Thanks!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Jee, ben je nog steeds zo ziek?
Ik piekte gewoon twee dagen en slikte daarna zoveel pillen dat ik vergat dat ik m had![]()
Beterschap!
Kreeg je nog die 'steun deze stichting' oproepjes tussendoor?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lag gisteravond nog Puberruil in bed te kieken, dat is toch ook wel een leuk programma
Nee dat niet! Wel op het eind zo'n zin in de herhaling en dan iets van 'zo puur, KRO'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kreeg je nog die 'steun deze stichting' oproepjes tussendoor?
Verder eens!
Ja ik was te laat, dus heb hem maar laten schieten, wil het dan graag vanaf het begin zien. Misschien dat ik vanavond ff terug ga kieken, was het de moeite waard?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en wij keken Huis vol kuthonden bij echte schizofreen ipv Puberruil![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet! Wel op het eind zo'n zin in de herhaling en dan iets van 'zo puur, KRO'
Doen ze ook al een paar jaar bij BZV als ik het goed herinner! En idd ook bij 'je zal het maar hebben'. (Vind ik ook altijd wel leuk om te kijken!). En dit was een boerin die zei dat ze haar mening bij had gedraaid na het zien van mensen uit Afghanistan, 'ze komen hier echt niet zomaar'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ok, dat zal wel bij afleveringen zijn met iemand met een handicap. Daarvan zag ik er toevallig wat achter elkaar ofzo. Vond ik een beetje irritant gedaan.
Over mijn lijk heb ik maar een keer gezien geloof ik, die anderen vaak, maar mis ik nog regelmatig, maar vind ik erg leuk. En idd een aanvulling zeker!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal het maar hebben, Over mijn lijk, Je zal het maar zijn. Dat vind ik goede BNN programma's.Ik vind ze nog steeds een aanvulling bij de Publieken.
Bij het schijtlollige slaan ze de plank nog wel eens mis. Maar ja, het wordt wel geprobeerd en getest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over mijn lijk heb ik maar een keer gezien geloof ik, die anderen vaak, maar mis ik nog regelmatig, maar vind ik erg leuk. En idd een aanvulling zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Muis006 het volgende:
Pisc, ik heb een liedje verzonnen voor JeannetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor meteen Katja Schuurspons met woest wilde geile schorre stem zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |