Ik kan dat programma niet kijken ik vind het zo zielig voor de beestjes en soms ook voor de baasjes die het goed bedoelen maar niet inzien dat het gewoon niet kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en wij keken Huis vol kuthonden bij echte schizofreen ipv Puberruil![]()
Die bitches zullen het dan ook niet verdiend hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Baas en ik kregen net chocolaaaaade van een tevreden client.
Just me and the boss.
Bitchess next door are so not amused I am not even sharing
Moeten ze nog niet met pensioen of zo of gewoon gereorganiseerd wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Die bitchess zijn sinds ik anderhalve dag thuis was met de griep nog minder te genieten dan normaal, en het is al altijd zo gezellig met dat trio dat al 10 jaar in de overgang zit
Misschien kun je even vragen of ze de telefoon over willen nemen omdat je niet mag praten met volle mondquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je even vragen of ze de telefoon over willen nemen omdat je niet mag praten met volle mond
en ze doen secretarieel werk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vinden ze het ergste wat er is.
Zoveel mensen hebben fucking telefoonvrees he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ze doen secretarieel werk?
Dat is het zelfde als een toiletjuffrouw met smetvrees
redelijk.Ik ga morgen wel gewoon werken, maar pak denk ik wel de bus...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef indaha het volgende:
Pisces beterschap, wat rot dat die griep zolang duurt![]()
Bos voel je je al wat beter ?
Hé, wacht eens even drie harpijen. 3 afzichtelijke schikgodinnen, 1 met 1 tand voor alledrie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Die bitchess zijn sinds ik anderhalve dag thuis was met de griep nog minder te genieten dan normaal, en het is al altijd zo gezellig met dat trio dat al 10 jaar in de overgang zit
Die is goed Bos!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je even vragen of ze de telefoon over willen nemen omdat je niet mag praten met volle mond
O wat fijn dat alles zo goed gaatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Strega het volgende:
Nog even crosspost.
Wonderbaarlijk, wat een klein dapper katje!Even mauwen onderweg, daarna stil. Midas en James zijn gelijk erg lief voor hem. Hoewel ik Midas met een schuin oog naar het bakje brokjes zag hengelen.
We hebben een hele grote konijnenbench voor in het gras voor hem in de kamer. Daar ligt z'n ligzak, dekentje, voerbakjes en kattebak, zodat hij even een " safehouse" heeft.
Tashi is helemaal vertederd, Hij zag Tashi en oh, wat een dikke staart en hoge rug! Zelfs z'n witte rugplukje haar stond recht omhoog. Hij heeft daar nu alles al verkend, hij is totaal niet bang of schuw. Kijkt gelijk op als ik tegen praat of roep, komt gelijk naar mijn hand toelopen, gaat wel goedkomen.
Oognip heeft goed werk verricht!Foto's volgen.
Jammerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Wil de griek vanaaf met me die gaai gaan halen issie al verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |