goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Het is gister nog allemaal goedgekomen.
Mag nog een dag blijven
Hoe is het met iedereen hier?
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veelvoorkomende oorzaak van tandsteen bij brokkeneters is het feit dat ze brokken eten. De bestanddelen worden week als er kwijl/water bij komt en blijft plakken waardoor tandsteen wordt gevormd. In dit geval zou ik dus de brokjes die hij zo naar binnen schrokt geven omdat hij die niet zo goed kauwt waardoor er weinig aan de tanden kan blijven plakken.
Tenzij hij weer echt als een achterlijke schrokt en de brokken helemaal niet kauwt en meteen doorslikt.
Alcohol killt bacteriënquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Just like everybody else does.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I am human and I need to be loved lalalala
Ah, boks. Ik heb in Februari getwijfeld om mijn amandelen weg te laten halen omdat ik vaste klant bij de kno ben. Maar ze wilde er maar een weghalen omdat ik min of meer geboren ben met een soort van afwijking en dan zou het te lastig worden en weet ik veel wat voor shit. Dus ik heb het niet gedaan, bovendien vond ik het echt heel eng. Nu is het dus weer de eerste keer sinds die tijd dat ik keelpijn heb. Dus ben opzich tevreden, maar een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. En om nou altijd maar aan de drank te gaan. Maar ik merk het eigenlijk nu al wel, 3 slokjes en ik heb geen pijn meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Altijd goed als jij binnenkomt wandelen toch?![]()
Wat is er kut aan deze dag behalve het weer?
Alcohol is wel weer slecht voor de stembandenquote:
Helpt het dan niet om na de koffie sochtends iets te pakken wat je langzaam op kan eten en in jehanden kunt houden, na het eten een kopje koffie, en na de seks samen lekker douchen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
In feite wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo'n voorstander van die speciale dentaldingen ben omdat ze vaak beweren iets te doen maar dat niet doen, het hele probleem met brokken is de structuur wanneer deze nat wordt, vergelijk het met chips eten, dat blijft ook zo lekker aan de tanden plakken, als wij dat niet wegpoetsen hebben wij ook alle problemen van dien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.
Ik heb toen op aanraden van de huisarts royal canin oral gekocht, en hoewel ik eerst dacht dat het gewoon geldklopperij zou zijn, bleek het bij de volgende controle toch wel een heel stuk beter te zijn, en die dikke schrokte ook alles naar binnen, was niet voor niets 2 kilo te zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Hoef toch geen zangeres te worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Alcohol is wel weer slecht voor de stembanden
Tja, nu even niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.
stoppen met roken is killing moeilijk i knowquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |