SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ondervind je daar problemen van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei, ik ben gek.
Ja, ik ga allemaal fouten maken enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ondervind je daar problemen van?
EN HET IS ANDERSOM, VLEGEL!
zullen we even kijken bij elkaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, heb jij tieten? Nee toch? Ik geloof dat ze iets verkeerd gedaan heeft, want ik kan met niet herinneren dat ik een piemel heb.
Dat is wel lastig ja. Wanneer is het begonnen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga allemaal fouten maken enzo.Net zoals die TT.
Moet je even aan Klip vragen of dat mag hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen we even kijken bij elkaar?
Ik spring nog liever van een gebouw dan dat ik een katheter moet krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je even aan Klip vragen of dat mag hoor
Appel? Mag ik bekijken of je vriendje een piemel heeft? Puur als verpleegkundige hoor. Ik moet ook katheters nog oefenen, mag dat ook gelijk Furdi?
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Appel? Mag ik bekijken of je vriendje een piemel heeft? Puur als verpleegkundige hoor. Ik moet ook katheters nog oefenen, mag dat ook gelijk Furdi?
Wat een gekke vraag, alsof ik dat nog weet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Wanneer is het begonnen?
Dat is keinasty weetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter dan die TT's van mn grote vriend.quote:
heb jij 's nachts gegluurd!?!!?!?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.
Oh. Shit. Nouja, dan gaat het feest niet door denk ik. Het lijkt me ook zo naar hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een gebouw dan dat ik een katheter moet krijgen.
Ohja, dat is misschien beter. Oke, dan denk ik toch dat Klinks een foutje gemaakt heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel verzekeren dat hij een piemel heeft hoor.
Ik plas soms ook staand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Want hij plast staand namelijk. Ik zie geen enkele mogelijkheid om dat te doen als je geen piemel hebt.
Dus.
Huh, wat ga je doen? Werk toch wel? Wut.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb jij 's nachts gegluurd!?!!?!?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Want hij plast staand namelijk. Ik zie geen enkele mogelijkheid om dat te doen als je geen piemel hebt.
Dus.
met zo'n plastuit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik plas soms ook staand.
[..]
Huh, wat ga je doen? Werk toch wel? Wut.
Ohja. Want je hebt m nog nooit gezien verder natuurlijk. En al helemaal niet gesekst. Neenee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |