In ieder geval slim genoeg om niet met dit soort gedoe bezig te hoeven zijn, anders dan vermaakquote:

dat is geen bijzondere prestatie hoor, beste coolguy.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In ieder geval slim genoeg om niet met dit soort gedoe bezig te hoeven zijn, anders dan vermaak

wait...whut?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja, het altijd goede advies om dingen maar te negeren, net zoals die aanmaningen enzo. Dat was ook al zo`n pareltje van een advies van jouw hand.

jouw negeren is inderdaad een erg goed advies voor iedereen op fok!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja, het altijd goede advies om dingen maar te negeren, net zoals die aanmaningen enzo. Dat was ook al zo`n pareltje van een advies van jouw hand.

En dat is ook volstrekt normaal. Als die vorige huurder een overnameprijs had willen bedingen bij de nieuwe huurder voor die vloer, dan had dat op dat moment gebeurd moeten zijn. Zo simpel als wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het huurcontract stelt heel duidelijk dat die grens het inlevermoment van de sleutel is. Dus niet nog een dag, week of maand later.

komt ie niet, want die is er niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
wait...whut?aanmaningen NEGEREN? en was hij ook niet al Wajong klant, of heb ik dat verkeerd onthouden? . geef me een link naar dat topic please

Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is geen bijzondere prestatie hoor, beste coolguy.

1 van zijn sociale 'issuetjes' waardoor dawgie niet kan werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietmaar vertel eens, wat wil je? Je bent nog niet over het wajong-topic heen?

nee, ik vond jouw reactie gewoon dom. en dat ventileerde ik slechts.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietmaar vertel eens, wat wil je? Je bent nog niet over het wajong-topic heen?

Inmiddels is dat beeld door Ra-z enigszins genuanceerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En dat is ook volstrekt normaal. Als die vorige huurder een overnameprijs had willen bedingen bij de nieuwe huurder voor die vloer, dan had dat op dat moment gebeurd moeten zijn. Zo simpel als wat.
Kennelijk vond de oude huurder eea teveel moeite om dit te regelen dan wel de vloer te verwijderen, en komt zij nu nog even zeuren om geld. Als er hier iemand twijfelachtig handelt dan is het die oude huurder, en niet TS!
Natuurlijk heeft de verhuurder er ook een potje van gemaakt in diens werkwijze maar dat staat los van de discussie rond de vloer.

Dus...je komt het topic binnen vallen met een uitspraak over mij, niet over mijn reactie, en vervolgens begin je over persoonlijk worden. Das hypocriet, maar dat snap je zelf wel toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vond jouw reactie gewoon dom. en dat ventileerde ik slechts.
verder zie ik dat jij nog steeds niet over dat topic heen bent, evenals scorpie, aangezien jullie niet veel anders kunnen dan persoonlijk worden. tja.

Een grofschandaal!!111quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien heeft dekey ook wel zijn woonadres gegeven, dan staat die vloerman straks ineens voor de deur!

Dan is het in dit geval toch duidelijk dat de oud huurder nalatig is geweest door zijn woning niet goed (kaal) op te leveren en deze het recht heeft verbeurd op een eventuele vergoeding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het huurcontract stelt heel duidelijk dat die grens het inlevermoment van de sleutel is. Dus niet nog een dag, week of maand later.

ik was ontopic, jouw reactie was dom en getuigt van het niet goed lezen van het topic. dat heb jij wel vaker, dat je dan ogenschijnlijk logisch probeert te redeneren maar niet ziet dat het compleet het tegenstelde is van wat waar is. niets persoonlijks aan, ik ken je namelijk verder niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus...je komt het topic binnen vallen met een uitspraak over mij, niet over mijn reactie, en vervolgens begin je over persoonlijk worden. Das hypocriet, maar dat snap je zelf wel toch?
Neuh, ik herinner me dat topic, omdat ik jou daar ook tegen kwam.

Toch blijer dan van moeten betalen voor een vloer die wel naar jouw zin is toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef emokid het volgende:
Topic ontspoort een beetje. Ik geef overigens toe dat mijn latere edit en post 'in the heat of the moment' geschreven is, en kan afwijken van OP. Ik blijf erbij dat ik hier geen ¤130,- verplicht ben aan de oude huurder, die, wat ik vind, nalatig is geweest in haar handelen. Jullie mogen van mij vinden dat ik hier gierig ben, maar kan zeggen dat niemand blij wordt van een vloer als deze.

Dat jij het intellect mist om een post te begrijpen wil niet zeggen dat de poster dom is. Misschien ook hiervoor maar eens in therapie gaan, zal vast wel een cursusje voor te volgen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was ontopic, jouw reactie was dom en getuigt van het niet goed lezen van het topic. dat heb jij wel vaker, dat je dan ogenschijnlijk logisch probeert te redeneren maar niet ziet dat het compleet het tegenstelde is van wat waar is. niets persoonlijks aan, ik ken je namelijk verder niet.
ik zie wel dat jij en je holmaatje altijd persoonlijk jegens mijn persoon reageren. en ook altijd over dezelfde dooddoener terwijl jullie mij net zo goed niet kennen.

Je reactie was dat IK echt niet de slimste ben. Je refereert niet aan een post van mij, je refereert in die uitspraak aan MIJ. Dat is heel wat anders dan simpelweg aangeven dat je de reactie dom vond. Heb jij niks beters te doen, dan mij schijnbaar te stalken? Ow nee, wacht...tijd genoeg hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was ontopic, jouw reactie was dom en getuigt van het niet goed lezen van het topic. dat heb jij wel vaker, dat je dan ogenschijnlijk logisch probeert te redeneren maar niet ziet dat het compleet het tegenstelde is van wat waar is. niets persoonlijks aan, ik ken je namelijk verder niet.
ik zie wel dat jij en je holmaatje altijd persoonlijk jegens mijn persoon reageren. en ook altijd over dezelfde dooddoener terwijl jullie mij net zo goed niet kennen.

Ik zou hem of haar dan ook vriendelijk verzoeken een eind op te hoepelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef emokid het volgende:
Topic ontspoort een beetje. Ik geef overigens toe dat mijn latere edit en post 'in the heat of the moment' geschreven is, en kan afwijken van OP. Ik blijf erbij dat ik hier geen ¤130,- verplicht ben aan de oude huurder, die, wat ik vind, nalatig is geweest in haar handelen. Jullie mogen van mij vinden dat ik hier gierig ben, maar kan zeggen dat niemand blij wordt van een vloer als deze.

Ja man... Je betrekt en betaalt een nieuwe woning en in plaats van dat je lekker kan gaan klussen en de boel leuk inrichten moet je OF:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Toch blijer dan van moeten betalen voor een vloer die wel naar jouw zin is toch?

je hebt gelijk. hier dan mijn nuance: jouw reactie was erg dom. jij niet, want je verdient blijkbaar veel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je reactie was dat IK echt niet de slimste ben. Je refereert niet aan een post van mij, je refereert in die uitspraak aan MIJ. Dat is heel wat anders dan simpelweg aangeven dat je de reactie dom vond. Heb jij niks beters te doen, dan mij schijnbaar te stalken? Ow nee, wacht...tijd genoeg he![]()
Als je een uitspraak doet over MIJ, dan is dat wel degelijk persoonlijkNee je kent mij inderdaad niet, en ik jou ook niet, godzijdank

Oh, maar Emokid, ik zeg niet dat je oude huurder ook maar een cent verplicht bent, ik stel alleen maar dat je gehandeld hebt hoe je hebt gehandeld, omdat je bij mekaar had geredeneerd dat je op deze manier een vloer had waar je weliswaar niet blij van wordt, maar dat dat nog altijd beter is dan helemaal geen vloer (los van kaal beton) waar je helemáál niet blij van wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef emokid het volgende:

quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Toch blijer dan van moeten betalen voor een vloer die wel naar jouw zin is toch?

Maar je vergeet de optie "de vloer zelf verwijderen, daar aan geld en tijd besteden, om daarna pas te kunnen beginnen met het huis "van jou" maken".quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, maar Emokid, ik zeg niet dat je oude huurder ook maar een cent verplicht bent, ik stel alleen maar dat je gehandeld hebt hoe je hebt gehandeld, omdat je bij mekaar had geredeneerd dat je op deze manier een vloer had waar je weliswaar niet blij van wordt, maar dat dat nog altijd beter is dan helemaal geen vloer (los van kaal beton) waar je helemáál niet blij van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |