quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
bakkebaard en een 3 dagen stoppelbaardje
die van mij gaat er morgen afquote:
12 uurs stoppelbaardjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
bakkebaard en een 3 dagen stoppelbaardje
Is wel belangrijk ja!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij gaat er morgen af
moet op de foto en dan wil ik er wel netjes uitzien
Baarden kunnen ook netjes zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij gaat er morgen af
moet op de foto en dan wil ik er wel netjes uitzien
He bah.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is wel belangrijk ja!
Nouja, ik scheer ook niet altijd.
Niks bah. Beetje haar, niks mis mee.quote:
Eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks bah. Beetje haar, niks mis mee.
niet volgens mijn oudersquote:
Streepje, kort, hartje, kan allemaal.quote:
vroaaaappppquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks bah. Beetje haar, niks mis mee.
vroaaaapppp?quote:
Als je met hun of voor hun op de foto moet is het een ander verhaal jaquote:
Oehquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Streepje, kort, hartje, kan allemaal.
streepjes vind ik echt mega mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
yes babe.. kom je op schoot?quote:
voor hun is het en daarna nog wat voor mijzelfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je met hun of voor hun op de foto moet is het een ander verhaal ja
[..]
Oeh
Nou, ik word binnenkort directeurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb de pest in zeg! Waar zijn alle vacatures gebleven?!
Succes, ik haat geforceerd op foto's gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor hun is het en daarna nog wat voor mijzelf
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb de pest in zeg! Waar zijn alle vacatures gebleven?!
Ja, oh, wacht, ja nee, dat is dan ook weer geen struikelblok, maar vrouwen met een snor of baardje is toch niet mijn ding..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tuurlk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
yes babe.. kom je op schoot?
ze bedoeld denk ik ergens andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, oh, wacht, ja nee, dat is dan ook weer geen struikelblok, maar vrouwen met een snor of baardje is toch niet mijn ding..
Tssk. Epileren kan ik prima.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, oh, wacht, ja nee, dat is dan ook weer geen struikelblok, maar vrouwen met een snor of baardje is toch niet mijn ding..
heul veulquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Dat was me al duidelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ze bedoeld denk ik ergens anders
ik heb het zelf geregeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes, ik haat geforceerd op foto's gaan
[..]
Je bent niet de enige hoor
Dan is het wel leuk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het zelf geregeld
mijn broertje zusje en ik willen gewoon leuke fotos laten maken die we aan onze ouders kunnen geven
het is al vrij zeldzaam dat we alle 3 op een foto staan
hmmmquote:
schoool gehad van 8.30-16.30quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL!!
we schrijven mee!
Uni, boodschappen om half 5quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef MissExpert het volgende:
[..]
schoool gehad van 8.30-16.30
toen naar huis, gegeten, gestudeerd. en nu hier
en jij darling
Telefoonmuts nodig? Kinderopvang, koffietrut! Ik doe veel als je maar betaaltquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik word binnenkort directeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |