PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst ,pas de OP even aan.
Overal staat nog achter dat het voor FIFA 12 is
Een deel van die links zijn inmiddels ook anders.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst ,pas de OP even aan.
Overal staat nog achter dat het voor FIFA 12 is
quote:
Je post hier nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Blocko het volgende:
RIJST Kan je me toevoegen aan de OP?
Lasharor (Blocko) >>>>> xbox
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Ik zie helemaal geen dingen voer Fifa 12?
Pic van je team eerst.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Blocko het volgende:
RIJST Kan je me toevoegen aan de OP?
Lasharor (Blocko) >>>>> xbox
Ik heb nog niet met golds of bronze gespeeld maar ik ben tot nu toe erg te spreken over FUT13. Terwijl ik iedereen hoor klagen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Silverwedstrijden zijn zoveel leuker..snelheid lijkt ook lager te liggen. Wel een finale verloren van iemand die achterin ging rondtikken
Maar ook 5-1 gewonnen met silvers van een compleet PSG team incl Ibra. Wel met Nsame lb.
Het tempo ligt vergeleken met FUT12 een stapje hoger lijkt wel. Voor de rest vind ik het ook heerlijk spelen. H2H is dit seizoen ook een stuk leuker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met golds of bronze gespeeld maar ik ben tot nu toe erg te spreken over FUT13. Terwijl ik iedereen hoor klagen..
Hangt er vanaf of je Donk en Kouyate erin doetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoeveel gaat een leuk silver 3-5-2 pro league team me ongeveer kosten? 100k ofzoiets?
Zijn niet echt goedkope en gelijkwaardige alternatieve tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je Donk en Kouyate erin doet
Jeetje, jij hebt nog geen kaas van FUT gegetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze kan verbeteren? Ik dacht dat Cisse nog bij Lazio zat. Nu heb ik dus een probleem.Heb nog 5k te besteden. Quag en Boussoufa mogen er eventueel uit, alle NIF's natuurlijk ook.
Chem door formatie maakt even niet uit. Gaat erom dat ze straks allemaal 9 chem hebben met de goede formatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt nog geen kaas van FUT gegeten
Hallo,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,
Ik zit een beetje vast met Fifa 13. Ik heb inmiddels met ultimate team al wat pakketten geopend en wil nu een online potje spelen tegen iemand. Nu begint hij te zeuren over online pass content? Moet ik een code o.i.d. invoeren? En waar moet dit dan?
Mvg,
Nick
Nee, nieuw van game mania.. Ik speel samen met mijn zwager, hij heeft ook een apart account op de Ps3, maakt dit uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hallo,
Heb jij het spel 2e hands gekocht?
Mvg,
Rik
Je maakt het jezelf moeilijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze kan verbeteren? Ik dacht dat Cisse nog bij Lazio zat. Nu heb ik dus een probleem.Heb nog 5k te besteden. Quag en Boussoufa mogen er eventueel uit, alle NIF's natuurlijk ook.
Fanni RBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chem door formatie maakt even niet uit. Gaat erom dat ze straks allemaal 9 chem hebben met de goede formatie.
Ik weet 't. Ik wil gewoon deze IF's houden, maar ik wil er ook mee kunnen spelen. de RB-CB-LM-CM aan de linkerkant staat goed. Rechts is alleen kut door Boussoufa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf moeilijkVanuit de achterhoede IF Gibbs - IF Kosc - IF Ahamada kun je misschien makkelijker linken met Henry en via Diarra naar Boussoufa.
Als je Henry en die keeper wil houden wordt het lastig denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet 't. Ik wil gewoon deze IF's houden, maar ik wil er ook mee kunnen spelen. de RB-CB-LM-CM aan de linkerkant staat goed. Rechts is alleen kut door Boussoufa.
Die keeper mag eruit. Ik wil liever Diego Lopez op doel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je Henry en die keeper wil houden wordt het lastig denk ik
Handanovic GKquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die keeper mag eruit. Ik wil liever Diego Lopez op doel.
Dan kan ik Henry niet laten staan toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handanovic GK
Ogbonna CB
Jonathan RB
Nocerino CM
Palacio RM
Muriel ST
Van der Vaart speelt sowieso heerlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Vijf_voor het volgende:
vd Vaart is weer net zo'n vrijetrap baas als vorig jaar
Nope.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan kan ik Henry niet laten staan toch?
inb4 wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Maichel het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe de conditie van spelers beter word? Via een staf member denk ik?
quote:
Wordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
inb4 wordt
Conditiekaartjes of ze op de bank/reserves laten tijdens een wedstrijd.
