PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst ,pas de OP even aan.
Overal staat nog achter dat het voor FIFA 12 is
Een deel van die links zijn inmiddels ook anders.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst ,pas de OP even aan.
Overal staat nog achter dat het voor FIFA 12 is
quote:
Je post hier nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Blocko het volgende:
RIJST Kan je me toevoegen aan de OP?
Lasharor (Blocko) >>>>> xbox
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Ik zie helemaal geen dingen voer Fifa 12?
Pic van je team eerst.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Blocko het volgende:
RIJST Kan je me toevoegen aan de OP?
Lasharor (Blocko) >>>>> xbox
Ik heb nog niet met golds of bronze gespeeld maar ik ben tot nu toe erg te spreken over FUT13. Terwijl ik iedereen hoor klagen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Silverwedstrijden zijn zoveel leuker..snelheid lijkt ook lager te liggen. Wel een finale verloren van iemand die achterin ging rondtikken
Maar ook 5-1 gewonnen met silvers van een compleet PSG team incl Ibra. Wel met Nsame lb.
Het tempo ligt vergeleken met FUT12 een stapje hoger lijkt wel. Voor de rest vind ik het ook heerlijk spelen. H2H is dit seizoen ook een stuk leuker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met golds of bronze gespeeld maar ik ben tot nu toe erg te spreken over FUT13. Terwijl ik iedereen hoor klagen..
Hangt er vanaf of je Donk en Kouyate erin doetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoeveel gaat een leuk silver 3-5-2 pro league team me ongeveer kosten? 100k ofzoiets?
Zijn niet echt goedkope en gelijkwaardige alternatieve tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je Donk en Kouyate erin doet
Jeetje, jij hebt nog geen kaas van FUT gegetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze kan verbeteren? Ik dacht dat Cisse nog bij Lazio zat. Nu heb ik dus een probleem.Heb nog 5k te besteden. Quag en Boussoufa mogen er eventueel uit, alle NIF's natuurlijk ook.
Chem door formatie maakt even niet uit. Gaat erom dat ze straks allemaal 9 chem hebben met de goede formatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt nog geen kaas van FUT gegeten
Hallo,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,
Ik zit een beetje vast met Fifa 13. Ik heb inmiddels met ultimate team al wat pakketten geopend en wil nu een online potje spelen tegen iemand. Nu begint hij te zeuren over online pass content? Moet ik een code o.i.d. invoeren? En waar moet dit dan?
Mvg,
Nick
Nee, nieuw van game mania.. Ik speel samen met mijn zwager, hij heeft ook een apart account op de Ps3, maakt dit uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hallo,
Heb jij het spel 2e hands gekocht?
Mvg,
Rik
Je maakt het jezelf moeilijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze kan verbeteren? Ik dacht dat Cisse nog bij Lazio zat. Nu heb ik dus een probleem.Heb nog 5k te besteden. Quag en Boussoufa mogen er eventueel uit, alle NIF's natuurlijk ook.
Fanni RBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chem door formatie maakt even niet uit. Gaat erom dat ze straks allemaal 9 chem hebben met de goede formatie.
Ik weet 't. Ik wil gewoon deze IF's houden, maar ik wil er ook mee kunnen spelen. de RB-CB-LM-CM aan de linkerkant staat goed. Rechts is alleen kut door Boussoufa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf moeilijkVanuit de achterhoede IF Gibbs - IF Kosc - IF Ahamada kun je misschien makkelijker linken met Henry en via Diarra naar Boussoufa.
Als je Henry en die keeper wil houden wordt het lastig denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet 't. Ik wil gewoon deze IF's houden, maar ik wil er ook mee kunnen spelen. de RB-CB-LM-CM aan de linkerkant staat goed. Rechts is alleen kut door Boussoufa.
Die keeper mag eruit. Ik wil liever Diego Lopez op doel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je Henry en die keeper wil houden wordt het lastig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |