Niet echtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit Lola dit allemaal ook met de slappe lach te lezen
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt
Ik moet cryo weer geruststellen dat er niks aan de hand is
Die niet reageert, die?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.
Alcohol en ziek? Nicequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.
... en dank je welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt
Ik moet cryo weer geruststellen dat er niks aan de hand is
Heel pagina 5 van het vorige topic ging daarover, maar np. Zoals al gezegd, ik heb keelpijn. Heftig. En alcohol helpt daar tegen.quote:
dat dat nog gebruikt wordquote:
Hmm dat heb ik even gemist, pauze denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel pagina 5 van het vorige topic ging daarover, maar np. Zoals al gezegd, ik heb keelpijn. Heftig. En alcohol helpt daar tegen.
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik even gemist, pauze denk ik.
Oh, in dat geval, zuipse
Keb zo een programmatje die combineerd msn en facebook contacten in een chat programma.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dat nog gebruikt word
die van mij is zo enorm dood gegaan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.
doe mij dan ook maar een glaasjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.
Waait wel overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
dat word in de regen collecteren
dat is wel handigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb zo een programmatje die combineerd msn en facebook contacten in een chat programma.
Hihihihi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik anders even op ziekenbezoek komen vanavond ?
With.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihihi.Don't fuck on me. Of off me. Of wat was het nou.
succes he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell die regenbui komt hier rechtover
''digsby'' Heet het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel handig
ik vind het wel best zo eigenlijk
ik ben ook wel netjes gebleven hoor dat is iets wat ik in de zorg wel geleerd hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Tamashii het volgende:
@ Giertje,.
dat lijkt me kut ja. Maar goed ik herken het uit allerlei gebieden. Je moet altijd netjes naar de klant blijven ook al is dat soms ontzettend vreselijk afschuwelijk moeilijk en stom. Ik wil clienten wel eens door elkaar schudden en zeggen je bent dom of stom. Maarja, daarvoor zit ik er niet en dat is mijn eigen leerdoel. Je moet omgaan met elkaars onvolkomenheden en er vooral niet je door laten leiden.
Hier wordt het ook nat zo te zien, maar alleen lichte vlekken..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell die regenbui komt hier rechtover
mij bestquote:
Kom ik wel als een verzopen kat aan, want precies dan regent het pijpestelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihihi.Don't fuck on me. Of off me. Of wat was het nou.
Ja dankje, precies als ik naar huis moet. Normaal rijd ik de motor even warm, en ga ik niet gelijk de snelweg op, maar ik kies toch de snelste route nuquote:
Ik doelde op de rode vlekken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wordt het ook nat zo te zien, maar alleen lichte vlekken..
aah okee ik zal het onthouden als ik het ooit nodig hebquote:
Nouja, nu ik iets ouder ben ( nog jong hoor maar goed). Heb ik het ook al weer gerelativeerd. Je krijgt er steeds meer mee te maken en ik kan me meer storen over mijn eigen opa en oma die dementie steeds meer onder de knie krijgen. Dan kan ik best verdrietig of woedend worden dat ik iets alweer uit moet leggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook wel netjes gebleven hoor dat is iets wat ik in de zorg wel geleerd heb
die oudjes kunnen ook het bloed onder je nagels vandaan trekken
maar mijn god wat was ik pissed off
Dat heb ik nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best
ik heb hier ook nog een fles ouzo staan
Ik zou daar niet mee om kunnen gaan, denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, nu ik iets ouder ben ( nog jong hoor maar goed). Heb ik het ook al weer gerelativeerd. Je krijgt er steeds meer mee te maken en ik kan me meer storen over mijn eigen opa en oma die dementie steeds meer onder de knie krijgen. Dan kan ik best verdrietig of woedend worden dat ik iets alweer uit moet leggen.
Ander vb; vorige week had ik mijn haar dus rood geverfd, vraagt mijn oma of ik iets verkeerd heb gedaan. Ik zeg nee, dit hoort zo ik vind het mooi. Zij; ohh ooke, maar heb je het dan te lang laten zitten? Ik; nee oma, het is de goede kleur. Zij; vind je het zelf wel mooi dan? had het niet korter gemoeten of is het de verkeerde kleur soms?OMG denk ik dan, dankjewel hoor.
Ouzo... mjam...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best
ik heb hier ook nog een fles ouzo staan
whehehehee mja dat ken ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, nu ik iets ouder ben ( nog jong hoor maar goed). Heb ik het ook al weer gerelativeerd. Je krijgt er steeds meer mee te maken en ik kan me meer storen over mijn eigen opa en oma die dementie steeds meer onder de knie krijgen. Dan kan ik best verdrietig of woedend worden dat ik iets alweer uit moet leggen.
Ander vb; vorige week had ik mijn haar dus rood geverfd, vraagt mijn oma of ik iets verkeerd heb gedaan. Ik zeg nee, dit hoort zo ik vind het mooi. Zij; ohh ooke, maar heb je het dan te lang laten zitten? Ik; nee oma, het is de goede kleur. Zij; vind je het zelf wel mooi dan? had het niet korter gemoeten of is het de verkeerde kleur soms?OMG denk ik dan, dankjewel hoor.
Hmm, wilt nog niet helemaal lukken dus? Om er volledig mee om te kunnen gaan zonder gek te worden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het spijt me zeer Joof. Ik zal niet meer bidden tot God, maar me richten tot u oppermachtige.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shhht, hier mag je me gewoon Joof noemen hoor
Dit is nog de "grappige" (wrange) fase.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou daar niet mee om kunnen gaan, denk ik.
Oh, dat ken ik van m'n eigen werk ja.. En maar kalm moeten blijvenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
kom maar hier heenquote:
Nee, het is ongelofelijk moeilijk want dit is nog een chill voorbeeld. Soms kan ik ter plekke gaan huilen omdat het het laatste leuke gesprek kan zijn. Ik denk echt dat er binnenkort een einde aan komt. Als het niet fysiek is, dan wel geestelijk. Je verliest iemand gewoon fucking hard en kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou daar niet mee om kunnen gaan, denk ik.
Als je zo vertrekt mag je wel een paar minuten extra rekenen voor de file jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef fietsie het volgende:
Als dit de route instructies zijn: "Volg de A1 tot voorbij Muiden. Volg daarna de borden Amstelveen (A9). Neem de afslag S111 (Zuidoost/AMC)" dan moet ik zeker 3 uur extra reistijd rekenen?
(Ik kom -zelden- in dat gehucht....)
Lijkt me heel... naar om mee te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is nog de "grappige" (wrange) fase.
Als ze straks niet eens meer hun eigen kinderen herkennen en gevangen zitten in hun lichaam en niet eens de geest hebben dat te beseffen, is het nog een stuk schrijnender. Heb het tweemaal mogen meemaken.
Nja met mensen die je niet kent is het misschien allemaal even prachtig. Maar mijn eigen oma en opa. Ik heb het er moeilijk mee. goed, ander onderwerp weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee mja dat ken ik wel
ik heb enorm veel ervaring met dementerenden heb al van alles meegemaakt van worstelpartijen tot borden die me om de oren vlogen
ik kan er alleen maar om lachen ze kunnen er toch niks aan doen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het spijt me zeer Joof. Ik zal niet meer bidden tot God, maar me richten tot u oppermachtige.
ik een keer persoonlijk toen mijn opa zo slecht er aan toe wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze straks niet eens meer hun eigen kinderen herkennen en gevangen zitten in hun lichaam en niet eens de geest hebben dat te beseffen, is het nog een stuk schrijnender. Heb het tweemaal mogen meemaken.
Gek word ik niet, ik heb alles voor die mensen over. Ik zou mijn plaats willen inruilen zodat zij nog 100 jaar goed kunnen leven zonder geestelijke achterstand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, wilt nog niet helemaal lukken dus? Om er volledig mee om te kunnen gaan zonder gek te worden?
Ik ook, en dat is echt niét tofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
mijn opa heeft ook dementie gehad maar goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja met mensen die je niet kent is het misschien allemaal even prachtig. Maar mijn eigen oma en opa. Ik heb het er moeilijk mee. goed, ander onderwerp weer.
En hiervoor ben ik dus te... Ik weet niet eens wat maar nee. Ik kan dat echt niet meemaken hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja je kan niet boos worden. Ze kunnen er niks aan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik van m'n eigen werk ja.. En maar kalm moeten blijven
Ooooooh Sambuca?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom maar hier heen
et is zooo lekker
is anijs smaak
Denk dat zij dat niet zouden willenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gek word ik niet, ik heb alles voor die mensen over. Ik zou mijn plaats willen inruilen zodat zij nog 100 jaar goed kunnen leven zonder geestelijke achterstand.
Ja, lijkt me enorm zwaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het is ongelofelijk moeilijk want dit is nog een chill voorbeeld. Soms kan ik ter plekke gaan huilen omdat het het laatste leuke gesprek kan zijn. Ik denk echt dat er binnenkort een einde aan komt. Als het niet fysiek is, dan wel geestelijk. Je verliest iemand gewoon fucking hard en kan er niks aan doen.
dunno ik heb nog nooit sambuca gehad eigenlijkquote:
Klopt, mijn grote kracht is dat ik van mezelf al de rust zelve ben, dus die mensen 10 keer iets uitleggen in 5 minuten lukt ook..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je kan niet boos worden. Ze kunnen er niks aan doen.![]()
Het is een goede leerschool voor jezelf, dat wel. Je word er harder van en beter omdat je rustig blijft.
Wijze woorden van jou. Dat is het ook. Eigenlijk willen ze niet meer. Het is wel goed zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat zij dat niet zouden willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |