Misschien is het allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom binnen en er is gelijk werd bonje?
Noo ik wil bij jou eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef fietsie het volgende:
OK. Allemaal nu een roze bril op en vriendjes zijn
En ik ga zuurkoolstamppot in een potdicht mondje proppen
Lijkt erop ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal jouw schuld.
Hebben wij ruzie danquote:
Zuurkool en boerenkool is juist simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou huel niet van zuurkool en boerenkool en dat soort zooi. Doe mij gewoon simpel of heet. Of sushi of slavinken. Offfff <3
Okéquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie dan? Ik heb sowieso geen ruzie
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Oké ik moet echt zelf gaan koken. Die gefrituurde rotzooi komt mn neus uit
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool is juist simpel
Succes meidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef MissExpert het volgende:
zo fok!tijd is weer over. ik ga aan de studie tot vanavond laat blegh
Doorgebakken spekkiesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ja godver ook nog een aangebrande speklap, ik bestel straks wel wat
Have fun!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef MissExpert het volgende:
Oh speklap moet ook doorbakken bij mij, anders eet ik 'm echt niet..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat jij zegt, spekjes. Geen speklap.
Ja ietsje, maar niet zo erg dat ie pik zwart isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh speklap moet ook doorbakken bij mij, anders eet ik 'm echt niet..
Vieze vetrandjes bah
Bijna zwart, dattie afbrokkelt Omnomnom.. Alleen mijn vader kan dat precies goed helaas..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ietsje, maar niet zo erg dat ie pik zwart is
studeerse!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef MissExpert het volgende:
Ja dat, maar dat is dus niet het gevalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna zwart, dattie afbrokkelt Omnomnom.. Alleen mijn vader kan dat precies goed helaas..
Oh godquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat, maar dat is dus niet het geval
Zaterdag nationaal verkeersexamen, dat ga ik kijken
Ja, ik kan ze hier wel op de grond gooien maar dan ligt het wekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef sararaats het volgende:
De vetrandjes zijn bij ons voor poes Frasier
Als ik echt niets beters te doen heb ga ik kijkenquote:
Jij gaat dus kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik echt niets beters te doen heb ga ik kijken
Ja ik heb geen levenquote:
Opnemen, uitzending gemist en zulks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh.. Nee.. ik ga niet kijken denk ik.. want of ik moet werken, of ik zit op een verjaardag..
ik ben zo blij dat ik dan een feestje hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik echt niets beters te doen heb ga ik kijken
Ik zoek wel een excuus om niet te hoeven kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik dan een feestje heb
Ohja, we hebben DVRquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opnemen, uitzending gemist en zulks.
gelijk heb jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek wel een excuus om niet te hoeven kijken
Ergens heb ik vermoeden dat ik zaterdagavond best wel naar de klote benquote:
Speltip: Neem de afwas mee naar buiten en laat het daar staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet door de regen voor de kliko en afwassen. Geen zin in
En ik heb nog honger.
wat voor soep?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik krijg soep. En maiskolven. Meer kan ik toch niet op.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speltip: Neem de afwas mee naar buiten en laat het daar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |