SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ondervind je daar problemen van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei, ik ben gek.
Ja, ik ga allemaal fouten maken enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ondervind je daar problemen van?
EN HET IS ANDERSOM, VLEGEL!
zullen we even kijken bij elkaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, heb jij tieten? Nee toch? Ik geloof dat ze iets verkeerd gedaan heeft, want ik kan met niet herinneren dat ik een piemel heb.
Dat is wel lastig ja. Wanneer is het begonnen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga allemaal fouten maken enzo.Net zoals die TT.
Moet je even aan Klip vragen of dat mag hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen we even kijken bij elkaar?
Ik spring nog liever van een gebouw dan dat ik een katheter moet krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je even aan Klip vragen of dat mag hoor
Appel? Mag ik bekijken of je vriendje een piemel heeft? Puur als verpleegkundige hoor. Ik moet ook katheters nog oefenen, mag dat ook gelijk Furdi?
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Appel? Mag ik bekijken of je vriendje een piemel heeft? Puur als verpleegkundige hoor. Ik moet ook katheters nog oefenen, mag dat ook gelijk Furdi?
Wat een gekke vraag, alsof ik dat nog weet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Wanneer is het begonnen?
Dat is keinasty weetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter dan die TT's van mn grote vriend.quote:
heb jij 's nachts gegluurd!?!!?!?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.
Oh. Shit. Nouja, dan gaat het feest niet door denk ik. Het lijkt me ook zo naar hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een gebouw dan dat ik een katheter moet krijgen.
Ohja, dat is misschien beter. Oke, dan denk ik toch dat Klinks een foutje gemaakt heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.
Ik plas soms ook staand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Want hij plast staand namelijk. Ik zie geen enkele mogelijkheid om dat te doen als je geen piemel hebt.
Dus.
Huh, wat ga je doen? Werk toch wel? Wut.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb jij 's nachts gegluurd!?!!?!?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Want hij plast staand namelijk. Ik zie geen enkele mogelijkheid om dat te doen als je geen piemel hebt.
Dus.
met zo'n plastuit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik plas soms ook staand.
[..]
Huh, wat ga je doen? Werk toch wel? Wut.
Ohja. Want je hebt m nog nooit gezien verder natuurlijk. En al helemaal niet gesekst. Neenee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Dus.
Oh, hmm. Heb je dan enig idee waar het vandaan komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat een gekke vraag, alsof ik dat nog weet.
[..]
Dat is keinasty weetje.
[..]
Beter dan die TT's van mn grote vriend.
wij doen alleen aan tantraseks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Want je hebt m nog nooit gezien verder natuurlijk. En al helemaal niet gesekst. Neenee.
Wij houden alleen elkaars handje vast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Want je hebt m nog nooit gezien verder natuurlijk. En al helemaal niet gesekst. Neenee.
Daar zie ik nu een workshop over in SatC. Daar moet je toch echt echt voor seksen ook hoor.quote:
Niets laten vallen. Of gewoon niet aan beginnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, jongens, ik heb morgen een proefdag bij een restaurant hier in de buurt als serveerster. Nooit gedaan though, Tips?
juiste eten bij de juiste persoon brengen en als ze klagen smack je je dienblad in hun face.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, jongens, ik heb morgen een proefdag bij een restaurant hier in de buurt als serveerster. Nooit gedaan though, Tips?
niet voorover bukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zag plaatje in boek ervan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, hmm. Heb je dan enig idee waar het vandaan komt?
En beetje nasty misschien
Klanten niet verwonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
Dat heet bed- of broekplassen, Klinks, dat is iets anders.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Gewoon als ik weer helemaal lam ben.Hop alles eruit.
Ook saai. Ik doe gewoon seksen hoor met Klip.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wij houden alleen elkaars handje vast.
Of wel, meer fooi.quote:
Ik moest het in het echt doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag plaatje in boek ervan.Werd er beetje naar van.
Zo'n kluns ben ik hopelijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niets laten vallen. Of gewoon niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
juiste eten bij de juiste persoon brengen en als ze klagen smack je je dienblad in hun face.
Why?quote:
quote:
Oh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat heet bed- of broekplassen, Klinks, dat is iets anders.
Hoe voel je je daarbij?quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo'n kluns ben ik hopelijk niet.
[..]
[..]
Why?
[..]
Ja, die wist ik al, gekkie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Furdinand het volgende:
oja en alles wat de klanten zeggen herhalen want dan krijg je meer fooi.
hihi wij hebben ook een keer gesekst toen ze dronken was maar dat weet ze niet meer niet vertellen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook saai. Ik doe gewoon seksen hoor met Klip.
[..]
Of wel, meer fooi.
[..]
Ik moest het in het echt doen
OMG.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook saai. Ik doe gewoon seksen hoor met Klip.
Dronken ja ja, was zeker GHB.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hihi wij hebben ook een keer gesekst toen ze dronken was maar dat weet ze niet meer niet vertellen hoor.
Het was een heel oude vrouw. Ik kon het goede gat niet vinden. Het was genantquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Hoe voel je je daarbij?
Wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hihi wij hebben ook een keer gesekst toen ze dronken was maar dat weet ze niet meer niet vertellen hoor.
APPEL JE HEBT GESEKST MET FURDI.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
tik op je bipsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo'n kluns ben ik hopelijk niet.
[..]
[..]
Why?
[..]
Nou, fijn voor dat vrouwtje ook zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het was een heel oude vrouw. Ik kon het goede gat niet vinden. Het was genant. Verder deed ik wel alles goed en mijn begeleider kon het ook niet vinden, dus er moest een derde persoon bij komen
Ik wil alleen bij vrouwen van 20 katheters inbrengen voortaan.
Die was dolgelukkig dat ze zo'n ding mochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, fijn voor dat vrouwtje ook zeg.![]()
Nooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
APPEL JE HEBT GESEKST MET FURDI.
Dat mag alleen Furdi, hoor.quote:
Tuurlijk wel. Van het seksen. Maar als je dat niet meer weet, stelde het blijkbaar niet veel voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooo.
[..]
Dat mag alleen Furdi, hoor.
Ook toen er dertien keer misgeprikt werd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die was dolgelukkig dat ze zo'n ding mocht
Prikken met je piemel? Viespeuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag mensen prikken. dat lijkt me leuk.
1 keer. En toen vond ze het minder, maar toen ie er eenmaal in zat was ze blijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook toen er dertien keer misgeprikt werd?
nee met een priknaald gekkiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prikken met je piemel? Viespeuk.
Het is heel leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag mensen prikken. dat lijkt me leuk.
Hihiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prikken met je piemel? Viespeuk.
Ghehe. Respect, ik zou het je niet na kunnen doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
1 keer. En toen vond ze het minder, maar toen ie er eenmaal in zat was ze blij
Ik wist ook niet dat ik het konquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehe. Respect, ik zou het je niet na kunnen doen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik het konMaar ik was best trots
.
quote:
Brrrrr.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zo'n lang ztuk staal in je ader pompen en dan zuigen
Zo kun je het ook zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zo'n lang ztuk staal in je ader pompen en dan zuigen
Leuk manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Goed bezig.
[..]
[..]
Brrrrr.
Gefeliciteerd enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben vandaag 17 maanden met Janneman.
over 10 dagen ik 11 maandenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben vandaag 17 maanden met Janneman.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mensen noemen mij ook Furdi Kort Door De Bocht Nand
Bedankt hehee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd enzoWat leukkk
En vet lang al
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
Over 12 dagen ik 24 maanden. Ik win
Maar niet met Jan trouwens. Met Klip.
Hahaha. Ja. Maar dat doen we niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We hadden nu samen al vier baby's op de wereld kunnen zetten.
appel en ik hebben al een 8-ling hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We hadden nu samen al vier baby's op de wereld kunnen zetten.
SNEL STAAR TERUG!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
HELP.
Kat gaat op schoot zitten en me vanaf 2 cm afstand aan zitten staren.
Sexy shit. Vandaar dat ze het niet meer voelt als jullie seksen. Als daar al 8 kinderen uit gekomen zijn. Zulks een klein dun meisje, dat past toch nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
appel en ik hebben al een 8-ling hoor.
Ik deed het, hij draaide zich om.quote:
Je hebt de staarwedstrijd gewonnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik deed het, hij draaide zich om.
Jaaaaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt de staarwedstrijd gewonnen.
Hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien tochh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sexy shit. Vandaar dat ze het niet meer voelt als jullie seksen. Als daar al 8 kinderen uit gekomen zijn. Zulks een klein dun meisje, dat past toch nooit.
Waarom geloof ik hier nou niks van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien tochh.
Misschien ben ik weer een reus en supervadsig.
ik ben een feederquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb facebookfoto's gezien ooit. Waarin je er schandalig leuk uitzag in een jurkje dat ik nooit van mijn leven aan zou durven. Je bent dunquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou niks van.Met je 1.68 ofzo.
Jurkje? Wat voor jurkje? Jurkjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb facebookfoto's gezien ooit. Waarin je er schandalig leuk uitzag in een jurkje dat ik nooit van mijn leven aan zou durven. Je bent dunOf je moet 100 kilo aangekomen zijn.
ze noemt zichzelf altijd dik en dat weet ze het zo te draaien dat ze zegt dat ik haar dik vind.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb facebookfoto's gezien ooit. Waarin je er schandalig leuk uitzag in een jurkje dat ik nooit van mijn leven aan zou durven. Je bent dunOf je moet 100 kilo aangekomen zijn.
Weet niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jurkje? Wat voor jurkje? Jurkjes.
Stomme wijven. Ze is niet dik, lekker laten kletsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze noemt zichzelf altijd dik en dat weet ze het zo te draaien dat ze zegt dat ik haar dik vind.
Heel mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, dit typte mijn konijn net.
»¥¥µñ½½¼
Hij sprong op mijn laptop.
Oh. Meer jurkjes dragen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet meerLang geleden al. Ik weet alleen nog dat ik dacht: boh, ik moet eens meer jurkjes gaan dragen, die zijn leuk.
Maar ik ben altijd bang dat ik dikke benen hebquote:
als ik op mijn laptop spring is hij stuk denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, dit typte mijn konijn net.
»¥¥µñ½½¼
Hij sprong op mijn laptop.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze noemt zichzelf altijd dik en dat weet ze het zo te draaien dat ze zegt dat ik haar dik vind.
Probeer het maar niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als ik op mijn laptop spring is hij stuk denk ik.
Poephoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb juist andersom. Samen raar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd bang dat ik dikke benen hebMaar met een kort broekje denk ik dat niet?
Ik ben een beetje raar.
Doe het niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn laptop is al bijna stuk. scheelt niet veel.
jij zegt altijd; Furdi's mammaaaaaa! furdi noemde mij dik!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Poephoofd.
[..]
Ik heb juist andersom. Samen raar.
Zeker. Ik ben ook altijd bang dat een jurkje te kort is en dan hoerig enzo. Maar dat vind ik bij andere meisjes helemaal nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Poephoofd.
[..]
Ik heb juist andersom. Samen raar.
Doet ze dat echt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij zegt altijd; Furdi's mammaaaaaa! furdi noemde mij dik!!!
Bloempjeee zo hoeriiiig oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dit kan echt nieeet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben ook altijd bang dat een jurkje te kort is en dan hoerig enzo. Maar dat vind ik bij andere meisjes helemaal niet.
Heel niet gekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet ze dat echt?![]()
[..]
Bloempjeee zo hoeriiiig oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dit kan echt nieeet.
Nouhouuuuu, maar dat komt omdat je het één keer echt zei!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij zegt altijd; Furdi's mammaaaaaa! furdi noemde mij dik!!!
Ik denk dat jurkjes heel schattig staan bij jou.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben ook altijd bang dat een jurkje te kort is en dan hoerig enzo. Maar dat vind ik bij andere meisjes helemaal niet.
Ik zei dat je poef was en ik bedoelde je haar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouhouuuuu, maar dat komt omdat je het één keer echt zei!
Met je poef.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik zei dat je poef was en ik bedoelde je haar.
Bedankt voor je bijdrage. Wat vind jij, jurkjes bij mij, ja of nee?quote:
Ik denk dat hij vindt helemaal zonder klerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Wat vind jij, jurkjes bij mij, ja of nee?
Sommige jurkjes wel jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk dat jurkjes heel schattig staan bij jou.
En ik vind altijd dat ik geen kont overhoud in hotpants.
Helaas voor Furdi.
Neh. Niet doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Wat vind jij, jurkjes bij mij, ja of nee?
Oke... En mijn nieuwe hipsterbloesje? Wat Iza ook heeft trouwensquote:
HAHAHAquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Furdinand het volgende:
BUIG VOOR KONING ARNOLDUS THEODOOR DE EERSTE!!! BUIG ONWAARDIGE ONDERDANEN BUIG!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Furdinand het volgende:
BUIG VOOR KONING ARNOLDUS THEODOOR DE EERSTE!!! BUIG ONWAARDIGE ONDERDANEN BUIG!!!!!
[ afbeelding ]
Dat mag niemand wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vindt helemaal zonder kleren
Ja die is wel leuk ja. Maar dat is toch geen jurkje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke... En mijn nieuwe hipsterbloesje? Wat Iza ook heeft trouwens
hey hottiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Mag Doerak met hem komen spelen ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar wel lief spelen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag Doerak met hem komen spelen ?
Nee zot, dat is een bloesje. En hij is sexy.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja die is wel leuk ja. Maar dat is toch geen jurkje?
Huh maar dan was ik een onderbroek die ook nog eens testikels had ? :$ engquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
Jan als jij een onderbroek zou zijn, was jij een ballenknijper.
Lekker warm en strak om je balletjes.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee zot, dat is een bloesje. En hij is sexy.
Sexy en ik weet het![]()
![]()
boemdadaddadduum
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh maar dan was ik een onderbroek die ook nog eens testikels had ? :$ eng
denk je aan je ballen te krabben, krab je aan de ballen van je onderbroek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh maar dan was ik een onderbroek die ook nog eens testikels had ? :$ eng
Goed idee eigenlijk wel. Even douchen. Totzo!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel,. Nu douchen dan morgen lekker kwartier langer slapen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
Douchen 's avonds was een goed idee.
Ik douche altijd snelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Je deed er wel lekker snel over.
Wow! En iedereen vindt dat ik kort douche met mn 20 min.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik douche altijd snelIk houd niet van lang douchen. 10 minuten vind ik al lang
mwahquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.hippe-laptopho(...)d=1055&category_id=6
skattuuuug
Ik heb niet zo snel een klittenbende, want ik heb niet zulk haar als jijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow! En iedereen vindt dat ik kort douche met mn 20 min.Goed bezig.
Ik kam mn haren onder de doucheZodat ik daarna geen klittenbende heb.
Hmhm.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben geen mietje ik ben een man!
Appel zei het net, dus ik zal het maar geloven hequote:
Voordeel van jouw haar inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel een klittenbende, want ik heb niet zulk haar als jijDus ik doe dat in 2 seconden na het douchen
Ik ben alleen een half jaar bezig daarna met gezicht schoonmaken en cremepjes smeren enzo
Hahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voordeel van jouw haar inderdaad.Nadat ik bij de kapper geweest benn.. lijkt het net of ik een kort pittig kapsel heb ofzo als ik erdoorheen kam.
Zeker niet in haar zoals Klinks en Appel. Dat van mij is makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou niet goed zijn in lang haar denk ik.
zemmelquote:
ja kan, dacht dat je 's avonds bedoelde met dv erbijquote:
jijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef LompeHork het volgende:
Daft Punk
Mensen die haten op Daft Punk
ga weg vieze auti-gingerquote:
quote:
ik sta boven jullie broedersquote:
ik kan je makkelijk aan ielquote:
Goede keus manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef leeell het volgende:
Thank you for your purchase!
1- Morrowind Game Of The Year Edition
gewoon 2x kopen ja tog
dat is een understatement, èèn van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld (en lang niet te vergetenquote:
klopt klopt games van tegenwoordig zijn wel baggerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is een understatement, èèn van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld (en lang niet te vergeten)
Planescape tormentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt klopt games van tegenwoordig zijn wel bagger
quote:
Haha wat is dat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:58 schreef Bloempje. het volgende:
Wat leuk, je kunt bij de hema een instagramfotoboekje bestellen
/hipstermodus
Kun je gewoon via de site inloggen op je instagram account, foto's aanklikken en dan komen ze in een mooi boekjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO BROEDER BLOEMPJE.!
[..]
Haha wat is dat dan?
Haha, geinig wel. Maar dat is wel errug mainstream aangezien Hema mainstream is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kun je gewoon via de site inloggen op je instagram account, foto's aanklikken en dan komen ze in een mooi boekje. Maar ik vind zelf maken stiekem toch leuker.
Ik weet al genoeg, sorry kusquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooooo tuurlijk niet ;__;lobbii
ik his als een cobra jwz, verder drukkk met studie, erg vermoeiend enzo. Met jou alles top he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Gelukkig
Hoe his het beeb? tijd niet gesproken
Studie nog wel fijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik his als een cobra jwz, verder drukkk met studie, erg vermoeiend enzo. Met jou alles top he?
Joah het houdt me van fok en van de straatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Studie nog wel fijn?Niet te veel aan het rommelen met jan heh
![]()
Ja hier alles toptoptop
Harde straatlevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joah het houdt me van fok en van de straatik rommel amper met jan op school mennnn doe normaal school is school
Bohfijn liefje
Je zegt alsof dat erg is.quote:
nee maar eigenlijk geen tijd voorquote:
Maak je tijd.quote:
heb geld en educatie ook nodigquote:
Waar heb je geld en educatie voor nodig als je VIDEO GAMES KAN SPELENquote:
brommert en vrouwmensenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar heb je geld en educatie voor nodig als je VIDEO GAMES KAN SPELEN
Real life is voor flikkers die video games niet aankunnen.quote:
ik handle morrowind als een proquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Real life is voor flikkers die video games niet aankunnen.
terechte klacht wel, brand de kettersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik handle morrowind als een pro
op kanker cliffracers na
jij weet .o/quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef leeell het volgende:
pure imperial aangemaakt nu 100% melee, en dan gwn de imperial guard joinen en al die moederneukende buitenlanders afslachten
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Harde straatlevenEn niet te veel van FOK! afgaan
Wij moeten weer een keer bijpraten dit dat
'rommel amper' wat versta jij onder amper? heh? HEH?
wie?quote:
moest hard lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik rommel nikssss, moet jan altijd afwijzen enzo
En indeed ;__;
[..]
wie?
ik geef hem altijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
eerste taak is altijd die faggot van een Fargoth afmaken want dat gezeik om die ring is irritant
Nee zot. Gelukkig niet. Mijn oma is liefquote:
Goed ideequote:
Okidoki.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
XD hahaihih ik moest lachen hihih xD lskdjag;l
Oh, toch jammer. Toch?quote:
Vind je me niet grappig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet om jou hoor, rustig maar.
Oke ik zal het niet vertellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel.Maar niet zeggen hoor, dat mag niemand weten.
Ik heb nog nooit een opa of oma gehad. Heel het concept opa of oma is voor mij onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, toch jammer. Toch?
Mijn opa's zijn allebei al keilang dood, ik was 8 toen de laatste overleed, maar dat vind ik best jammerVooral omdat ze kei leuk schenen te zijn
Oh oke.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een opa of oma gehad. Heel het concept opa of oma is voor mij onbegrijpelijk.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een opa of oma gehad. Heel het concept opa of oma is voor mij onbegrijpelijk.
Jullie mogen mijn oma wel een dagje lenen? Die is liefquote:
Hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
Daarom was ik nu bejaardjes om mijn gemiste jeugd in te halen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
Daarom was ik nu bejaardjes om mijn gemiste jeugd in te halen.
Dat is wel eng, wil jij mijn oma anders een dagje zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie mogen mijn oma wel een dagje lenen? Die is liefJe moet wel een beetje hard praten, want ze is wat doof.
Oke is goed. Ga ik je haakles geven en koekjes bakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel eng, wil jij mijn oma anders een dagje zijn?
Ik heb geen geld, kutkleinzoon, beetje je erfenis al opeisen terwijl ik nog niet eens dood ben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil bloempje wel als oma hebben. geef jij geld als ik mijn cijfers laat zien ookal zijn ze onvoldoende?
Oke dan maar lekker koekjes in de vorm van euro's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld, kutkleinzoon, beetje je erfenis al opeisen terwijl ik nog niet eens dood ben.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Beach het volgende:
je kan het proces nog altijd versnellen furdi
pil van drion door het gehakt draaien
Vaak wel, maar ik zit op revalidatie, daar zitten heel veel oudjes met een gebroken heup die ik zonder genade hun rolstoel uit stuur om te gaan lopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
een oudje op mijn stage was gevallen en heeft zijn heup gebroken. Vaak is zoiets wel een doodsvonnis toch op die leeftijd? zeg maar dat 'ie daarna zo snel achteruit gaat.
als je bejaard bent ja?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik bejaard ben ben ik zo'n echte zeikerd.
Heeel goed! Anders blijven ze hun laatste dagen in een rolstoel doorbrengen, dat is ook niet alles. Sowieso, willen de meeste mensen niet lekker weer hun oude gewoontes weer oppakken na revalidatie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik zit op revalidatie, daar zitten heel veel oudjes met een gebroken heup die ik zonder genade hun rolstoel uit stuur om te gaan lopen. Dus het kan ook weer goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |