Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zitquote:
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
uhuh dat is ze ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, maar wel schattig verder hoor
Omdat ik dat wouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleemquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
Euh dat gaan we dus ook nooit doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Gelukkig niet zeg... ziet er altijd zo belachelijk uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
http://www.jut-en-jul.nl/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Wat voor lekker hapje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
En hetzelfde kapsel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
Allebei kort en pittigquote:
Altijd lekkerquote:
eenmaal babi pangang eenmaal 43 en doet u ook maar een keer de62quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef roos85 het volgende:
Tenminste hoop dat het lekker is, Frank staat nog in de rij om te bestellen.
Zitten jullie nou allebei in het restaurant the FOK!ken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb pasta met grote garnalen, pesto van basilicum, roomsaus en spinazie.
Klinkt ster-waardig.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb pasta met grote garnalen, pesto van basilicum, roomsaus en spinazie.
tot zo ver danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef roos85 het volgende:
Tenminste hoop dat het lekker is, Frank staat nog in de rij om te bestellen.
ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef zoem het volgende:
Wie had er hier ook alweer de Panorama gekocht? Was dat nou CE
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Zitten jullie nou allebei in het restaurant the FOK!ken?
Ik zie het al helemaal voor me
Ik geloof van wel..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef zoem het volgende:
Wie had er hier ook alweer de Panorama gekocht? Was dat nou CE
Haha, uiteraardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komen
En hoe kan dat beter dan dat met mijn goede vrienden te doen?
Dit voelt als thuiskomen
Is bellen en afhalen niet makkelijker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komen
En hoe kan ik dat beter dan dat met mijn goede vrienden te doen?
Dit voelt als thuiskomen
Ik vind Juul een coole gast en goede kok.. Maar veel meer heb ik niet echt met hem... zou het ook niet kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Ik zag 'em toevallig in de winkel liggen. Toch maar niet gekocht.
quote:
quote:
gastenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |