SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Helemaal super.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sylvia had 't dacht ik.. en Barbara had het net alsof!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef hugsy33 het volgende:
my money is on kanker. volgens mij hebben ze namelijk alle maatschappelijke thema's wel gehad behalve kanker, of heb ik die gemist??

B. had het ook en daarna deed ze nog een keer alsof ze het weer had, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef patat het volgende:
[..]
Sylvia had 't dacht ik.. en Barbara had het net alsof!

Nu je 't zegtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
B. had het ook en daarna deed ze nog een keer alsof ze het weer had, toch?

Het ebola virus vond ik nou niet bepaald een maatschappelijk thema.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef hugsy33 het volgende:
my money is on kanker. volgens mij hebben ze namelijk alle maatschappelijke thema's wel gehad behalve kanker, of heb ik die gemist??

Dat laatste vind ik een van de slechtste verhaallijnen ooit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
B. had het ook en daarna deed ze nog een keer alsof ze het weer had, toch?

Zo ziet ze er niet uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Marjolein Keuning is vandaag 50 geworden.

nee die niet neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het ebola virus vond ik nou niet bepaald een maatschappelijk thema.

Spoilers 15 t/m 19 oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef sherezade het volgende:
iemand al spoilers voor de komende weken???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 12:45:45 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Waar halen jullie die spoilers nou vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef sherezade het volgende:
iemand al spoilers voor de komende weken???

Ik van www.gtstfanclub.nlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar halen jullie die spoilers nou vandaan?

Of tvgids.nl, of de TV-Film gidsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik van www.gtstfanclub.nl
Eerst stonden ze als eerste op het forum van gtst.nl, maar die is er inmiddels niet meer.
Waar ze daarvoor wegkomen, geen idee.. Misschien de Vara gids, zoals Mikey zegt?

quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik van www.gtstfanclub.nl
Eerst stonden ze als eerste op het forum van gtst.nl, maar die is er inmiddels niet meer.
Waar ze daarvoor wegkomen, geen idee.. Misschien de Vara gids, zoals Mikey zegt?
Oh oke, dankjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of tvgids.nl, of de TV-Film gids

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:39 schreef Frey het volgende:
Het zou me niets verbazen alsSlim opgemerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk maken ze er iets moois van.

Vreemd. Op de bruiloftskaarten tekende ze veel mooier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef PeterKelder het volgende:
Nog zo'n grappig stukje:
Jack geeft tekening van Lana aan Sjors. "Ja, dat ben jij met de zon. En die kleine hark daar is oom Jack, heh."![]()
![]()

Deze tekening is dan ook gemaakt door deze heren:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vreemd. Op de bruiloftskaarten tekende ze veel mooier.

Rohan Gottschalk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deze tekening is dan ook gemaakt door deze heren:
[ afbeelding ]
Of Kennard Bos?quote:[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk?
[..]
Of Kennard Bos?
[ afbeelding ]
Of was het toch Kenhan Bosschalk?

Fixed.quote:
Wat valt er nou te doen in Polen, behalve oude concentratiekampen bezoeken dan?twitter:team_maxime twitterde op donderdag 20-09-2012 om 00:58:22@_leintje Maxime is in Argentinie. Marjolein was in Polen. Voor hoelang? #iwishiknew reageer retweet

Paaldans clubs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat valt er nou te doen in Polen, behalve oude concentratiekampen bezoeken dan?

De Wilma Nanninga is ook alleen maar sensatiebelust.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
ik heb gelezen dat bing in t echt dus buiten de serie homo is. haha
zie je het voor je, bing aan het kontje bonken.

Een van Bilal zijn vrienden speelde zelf homo in Onm.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
Die vrienden van Bilal bevestigen het stereotype weer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, gaat volgende week pas weer verderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef pleeborstel het volgende:
Het nieuwe drama in Bings' leven komt morgen of heb ik wat gemist?

Weten we al wat hij heeft?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, gaat volgende week pas weer verder

quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Na het overweldigende succes van de Wie is Tim-app komen de makers van GTST nu met een nieuwe app:
[ afbeelding ]

Na het overweldigende succes van de Wie is Tim-app komen de makers van GTST nu met een nieuwe app:
[ afbeelding ]

dan gaatie zeker jasjes breien ipv ophangenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zou graag willen dat Ludo zwanger wordt.. Is er toch tenminste een verhaallijn van hem

Hopelijk krijgt ie dan dermate last van stemmingswisselingen dat ie weer wat van zijn oude patroon terugkrijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik zou graag willen dat Ludo zwanger wordt.. Is er toch tenminste een verhaallijn van hem

Darmkanker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..

Misschien dat het personage toch niet erin blijft en op deze manier subtiel verdwijnt. Of hij krijgt straks een andere plek in de leader. Die van jack bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Woelli het volgende:
Waarom gebruiken ze weer de leader zonder Tim? Dat is nu al drie dagen

quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef LaLouchi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.

quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef LaLouchi het volgende:

Ja klopt, voor afgelopen zomerstop alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef Books1 het volgende:
Ludo zijn broer komt terug ;-)
Hugo Metsers jr. alias Marcus Sanders.

Het origineel van Pittige tijden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
Het mag dan wel een parodie zijn, het is nog altijd spannender dan het huidige GTST:

Geweldig hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het origineel van Pittige tijden!

Indeed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geweldig hè?En veel spannender dan het huidige GTST

Dat ook jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Indeed.
Fuck it, seizoen 1 is spannender dan het huidige.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.

Sinds wanneer zijn moslims een ras dan? Dacht dat het altijd nog een religie was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een racist die Nuran met ik wil alleen maar een moslim man.

Ja, dat zei ik dus ook al, slaat werkelijk nergens op!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Woelli het volgende:
Waarom gebruiken ze weer de leader zonder Tim? Dat is nu al drie dagen

Tim voelt zich te goed voor deze leader: hij eist dat de fotoboek-leader weer gebruikt wordt en hij de laatste foto heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook al, slaat werkelijk nergens op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |