Denk het eerlijk gezegd niet, ik bedoel, waarom een "Wie is Tim-app" maken voor een tijdelijk personage?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat ze pas na de shoot hebben besloten dat Tim een vast karakter zou worden?
Had dat niet iets te maken met z 'n afstuderen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ruud zat toen op dat eiland (dacht ik), maar waarom was Beau er eigenlijk niet bij?
dat is gemist, ik bedoel live.. maarja kijk wel terug straksquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
Gewoon via de gtst site of via rtl XL
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik hoef pas vanmiddag te werkenDus ik kan nu de preview kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een leuke aflevering om te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Inderdaad een beetje jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Shreyas het volgende:
Die Rik is ook diep gezonken zeg, wat een wijf is het geworden
Is al een tijdje hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Dus na 5 jaar kijk ik weer eens aan aflevering, sinds wanneer is het zo een homo en moslimbende geworden?
Kan je gewoon nu kijken hoor, doe ik altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat is gemist, ik bedoel live.. maarja kijk wel terug straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |