simpelweg omdat het eindelijk is gelukt door het vorige topic heen te komen* Concentratie, wat is dat?

Bah logi, balen dat je weer zon last hebt.

Vandaag lekker wat herfst/winter positie kleren gekocht. Mijn zomer (positie) kleding word toch net wat te fris. Helemaal tof om er tijdens het winkelen achter te komen dat ik zowaar met broeken 'n maat ben verloren de laatste tijd.
pi_117567833
Zijn er eigenlijk eisen/voorwaarden wat betreft inleiden bij 37 weken? Als alles goed gaat qua gezondheid, kan inleiden bij 37 weken dan al goed slagen of is het bv dan echt beter om te wachten tot 38 weken? Ineens had de gyn het van de week over 39 weken en ik kreeg prompt een paniek aanval. Idealiter komen ze er gewoon zelf uit hoor en ik ga zeker geen risico's nemen. Maar ik word er gewoon nerveus van. Vooral voor mijn meiden vind ik het zo vervelend dat ik niet leuk, gezellig en fit ben.
Met een meidenkwartet
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:18:19 #15
381212 Gulara
From the future
pi_117575585
Note to self: niet dit topic lezen op een lege maag, want het gaat nog steeds over knippen en scheuren.:(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:18:45 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_117576835
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Cathmar het volgende:
Zijn er eigenlijk eisen/voorwaarden wat betreft inleiden bij 37 weken? Als alles goed gaat qua gezondheid, kan inleiden bij 37 weken dan al goed slagen of is het bv dan echt beter om te wachten tot 38 weken? Ineens had de gyn het van de week over 39 weken en ik kreeg prompt een paniek aanval. Idealiter komen ze er gewoon zelf uit hoor en ik ga zeker geen risico's nemen. Maar ik word er gewoon nerveus van. Vooral voor mijn meiden vind ik het zo vervelend dat ik niet leuk, gezellig en fit ben.
Bij mij werd er toen aangegeven dat ze liever wachten tot 38 weken, omdat kindjes van voor 37 weken meer moeite hebben met drinken dan kindjes van 38 weken.
Ergens in week 37 ligt die omslag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117577274
Mijn oudste was er met 37 weken en die was echt nog een beetje randprematuur. Kon zichzelf de eerste drie maanden (!!) nog niet goed warmhouden en drinken was ook een beetje ingewikkeld. Gelukkig deed mijn lijf dat heel goed, zodat het allemaal wel goed op gang kwam, maar hij had er wel wat moeite mee.

Vannacht niet zo goed geslapen Gek he?
En ik adem heel oppervlakkig,dus dat zie je niet _O-
pi_117577494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

ach, mijn moeder is ooit nog verlost van dr hechtingen met de keukenschaar vertelde mn vader :')
ik geloof niet dat je dat tegenwoordig nog hoeft te proberen. En zó lang geleden is dat nou ook weer niet :D
Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.
Mijn hechtingen waren na een kleine week aan het ingroeien en dus gevraagd aan de vk die langs kwam voor controle of ze er naar wilde kijken, want ze deden zeer.
Dus constateren dat ze aan het ingroeien waren en dat ze eruit gingen. Had ze geen goeie schaar bij zich, die schoot iedere keer scheef over de hechting , ouch.
Dus een gewone schaar van ons gebruikt :') Dus het kan nog Mignonne :Y)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:37:02 #19
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117577505
Whaha Free je hebt een verbouw-baby O+

Cathmar, Zijn er wel eens tweelingen die de 39 weken halen? Tweeling van broer en schoonzus kwamen met 35+6, 2700 en 2760 gram.

Logi :* is het nu weer beter?

Gisteren werd ik vanbinnenuit gemept O+ , was wel het meest duidelijke wat ik tot nu toe aan baby gevoeld heb O+ .
Morgen ben ik 20 weken :o Als deze komt met Nathan's termijn ben ik dan precies op de helft :o *niet-stressen, niet-stressen*.
pi_117577580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef danic het volgende:

[..]

Ik ben aan het teruglezen en wilde hier even op reageren.
Mijn hechtingen waren na een kleine week aan het ingroeien en dus gevraagd aan de vk die langs kwam voor controle of ze er naar wilde kijken, want ze deden zeer.
Dus constateren dat ze aan het ingroeien waren en dat ze eruit gingen. Had ze geen goeie schaar bij zich, die schoot iedere keer scheef over de hechting , ouch.
Dus een gewone schaar van ons gebruikt :') Dus het kan nog Mignonne :Y)
Was dat verloskundige M. O. ? :o
:)
pi_117577586
Wattes?
pi_117577590
Oh, Freecell. Wat lief O+. En wat een actieve baby heb jij 's nachts.

Ik heb vannacht weinig geslapen. Niet door de baby (die wordt pas rond half zes wakker voel ik) Maar vannacht moest ik naar het toilet en voor mijn gevoel was het toen al minstens vier uur. Dus ik voelde me helemaal uitgerust, maar het bleek pas 1 uur te zijn. Kon helaas niet meer in slaap komen.
pi_117577606
Free! :D Ik ben soms toch wel blij dat de placenta bij mij aan de voorkant ligt :+ Ik voel de beeb wel, soms heel flink ook, maar vaak genoeg zie ik mijn buik wel wat bewegen maar voel ik het niet (of nauwelijks).
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Nou, dit is geen verkapte post, maar gisteravond hebben M. en ik weer eens de liefde bedreven ( :') :+ ).

We zijn allebei tot de conclusie gekomen dat het ergens ook maar raar is als er zo'n enorme bol in het spel is :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. En nu ga ik mijn bergen en stapels lege flessen verzamelen en langs de winkel :+ :s)
pi_117577646
Oh melk uit mn borsten zijn we wel gewent... Ik gaf Leyla immers nog gewoon borstvoeding voordat ik zwanger werd... Ik ben ermee gestopt omdat mn tepels echt te zeer deden, ik kon haar echt niet handelen aan mn borsten. En ik moest kolven op de dagen dat ze er niet was en dat alles vond ik gewoon teveel om door te zetten...
pi_117577690
Free O+
Goed gefilmd, leuk!
Dat krijgen die twee van mij niet voor elkaar zo!

Ik zie gewoon helemaal voor me dat die eigenwijze kinderen van mij (als ze ook maar een beetje op hun zussen lijken) blijven zitten tot 40 weken. Zul je altijd zien. Ik kom nu al amper vooruit.
Met een meidenkwartet
pi_117577720
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Cathmar het volgende:
39 weken :o
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:51:41 #27
259886 pessie
pi_117577726
Ik kom net tot de conclusie dat het al donderdag is :')
20 weken mijlpaal voor mezelf *O*
pi_117577757
* Meld *

En klaagpost onder spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117577792
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:53 schreef Zolena het volgende:
* Meld *

En klaagpost onder spoiler.
SPOILER
Weet je wat mooi is... Je mag niets anders dan paracetamol... Ik ging door mn rug, kon niet eens zelf meer naar de plee lopen... De dokter wilde heel enthousiast mooie pijnstilling geven, tot hij toch even vroeg, u bent toch niet zwanger???

8 paracetamol per dag en een level opbouwen..

Maar even serieus, als er echt een goede ontsteking zit, kunnen ze toch niet wachten op je bevalling?? Hoe lang moet je nog?
pi_117577799
Mijn vriendin is ook van een tweeling en die zijn van 40 weken zelfs. En mijn oppas tweeling is van 39+3. en die waren ook best groot en dat voor zo'n klein chinees vrouwtje :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117577805
Pessie, gefeliciteerd!
En Cathmar, ik hoop dat de tijd ineens sneller gaat dan je denkt en dat je straks gewoon moet rennen om de melk aan te slepen! ;)

Zolena, kruidnagelolie is een natuurlijke verdover, dit mag je naar mijn weten ook gebruiken tijdens de zwangerschap. Een watje in de olie drenken en tegen de kies. Mijn moeder is echt niet het kwakzalverige type en die heeft zo dagen kunnen wachten tot ze naar de tandarts kon. Volgens mij kun je het gewoon bij de drogist en apotheek kopen! Sterkte..

Vraagje.. zijn er nog andere namen voor een bouncer?
SPOILER
Heb mezelf de onmogelijke opgave gegeven nog een betaalbare te vinden vandaag om weg te geven vanavond. Heb wel een plan B hoor ;)
pi_117577818
en de tandarts kan toch plaatselijk verdoven? Is niet schadelijk omdat het zo'n weinig is.
pi_117577844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, gefeliciteerd!
En Cathmar, ik hoop dat de tijd ineens sneller gaat dan je denkt en dat je straks gewoon moet rennen om de melk aan te slepen! ;)

Zolena, kruidnagelolie is een natuurlijke verdover, dit mag je naar mijn weten ook gebruiken tijdens de zwangerschap. Een watje in de olie drenken en tegen de kies. Mijn moeder is echt niet het kwakzalverige type en die heeft zo dagen kunnen wachten tot ze naar de tandarts kon. Volgens mij kun je het gewoon bij de drogist en apotheek kopen! Sterkte..

Vraagje.. zijn er nog andere namen voor een bouncer?
SPOILER
Heb mezelf de onmogelijke opgave gegeven nog een betaalbare te vinden vandaag om weg te geven vanavond. Heb wel een plan B hoor ;)
Oeh, die bouncers zijn erg omstreden... Net als die loopwagentje. De loopwagentjes wordt gelukkig al voor gewaarschuwd tegenwoordig. Maar het is echt echt niet goed voor de heupen van je kindje.
pi_117577856
Oef vervelend Zolena....... sterkte.....

Suiker, dat ziet er niet zo ergonomisch uit eerlijk gezegd. Lijkt me niet zo goed voor de heupjes.... misschien nog even wat meer informatie over zoeken?
pi_117577866
Free wow je hebt een kleine alien in je buik zitten! Blijft altijd een gaaf gezicht!
pi_117577886
Oh Zolena, ik zie net dat je morgen je UD hebt. Duur gelukkig niet meer zo lang dus (dan nog heel vervelend hoor) :*
pi_117577890
Freecell, wat gaaf om dat te zien zo! Maar kan me voorstellen dat het wat minder lekker slaapt ;) Hopelijk ben je toch een beetje uitgerust :*

*O* pessie 20 weken! Op de helft!
pi_117577894
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:00 schreef Kyara het volgende:
Oh Zolena, ik zie net dat je morgen je UD hebt. Duur gelukkig niet meer zo lang dus (dan nog heel vervelend hoor) :*
Voor het zelfde geld blijft het nog 2 weken zitten...
pi_117577922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je wat mooi is... Je mag niets anders dan paracetamol... Ik ging door mn rug, kon niet eens zelf meer naar de plee lopen... De dokter wilde heel enthousiast mooie pijnstilling geven, tot hij toch even vroeg, u bent toch niet zwanger???

Maar even serieus, als er echt een goede ontsteking zit, kunnen ze toch niet wachten op je bevalling?? Hoe lang moet je nog?
Morgen uitgerekend. Tandarts zelf gesproken en die zei dat, weet het ook niet, ik hoefde ook niet langs te komen. Als het niet anders kon wou hij wel wat proberen maar moest toch eerst met huisarts bellen. En of er betere pijnstillers zijn weet ik niet maar dit gaat in ieder geval ook niet. Ik wacht telefoontje huisarts wel af en blijf ondertussen paracetamol slikken.

Suikertante bedankt voor de tip.
pi_117577930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:'(
pi_117577947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat vind ik niet heel lang meer. Ik dacht dat ze 24 weken was of zo ;)
Maar dan nog erg vervelend natuurlijk.
pi_117577976
Oh nee! Menen jullie dat nou over de bouncer! Mijn broertje en ik hebben er zoveel plezier van gehad.. :N
Al mijn herinneringen blijken ongezond te zijn :(
Ik zie dat ze alleen hun binnenbeenspieren ontwikkelen en dan raar kunnen gaan lopen.
Nu ik het zo lees best logisch dat ze gewoon lekker zelf vrij moeten gaan bewegen..
Nouja. Jammer. Sommige dingen vind ik zo gewoon dat ik helemaal niet op het idee kom dat het niet goed zou kunnen zijn.

Zolena voel je naast de kiespijn eigenlijk al gerommel in je buik? Spannend joh!! Ik hoop dat de dok snel belt.
pi_117577989
Op boodschappenlijst, kruidnagelolie en ananas. :(
pi_117577996
En dan achterop de fiets via heel veel drempels naar de supermarkt!
pi_117578001
Gisteren een beetje gerommel, maar nu weer rustig.
pi_117578006
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Suikertante het volgende:
En dan achterop de fiets via heel veel drempels naar de supermarkt!
:D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:05:48 #47
259886 pessie
pi_117578008
Suikertante, is een draagdoek een idee?
pi_117578010
Oh fietsen is wel wat minder gebruikelijk bij jou natuurlijk, Zolena..(of zit jij niet in de US? soms weet ik t niet meer..)

En een draagdoek heeft ze al. Het is eigenlijk voor haar vriend, ik heb wel een plan B. Dat is wat minder babygericht, maar ook leuk.
pi_117578031
Zolena, ik heb het ook gehad aan het eind van m'n zwangerschap. Ik had twee afspraken staan bij de tandarts voor o.a. een wortelkanaalbehandeling met 38 en 39 weken, maar ik kon onmogelijk een uur plat in die stoel liggen, dus heb ik ze moeten afzeggen. De avond voor de bevalling was één groot drama. Paracamol hielp geen zak. Ibuprofen zou wat beter moeten helpen, maar dat mag je niet als je zwanger ben. Ik heb toen zelfs de HAP gebeld, maar die konden (uiteraard) niets voor me doen. Van ellende ben ik maar buiten gaan lopen, gewoon voor de afleiding, en op een gegeven moment zakte het af. De volgende dag ben ik bevallen. I.v.m. een keizersnee heb ik daarna best veel paracetamol en ibuprofen geslikt en is het niet meer zo erg teruggekomen. Waarschijnlijk omdat de zenuw intussen morsdood was. Gisteren heb ik het eerste deel van de wortelkanaalbehandeling gehad en volgende week wordt die afgemaakt, en dan moet het klaar zijn. Halleluja. Sterkte, kiespijn is echt ontzettend vervelend. De pijn op de avond voor de bevalling vond ik erger dan de bevalling zelf, en ik had geen leuke bevalling. :o :')
pi_117578069
quote:
Oh fietsen is wel wat minder gebruikelijk bij jou natuurlijk, Zolena..(of zit jij niet in de US? soms weet ik t niet meer..)

En een draagdoek heeft ze al. Het is eigenlijk voor haar vriend, ik heb wel een plan B. Dat is wat minder babygericht, maar ook leuk.
Een domoseat? Ook leuk?
pi_117578124
quote:

Nee gewoon in NL maar met dit weer zie ik fietsen ook niet zo zitten. ;)

En Cantare, bij mij wou hij het gewoon niet eens proberen. Ik kan best liggen denk ik. Maar ben ook een beetje bang dat het blijft bij paracetamol en maar zien vol te houden. Dinsdag heb ik volgende afspraak bij verloskundige en dan wou ze me eventueel strippen, nou laat dat eventueel maar weg....
pi_117578160
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Een domoseat? Ook leuk?
Oh, dat vind ik helemaal niks, maar zij wel denk ik!
Ik denk dat ik dat idee bewaar voor haar eigen verjaardag, thanx! ^O^
pi_117578177
Oww Free jij ook al zo''n wildebras in je buik :D .. Doet me denken aan de mijne, gelukkig heeft ze zich vannacht koest gehouden maar dit voel ik zo''n beetje de heule dag :D

Omentielvo ook al zo''n brakke nacht gehad .. Heb ik idd ook weleens, denken dat het al bijna tijd is om op te staan .. blijk je eigenlijk pas net een paar uurrtjes onder de lakens te liggen .. Succes vandaag dan want dan zal de man met de hamer straks misschien nog wel komen. Hoop dat je een beetje kans ziet om dat ergens op de dag in te halen?

Hmm seks in dit stadium .. Het kan wel, maar het voelt voor mij gewoon niet fijn omdat draakje dus zo druk is :') .. Ik kan me dan dus echt niet concentreren op vent zeg maar :+ ... Plus dat mijn boobs leeg lopen zodra hij het ook maar in zijn hoofd haalt om eraan te zitten :+ .. en lekker liggen is er ook niet meer bij dus ik denk dat we dat stadium voorlopig even gepasseerd zijn :N .. Arme vent :D

Een *O* voor o.a. de mijlpaal van Pessie

Ahh Zolena klote dat je nu niet geholpen kan worden. Kiespijn kan echt heel verrot zijn .. En idd, op paracetamol na mag je gewoon helemaal niks! Nou, hopen dat beebje zich heeeeeel snel aandient, jij heeeeel snel hersteld bent en dan heeeeeeeel snel langs de tandarts kan. Sterkte ermee!

Wat is het toch heerlijk om klossen onder je bed te hebben O+
Het slaapt sowieso anders op de een of andere manier :') .. Maar ik hoef ook niet meer zoveel ''geweld'' en kracht te gebruiken om uit mijn bed te komen, glij nu gewoon een beetje er vanaf :+
pi_117578209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar ik hoef ook niet meer zoveel ''geweld'' en kracht te gebruiken om uit mijn bed te komen, glij nu gewoon een beetje er vanaf :+
Haha sorry, maar ik zie nu echt zo'n walrusje voor me dat het water in glibbert! >:O
pi_117578242
En potverdorie, heb ik toch alweer zin in witte chocoladepepernoten ...
pi_117578282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:11 schreef Zolena het volgende:
En Cantare, bij mij wou hij het gewoon niet eens proberen.
Toch vreemd. Op zich kan een tandartsbehandeling (met eventuele verdoving) namelijk helemaal geen kwaad als je zwanger bent. Tenminste, dat is mij verteld. Het enige wat de tandarts bij mij niet deed was een foto maken, maar ook dat kan wel als het echt nodig is. Misschien is jouw tandarts bang dat hij de baby op mag vangen..? ;)
pi_117578289
Bij mij blijft de tandarts me maar oproepen voor controle.... En die weet dat ik zwanger ben..
pi_117578319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij blijft de tandarts me maar oproepen voor controle.... En die weet dat ik zwanger ben..
Ben vorige maand nog op controle geweest...

Cantare denk dat dat het is inderdaad. :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:23:41 #59
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117578353
Zolena, wat irritant zeg :X Heb je al een andere tandarts gebeld om te vragen of dat normaal is? Ik zou het denk ik wel navragen, als je zoveel pijn hebt -O-

Tico, waarom zou je niet op controle gaan als je zwanger bent? (gewoon nieuwsgierig hoor :))
3!
pi_117578377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:23 schreef Incantrix het volgende:
Zolena, wat irritant zeg :X Heb je al een andere tandarts gebeld om te vragen of dat normaal is? Ik zou het denk ik wel navragen, als je zoveel pijn hebt -O-

Tico, waarom zou je niet op controle gaan als je zwanger bent? (gewoon nieuwsgierig hoor :))
Ik vind het zo mooi excuus :X
pi_117578390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:19 schreef Cantare het volgende:

[..]

Toch vreemd. Op zich kan een tandartsbehandeling (met eventuele verdoving) namelijk helemaal geen kwaad als je zwanger bent. Tenminste, dat is mij verteld. Het enige wat de tandarts bij mij niet deed was een foto maken, maar ook dat kan wel als het echt nodig is. Misschien is jouw tandarts bang dat hij de baby op mag vangen..? ;)
Ónze tandarts zegt dat ook hoor. Foto's maken doet ie liever niet, alleen als het echt niet anders kan. Maar als je zo'n last hebt dan kunnen 2 weken nog heel lang duren. Dan maar een plaatselijke verdoving zodat ie er iets aan kan doen!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:28:19 #62
95408 Incantrix
pi_117578448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi excuus :X
Ooww, haha! :D
3!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:28:37 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_117578459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:37 schreef pessie het volgende:
Whaha Free je hebt een verbouw-baby O+

Cathmar, Zijn er wel eens tweelingen die de 39 weken halen? Tweeling van broer en schoonzus kwamen met 35+6, 2700 en 2760 gram.

Logi :* is het nu weer beter?

Gisteren werd ik vanbinnenuit gemept O+ , was wel het meest duidelijke wat ik tot nu toe aan baby gevoeld heb O+ .
Morgen ben ik 20 weken :o Als deze komt met Nathan's termijn ben ik dan precies op de helft :o *niet-stressen, niet-stressen*.
Onze buurvrouw is toen met 41 weken plus nog wat dagen bevallen van een tweeling. Het kan :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:29:32 #64
95408 Incantrix
pi_117578476
Mijn leidinggevende is ook tot 42 weken doorgelopen met een tweeling :X Maar dat is wel heel veel jaar geleden, dat dan weer wel.
3!
pi_117578491
Ik denk ook dat als ik de tandarts echt gillend bel en zeg dat het niet meer gaat dat hij dan misschien wel wil helpen, ik denk dat het ligt aan mijn ud van morgen, hij zal wel denken als ze het nog een paar dagen volhoudt is het in ieder geval geen probleem meer.
Ik wacht de huisarts af en dan kijk ik wel weer verder.
pi_117578599
38 weken is echt wel mijn max. Ik tel de dagen af. Misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk maar 40 weken.... neuh.
Met een meidenkwartet
pi_117578639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef Zolena het volgende:
Ik denk ook dat als ik de tandarts echt gillend bel en zeg dat het niet meer gaat dat hij dan misschien wel wil helpen, ik denk dat het ligt aan mijn ud van morgen, hij zal wel denken als ze het nog een paar dagen volhoudt is het in ieder geval geen probleem meer.
Ik wacht de huisarts af en dan kijk ik wel weer verder.
J ligt daarna ook nog een week thuis, als je pech hebt en je krijgt een ks dan ben je de eerste dagen nog in het ziekenhuis. Ik weet niet of je borstvoeding wilde geven maar das misschien ook nog iets om na te gaan voor je tandarts. Kortom, het is onzin dat als je morgen bevalt dat je dan overmorgen geholpen kunt worden. Als hjet niet uit te houden is dan kun je vast wel dan terecht, maar ik vind het een beetje te makkelijk gedacht van je tandarts. Je wordt met een kluitje t riet in gestuurd volgens mij.
pi_117578652
Terugbellen of een andere tandarts bellen! Die vent is maf! Bevallen met kiespijn is niet grappig, kiespijn in je kraambed is niet grappig en straks een paar uur van je verse baby gescheiden zijn vanwege kiespijn is ook niet grappig. Laten behandelen dus!
pi_117578667
Ohai mignonne :+
pi_117578709
Jeeee oproer!! Baas over eigen buik en gebit! *O* *O* w/
pi_117578775
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef WupWup het volgende:
Terugbellen of een andere tandarts bellen! Die vent is maf! Bevallen met kiespijn is niet grappig, kiespijn in je kraambed is niet grappig en straks een paar uur van je verse baby gescheiden zijn vanwege kiespijn is ook niet grappig. Laten behandelen dus!
Dit dus. In ieder geval even rondbellen. En sterkte!
Met een meidenkwartet
pi_117578799
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

J ligt daarna ook nog een week thuis, als je pech hebt en je krijgt een ks dan ben je de eerste dagen nog in het ziekenhuis. Ik weet niet of je borstvoeding wilde geven maar das misschien ook nog iets om na te gaan voor je tandarts. Kortom, het is onzin dat als je morgen bevalt dat je dan overmorgen geholpen kunt worden. Als hjet niet uit te houden is dan kun je vast wel dan terecht, maar ik vind het een beetje te makkelijk gedacht van je tandarts. Je wordt met een kluitje t riet in gestuurd volgens mij.
Ik wil ook borstvoeding geven ja. Ik weet het ook allemaal niet. Stomme tandarts.

Huisarts belt terug, ik kan het nog even aankijken, het is vannacht een stuk erger geworden, als het nou weer een beetje afzakt (eventueel met die olie van suikertante) zou dat al schelen.

En als het niet afzakt bel ik in ieder geval morgen de tandarts weer en dan regelt ie maar dat het wel kan (en hij mag best een zeiltje neerleggen als ie bang is dat mijn vliezen breken over zijn mooie witte tandartsstoel ;) ) Verder is dit altijd wel een heel fijne tandarts dus denk dat ie het wel goed bedoelt in ieder geval.
pi_117578873
Zou hem gewoon terug bellen en uitleggen dat je niet nog weken zo door wilt lopen en dat je na de bevalling bv wilt gaan geven en dus zo snel mogelijk geholpen wil worden. Hij mag helemaal geen nee zeggen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:50:38 #74
259886 pessie
pi_117578965
Zolena, jij hebt pijn en met de argumenten van Wup zeg ik, bel alsjeblieft vandaag dat je vandaag geholpen moet worden! Tandartsen doen namelijk ook moeilijk over verdoving als je bv geeft.
En die tandartsstoel zot als een zeil op en is van easycleany leer, dus wat dat betreft maakt et niets uit! Of je haalt je kraampakket open en neemt een matje mee:p
pi_117578973
Gisteren geen tijd gehad, maar 12 weken *O*
Vandaag laatste echo in het Erasmus en daarna gelijk door voor de combinatietest.
Spannend echo-dagje dus!
pi_117579020
Danic jeee ik verheug me daar ook op! (21 okt)
Waarom weet ik niet echt, maar tis toch een symbolisch moment he?
Van harte en spannend de test! Krijg je ook weer even de kleine te zien, leuk O+
pi_117579176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef pessie het volgende:
Tandartsen doen namelijk ook moeilijk over verdoving als je bv geeft.
Ja? :o Mijnes niet. Ik heb het zelfs nog gemeld/gevraagd toen ik de afspraken maakte, maar het zou geen probleem zijn.

Gisteren zei ik trouwens tegen de tandarts dat ik zo'n kiespijn had gehad en dat ik het erger vond dan de bevalling. Toen zei hij 'dan deed de bevalling niet zo erg zeer?' 'Uhm, nou' zei ik, 'de kies deed gewoon zo erg zeer'. :o En het is ook een ongelofelijke rotpijn, in je hoofd, en dat niets helpt en dat je niet weet hoe het komt/wat het doet, werkt ook niet mee. Anyway, dat moet je echt niet langer willen verdragen dan strikt noodzakelijk. En al helemaal niet in je kraambed, dan heb je wel iets beters te doen dan te creperen van de kiespjin. Ik had het geluk dat mijn zenuw op een gegeven moment dood was, dus dan is de pijn ook over ( :') ) en had ik na de bevalling niet veel pijn meer (in m'n mond, dan...), maar het kan ook nog een tijd blijven aanhouden. Je tandarts heeft uiteindelijk geen echt goede reden om je niet te behandelen, anders dan dat hij denkt dat het allemaal niet zo erg is. Dus moet je hem duidelijk te zien maken dat het wél zo erg is. En aangeven dat je anders een andere tandarts belt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cantare op 04-10-2012 10:07:36 ]
pi_117579214
Even een kleine egovoorpretpost. Mijn moeder kwam laatst met mijn oude kleertjes aanzetten, het is niet veel maar het waren haar lievelingsdingen. O+ Waaronder deze trui, nu kan ik mijn eigen foto namaken met onze kleine straks want dat dekentje heb ik ook nog steeds! (en daar slaap ik soms ook nog steeds mee :@ )

SPOILER
pi_117579384
Ben ik zeker de enige hier die het droog gehouden heeft bij Barbie :')
Net even de herhaling bekeken .. Wil best geloven dat ze het zwaar heeft gehad (god behoede mij :') ..) .. Maar erbij brullen? Nehh :)

Ahhh Suiker wat lief van jouw mama :D

Ik ben in juni wel op controle geweest maar het tandsteen verwijderen enzo hebben we even gelaten voor wat het was. Gelukkig geen gaatjes verder (want daar laat ik me altijd bij verdoven). Straks in januari weer en dan trekken we alle schade wel recht als die er is :)
pi_117579385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef WupWup het volgende:
Ohai mignonne :+
haaai :D :+

@Pessie, mijn tandarts maakte geen enkel probleem van borstvoeding, maar er zijn er die dat wel doen ja (wat onzin is overigens, maar als je tandarts je daarom niet wil behandelen heb je alsnog een probleem).
pi_117579443
De huisarts heeft al teruggebeld. Paracetamol was inderdaad max qua pijnstiller, maar goed dat wist ik dus al van jullie.

Maar ik kon nog wel een gel krijgen die het tandvlees en de tand verdoofd en dat mocht ik er zoveel ik wilde opsmeren.

Dus dat straks even ophalen bij de apotheek en kijken of dat voldoende helpt voor nu.

En de tandarts heeft wel gezegd dat hij me na de bevalling wel zo snel mogelijk wil helpen dus ik neem aan dat borstvoeding dan voor hem geen probleem is.
pi_117579488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:07 schreef mignonne het volgende:
wat onzin is overigens
Oh, gelukkig. Ik kan er niet bij dat sommige artsen zo hypervoorzichtig zijn als er geen reden is om te denken dat een bepaalde behandeling schadelijk is. Dat is in dit geval zo met verdoving, maar ik hoor ook wel eens dat je 'heel voorzichtig moet zijn met paracetamol' ofzo. Dan ben je als arts toch gewoon extreem risicomijdend of gewoon slecht op de hoogte, aangezien uit onderzoek blijkt dat er geen nadelige effecten zijn?
pi_117579620
Heerlijk werkt die gel Zolena!

Heb net de foto's van de meiden bijgewerkt, alles weer helemaal up-to-date *O*.
Het is een goede dag voor zulke werkjes. Plus dat ik er straks niet meer aan toe kom...
Met een meidenkwartet
pi_117579869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Cantare het volgende:

[..]

Oh, gelukkig. Ik kan er niet bij dat sommige artsen zo hypervoorzichtig zijn als er geen reden is om te denken dat een bepaalde behandeling schadelijk is. Dat is in dit geval zo met verdoving, maar ik hoor ook wel eens dat je 'heel voorzichtig moet zijn met paracetamol' ofzo. Dan ben je als arts toch gewoon extreem risicomijdend of gewoon slecht op de hoogte, aangezien uit onderzoek blijkt dat er geen nadelige effecten zijn?
Mijn gyn zegt juist op alles wat ik heb dat ik maar een paracetamol moet nemen. Vind ik dan ook weer zo overdreven
*poef* nu is het weg
pi_117580286
Zolena, bel gewoon een andere tandarts. Dan kan je ws. vandaag nog terecht en ben je zo van de pijn af.
Verdovingen kunnen echt geen kwaad en een foto kan ook gemaakt worden als je een loden schort omdoet.

Ik neem namelijk aan dat je niet in je kraamweek naar de tandarts gaat....
pi_117580424
Danic succes vandaag!

Kaatjejannie jij moest ook naar de gyn vandaag toch? Succes!

Zolena wat vervelend zeg :(

Mijn inleidingsdatum is naar voren gehaald, nog een week volhouden! Ik zit ook al op 1cm ontsluiting, dus de eerste hebben we in ieder geval gehad.
De kinderarts wordt ingelicht over ook het hartje en hier zal na de geboorte ook nog naar gekeken gaan worden.
Het is nogsteeds eng om het overslaan te horen (ook nu doet ie het weer) maar het geeft me wel rust te weten dat het echt nog maar een weekje is.
pi_117580612
FTA, fijn dat je datum naar voren is geschoven en dat je al 1cm hebt! Ik blijf duimen voor een mooie en goede afloop van deze turbulente zwangerschap en succes met het laatste weekje :*

Suikertante, wat schattig! Mijn moeder is geloof ik ook al opzoek naar oude kleertjes van mij :D O+
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:14:34 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117581314
Fta wat fijn dat het eerder kan :*

Suiker wat lief!! O+

Free ik had hem vanmorgen bekeken in bed, alien idd O+ :P

En wbt tandarts, ik heb het de mijne net eens gevraagd uit interesse :@ En volgens mijn tandarts mag plaatselijke verdoving gewoon (als de tandarts weet dat je zwanger bent kan deze hier rekening mee houden wbt welke verdoving hij gebruikt) en komen de rontgen stralen van evt. foto's met een speciaal schort om absoluut niet in de buurt van de baby. Dus gewoon terugbellen of een andere tandarts want hier moet je echt niet mee door gaan lopen je hebt je rust juist nu nodig zodat je tijdens de bevalling fit bent. Sterkte! :*

Verder nog wel veel harde buiken maar niet meer zo pijnlijk als gisteren.
pi_117581541
Pessie, gefeliciteerd met je mijlpaal *O*

Zolena, heel veel sterkte. :*

Danic, jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal *O*

Suikertante, wat schattig dat truitje O+

FTA, fijn dat je in ieder geval een week eerder geholpen wordt
pi_117581791
*meld* hier nog alles rustig.. Rommelt af en toe wel wat maar zakt ook steeds weer af.

Zolena, vervelend zeg. Sterkte :*

Logi, fijn dat de harde buiken niet meer zo pijnlijk zijn.

*O* voor de mijlpalen
pi_117581868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik een darmontsteking krijg nu, en die wordt echt te erg, dan mag ik idd (zelfs) prednison :Y Maar liever niet natuurlijk. Ze zijn gewoon altijd Heel Erg Voorzichtig met zwangeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om klossen onder je bed te hebben O+
Het slaapt sowieso anders op de een of andere manier :') .. Maar ik hoef ook niet meer zoveel ''geweld'' en kracht te gebruiken om uit mijn bed te komen, glij nu gewoon een beetje er vanaf :+
Klossen!! Die moet ik ook nog. Niet vergeten :D Vandaag of morgen maar even voor bellen :)

Danic, 12 weken :) *O*

Oh, FTA, al een cm :D En wat fijn dat ze het een week naar voren hebben kunnen schuiven :)
pi_117582351
*meld*

FTA al 1 cm! Wat fijn dat ze het een week naar voren hebben kunnen verschuiven.

Verder een *O* voor alle mijlpalen

Zelf 38 weken vandaag :D

Logi wat fijn dat je harde buiken niet meer zo heftig zijn.

Zolena ik zou ook gewoon die behandeling eisen geloof ik. Lijkt me niks nu met zulke heftige pijn te moeten blijven rondlopen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:05:26 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117582819
Fysio zit idd niet echt meer in je basispakket. Soms nog wel in aanvullende, maar dan moet je wel een goeie indicatie hebben, een beetje bekkenklachten valt daar volgens mij niet onder (niet bij mij iig). Ik ben dan wel door mn eigen risico heen dus heb ik 9 behandelingen vergoed gekregen, waar ik nu ook alweer doorheen zit :')
Boeit me niet zo, ik ga wel door met de fysio want het helpt gewoon, dan maar dokken.. jammer.

Is Freubelot eigenlijk al eens gesignaleerd of heb ik er totaal overheen gelezen? :@

Enne, sex? Jahoor. Ik droomde er laatst nog zelfs over _O- manlief vind het wel best maar laat het initiatief bij mij en ik heb er zelf ook geen problemen mee. O-)

Danic spannend vandaag, succes/sterkte! :*

Twink: hihi ik heb ook niet gejankt bij Barbie, maar ik vond het wel ongelofelijk schattig hoe ze omgeslagen was na de geboorte van haar meisje O+ En haar vent is ook gewoon een lieverd, ondertussen. :D

Ik ben ook gewoon op controle geweest bij de tandarts.. er moeten wel weer foto's gemaakt worden maar hij zei ook, dat komt daarna wel.

FTA dus met 38 weken inleiden? Oh, en al 1cm, das een fijn cadeautje *O* Spannend hoor..!
Ben je er een beetje klaar voor?

Woman :*

Ohja, mijn klossen, ondersteek (joepie :+ ) en douchestoel ( :7) zouden dinsdag al geleverd worden maar nog niks gezien :? Ga maar eens een mailtje sturen..

Skoap 38 weken! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117583057
FTA fijn dat je datum al over een week is .. Nog een weekje onzekerheid .. Ik duim voor een voorspoedige bevalling en een gezond kindje! Alvast veel succes gewenst.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:23:22 #95
259886 pessie
pi_117583388
FTA fijn dat je een cm cadeau krijgt! Nog 1 week, dan komt je kleine!

Baby-van-Women: buiten is het echt veel leuker!
pi_117583416
Ohh Zolena, kiespijn is zoiets verschrikkelijks :X Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou me ook zsm laten behandelen denk ik.. Iig veel sterkte :*

Mijlpalen! Danic, 12 weken *O*, Skoap 38 weken :o *O*, Pessie 20 weken *O*.

FTA, wat fijn dat je datum naar voren is gehaald, al kan ik me voorstellen dat een week voor jou nog als een eeuwigheid voelt. Er gebeurt iig al iets in je lijf, mss komt er vanzelf nog wel iets op gang. Heel veel sterkte met deze laatste loodjes iig :*
pi_117583819
Ik zag weer mooie mijlpalen voorbij komen. *O* Jijde vorige keer ook op de ud bevallen pessie? Ik ga er nu weer voor :D

Wat naar zolena, maar genoeg adviezen al gehad las ik.

Fta nog een weekje en wat fijn van die cm. Dat alles maar voorspoedig mag lopen.
pi_117583926
FTA wat fijn, je hebt een datum, en al 1 cm....
Ik ben door N naar de bank gedirigeerd. Sofie is naar de opvang en tot we naar de gyn gaan mag ik geloof ik niks in huis doen....
*poef* nu is het weg
pi_117583980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:23 schreef pessie het volgende:
Baby-van-Women: buiten is het echt veel leuker!
Ja dat probeer ik hem ook steeds te vertellen... Luisterd er alleen nog niet naar.
pi_117584013
:W

FTA een datum die te overzien is ^O^

Mini en ik hebben weer een stempeltje gekregen in het ziekenhuis (en volgens mij verklaarden ze me voor gek dat ik nog op de fiets kwam :') ).
pi_117584543
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef Women86 het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik hem ook steeds te vertellen... Luisterd er alleen nog niet naar.
Kijk het begint nou al .. Dat dwarse gedoe :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:34:05 #102
259886 pessie
pi_117585679
As, jup, op de ud bevallen. Zul je zien dat deze 2 weken langer blijft zitten :') kan al niet meer trouwens, heb tegen de vk gezegd dat 41 weken wel mn max is als ik zie hoe het met Nathan ging (kleine placenta, dunne navelstreng, licht dysmatuur), en dat snapte ze wel.

Women, ik had gehoopt dat ie dan misschien naar mij zou luisteren :p. Heb je het idee dat het voorwerk wat doet?

Barbie's baby gekeken:
SPOILER
pi_117585774
Jullie zijn allemaal wel heel eensgezind. :)

Heb net de verdovende gel opgesmeerd, moet eerlijk zeggen dat de pijn nu wel bijna weg is, in ieder geval vol te houden. Gebruiken samen met paracetamol volgens huisarts. Ik kijk vandaag (en vooral vannacht) even aan, gaat het dan niet, bel ik toch de tandarts terug en dan doet hij me maar een schort om en weet ik het wat en dan trekt hij de ellende er maar gewoon uit.

Ik denk ook niet dat ik daarvoor een andere tandarts hoef te bellen want deze weet best dat ik geen zeur ben en dat als ik zeg dat het niet gaat, dat het dan dus niet gaat. Maar ook de huisarts vond het dus eigenlijk wel logisch om eerst zo te proberen vol te houden.
pi_117585869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:37 schreef Zolena het volgende:
Jullie zijn allemaal wel heel eensgezind. :)

Heb net de verdovende gel opgesmeerd, moet eerlijk zeggen dat de pijn nu wel bijna weg is, in ieder geval vol te houden. Gebruiken samen met paracetamol volgens huisarts. Ik kijk vandaag (en vooral vannacht) even aan, gaat het dan niet, bel ik toch de tandarts terug en dan doet hij me maar een schort om en weet ik het wat en dan trekt hij de ellende er maar gewoon uit.

Ik denk ook niet dat ik daarvoor een andere tandarts hoef te bellen want deze weet best dat ik geen zeur ben en dat als ik zeg dat het niet gaat, dat het dan dus niet gaat. Maar ook de huisarts vond het dus eigenlijk wel logisch om eerst zo te proberen vol te houden.
Fijn dat het helpt! Waarschijnlijk zijn ze liever te voorzichtig dan een onnodig risico te nemen. Doe waar jij je zelf goed bij voelt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_117585993
FTA, 1cm al en wachttijd een week ingekort! Goed nieuws.

Danic, ik duim, probeer er ook een beetje van te genieten van die echo O+

Woman, elke dag is er eentje teveel zeker nu -O-, hopen dat je kleintje zich snel aanmeldt!

Vraagje, misschien ook voor in borstvoedingstopic, maar ik vraag me ook af of er iets "preventief" bestaat dus vandaar ook hier:
Ben hapte niet goed aan na de geboorte. Ze hebben mij op den duur van die tepelhoedjes gegeven en zo lukte het wel. Nu zijn die krengen echt vreselijk als je gewoon rustig op een openbare plek wil voeden, want je moet echt wel met je tiet(en) bloot hangen om het ding er deftig op te krijgen (en de keren dat het dan valt, argh, ik mag er niet aan denken). Ben ik nu weer gedoemd om te gaan tepelhoeden of bestaat er iets waardoor het deze keer wel gewoon kan lukken?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Enne, sex? Jahoor. Ik droomde er laatst nog zelfs over
SPOILER
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:46:15 #106
259886 pessie
pi_117586101
Liza, Oeke heeft bij haar oudste 2.5 jaar met tepelhoedje gevoed en bij haar jongste heeft ze ze nooit gebruikt. Het is dus niet zo dat eenmaal tepelhoedjes altijd tepelhoedjes. Maar vraag het eens in het bv-topic: Borstvoeding deel 140
pi_117586278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef pessie het volgende:
Liza, Oeke heeft bij haar oudste 2.5 jaar met tepelhoedje gevoed en bij haar jongste heeft ze ze nooit gebruikt. Het is dus niet zo dat eenmaal tepelhoedjes altijd tepelhoedjes. Maar vraag het eens in het bv-topic: Borstvoeding deel 140
Thanks, net gedaan!
pi_117586539
Ow en nog een vraagje voor 't vragenuurtje (nu ik toch begonnen ben...):
voor mama's met al (een) kindje(s):

Wij vormen een nieuw samengesteld gezin *;.
Ik ben samen met mijn, nu ook man, sinds mijn zoontje goed en wel 2 jaar was.

Nu is het hier wel een vrij klassiek rollenpatroon: ik heb een kindvriendelijke job en ben dus heel veel met Ben bezig en lief is de drukke manager die veel minder tijd heeft.
We hebben ook nooit iets geforceerd, in het begin was lief gewoon een "vriend" van mama die er bij kwam en niet onmiddellijk ouderlijk gezag op zich nam, maar dat is erg natuurlijk gegroeid naar de "plus-papa" _O- status. Hij steekt de kleine evengoed in bed, staat 's nachts op om te troosten, ontbijten, avondeten, doen we allemaal samen,... waarin lief echt een deel opneemt als een echte vader. Ook nu deze week toen ik zo belabberd was, heeft hij alleen voor de kleine gezorgd, hem naar school gebracht (doet hij sowieso regelmatig, ...).
Maar nu blijft Ben toch een voorkeur houden voor mij. En ik vroeg me gewoon af of dat gerelateerd is aan de scheiding, of dat "gewone" koppels dat ook hebben, zo'n "kinderen-met-een-voorkeur". Als Ben bijvoorbeeld mag kiezen tussen meegaan met lief naar een leuke plek of gewoon met mij thuisblijven, dan zal hij er toch voor kiezen om thuis te blijven. Hij hangt in het algemeen erg aan mij. En omdat ik niet kan vergelijken, wou ik jullie gewoon even vragen of jullie dat ook zien binnen een situatie waar mama en papa nog gewoon samen zijn.
We hebben trouwens een co-ouderschapsregeling, dus Ben ziet zijn echte vader gewoon week-om-week.

[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 04-10-2012 14:12:44 ]
pi_117586834
Liza hier een heel traditioneel gezin: getrouwd, eerste kind kwam in 2009 en afgelopen mei onze tweede, allebei jongens. Bij ons heeft zich ook tijdens mijn 2e zwangerschap een hechter band ontwikkelt tussen papa en eerste zoon. Zodanig dat papa alles moet doen en vaak " mag" mama dat niet. Volgens mij speelde een grote rol dat ik bepaalde dingen niet kon, zoals stoeien, op de grond zitten enzo en dat werd mijns inziens nog wat versterkt door een ziekenhuis oponthoud van mij en dat mijn man toen alles deed voor de kleine. Sinds de komst van de 2e ben ik ook nog eens veel met de baby bezig en houdt het patroon nog even aan. Wel plannen mijn man en ik bewust ook ons-time voor mij met mijn peuter. Misschien is dat een idee? Het is ook goed mogelijk dat het straks verandert als de baby er is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117586841
Liza hier hangt onze oudste (net 3) heel erg aan zijn vader tegenwoordig. Inderdaad liever thuisblijven met papa dan met mama mee willen of als we met zijn drieeen ergens heen gaan is het kom maar papa wij gaan alvast, mama komt zo wel. Ik denk dat het een beetje bij de leeftijd hoort.
pi_117587031
FTA, had jouw peuter peuterhypoglykemie?
Fijn dat het einde in zicht is. Hopelijk heb je een goede bevalling en blijkt er niets aan de hand te zijn met je kindje. Ik heb steeds in mijn hoofd dat je een meisje krijgt, maar volgens mij heb je nooit iets gezegd over het geslacht :P

Ik hoop stiekem dat deze baby met 37 weken komt uit zichzelf :@ Amy kwam met 40+3 dus kleine kans denk ik :P
pi_117587115
Tinuviel en FTA, goed om lezen. Misschien is het inderdaad wel leeftijdgerelateerd (hij is net 4). Fijn om even af te toetsen, en dat ik het dus niet in de eerste plaats aan de scheiding moet toeschrijven ^O^.
pi_117587117
Liza ons gezin is ook beetje zo. Mijn lief en ik kregen iets met elkaar toen de oudste 1,5 was. Heeft altijd veel leuke dingen met hem gedaan enzo. Nu bijna 5 jaar later blijft hij toch liever thuis bij mij. Maar soms "verplicht" ik hem om mee te gaan zodat ie niet maar steeds thuis bij mij is. En dat gaat steeds beter. Hij gaat ook wel eens uit zich zelf mee nu. Hij is de helft van de week bij zijn vader ivm co-ouderschap.
De middelste (mijn lief zijn eerste) net 3 is echt een papakindje. Hele dag is het papa papa papa. Hij gaat het liefst nog met papa mee naar zijn werk en overdag mag ik niks doen want papa kan dat wel als ie weer thuis is.
Onze jongste is weer echt een mamakindje. Maar die is ook nog maar net 1 dus kan zo nog veranderen.
pi_117587141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Solagratia het volgende:
Ik hoop stiekem dat deze baby met 37 weken komt uit zichzelf :@ Amy kwam met 40+3 dus kleine kans denk ik :P
Heb ik ook steeds. Ben kwam op 41, dus zal wel niet }:|
pi_117587262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Liza ons gezin is ook beetje zo. Mijn lief en ik kregen iets met elkaar toen de oudste 1,5 was. Heeft altijd veel leuke dingen met hem gedaan enzo. Nu bijna 5 jaar later blijft hij toch liever thuis bij mij. Maar soms "verplicht" ik hem om mee te gaan zodat ie niet maar steeds thuis bij mij is. En dat gaat steeds beter. Hij gaat ook wel eens uit zich zelf mee nu. Hij is de helft van de week bij zijn vader ivm co-ouderschap.
De middelste (mijn lief zijn eerste) net 3 is echt een papakindje. Hele dag is het papa papa papa. Hij gaat het liefst nog met papa mee naar zijn werk en overdag mag ik niks doen want papa kan dat wel als ie weer thuis is.
Onze jongste is weer echt een mamakindje. Maar die is ook nog maar net 1 dus kan zo nog veranderen.
't Is dus waarschijnlijk ook wat meer kind-gerelateerd die voorkeur voor mama/(plus)papa? Want buiten de biologische band is lief echt volwaardige papa. Ik stuur Ben ook af en toe wel eens mee. En soms gebeurt het ook gewoon omdat ik nog met iets anders bezig ben en dan maakt hij er totaal geen probleem van. Hopen maar dat de volgende een papa's kindje is dan, dat 't een beetje gelijk verdeeld wordt ;).
pi_117587304
Ja denk dat het idd ook wel kind-gerelateerd is. De oudste is bv wel weer veel meer een papakindje maar ja dat kan de helft van de week niet dus ben ik ook wel goed genoeg :P
pi_117587392
Jen is een papa-kindje...
Leyla maakt het allemaal niet uit... Het liefst wel bij mama als ik er ben, maar als ik niet kan oppakken dan hangt ze net zo graag gewoon bij J.
En als Leyla bij J. hangt dan moet Jen ook altijd hangen, maar dat zou ze niet snel uit zichzelf doen.
pi_117587642
Hier maakt het ook niet echt uit, ik ben nu meer thuis dus moet ik wel vaak mee (badje, naar bed brengen) maar hij is ook heel graag bij zijn vader.

Ben benieuwd dan pessie. Hier ga ik net als de vorige keer uit van 42 weken, maar de placenta was bij Yaro ook wel meer op dan hij hoorde te zijn met 40 weken dus ben benieuwd.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:53:53 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117588592
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef OooLizaooO het volgende:
FTA, 1cm al en wachttijd een week ingekort! Goed nieuws.

Danic, ik duim, probeer er ook een beetje van te genieten van die echo O+

Woman, elke dag is er eentje teveel zeker nu -O-, hopen dat je kleintje zich snel aanmeldt!

Vraagje, misschien ook voor in borstvoedingstopic, maar ik vraag me ook af of er iets "preventief" bestaat dus vandaar ook hier:
Ben hapte niet goed aan na de geboorte. Ze hebben mij op den duur van die tepelhoedjes gegeven en zo lukte het wel. Nu zijn die krengen echt vreselijk als je gewoon rustig op een openbare plek wil voeden, want je moet echt wel met je tiet(en) bloot hangen om het ding er deftig op te krijgen (en de keren dat het dan valt, argh, ik mag er niet aan denken). Ben ik nu weer gedoemd om te gaan tepelhoeden of bestaat er iets waardoor het deze keer wel gewoon kan lukken?

[..]

SPOILER
:D _O-
Geweldig die bizarre (sex)dromen :D Ik had gister discovery science gekeken (omdat manlief :P), en wat ik droomde vannacht; we gingen tijdreizen (naar de tijd dat we nog in ons oude huis woonde), maar de nieuwe buurvrouw was er ook. Vervolgens gingen we terug maar het ging fout, we kwamen terecht in de Sovjet Unie, in de sneeuw, de halve groep was dood :o Dit keer was ik wel zwanger (ik droom niet dat ik zwanger ben.. heel gek), en we moesten terug, maar dat lukte niet.. drama's. XD
pi_117589388
Ooohhh al die bizarre dromen!! Heb ik ook heel erg, met als klap op de vuurpijl dat ik laatst droomde dat ik niet zwanger was van mijn vriend, maar van mijn ex! Toen ik het de ochtend aan vriend vertelde was ie stikjaloers :') stomme mannen ook altijd met die jaloezie, alsof ik het voor mn lol droom -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_117590000
Ik droomde laatst dat ik in 2 uurtjes pijnloos beviel. Het enige wat ik toen dacht was 'shit we zijn nog niet uit de 2e naam'. Voor de rest geen idee hoe de baby eruit zag :P

SPOILER
Ik voel me naar. Benauwd en hartkloppingen. Gaat zo weer over, maar de baby zit in de weg. Erg gejaagd voel ik me daardoor. Meer dan rustig ademhalen kan ik denk ik niet doen?
pi_117590161
Sola rustig adem halen en rustig aan doen. Is het een optie om even op je linkerzij te gaan liggen ergens? (weet niet of je op je werk of thuis bent).
pi_117590388
Ik werk thuis dus dat kan wel even ja. Tnx!
pi_117590473
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef Solagratia het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in 2 uurtjes pijnloos beviel. Het enige wat ik toen dacht was 'shit we zijn nog niet uit de 2e naam'. Voor de rest geen idee hoe de baby eruit zag :P

SPOILER
Ik voel me naar. Benauwd en hartkloppingen. Gaat zo weer over, maar de baby zit in de weg. Erg gejaagd voel ik me daardoor. Meer dan rustig ademhalen kan ik denk ik niet doen?
Lucide dromen?
pi_117590505
Dat gejaagd ademhalen herken ik wel, heb ik ook. Ook door het gevoel nog zoveel te moeten doen op t werk. En de tijd tikt maar door.
En dan morgen ook nog een dag thuis ipv werken. Toch nog maar een dag mijn rust pakken. N is ook thuis, dus kan met Sofie bezig. Ik denk dat ik nog wel probeer wat papierwerk thuis te doen. Gespreksverslagen etc.

Casper en ik zijn wel weer goedgekeurd. Het hartritme was weer prima. De gyn gaat overleggen met de internist of er nog iets gedaan gaat worden aan mijn bloedingsneiging. Misschien preventief medicatie gebruiken. Ik hoor het allemaal wel over 2 weken.
Ik had een andere gyn als anders, omdat ik ook op een andere dag ben. Op zich een prima man, maar hij keek steeds N aan als hij wat zei... Hallo, ik ben zwanger, en niet N.
*poef* nu is het weg
pi_117591116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lucide dromen?
Nee, meer hoe je dromen kon gebruiken in pastoraat/geestelijke verzorging. In het stervensproces of bij andere moeilijke omstandigheden. De dromen van degene die je begeleidt.

KJ, fijn dat de controle goed was! Werkstress met deadline klinkt wel bekend ja. Ik werk veel thuis en als je iemand hebt die voor je peuter zorgt dan is dat fijn werken.
pi_117591149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:58 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Nee, meer hoe je dromen kon gebruiken in pastoraat/geestelijke verzorging. In het stervensproces of bij andere moeilijke omstandigheden. De dromen van degene die begeleidt.

KJ, fijn dat de controle goed was! Werkstress met deadline klinkt wel bekend ja. Ik werk veel thuis en als je iemand hebt die voor je peuter zorgt dan is dat fijn werken.
Oh... Dan droom ik liever over sex dan over doodgaan..
pi_117591174
Ik ook ja :D Maar ik denk dat mijn seksdromen niet zo bruikbaar zijn bij pastoraat.
En andermans seksdromen hoef ik niet per se te horen denk ik.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:16:59 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117591807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:19 schreef freecell het volgende:
Mijn oudste was er met 37 weken en die was echt nog een beetje randprematuur. Kon zichzelf de eerste drie maanden (!!) nog niet goed warmhouden en drinken was ook een beetje ingewikkeld. Gelukkig deed mijn lijf dat heel goed, zodat het allemaal wel goed op gang kwam, maar hij had er wel wat moeite mee.

Vannacht niet zo goed geslapen Gek he?
En ik adem heel oppervlakkig,dus dat zie je niet _O-
Whaaa, gaaf om te zien!
Minder leuk als je wilt slapen *)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117596393
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Kijk het begint nou al .. Dat dwarse gedoe :D
lijkt nu al op de vader :P

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef pessie het volgende:

Women, ik had gehoopt dat ie dan misschien naar mij zou luisteren :p. Heb je het idee dat het voorwerk wat doet?
Ja voorwerk heeft al wel wat gedaan, gelukkig. Controle gehad bij vk, 2 cm ontsluiting. Ben ook gestript maar dat heeft nu 24 u later nog voor weinig effect gezorgd. Alleen wat meer harde buiken e.d.
pi_117596400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Solagratia het volgende:
Ik ook ja :D Maar ik denk dat mijn seksdromen niet zo bruikbaar zijn bij pastoraat.
En andermans seksdromen hoef ik niet per se te horen denk ik.
Niet? :D Ik vermaak me hier altijd wel met de seksdromen van de anderen ;)
Ik droom niet meer of anders dan anders. Uit ervaring weet ik dat dat in de kraamweek wel komt :+

Bij pastoraat lijken veel dromen me wel bruikbaar eigenlijk... ook de seksvariant soms wel.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:16 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Whaaa, gaaf om te zien!
Minder leuk als je wilt slapen *)
Mja, hij doet het ongeveer 90% van de dag zo :P Alleen met kleren erover zie je het wel iets minder gelukkig ;)
Als ik eenmaal slaap,word ik er niet meer wakker van, maar de slaap vatten is ellende :+

En qua seks laten we ons niet afleiden door de baby, maar mijn lijf wil niet alles meer, dus de frequentie is gezakt naar 1,5 keer per week ofzo :@
Heb ik bij de anderen nooit zo gehad eigenlijk...
pi_117596747
Hoe doe je een halve x sex ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:08:30 #133
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117597273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:42 schreef Women86 het volgende:

[..]

lijkt nu al op de vader :P

[..]

Ja voorwerk heeft al wel wat gedaan, gelukkig. Controle gehad bij vk, 2 cm ontsluiting. Ben ook gestript maar dat heeft nu 24 u later nog voor weinig effect gezorgd. Alleen wat meer harde buiken e.d.
Das wel fijn dat je al wat ontlsuiting hebt! :) Maar jammer dat het strippen niet veel heeft gedaan..
pi_117597378
inderdaad jammer maar vk had me al verteld dat strippen vaak niet het gewenste effect heeft.
Ben in ieder geval wel blij dat het voorwerk al wat gedaan heeft, is het niet voor niets :)
pi_117597490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef Joene het volgende:
Hoe doe je een halve x sex ?
Ik kan dat O-)
pi_117597536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan dat O-)
Is dat zo 2 tellen voor die klaarkomt , jammer joh ik heb dr geen zin meer an ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117597817
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef Joene het volgende:

[..]

Is dat zo 2 tellen voor die klaarkomt , jammer joh ik heb dr geen zin meer an ?
Jup, zo ben ik 8-)
pi_117598051
}) ~O>
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:41:51 #139
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117598760
Oh ik vind dat nog best veel, 3 * per 2 weken. Bij ons is dat toch echt wel een stuk lager.
(En ik vind dat echt heel erg, maar lig er s avonds al om 9 uur in en dan is vent nog niet thuis)
pi_117599555
Danic, 12 weken *O*
En ook *O* voor de andere mijlpalen.

FTA, fijn dat je een datum hebt. Het heeft nu wel lang geduurd he.

Women, succes met de laatste loodjes :* Iemand trouwens nog iets van Freubelot gehoord?

Zolena, fijn dat het helpt.

Die sexdromen.... _O-

Hier een heel drukke dag gehad (veel deadlines). Had er echt buikpijn van aan het einde van de dag. Nu gelukkig weekend dus maar even wat kalmer aan doen....
pi_117599793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef becky27 het volgende:
Oh ik vind dat nog best veel, 3 * per 2 weken. Bij ons is dat toch echt wel een stuk lager.
(En ik vind dat echt heel erg, maar lig er s avonds al om 9 uur in en dan is vent nog niet thuis)
Oeh, ik voel me al schuldig als we een weekend missen omdat de meiden er zijn....
pi_117601173
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oeh, ik voel me al schuldig als we een weekend missen omdat de meiden er zijn....
terecht :P
pi_117601954
Topickiller?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:42:06 #144
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117602003
Hmmm ik schaam me een beetje als ik dat lees, ben serieus veranderd in een ware seksmachine :')

En was van plan de hele avond te gaan shoppen maar na krap een uur richting busgestrompelt, tassen werden echt met de seconde zwaarder }:|

Oeh en ik heb de babydoos incl bier! :D
pi_117602227
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Logician78 het volgende:
Hmmm ik schaam me een beetje als ik dat lees, ben serieus veranderd in een ware seksmachine :')

En was van plan de hele avond te gaan shoppen maar na krap een uur richting busgestrompelt, tassen werden echt met de seconde zwaarder }:|

Als er elk moment een 5 jarige naast je bed zou kunnen staan, dan vergaat echt elke vorm van zin :D
Jen sluipt ook echt, die staat opeens naast je. :')
pi_117602505
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als er elk moment een 5 jarige naast je bed zou kunnen staan, dan vergaat echt elke vorm van zin :D
_O-

Die van ons hoor je gelukkig op tijd aankomen :+.
Normaal is mijn libido een stuk hoger dan dat van lief, maar nu zitten we ook aan die 2 à 3 keer op 2 weken en manlief neemt nu wel eens initiatief :+.
Al begrijp ik niet altijd even goed dat hij nog zin heeft in dat walvislijf van me :X
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:59:17 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117602906
Onze komt gelukkig niet zomaar vanzelf uit bed. Tis dus niet onze dame de libidokiller is, ik ben dat op het moment. Komt wel weer goed en als ik me er over heen zet is het ook weer super. Dus door die vermoeidheid heen dan maar he :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:00:00 #148
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117602953
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon na het wc-momentje om 4am wakker porren :P

Hmmm en sluipen is wel nasty idd ja :D

Ik heb ook serieus moeite om soms overdag niet even snel een douche te gaan nemen... nog nooit zo erg gehad, snap voor het eerst hoe mannen zich voelen. _O-
pi_117603144
quote:
12s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Gewoon na het wc-momentje om 4am wakker porren :P

Hmmm en sluipen is wel nasty idd ja :D
hmmm dat is juist gevaarlijk om 4am!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:03:43 #150
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117603193
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Joene het volgende:

[..]

hmmm dat is juist gevaarlijk om 4am!
In de douche met de deur op slot? *)
pi_117603477
Nou jullie mannen mogen allemaal blij zijn, geloof me. Die van mij staat echt droog. Heel erg, maar ik ben zo moeoeoe, na het avondeten lig ik op bed. Nu dus ook. Vorige zwangerschap trok dat in het tweede semester helemaal bij en werd ik een logi, maar toen wilde hij niet.
Ben benieuwd hoe het straks gaat...

Echo's waren tof. Eerste vooral, want das inwendig en 3d, dus mooier beeld. Kind was ook echt weer een stuiterbal, zo leuk om te zien wat hij allemaal doet.
Tweede echo was vooral pijnlijk. Was gewoon een buikecho, maar kindje lag er niet goed voor, dus echoscopist moest heul hard duwen. Inwendig zou, gezien de ligging, niet uitmaken.
Maarrrr, positieve uitkomst combinatietest!!! Én wat verder gezet, dus vandaag 12w4d zwanger. Voortaan dus op zondag mijn mijlpalendag.

Als het nog kan mag iemand mijn ud aanpassen in de op naar 15 april.
pi_117603616
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Logician78 het volgende:

[..]

In de douche met de deur op slot? *)
We hebben geen badkamerdeur :')
pi_117603762
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Logician78 het volgende:

hahah :D
Heb je die van de prenatal of van de etos? Beiden hebben ze namelijk ander bier, hoezo ze willen ons toch aan het drinken krijgen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:14:43 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117603871
kruidvat heeft toch ook iets van zo'n doos als je zo'n voordeelpas hebt, of niet?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:15:36 #155
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117603918
quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef Joene het volgende:

[..]

We hebben geen badkamerdeur :')
-O-
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:15:55 #156
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117603939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:12 schreef papillion het volgende:

[..]

hahah :D
Heb je die van de prenatal of van de etos? Beiden hebben ze namelijk ander bier, hoezo ze willen ons toch aan het drinken krijgen.
De prenatal, morgen ga ik die van de etos ophalen :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:16:58 #157
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117603990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef danic het volgende:
Nou jullie mannen mogen allemaal blij zijn, geloof me. Die van mij staat echt droog. Heel erg, maar ik ben zo moeoeoe, na het avondeten lig ik op bed. Nu dus ook. Vorige zwangerschap trok dat in het tweede semester helemaal bij en werd ik een logi, maar toen wilde hij niet.

Echo's waren tof. Eerste vooral, want das inwendig en 3d, dus mooier beeld. Kind was ook echt weer een stuiterbal, zo leuk om te zien wat hij allemaal doet.
Tweede echo was vooral pijnlijk. Was gewoon een buikecho, maar kindje lag er niet goed voor, dus echoscopist moest heul hard duwen. Inwendig zou, gezien de ligging, niet uitmaken.
Maarrrr, positieve uitkomst combinatietest!!! Én wat verder gezet, dus vandaag 12w4d zwanger. Voortaan dus op zondag mijn mijlpalendag.

"Een logi......" _O-

Wat fijn dat alles goed was en gratis een paar dagen er bij *O*
pi_117604145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef becky27 het volgende:
kruidvat heeft toch ook iets van zo'n doos als je zo'n voordeelpas hebt, of niet?
*gaat checken*
pi_117604183
Danic gaaf een mooie echo!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:20:29 #160
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117604215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef papillion het volgende:

[..]

*gaat checken*
Idem
pi_117604584
Oow cheap basterd als ik ben had ik die natuurlijk al aangevraagd :D.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:27:41 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_117604746
:D :D

Ik vind het bijna, bijna jammer dat we niet met zijn drietjes uit het Twentse land zwanger zijn.

BIJNA :D 8)7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:27:51 #163
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117604760
Ja ik ook zie ik, maar die krijg je twee maanden voor je uitgerekende datum en zo ver ben ik nog niet.
pi_117604892
Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor over die kruidvat tas, ik ben over minder dan 2 maanden uitgerekend.

HELP
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:31:04 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_117604937
Ik kreeg hem toen een tijd nadat ik bevallen was :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117605029
KaatjeJannie, van de website zelf:

Verwacht je een kindje? Vraag dan nu GRATIS Jouw Baby & Mama voordeel aan! Je krijgt enkele weken voor je uitgerekende datum bericht wanneer je de leuke gratis producten op kunt halen bij Kruidvat.

Kan dus nog.

Troel, hehe het is wel jammer natuurlijk, maar wil ook wel zo 'n keertje met je gaan koffie drinken en je mag mij wel helpen met shoppen. Ik heb echt zoo het gevoel dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Naast de kinderwagen hebben we eigenlijk nog helemaal niets :/.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:33:53 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_117605101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef papillion het volgende:
KaatjeJannie, van de website zelf:

Verwacht je een kindje? Vraag dan nu GRATIS Jouw Baby & Mama voordeel aan! Je krijgt enkele weken voor je uitgerekende datum bericht wanneer je de leuke gratis producten op kunt halen bij Kruidvat.

Kan dus nog.

Troel, hehe het is wel jammer natuurlijk, maar wil ook wel zo 'n keertje met je gaan koffie drinken en je mag mij wel helpen met shoppen. Ik heb echt zoo het gevoel dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Naast de kinderwagen hebben we eigenlijk nog helemaal niets :/.
Zwarte box hebben? En we kunnen rustig een keer afspreken hoor :) Gaan we met zijn drieen shoppen, duwen we Logi rond in een rolstoel :+

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:35:07 #168
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117605162
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Zwarte box hebben? En we kunnen rustig een keer afspreken hoor :) Gaan we met zijn drieen shoppen, duwen we Logi rond in een rolstoel :+

SPOILER
o|O

En leuk! Wanneer gaan we dit doen? *O*
pi_117605246
Oow zekers troel! Dubbele check!
pi_117605949
Zo... Vandaag een dagje Efteling gedaan... was super - best goed weer na al die plensbuien van vanochtend, en het was er keirustig, dus amper wachttijden - maar jee, wat word je moe van zo'n dag! volgens mij zou ik drie dagen aan een stuk kunnen slapen nu...
Mijn ouders waren ook mee, dus die hebben we het nieuws van een nieuw kleinkind ook kunnen vertellen. Wat is dat toch ook leuk om te doen... Binnenkort schoonzusje maar eens verrassen.

Ik lees later bij, nu eerst slapen...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:00:40 #171
258612 nytar
boys boys boys
pi_117606439
wat grappig! Ik ga morgen met mn peuter en een vriendin! Hopelijk werkt bij ons het weer ook mee...95% kans op regen :(

ach efteling is eigenlijk altijd leuk toch?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:09:52 #172
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117606980
wij zijn afgelopen zondag geweest, druuuuuuuuuuuk!!! Wel lekker weer trouwens.
pi_117607020
Wij vieren er dit jaar Oud en Nieuw O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:11:50 #174
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117607107
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef Tally het volgende:
Wij vieren er dit jaar Oud en Nieuw O+
Tof!
pi_117607400
Efteling, gaaf! Kijk er nu naar uit om over 'n poos met de kleine te kunnen gaan.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:17:26 #176
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117607509
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef papillion het volgende:
Efteling, gaaf! Kijk er nu naar uit om over 'n poos met de kleine te kunnen gaan.
:Y

En wat gaaf zeg om daar met oud en nieuw te zijn!
pi_117609827
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor over die kruidvat tas, ik ben over minder dan 2 maanden uitgerekend.

HELP
Ik ben 'm vorige week zaterdag gaan halen, denk dat ik een paar dagen daarvoor bericht heb gekregen. Dus zeg iets van 6-7 weken voor D-Day :)
pi_117612919
Pffff de zolder is eindelijk ook opgeruimd en ingericht als logeerplek. Toch wel handig om weer een logeerbed te hebben... Ook fijn dat we alle zooi nu netjes hebben kunnen opruimen. Geeft ook weer een soort van rust in mijn hoofd :@
pi_117616841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:07 schreef danic het volgende:

Wat fijn dat de uitkomst van de combinatietest goed was! En nog een paar dagen erbij ook, heerlijk!

Vandaag wakker geworden zonder last van maagzuur *O* Nu er aan denken dat ik geen verse sinasappelsap ga drinken vandaag, want wat had ik daar gister spijt van dat ik er niet bij nagedacht had :')
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:05:48 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117617078
Wat fijn Danic! Post je je echo foto's nog?

Fijn FTA, en sinaasappelsap werkt hier niet inderdaad. Hele dag last van.

Verder ook goedemorgen allemaal!
pi_117617210
*meld*

Pffff ik slaap al 3 nachten echt super slecht, lig alleen maar wakker :? :O
pi_117617261
Aan het oefenen voor gebroken nachten? ;)
pi_117617300
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:24 schreef freecell het volgende:
Aan het oefenen voor gebroken nachten? ;)
hihi, dat zei ik ook al tegen mijn man idd...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:35:46 #184
259886 pessie
pi_117617411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef Skoap het volgende:
Pffff de zolder is eindelijk ook opgeruimd en ingericht als logeerplek. Toch wel handig om weer een logeerbed te hebben... Ook fijn dat we alle zooi nu netjes hebben kunnen opruimen. Geeft ook weer een soort van rust in mijn hoofd :@
Slim! Wij hadden een logeerbed op de babykamer staan en dat heeft manlief door de kraamweek heen geloodst. Hij ging eerst 2 uur slapen als de kraam er was :O

Skoap, echte laatste loodjes :* nog even volhouden!

Mijn libido is ook weer wat het voor Nathan was :+ .

Ben ik de enige die nooit in de Efteling is geweest?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:48:44 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117617621
*O* voor de goede uitkomst van de combinatie test van danic

:o serieus pessie, echt nog nooit ?
dit jaar waren we er al 2 keer, en van de week vroeg zoonlief wanneer we weer een keer gingen
die is nu 10 en al minstens 5 keer geweest in z'n leven.
lijkt mij dat hij niks te klagen heeft dan :)

ik voelde me een beetje ontaard toen ik las hoeveel kleren sommige hadden, ik had pas 6 setjes :')
dus ben ik ff los gegaan op marktplaats })

verder vandaag een dag niks, gister tussen 8 en 12 gewoon 4 afspraken afgewerkt.
o.a. bij de vk geweest helemaal goedgekeurd weer beeb doet het helemaal mooi
en gelijk maar even ingeschreven voor 2 info avonden voor borstvoeding.
kan alleen niet wijs worden uit de voorwaarden van de verzekering of je deze nou kan declareren, ik stuur wel even een mailtje

en nog een *O* en :* voor iedereen die ik vergeet of het nodig heeft
W
Z
E
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:00:11 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117617799
Ik had vroeger een abonnement op de efteling. Ben er wel 300 keer geweest volgens mij. Dit jaar al twee keer.

Ik heb ook een rustig werk dagje. Lekker even bijwerken en ontspannen. Het is zo enorm druk op het moment dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:01:53 #187
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117617829
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef becky27 het volgende:
Ik had vroeger een abonnement op de efteling. Ben er wel 300 keer geweest volgens mij. Dit jaar al twee keer.

dat lijkt me echt geweldig als je er dicht bij woont
W
Z
E
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:16:03 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117618114
Efteling O+
pi_117618330
Ik heb die kruidvat tas inderdaad ook met 33 weken opgehaald :Y

Moggel allemaal :D
pi_117618421
Mogge!

Efteling is een eensperjaaruitje voor mij. Superleuk, behalve als het echt te druk is. Daarbij ga ik ook voor de attracties dus het komende jaar verwacht ik over te slaan.

Danic: foto! Foto!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:37:43 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117618609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef Women86 het volgende:
inderdaad jammer maar vk had me al verteld dat strippen vaak niet het gewenste effect heeft.
Ben in ieder geval wel blij dat het voorwerk al wat gedaan heeft, is het niet voor niets :)
Oh is dat zo? Dat wist ik niet.. Ja idd :)

Danic wat fijn! :*

Je kan toch zowat bij elke drogist/winkel een of andere doos halen als je baby er is, met een geboortekaartje?
En kruidvat wil ik niet want ze doen het alleen maar om je persoonsgegevens :(

Weet sowieso nog niet of ik zo'n ding überhaupt wil, dat zie ik wel.

Skoap lekker is dat he, ruimen O+ Laatst zei mn man ook tegen me; zullen we ff de zolder opruimen? (lees; ik zit en geef enkele aanwijzingen, hij sjouwt :+) maar zó heerlijk idd! Mijn hormonen waren weer helemaal tevreden XD :9

FTA heerlijk geen maagzuur! :D *O* Hihi nee idd, sapjes doe ik al tijden niet meer.. en geen melk helpt hier ook enorm goed.

Ik vind de Efteling leuk, maar zó duur, my god.. inmiddels 32 euro voor een kaartje! :o Sorry, maar zolang kiddo's jong zijn gaan we daar dus niet heen.. Ook al is het tot 4 jaar gratis. Wat een prijzen -O-
pi_117618620
Efteling is hier meer dan 5 jaar geleden in ieder geval :)

Zo ongeveer in Zuid-Scandinavie zitten helpt niet mee ;)

Nesteldrang :X Huis. Moet. Opgeruimd!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:39:31 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_117618648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Enfermera het volgende:
Da's overal zo hoor :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:41:03 #194
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117618688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

leg eens uit ?
W
Z
E
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:41:07 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117618689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:38 schreef freecell het volgende:
Efteling is hier meer dan 5 jaar geleden in ieder geval :)

Zo ongeveer in Zuid-Scandinavie zitten helpt niet mee ;)

Nesteldrang :X Huis. Moet. Opgeruimd!
Dat ja! :D :9
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Da's overal zo hoor :D
I know :( :X
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:42:13 #196
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117618723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:41 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

leg eens uit ?
Persoonsgegevens levert geld op. Je krijgt an sich geen speciale aanbiedingen van de kruidvat, maar zo houden ze bij wat je koopt en kunnen ze dus gerichter reclame maken naar jou toe (bijv veel luiers = kind = meer kinderspullen reclames aanbieden). Zelfde als dat je op internet reclames krijgt nav zoekresultaten die je doet..
pi_117618839
Danic, wat fijn dat alles goed is!

Aankomende week gaan wij met mijn zusje naar de Efteling, ik kom er ook ongeveer 1 keer per jaar O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:47:16 #198
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117618843
Eigenlijk vind ik de Efteling nog best meevallen qua prijs (helemaal met acties van AH of HEMA). Je bent de hele dag onder de pannen, van tien tot acht of zo. En voor iedereen leuke dingen te doen, zowel volwassenen als kinderen. En je kan gewoon je eigen eten meenemen. Een avondje Kermis is over het algemeen duurder ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:49:28 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117618888
Oh, en ze verkopen je gegevens ook door aan derden natuurlijk :) Verschuiving van privacy gaat steeds verder, en of dat goed is, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Tot die tijd doe ik maar voorzichtig met mijn gegevens. Daarom sta ik ook niet met mijn achternaam op facebook en zet ik alleen in een aparte groep (voor goede vrienden/familie) dingen over mijn zwangerschap.

Becky: true, met een actie is het nog wel te doen idd.. En het is zeker een onwijs tof pretpark, dus ik heb het er zeker wel af en toe voor over.. maar toch, als je met 4 volwassenen gaat en dan nog een paar kids, kachinggg.. :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:50:17 #200
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117618905
ik heb dat klantenpasje.
maar krijg in m'n e-mail alleen de aanbiedingen die ikzelf heb geselecteerd.
en verder krijg ik nooit aanbiedingen van andere dingen niet in m'n mail en ook niet in de gewone post

en wat betreft de efteling ga ik er eigenlijk alleen heen als ze inderdaad zo'n goede aanbieding hebben
zoals die van appie de afgelopen keer
en je bent er inderdaad de hele dag ja, en wat ik voor zoonlief afgelopen kermis heb uitgegeven was ook belachelijk dan maar liever efteling
W
Z
E
pi_117618906
Kruidvat heeft alleen mijn mailadres, de rest niet. Winkels waar je geboortekaartje in moest leveren kregen er 1 zonder naw gegevens. Die had ik voor cliënten op mijn werk. Ze keken er niet eens naar.
*poef* nu is het weg
pi_117618961
Ik heb echt werkelijk nog nooit extra reclame gehad aan de hand van de gratis dozen/ tassen. Ook niet met ingeleverde kaartjes!!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:52:45 #203
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117618968
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en ze verkopen je gegevens ook door aan derden natuurlijk :) Verschuiving van privacy gaat steeds verder, en of dat goed is, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Tot die tijd doe ik maar voorzichtig met mijn gegevens. Daarom sta ik ook niet met mijn achternaam op facebook en zet ik alleen in een aparte groep (voor goede vrienden/familie) dingen over mijn zwangerschap.

Becky: true, met een actie is het nog wel te doen idd.. En het is zeker een onwijs tof pretpark, dus ik heb het er zeker wel af en toe voor over.. maar toch, als je met 4 volwassenen gaat en dan nog een paar kids, kachinggg.. :P
ik ben natuurlijk helemaal niet objectief als het om de Efteling gaat, ik ben een enorme fan en baal in dat opzicht dat ik niet meer in Brabant woon. Maar goed, we hebben abonnementje Blijdorp, is ook leuk.
pi_117619545
Zelfs vanuit België hier een jaarlijkse trip naar de Efteling. En betaalbaar door de lerarenkaart, daarmee mag je in bepaalde vakanties gratis binne *O*!

En goeiemorgen!
Wat heb ik altijd een rugpijn bij 't wakker worden! Bijna blij dat ik mág opstaan...
pi_117619692
* Meld *

Danic goede combitest *O*

*O* Voor mijn 40-weken mijlpaal *O*

Ik heb de kruidvatdoos wel gehaald, krijg inderdaad wel reclame op de mail, maar luiers met 50% korting was ook wel een leuke aanbieding. :) Behalve van kruidvat krijg ik geen andere reclamemail dus dat doorverkopen valt misschien wel mee.

Mijn kiespijn was vannacht met gel wel beter te hebben.
Heb toch ook nog een keer met de tandarts en met verloskundige gebeld om na te vragen wat nou handig was.

Tandarts heeft nu meer uitgelegd. Het kwam er op neer dat de kans aanwezig was dat dit weekend de kiespijn of veeeel erger zou worden (en dan moest ik het meteen laten trekken) of een stuk minder erg, zeg maar 50/50 kans. Dus vandaar als het uit te houden was nog beter even wachten welke kant het op gaat. Ook verloskundige zei dat het beter was af te wachten dus dat doe ik nog maar even dit weekend.
pi_117619856
Zolena, toch klinkt het niet fijn :X Succes ermee!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:43:04 #207
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117620153
Kiespijn súckt! Sterkte ermee!
*O* voor De Mijlpaal!

*O* voor de goede uitslagen bij Danic!

Sorbootje, ik ben benieuwd hoe 't bij jou is!

Free, die nesteldrang is hier ook toegeslagen. Ik word knettergek van mezelf! Gisteravond zat ik om 11 uur heel neurotisch de spijlen van de balustrade op de overloop te poetsen. Dafuq? Dat ik daarna bijna niet meer overeind kwam vertel ik er gewoon niet bij. :+

Ik moet vanmiddag weer voor controle maar ik ben een bietje bang dat meneertje niet zo goed gegroeid is. Geen aanwijsbare reden, gewoon een gevoel. En nu zit ik me dus al de hele ochtend druk te maken erover. -O-

Ik werk vanochtend thuis. Volgende week nog en dan heb ik gewoon verlof! Zo'n bizar idee! Beetje jammer alleen dat ik het gevoel heb dat er nog werk voor een maand ligt. Nou ja, desnoods werk ik in mijn verlof nog 1 of 2 dagen, die plak ik dan wel achter m'n verlof. Mijn manager vind dat soort dingen gelukkig altijd wel prima.

FTA, wat fijn dat je nu een datum hebt. Hopelijk kom je die laatste week nog een beetje ok door. Ik hoop zo dat je kindje wanneer het geboren is eens even goed spartelt met alle ledematen en dat er he-le-maal niks aan de hand blijkt te zijn, ook niet met het hartje. Echt. Mijn duimen draaien :*

Oh ja, ik word zo getest op kinkhoest. -O-
A grand adventure has begun.
pi_117620254
Keshet tuurlijk is jullie meneertje gewoon goed gegroeid. Komt helemaal goed!! Succes vanmiddag!!
pi_117620494
Kinkhoest? :? Noujaaa!
En ik hoop dat hij gewoon goed gegroeid is!

Onhandig he? Die onderbuikgevoelens? Ik heb aldoor het idee dat deze uk of geen 37 weken blijft zitten, of meer dan 41. Heel irrationeel, maar ik krijg het er niet uit.
En volgens mij komt het omdat ik zwanger zijn niet echt makkelijk vind, maar ook echt nog niet toe ben aan de baby :@
Maarja,het gevoel krijg ik niet weggeredeneerd...
pi_117620549
*meld*

*O* voor de mijlpaal der mijlpalen van zolena *O*
pi_117620850
*O* Voor Zolena

Iemand Freubelot nog gespot?

Owww er komen echt veel babietjes aan de komende dagen/weken :D (incluis ikzelf :X ) :D .. Helemaal leuk!
pi_117621114
Ja dames, jullie staan op springen!! *O*

Hier een neus/keelverkoudheid, pijnlijk en jeuk in mijn oren :( Gelukkig werk ik lekker thuis vandaag, dus ben toch best blij en relaxed :)

Ik ga me nu inschrijven bij de kraamzorg. En ik heb het mijn-9-maanden-dagboek van de FBTO gehad, heb al wat dingetjes ingevuld, toch wel geinig nu ik hem zo vroeg heb gekregen!
pi_117621138
Beterschap met de kiespijn en *O* voor je mijlpaal Zolena!

Danic ook goed nieuws *O*.

Keshet, veel succes met de echo! Komt goed!
En die nesteldrang is herkenbaar, maar er te hard aan toe geven trek ik fysiek ook niet meer. Ik probeer de 'rustigere' dingen te doen. Ben de laatste hand aan 't leggen aan 't geboortekaartje, kleertjes gesorteerd en per maat in een box gestopt, receptjes aan 't zoeken voor ons alternatief doopsuiker,... Ging nog een parkje schuren en verven maar dat heb ik nu naar manlief gedelegeerd...
pi_117621161
Ow en weet je wat ik herontdekt heb: veggie preparé! Nomnom!
pi_117621374
Een box met spijlen schuren en verven? Ik wens je kerel heeeel heel veel succes :X
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:36:22 #216
259886 pessie
pi_117621495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef freecell het volgende:
Een box met spijlen schuren en verven? Ik wens je kerel heeeel heel veel succes :X
Dat hebben wij de vorige keer naar schoonzusje gedelegeerd :+

Zolena *O* voor je mijlpaal der mijlpalen!

Ook voor Fieder en Logi *O* voor de halverwege/de/zwangerschap mijlpaal!!!

Wat is Veggie prepare?
pi_117621751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat is Veggie prepare?
pi_117621781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef freecell het volgende:
Het grootste stuk deed ik al voor de zomer ;). 't Is gewoon een beetje ruw zetten zodat het nieuwe laagje verf goed "pakt". Moet 'm wel lukken :P
pi_117622019
Hu, dat is andere veggie préparé dan ik ken....
AH heeft deze:

Die is zeer prima! En de vegetarische paté overigens ook.

Gratis meuk, ik ben enerzijds dol op gratis maar tegelijkertijd ook heel voorzichtig met prive-gegevens op internet. Vul dus altijd mijn spam-emailadres in, niet mijn echte telefoonnummer en als het even kan ook niet mijn achternaam maar alleen de eerste letter. Van Kruidvat ontvang ik alleen mailtjes met wekelijkse aanbiedingen die ik zelf heb aangevinkt. Door die gratis dozen van Prénatal en weet ik wat nog meer krijg ik wel opeens een lading mailtjes over babyspullen, niet te geloven. Ik ga ze allemaal weer afmelden en blokken. En ik krijg 'opeens' reclamefoldertjes van een of andere babywinkel die hier helemaal niet in de buurt zit.

En ik heb bij-na verlof!!!! Ik ga zó vreselijk uitslapen en tv kijken en koekjes eten en relaxen en babykleren uitzoeken en zo!

En ik wil ook een abonnement op Blijdorp want jeugdsentiment O+ maar ik twijfel of dat niet te ver weg is.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:58:39 #220
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117622198
Zolena mijlpaal!! :D *O*
Fijn dat de pijn wat minder was vannacht..
Hoop dat het beter gaat van 't weekend!

Wij hadden gister pannenkoeken :9 maar het lekkerste is toch koud met stroop, dus net even 3 weggewerkt onder het mom van lunch :@ :D
pi_117622258
Qua dozen heb ik helemaal niks deze keer en dat vind ik eigenlijk wel zo relaxed :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Het grootste stuk deed ik al voor de zomer ;). 't Is gewoon een beetje ruw zetten zodat het nieuwe laagje verf goed "pakt". Moet 'm wel lukken :P
Ja, het schuren heb ik ook overleefd :+ Het verven niet. Die stomme gifvrije verf op waterbasis (ivm eventueel boxknagende baby's) dekte niet goed.
Hopeloos karwei, opgegeven.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:02:25 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117622326
Ohja, en wat betreft nesteldrang; ik wil eigenlijk nog een simpel bijzettafeltje wat we van Ikea hebben even goed schuren en in de whitewash zetten :@ Dat laatste mag volgens mij niet ivm oplosmiddelen, maar ik kan iig wel schuren.. dus dan vraag ik aan mn man of hij nog schuurpapier heeft zodat ik aan de slag kan, maar dan kijkt hij me echt aan van :D :') :* Dus volgens mij mag ik het niet doen van hem :')
pi_117622495
Gelijk heeft ie :D
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:10:08 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117622586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Gelijk heeft ie :D
:@
pi_117622610
Haha, punten voor je man ;)

Hier vanmorgen naast de gewone dingen (achter peuter aanrennen,wasje draaien, huishouden ed) nog even het speelgoed uitgezocht en alle schoenen |:(

Stom.

Zometeen even een uurtje plat.
pi_117622640
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef freecell het volgende:

Hier vanmorgen naast de gewone dingen (achter peuter aanrennen,wasje draaien, huishouden ed) nog even het speelgoed uitgezocht en alle schoenen |:(

Stom.

't Is verloren gezegd hoor tegen jou :{w
pi_117622682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:11 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

't Is verloren gezegd hoor tegen jou :{w
'k Heb echt weken alleen maar rustig gedaan. Ik ga gillen denk ik -O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:20:21 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117622898
Zolena gefeliciteerd met je mijlpaal *O*

En Logi en Fieder op de helft! *O*

Freubelot vroeg ik me gister inderdaad ook al af.

Ik mag de etos doos ophalen.
pi_117622899
'k Begrijp het wel ergens denk ik. Volgens mij ben ik nog dubbel zo mobiel als jij en toch voel ik me nu al zo'n gefrustreerde nietsnuttende zeur -O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:21:04 #230
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117622924
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef freecell het volgende:

Stom.

:P
Doe dat.. Ik ga zo ook even liggen. :)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:23:10 #231
95408 Incantrix
pi_117623002
Keshet, hoe laat ben je? Ik suim voor je dat je gevoel verkeerd zit :*

Danic, goede combinatietest, fijn!! *O*

en Zolena 40 weken, woah! Ik hoop dat je kiespijn weggaat dan, toch naar zo..

En pfff, ik heb net een boel kleding uitgezocht! Heb nu alles uitgesorteerd per maat in de kast, weet precies vanaf welke maat we moeten gaan bijkopen en zodra mijn lijf weer terug in de plooi is kan ik anderhalve verhuisdoos vol op de foto gaan zetten voor in v&a danwel mp. Ohja, en nog 2 volle boodschappentassen voor de kledingbak. Ruimt lekker op zo!
3!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:23:52 #232
95408 Incantrix
pi_117623024
Oh, en mijn kraampakket kwam net binnen :o :X
3!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:24:59 #233
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117623059
Keshet, succes straks :*

Oh ja, kraampakket. Had nog veel over van de vorige keer (zelf gekocht want geen pakket) en die kwam ik laatst ook weer tegen :X
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:27:02 #234
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117623133
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en mijn kraampakket kwam net binnen :o :X
hahah die kreeg ik gister! *kop in het zand want nog helemaal geen 28 weken zwanger en zo)*
Schrok ervan. Nu al dacht ik.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:28:23 #235
95408 Incantrix
pi_117623169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef becky27 het volgende:

[..]

hahah die kreeg ik gister! *kop in het zand want nog helemaal geen 28 weken zwanger en zo)*
Schrok ervan. Nu al dacht ik.
Exact mijn gedachte ja :X en als mijn verzekeraar er nu ook zo'n leuk cadeautje in zou doen.. Maar dat is niet, dus heb 'm maar snel naar boven verbannen.
3!
pi_117623229
Haha, hier zat er ook niet echt iets cools bij. Ja, een zetje Zebra. Nog 1.Hoera.

Bij mijn vorige verzekeraar zat het in een handige curverbox,dat was wel fijn :Y
pi_117623329
Keshet ook ik hoop dat je gevoel fout zit en dat jullie mannetje gewoon lekker gegroeid is!

Freecell hier ook zo'n kraampakket in een box, alleen was de box kapot :')
pi_117624535
Iemand enig idee waar ik deze

betaalbaar kan vinden?
En daarmee bedoel ik maximum ¤3 per stuk en ik heb er zo'n 50 tal nodig...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:38:51 #239
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117625347
voor 3 euro kom ik ze niet tegen goedkoopste die ik zag was 3,48 maar daar stond bij, niet beschikbaar
je zou een mailtje kunnen sturen of ze ze nog krijgen
linkje
en zag zelfs de aso prijs van 9,95 voorbij komen
W
Z
E
pi_117625600
Hallo Dames,

Al een tijdje aan het meelezen met jullie maar nu zal ik ook eens reageren.
Ben nu 13.1 weken zwanger en ben 11 april uitgerekend van ons 1e kindje
Eindelijk na (pas) een jaar in het ziekenhuis te hebben gekloot met hormoonspuiten.
Helaas kan voor ons het genieten nog niet helemaal beginnen
in het begin van de zwangerschap veel last gehad van bloedingen maar gelukkig is dat nu voorbij

Vorige week hebben wij de combinatietest laten doen, nekplooimeting was hartstikke goed
maar afgelopen dinsdag rammelde ineens mijn telefoon; de verloskundige met de mededeling dat mijn bloedwaardes niet goed waren en we nu kans van 1:50 hebben op een ziek kindje
Nou dan stort je wel keihard van je wolkje af hoor...
Dit hadden we echt niet verwacht vooral omdat ik toch nog vrij jong (27) ben
Gisteren hebben we een gesprek gehad met de gynaecoloog van het onderzoek centrum en daar kregen we dus uitleg hoe we er voor staan
Dinsdag over 2 weken heb ik waarschijnlijk( moet nog bevestiging krijgen) de vruchtwaterpunctie
en een week later de uitslagen.
Ondertussen zijn we wat bekomen van de schrik en blijf geloven in een goede afloop
Maar we gaan wel een rotmaand tegemoet...
Maar desondanks ben ik wel zwanger en wil ik gewoon met jullie meeschrijven over alle ditjes en datjes...hoef ik niet steeds aan alle ellende te denken :)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_117625722
Wat heftig Ereshkigal ;(.
Ik duim dat alles goed mag zijn met jullie kleintje.
En sterk van je dat je hier gewoon komt meeschrijven, gewoon doen! Zoals je schrijft: je bent zwanger en dat kan ook best leuk zijn!
pi_117625751
Wat vervelend en wat een stress. Hopelijk geeft de punctie gewoon een goede uitslag.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:51:13 #243
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117625807
Ohja kraampakketten. Daar heb ik bijna alles van over (moest in het zh bevallen). Gelukkig zamelt mijn vriendig die pakketten in voor babyhope. Dus toen ze op kraamvisite kwam meteen megegeven.
Ik moet me nog aanmelden bij de verzekering en voor de kraamzorg.
Maar dat voelt nog niet goed. Ik wacht de volgende echo nog af (met als ik het goed heb 13 weken). En ik wil even afwachten wat mijn jongste heeft. Die zit helemaal onder de vlekken. Dinsdag begonnen (wij dachten warmtebuljes van de koorts), maar het wordt alleen maar meer en duidelijker. En dan hoop ik toch maar heel erg dat het geen vijfde ziekte is.... geen idee of ik dat gehad heb nl. en die ziekte kan weer kwaad als je zwanger bent. *sjucht* Heb er vanacht gewoon slecht van geslapen (buiten dat we er elk half uur tot uur uit moesten om hem recht te leggen heb ik ook aardig liggen malen...)

ereshkigal: wat een schrik! dan val je idd wel van je wolk. Sterkte met het (af)wachten.
pi_117625872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef rebel-angel het volgende:
voor 3 euro kom ik ze niet tegen goedkoopste die ik zag was 3,48 maar daar stond bij, niet beschikbaar
je zou een mailtje kunnen sturen of ze ze nog krijgen
linkje
en zag zelfs de aso prijs van 9,95 voorbij komen
Die had ik ook al gevonden (en gemaild). Bedankt om te helpen zoeken! Misschien komen ze nog ergens in de aanbieding...
En die prijsverschillen zijn idd :o |:(
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:58:26 #245
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117626037
Eresh: Welkom en jeetje wat een domper zeg, hopelijk is het helemaal niets! :*

En oja!!! 20wk vandaag!! *O*

Free doe eens rustig aan jij *streng kijkt* :*
pi_117626193
Eresh allereerst toch gefeliciteerd met de zwangerschap. Dat worden heeeele spannende dagen dan voor jou n je partner. Alvast veel succes daarmee!

Hier box en bedje inclusief spijlen bewerlt met verf op waterbasis. Inderdaad rotwerk omdat het slecht dekt maja ... zul je net zien dat we dadelijk een bijtgraag draakje op de wereld zetten.

Hmmm en hier heb ik eigenlijk alleen maar kleertjes liggen die ik van vrienden heb gekregen maar a) vind ik niet alles leuk b) hebben we te weinig denk ik.
Dus zit er heel sterk over na te denken om nog wat in te slaan maar vind het ergens ook zonde omdat ze er maar zo kort in zitten.

Ik denk dat ik de eerste twee weken het er gewoon mee ga doen en hopen dat ik daarna mobiel genoeg ben om eigen kleertjes te gaan shoppen die ik leuk vinf.

Vluchttas ingepakt.

Zo en straks mrt vent en hond stukje wezen wandelen. Op de terugweg moest ik serieus even stoppen en klapte dubbel van de stekende pijn. Denk door draakje want die is echt heeeeel druk. We waren bijna thuis maar vent wilde eigenlijk naar hus rennen om auto te halen om mij op te halen. Maar vond dat zelf overdreven dus toch maar naar huis gelopen.. zij het in een rustiger tempo.

Nog een paar weekjes..maar ben soms evht even klaar met dat lompe gedoe in mijn buik.
pi_117626443
Keshet, hoe is het gegaan? Hopelijk heb je geen kinkhoest!

Erseh, welkom en wat spannend gelijk zeg. Ik hoop voor je op een goede uitslag.

Hobbesje, ik hoop dat het geen 5e ziekte is! Toen ik 8 weken zwanger was had Amy ook rare vlekjes. De huisarts zei dat we alleen maar konden afwachten. Het is echt rot. Het was geen 5e ziekte, het waren gewoon vlekjes omdat het kon ofzo.

Wat betreft irrationele voorgevoelens: Ik heb het gevoel dat deze met 38 weken komt (inleiding of uit zichzelf). Inleiding kan eigenlijk niet want ze leiden dan eerder met 39 weken in :P (als het gaat om te groot) Verder heb ik het gevoel dat deze in een stuit blijft liggen. En dat ik moet kiezen tussen stuitbevalling of keizersnee. Mijn moeder heeft 3 kinderen gekregen waaronder 2 jongens. De jongens lagen heel lang in een stuit en ik helemaal niet. Bij mijn broer heeft ze een stuitbevalling gehad en mijn broertje is met 34 weken gedraaid. Mijn dochter heb ik nooit betrapt op een stuitligging. Deze jongeman vermaakt zich door met zijn voeten tegen de onderkant van mijn baarmoeder af te zetten.

Ik hoop maar gewoon op irrationele voorgevoelens en dat deze met 40.0 uit zichzelf komt. Mag best met een knipje dan.
pi_117626520
Ereshkigal, welkom in het topic en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me indenken dat het een lastige periode voor je was en zeker nu ook is. Hoop dat voor je zal blijken dat het straks gaat meevallen en dat je straks wel helemaal kunt genieten van de zwangerschap.
pi_117627048
Ereshkigal, welkom! Zwanger! *O*
De kans is nog steeds 49 op 50 dat het goed is begrijp ik, dus dat is 98 %!
Het blijft retespannend natuurlijk, ik wens jullie geduld toe.

Twinkle, je hebt toch wel één leuk eerste setje? Dat staat op best veel foto's straks.. O+
pi_117627688
Jaah eerste setje wel zelf gekocht uiteraard! Van de gekregen kleertjes zitten een paar truitjes en broekjes die ik ook leuk vind.

Ik vind het ook zo lastig omdat ik het gevoel heb een lang kindje te hebben. Dat is al vaker bevestigd in hrt zkh en dat voel ik ook de hele dag door haha. Heb ook voornamelijk 56 en groter in huis. 50 Nauwelijks. Ik ben zo benieuwd naar ons kleintje!!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:57:08 #251
259886 pessie
pi_117628193
Eresh gefeliciteerd en welkom in dit topic! Spannend :*

Twinkle, na 2 weken kun je best even snel heen en weer prenatal om iets erbij te kopen. En mocht je te weinig hebben stuur je tijdens de kraam je vent of je moeder gewoon. Voordeel van een ouder kind, bij hem vond ik ook alles duur maar als ik nu zie dat ik een compleet pakje kan kopen voor 20 a 25 euro klinkt dat goedkoper, simpelweg omdat peuterkleding duurder is :') . Ga dit keer minder moeite hebben met kleertjes shoppen verwacht ik >:)
pi_117628338
Eresh, allereerst van harte welkom *O* En wat de rest al zegt, de kans is nog steeds iets van 98% dat alles in orde is! Ik duim dat alles in orde is :Y

Twink, hoeveel heb je dan precies?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:06:48 #253
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117628535
Eresh wat lastig zeg, ik duim dat alles gewoon goed is!! :*

Logi 20weken!! *O* :D Nice! Heb je de echo al gehad of is die binnenkort?

Ik weet ook niet of ik genoeg kleertjes heb maar dat zie ik dan wel weer.. iig voor een aantal dagen (tenzij ze alle scontinue onderkotst/poept :+) en anders wil manlief dat heus wel halen. En idd zelf anders na een tijdje!
pi_117628558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik weet ook niet of ik genoeg kleertjes heb maar dat zie ik dan wel weer.. iig voor een aantal dagen (tenzij ze alle scontinue onderkotst/poept :+) en anders wil manlief dat heus wel halen. En idd zelf anders na een tijdje!
Of gewoon lekker internet shoppen O+ :Y
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:10:26 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117628670
3x verschonen op een dag was bij ons eerder regelmaat dan uitzondering.....

Eresh, welkom en sterkte in deze onzekere periode
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:22:58 #256
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117629060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Idd! Dat heb ik ook vanuit mijn kraambed gedaan. We moesten echt extra maat 50 hebben (al was het alleen maar voor de foto's :')) en hadden beiden geen zin om te gaan 'winkelen'. Ideaal! ^O^
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:27:39 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117629222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi idd... :D
Ben al dingen op verlanglijstjes aan het zetten voor na mn bevalling :@ XD
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:34:56 #258
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117629433
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef Enfermera het volgende:
Eresh wat lastig zeg, ik duim dat alles gewoon goed is!! :*

Logi 20weken!! *O* :D Nice! Heb je de echo al gehad of is die binnenkort?

Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.

En ik heb nu al teveel kleertjes :')
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:35:42 #259
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117629458
eresh welkom :)

ik denk dat ik nu wel even genoeg heb aan kleren, alleen zag ik net een setje van dirkje voorbij komen en mijn hormonen MOETEN het hebben :')
maar ik hou me in :X
en anders lekker shoppen in de kraamtijd straks :)
W
Z
E
pi_117629831
O ja duhh.. dat ik daar self niet aan gedacht heb! We kunnen natuurlijk ook vanuit het kraambed gewoon gaan internetshoppen :+

Ja op het moment dat we drie keer per dag moeten verschonen omdat beebje om welke reden dan ook onder de smurrie zit komen we wel tekort idd. Rompertjes heb ik dan weer wel genoeg!

Het zal vadt allemasl goed komen.. en anders lekker babyshoppen ;-)
pi_117630284
Aaaaargh,heb het nu niet over shoppen,ik wil ook los maar wil eerst weten wat het wordt (vandaag over een maand SEO)... Heb bij de vorige ook flink gewebshopt,vooral straks weer in de opruiming los gaan,aangezien ik in maart ben uitgerekend. Heb al wel een paar dingen gezien waarvan ik dacht: wanneer het dat geslacht is,i'm so gonna buy it! Oa die dinopakjes van Noppies O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:02:21 #262
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117630388
waar is sorbo?
pi_117630606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef PureEvil het volgende:
waar is sorbo?
Die is nog niet bevallen (aldus Twitter).
pi_117630620
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef milka82 het volgende:
Aaaaargh,heb het nu niet over shoppen,ik wil ook los maar wil eerst weten wat het wordt (vandaag over een maand SEO)... Heb bij de vorige ook flink gewebshopt,vooral straks weer in de opruiming los gaan,aangezien ik in maart ben uitgerekend. Heb al wel een paar dingen gezien waarvan ik dacht: wanneer het dat geslacht is,i'm so gonna buy it! Oa die dinopakjes van Noppies O+
Ik heb het dinopakje niet kunnen vinden. Maar door jou heb ik nu wel de Cardigan knit Hadwig gevonden en die wil ik (via Marktplaats voor de helft van de prijs graag)!
pi_117631036
Maatje 50... Er komt hier net weer een vuilniszak vol binnenlopen :o
Ik heb echt heel veel, en niks gekocht :@
Ook eerste pakje niet. Ik kreeg zo'n ontzettend schattig Dirkje pakje van een vriendin, leuker dan die vind ik toch niks!
pi_117631382
Mijn moeder heeft het eerste pakje uitgezocht! Heb ik haar speciaal gevraagd O+

Eresh welkom en wat een spannende tijd voor jullie :*

Vandaag voor het eerste harde buiken moeten weg puffen.. Ook natuurlijk midden in de stad :+ Heel charmant allemaal hihi :D
pi_117631593
Oooooow Skoap het gaat langzaam beginnen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:38:08 #268
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117631833
Oef! Skoap :)

Mijn middelste en ik zaten net ready steady cook te kijken en ineens besluit hij om te gaan koken en nu loopt hij net heel erg trots naar boven met zijn eerste zelfgemaakte spiegel ei met bacon O+ O+
pi_117632393
Eresh wat een schrik. Ik hoop op een goede uitslag. In de tussentijd lekker kletsen.
:* voor iedereen die het nodig heeft.

*O* 20 weken! :o
Morgen geslachtsbepaling, benen wijd kleine!
pi_117632432
Ow Logi, wat schattig :D

Hier kijkt Tara net op het lijstje van vandaag, begint heel hard te lachen en zegt: alles wat nog open staat zijn de dingen die ik zou doen! Ik heb het nog druk vandaag!

Lintje voor mijn kerel 8-)

Sowieso... hij is meer klaar voor de baby dan ik :D Ik gisteren: ja, als hij met dezelfde termijn komt als L,hebben we over 2,5 week weer een baby :o
Hij: ja? Dus? Daar zijn we toch alles voor aan het klaarmaken nu? Kom maar op! jij in bed babyknuffelen en de kraamverzorgster en ik zorgen voor de rest, wat is het probleem?

Heuj :o normaal zie ik dingen eerder zitten dan hij!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:14:04 #271
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117632978
Oh Fieder ik ben zoooo benieuwd wat je krijgt!!!!! :@

Free wat een lieverd is het toch :*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:16:36 #272
95408 Incantrix
pi_117633034
Hij kent het klappen van de zweep, Free :D

Eresh, welkom, gefeliciteerd en ook veel sterkte met deze onzekerheid. Ik hoop dat alles goed zal blijken te zijn :)

Hmpf, ik wil echt zó graag een keer babyshoppen, maar met de strakke planning van de komende tijd gaan we (of eerder: gaat mn lief) daar niet echt tijd voor hebben. Of we moeten een koopavond doen, maar dan moet iemand anders hier Stef in bed leggen en dat vind ik een beetje jammer/gek. Mn rolstoel is er trouwens ook nog steeds niet, maar voor een dagje winkelen kan ik 'm wel tussentijds al even ophalen.
3!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:17:05 #273
95408 Incantrix
pi_117633046
Fieder, alweer 20 weken? :o spannend joh!
3!
pi_117633056
Nou, ik voel net rechtsboven een koppie of kontje en linksboven ook, dus hij ligt weer dwars.

Nog ff draaien! Hop!
pi_117633608
Ik heb vandaag zo'n enorme steken in mijn blije doos ( :') ). Dus ben lekker rustig aan aan het doen.

Wel net even met M. naar de winkel geweest, wasmiddel gekocht (ga zo de eerste babykleertjes wassen O+ O+) en wat ander spul. M. Staat nu pizza te maken beneden :9

Twink, ik heb ook niet veel spulletjes hoor. Ik denk 2 vestjes in mt 56, 4 truitjes, 2 of 3 broekjes en 2 van die pakjes? Moet het eigenlijk nog altijd eens tellen. Ik weet zo'n dingen graag exact :+
pi_117633633
Hehe ik moest grinniken :)
Mijn man gaat ook pizza maken! Mannen! O+
Tel ze he!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:37:51 #277
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117633665
Bah sinds ik zwanger ben vind ik pizza niet meer zo lekker ;(

Ik heb weer zin in spruitjes stamppot maar dat hebben we al 3x gegeten deze wk... :')
pi_117633837
fijn he Coco :X
pi_117633853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef Logician78 het volgende:
Oh Fieder ik ben zoooo benieuwd wat je krijgt!!!!! :@
Ik oooooook O+
Ik denk een piem0l...

En pizza hebben wij gister gegeten :9~
pi_117633854
Logi, heb je die wintergroenten al geprobeerd van AH? Lekker hoor in de stamppot, en er zitten stiekem ook spruitjes in!
pi_117633868
Fieder denkt je man ook een piem0l? Wij willen graag een piem0l..
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:44:58 #282
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117633901
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Suikertante het volgende:
Logi, heb je die wintergroenten al geprobeerd van AH? Lekker hoor in de stamppot, en er zitten stiekem ook spruitjes in!
Wintergroenten? Is dat een speciale combi??
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:45:29 #283
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117633915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik hou me in om geen ranzige grapjes te maken hier :P
pi_117633965
Maaaaam niet WEER spruitjesstampot!
Jammer logi .. had graag asn willen schuiven!

Dit weekend staat wat mij betreft wortelstamppot op het menu.

Fieder alweer 20 weken?? Wat gaat dat hard!

Sorbo idd al effies niet gezien geloof ik. Zit misschien al in haar coconnetje?
pi_117634033
Haha. Smeerlapje.

Wintergroenten is inderdaad een zak groenten zoals wortel, ui, spruitjes, selderij.
SPOILER
Krijg ineens zin in zuurkool. Maar pizza is ook goed :9
pi_117634035
Mijn man heeft geen idee, is er sowieso niet zoveel mee bezig nog. Hij zou een jongen wel heel leuk vinden.

Ik wilde "Mijn man wil graag een piem0l" typen :')

Een aantal LLM'ers hebben zich nog niet gemeld als ik het goed zie? :o
pi_117634061
Inderdaad, melden!!! :Y :Y
pi_117634085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Suikertante het volgende:
En als het geen piemel is? :D
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:52:23 #289
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117634154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef Suikertante het volgende:
Haha. Smeerlapje.

Wintergroenten is inderdaad een zak groenten zoals wortel, ui, spruitjes, selderij.
SPOILER
Krijg ineens zin in zuurkool. Maar pizza is ook goed :9
;( Ik ben allergisch voor ui

Zuurkool.. hmmmmm *denk*

Fieder, hoe ben je zwanger geworden dan? :P
pi_117634403
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

En als het geen piemel is? :D
Dan is het een welkom meisje :)
Ook heel leuk.. O+
Tis meer dat we doordat we al een jongensnaam hebben allebei telkens automatisch aan een jongen denken. Maar een meisje is natuurlijk net zo leuk!

Dat is onhandig zeg, allergisch voor ui! :*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:59:57 #291
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117634444
:) Hier trouwens weer een hele drukke mini, kan haar schopjes gewoon weer van de buitenkant zien O+

En klopt :{
Is wel eens fout gegaan, vergeten bij de mac zonder uien te vragen, met Troel naar de Ikea en vervolgens bloed overgeven en in het ziekenhuis eindigen, toch niet zo gezellig ;)
pi_117634612
Jemig dat is wel een ernstige allergie ja.. niet gewoon dat je wat bultjes krijgt ofzo!
Daarbij is ui best wel lekker. Kun je wel tegen prei, bosui of knoflook dan?
Al die kindertjes in het ballenbad een trauma }) ;(
pi_117634949
"Alle kinderen willen met spoed opgehaald worden uit Smaland"
pi_117635054
_O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:21:48 #295
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117635080
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:06 schreef Suikertante het volgende:
Jemig dat is wel een ernstige allergie ja.. niet gewoon dat je wat bultjes krijgt ofzo!
Daarbij is ui best wel lekker. Kun je wel tegen prei, bosui of knoflook dan?
Al die kindertjes in het ballenbad een trauma }) ;(
Mijn maagslijmvlies raakt er zo van geïrriteerd dat er kleine scheurtjes ontstaan en je maag verdraagt geen bloed dus spuug je het uit, niet dodelijk maar wel extreem vervelend. Knoflook kan ik wel hebben, maar prei weer niet... alleen schrik je telkens weerkapot als het gebeurd, en moeten ze telkens voor de zekerheid weer zo'n slang in je keel proppen... :')

En nu de babydoos ophalen bij Etos :D
pi_117635161
Hoi hoi! Laat je weten wat erin zit? (in spoilertags?)
pi_117635183
Keshet al terug van de echo?

En ik zag een nieuwe zwangere, gefeliciteerd, maar ook veel sterkte in de onzekere periode nu.

Mijn peuter heeft vanmiddag een cadeautje voor zijn zusje uitgezocht, dit moeten we echt kopen voor de baby mama!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 05-10-2012 18:39:23 ]
pi_117635233
FTA O+ wat leuk!! (ik zag dat je je bericht wijzigde, maar volgens mij moet je 'geen' nog weghalen)

En Logi, wat is er waar van het tweede Etos pakket waar je gratis een Etosmevrouw bij krijgt die een soort live verkooppraatje houdt?
pi_117635647
Omg dankje, fijn zo'n nieuw toetsenbord op je telefoon ;(

Ik heb overigens geen verkooppraatjes gehad bij de etos door hoor. Durf ook niet meer te zeggen eigenlijk wat er in zat, dat weet ik echt niet meer.
pi_117635887
Heel even snel tussendoor (lees later bij): Mijn schoonouders waren ook blij *O* poehhh zo opgelucht!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')