Speel gewoon Seasons met silvers dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Gold team verkocht![]()
Kan amper normale wedstrijden met dat team spelen..zelfs als ik ruim win is het zo'n willekeurige flipperkast die voor mijn gevoel dan toevallig mijn kant opvalt..echt geen fuck aan. Ga nu eerst een redelijk cheape 3-5-2 maken met Colombianen + Gamberini en De Sanctis en dan kijk ik daarna wel verder.
Als ze dat matchmaking in seasons toch eens zouden fixen zou het een tof spel zijn, kan ik lekker met silvers blijven spelen zonder aan 1 cupje gebonden te zijn
Je moet gewoon Barca-style spelen. Beetje overtikken achterin en dan ineens vlammen. Als je de bal kwijt bent druk zetten en alles-of-niets tackles maken. Jammer, maar het werkt wel het beste.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Gold team verkocht![]()
Kan amper normale wedstrijden met dat team spelen..zelfs als ik ruim win is het zo'n willekeurige flipperkast die voor mijn gevoel dan toevallig mijn kant opvalt..echt geen fuck aan. Ga nu eerst een redelijk cheape 3-5-2 maken met Colombianen + Gamberini en De Sanctis en dan kijk ik daarna wel verder.
Als ze dat matchmaking in seasons toch eens zouden fixen zou het een tof spel zijn, kan ik lekker met silvers blijven spelen zonder aan 1 cupje gebonden te zijn
Doe ik ook, maar het gaat wel vervelen als je alleen maar tegen 85 teams komt. Af en toe een keertje vind ik wel leuk, maar non stop tegen veel sterkere teams is gewoon kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speel gewoon Seasons met silvers dan.
Het is ook niet dat ik niet kan winnen ofzo..zit in div 1, maar het is gewoon niet leuk en dat vind ik het belangrijkste. Met silvers lijkt het spel veel beter te kloppen..zelfs met silver tegen gold..dan doe ik liever dat. Als ik op ultra defensive moet gaan spelen of moet gaan rondtikken achterin ga ik net zo lief Hello Kitty Island Adventure spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet gewoon Barca-style spelen. Beetje overtikken achterin en dan ineens vlammen. Als je de bal kwijt bent druk zetten en alles-of-niets tackles maken. Jammer, maar het werkt wel het beste.
steore boiiboiiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
HEE IS HET MISSCHIEN HAPPY HOUR GR GR VAN TANTE LIES
quote:
Dude je bent al de zoveelste die dat vraagt, kijk gewoon op de EA sports twitterquote:
Zeg dat nou niet, dan komt mathijs nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Morgen moet je blijkbaar naar dat Talencentrum college gaan, schijnt nuttig te zijn
Allang gedaan, kon er niks over vinden..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude je bent al de zoveelste die dat vraagt, kijk gewoon op de EA sports twitter
Zolang ze geen worstenbroodjes in de kantine verkopen ga ik uit protest niet naar de uni.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan komt mathijs niet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 03-10-2012 om 15:30:24MIND BLOWING Team of the Week to be announced in 30 mins! Who do you think is in it? #FUT reageer retweet
Wat zou dat nou toch betekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Allang gedaan, kon er niks over vinden..
LEXIE IMMERS!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 03-10-2012 om 15:30:24MIND BLOWING Team of the Week to be announced in 30 mins! Who do you think is in it? #FUT reageer retweet
Niet dat ik geen Engels kan, maar de laatste keer dat ik keek was gister en ik heb geen idee of het er nu staaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat zou dat nou toch betekenen!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat packs openen als het nieuwe totw er is
Als er niets van op de twitter staat, betekent dat dus dat er geen HH isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Niet dat ik geen Engels kan, maar de laatste keer dat ik keek was gister en ik heb geen idee of het er nu staaaaaaaaaaaat
FOK!kers hebben geen vriendenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef marcie216 het volgende:
Ik was bijna naar Newcastle - WBA gegaan
Er is een actie dat je voor 99 eu per persoon met de boot gaat naar Newcastle, vanuit de haven daar met de bus naar de stad/stadion. En dat ook terug + het kaartje.
Maar ik zit dan midden in mijn SE1, anders was ik er met vrienden heen gegaan
koop speelers laag, verkoop hoog. bijvoorbeeld je koopt voor 3k en vekroopt voor 5k. niet andersom dan maak je verliesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
Wie heeft er een tip om rijk te worden?
gr gr
Packs openen en Rooney eruit halen lijkt tot nu toe de beste te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
gr gr
Mogelijk, haha, maar er is wel totw dus alsnog maar even wat pakjes inslaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er niets van op de twitter staat, betekent dat dus dat er geen HH is
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
gr gr
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat packs openen als het nieuwe totw er is
Doe temperen werkt goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
gr gr
Postalgoldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
gr gr
Ik ben de laatste tijd wat minder aanwezig, sociaal aan het doen Jwzquote:
Aka er zitten spelerts in die de EA kassa's doen rinkelen. Cesc? Suarez etc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Tim86 het volgende:
RONALDO!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aka er zitten spelerts in die de EA kassa's doen rinkelen. Cesc? Suarez etc.
Sowieso dat ik Messi krijg straksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga geen packs openen, voor zeker dat ik pure kak krijg
Messi kopen jongequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik eindelijk veel coins en dan weet ik niet wat ik ermee moet doen. ZIt er geen spaarplan in FUT
Dit zou zomaar eens kunnen jaquote:
Ik wel, zal wel een Nederlander zijnquote:
Iets met rente? Dat je kan sparen voor Ibra.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik eindelijk veel coins en dan weet ik niet wat ik ermee moet doen. ZIt er geen spaarplan in FUT
Hele mooien intikker en pienalty. Zou me ook niets verbazen, fuck al die andere betere hattricks, laten we ronnie weer vrolijk makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens kunnen ja
Die kan ik nu betalen, maar ik wil hem niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iets met rente? Dat je kan sparen voor Ibra.
Mensen gaan pakjes kopen tog, EA blei, mensen blei, ik ben bleiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele mooien intikker en pienalty. Zou me ook niets verbazen, fuck al die andere betere hattricks, laten we ronnie weer vrolijk maken
Ik heb het even goed gezet, probeer nog eens?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan ik nu betalen, maar ik wil hem niet meer
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen gaan pakjes kopen tog, EA blei, mensen blei, ik ben blei
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Gold team verkocht![]()
Zjelkoquote:
Neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef over_hedge het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel coinsik weet best hoe ik moet handelen, alleen wil ik 500k hebben moet ik 24uur per dag met fifa bezig zijn.
Hebben jullie niks anders te doen.
Ja het stelde geen reet voor idd, maar Ronaldo plus Hattrick is voor EA moneyzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele mooien intikker en pienalty. Zou me ook niets verbazen, fuck al die andere betere hattricks, laten we ronnie weer vrolijk maken
Wowquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Kiyotake IF voor 47K ingekocht, laagste bin is nu 105K
Serieus hebben we nu al 60 k winstquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het even goed gezet, probeer nog eens?
Met vriendelijke groet,
Rik Smits
Nicequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Er staan er nu 3 op de markt, met laagste 105k bin. Zover ik kon zien, zoals StijnDa al zei het zoeken werkt niet altijd goed heb ik gemerktquote:
CA$$$$$$$HHHHHquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er staan er nu 3 op de markt, met laagste 105k bin. Zover ik kon zien, zoals StijnDa al zei het zoeken werkt niet altijd goed heb ik gemerkt
Ik heb er nu een gevonden voor 95k, dan nog is de winst goed genoeg
Leuk he, ipv Capslock met shift ingedrukt typenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
NOG !@ MINUTEN JONGES NOG !@ MINUTEN JONGES
Ja ik moet ook nog even een team met hun in elkaar zetten, zodat ik ermee speel terwijl ze meer waard wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef BDIL het volgende:
Mathijs mijn team met IF Lamber en Nugent
[ afbeelding ]
Dit, en dan zet ik Bowditch er ook bijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog even een team met hun in elkaar zetten, zodat ik ermee speel terwijl ze meer waard worden
Nee, hij is al 60K, veel te duurquote:
Nice!quote:
Vanavond proberen flink wat IF's in te kopenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Oke toch wel.
[ afbeelding ]
Bronze packs openen
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die verdiende het ook niet
quote:
En best prima stats voor een LM...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet... Goedkoper dan Ribery.
Stats van een 74quote:
Ik had 91 pace niet gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet... Goedkoper dan Ribery.
Ik was te snel met oordelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom niet? stats zien er op het eerste oog prima uit
Ze moeten nog een heel jaar. EIF Mata moet wel hoger kunnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Confetti het volgende:
Het zijn ook echt minimale upgrades hè.
10 man was ook echt de hele wedstrijd jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3 goals tegen VVV met 10 man spannend hoor.
Kerel van Groningen of Immersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
10 man was ook echt de hele wedstrijd ja
En wie had het dan uit de eredivisie moeten zijn volgens jou?
Mertens maakt gewoon 2 heerlijke goals.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kerel van Groningen of Immers
Het valt idd beetje tegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
De enige speler die ik evt zou willen hebben is die sinclair. Rest is maar poep. Verbeteringen stellen ook amper iets voor
Immers: 3 goals tegen NEC in een thuiswedstrijd, nou nou spannend hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kerel van Groningen of Immers
NEC is veeeel meer tegenstand met 11 man dan VVV met 10 hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Immers: 3 goals tegen NEC in een thuiswedstrijd, nou nou spannend hoor!
Die kerel van Groningen had inderdaad gekund maar snap best dat ze Mertens pakte, scoorde mooie goals en belangrijke (de eerste 2, toen VVV ook nog met 11 man stond).
VVV werd genaaid, Nwofor werd geduwd bij die 2e handsbal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
10 man was ook echt de hele wedstrijd ja
En wie had het dan uit de eredivisie moeten zijn volgens jou?
Ja, anders was het 4-3 geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
VVV werd genaaid, Nwofor werd geduwd bij die 2e handsbal.
??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
NEC is veeeel meer tegenstand met 11 man dan VVV met 10 hoor
Daar gaat het niet eens over, het gaat erom of Mertens een IF verdiend of niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
VVV werd genaaid, Nwofor werd geduwd bij die 2e handsbal.
die verkoop je over 1 week voor 40.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooie prijzen voor die IF's van deze week. Altidore 20k?
Ik mag het hopen ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
die verkoop je over 1 week voor 40.
Why?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
Ohja niet zo handig dat ik Balotelli gister voor 40k gekocht heb. Zal morgen wel aardig wat gezakt zijn.
Ja niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens over, het gaat erom of Mertens een IF verdiend of niet.
quote:
quote:3 goals tegen VVV met 10 man spannend hoor.
quote:Immers: 3 goals tegen NEC in een thuiswedstrijd, nou nou spannend hoor!
Heb jij überhaupt baardgroei?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja niet.
Alleen al omdat hij een ringbaardje heeft en de baard nog in zijn keel moet krijgen.
Rond mijn piem0l, telt dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt baardgroei?
Ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe die auto buyers te werk gaan?
Zo lastig is het toch niet om dat te snappen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Alovenac het volgende:
Zullen vast weer te veel packs gekocht gaan wordenquote:
Oke, dat ze het maar snel uitbannen dan. kk irritant als ik door die mongols allemaal kaartjes van 150 voor me neus weg zie gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja.
Je gebruikt die shizzle en je krijgt een ban 4 evur.
die kopen spelers onder een bepaalde ingestelde waarde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Alovenac het volgende:
Je gaat naar een autozaak en je koopt een auto.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja.
Je gebruikt die shizzle en je krijgt een ban 4 evur.
Betere vraag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet om dat te snappen?
jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Betere vraag.
Is het illegaal? Antwoord is vast ja, dus daar zijn we ook weer uit.
Met illegale software neem ik aan, anders gaat dat niet zo snel haha.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kopen spelers onder een bepaalde ingestelde waarde.
Ik snap je punt nog steeds nietquote:
Wel irritant, loop soms ook even te hunten als ik mezelf verveel en adn zie je de leukste vor je neus weg gaan en weet je al hoelaat het is.quote:
Idd. Er zitten zoveel mensen op de markt..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij is de kans dat een andere speler sneller is groter dan dat je iemand treft met een autobuyer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap je punt nog steeds niet
Het is toch logisch dat VVV met 10 man minder weerstand is dan NEC met 11 , maar in mijn post hierboven zei ik ook dat Mertens zijn eerste 2 goals tegen 11 man van VVV maakte en dat dus een beetje een raar argument is/was.... daarna kom jij de grootste open deur intrappen die er is door te zeggen dat VVV met 10 man slechter is dan NEC met 11.
quote:
Iemand met ervaring?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
Kan je met fut seasons leaven in het begin zonder een loss te krijgen? Vriend zit al een uur vast in dat tegenstander team scherm maar durft niet te leaven want dan gelijk kansloos voor divisie 1 titel als ie een loss krijgt
Denk ik ook jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
IF Nugent lijkt mij wel een baasje
87 finishing
quote:
Klopt, en rete irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Autobuyer krijgen is niet zo moeilijk, is niets meer dan een scriptje. Het is wel fucking triest natuurlijk
Die wil ik ook jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Die connoly kan ik gebruiken voor mijn team
Haha, maar de discussie ging erover of Mertens verdiend een IF had gehad of niet. Locadiaquote:
Pepe is een verdediger.. niet zo gek dat die niet op doelpunten word afgerekendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef wieisboos het volgende:
En ondertussen krijgen Bale, Mata en Pepe een IF voor 1 fucking goal
Heul toevallig iddquote:
Ja ik kan jouw sarcasme niet ruiken of iets dergelijks hé.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, maar de discussie ging erover of Mertens verdiend een IF had gehad of niet. Locadiawas meer om te trollen zoals ik daarboven ook al geen IF ronaldo
posten.
Hou nou maar weer op geluidsysteem
Je kunt wel leren lezen .quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik kan jouw sarcasme niet ruiken of iets dergelijks hé.
Denk het wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Zo richting Ajax. Gaan er nog meer mensen heen?
dribbelen ze wel in je team?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
Wel leuke spelers in TOTW maar allemaal erg duur
Passen ook niet in mijn teams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Als het goed is een stadion volquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Baasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk. Mijn twee favoriete clubs live bijwonenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Vast niet. Allemaal van die Teletekst-supporters hier. Speelt je club tegen Real, City en Borussia, ga je niet heenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Naja snap best dat niet iedereen wilt. Heb je de prijs wel eens gezien voor een los kaartjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vast niet. Allemaal van die Teletekst-supporters hier. Speelt je club tegen Real, City en Borussia, ga je niet heen___! Massiv restecp voor Lindje
Eerst kon ik niet gaan, paar dagen geleden bleek dat ik wel tijd had om er heen te gaan maar toen waren er alleen nog van die achterlijk dure kaartenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Wanneer fixen ze dit?quote:ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Ben ik de enige die hier niets zietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En als hij bevalt ga ik upgraden met Quintero, Falcao, Chiellini en Buffon
Had ik ook lange tijd hoor ... is nu gelukkig wel weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier niets ziet
Rijst ook niet HAHHAHAHAHquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
puush heeft issues volgens mij..echt steeds vaker de laatste tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geojen CDM GJE86quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Kan die CF een beetje verdedigen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, misschien ban?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo fixen, er staat toch wat je moet doen
5% man!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Alovenac het volgende:
Hoeveel % houdt EA ook alweer in van deals?
Ja ik kan zelf ook niets meer met Puush nuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
puush heeft issues volgens mij..echt steeds vaker de laatste tijd
Klopt ja, maar vorig jaar was hij echt een baas op CDM. Als het niet bevalt verkoop ik de CDM versie wel en haal ik hem alsnog voor in de voorhoedequote:
Ja heb er mee gespeeld, in 3-5-2 en hij kwam gewoon niet echt uit de verf denk ik. Hij is toch redelijk traag en miste naar mijn mening nog te veel kansen voor zijn 95 (?) finishing. 90 heading is ook nutteloos want hij is erg klein.quote:
Op CF is het in ieder geval een baas, en hij is best sterk in bal afpakken, al is dat natuurlijk wel op een andere positie dan CDMquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar vorig jaar was hij echt een baas op CDM. Als het niet bevalt verkoop ik de CDM versie wel en haal ik hem alsnog voor in de voorhoede
Eigenlijk is Ibarbo ook gewoon een verdedigende middenvelder, maar vorig jaar hebben ze hem omgeschoold omdat ze zoveel blessures hadden
76 strength, hele goede knal, degelijke pass, maar wel high/med workrate en [ afbeelding ] dus het is echt een gokje dit jaar. Vorig jaar was zijn DEF wel wat beter..
vindtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja heb er mee gespeeld, in 3-5-2 en hij kwam gewoon niet echt uit de verf denk ik. Hij is toch redelijk traag en miste naar mijn mening nog te veel kansen voor zijn 95 (?) finishing. 90 heading is ook nutteloos want hij is erg klein.
Maarja misschien vindt jij hem wel fijn
Kloepoek, nazi staat op het menuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Even boodschappen doen..jullie nog iets nodig? Worstenbroodjes ofzo? Jodenkoeken voor vdm?
Ik wil wel een potje tegen je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
Mijn tegenstander loopt de bal nu achterin rond te tikkenHij staat achter.
Oh hij doet ook trucjesIk ren niet eens achter hem aan.
Ik wil hem in een 4-1-2-1-2 gebruiken, naast een snellere spits. Ongeveer zoals ik nu speel met mijn russische league, alleen dan met een kleinere targetman.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja heb er mee gespeeld, in 3-5-2 en hij kwam gewoon niet echt uit de verf denk ik. Hij is toch redelijk traag en miste naar mijn mening nog te veel kansen voor zijn 95 (?) finishing. 90 heading is ook nutteloos want hij is erg klein.
Maarja misschien vind jij hem wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |