SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat je Bobber bent als ik niet goed kijk
Maar idd: voetbal
AAAARGH OMG NU BEN JE WEL BOBBERquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
lol
Maar dat vakantieveilingen is dus WEL legit?
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef bobbernaut het volgende:
Maar er staat "Voor ... personen".. Dat kan toch niet echt zijn, bijv 2.5 uur paintballen voor 6 personen voor een paar euro?!
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dan: "NEE, NIET SCHIETEN, JE MAG NIET OP MEISJES SCHIETEN, WEHHHHHHHH NOUUUUUUUUUUUU AUWWWWWWWWWWWW NIET SCHIETEN"
Of zo![]()
Borsten in het begin van de puberteitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
CSS style? dan own(de) ik jullie.
1 2 3 4 5 6 7 | .isotope .isotope-item { -webkit-transition-property: top, left, opacity; -moz-transition-property: top, left, opacity; -ms-transition-property: top, left, opacity; -o-transition-property: top, left, opacity; transition-property: top, left, opacity; } |
toen ik een jaar of 11 was, begonnen sommige meiden in de klas ze al te ontwikkelen, ik had daar geen weet van en ging ervanuit dat t een ontsteking was oid, dus ik soms weleens een elleboogje ofzo erinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Borsten in het begin van de puberteit
Man o man, dat doet pijn.
Maar nee, verder niet... als iemand daar 'beneden' schiet, doet het net zoveel pijn als ergens anders op je lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |