abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 16:58:56 #176
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_117552119
quote:
19s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:55 schreef dawg het volgende:

[..]

daar hoef je niet slim voor te zijn. :')
In ieder geval slim genoeg om niet met dit soort gedoe bezig te hoeven zijn, anders dan vermaak :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_117552172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In ieder geval slim genoeg om niet met dit soort gedoe bezig te hoeven zijn, anders dan vermaak :')
dat is geen bijzondere prestatie hoor, beste coolguy. ~:)
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:00:50 #178
16180 crew  CoolGuy
pi_117552196
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ohja, het altijd goede advies om dingen maar te negeren, net zoals die aanmaningen enzo. Dat was ook al zo`n pareltje van een advies van jouw hand.
wait...whut? :') aanmaningen NEGEREN? en was hij ook niet al Wajong klant, of heb ik dat verkeerd onthouden? . geef me een link naar dat topic please :D
pi_117552214
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ohja, het altijd goede advies om dingen maar te negeren, net zoals die aanmaningen enzo. Dat was ook al zo`n pareltje van een advies van jouw hand.
jouw negeren is inderdaad een erg goed advies voor iedereen op fok! ~:)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:01:28 #180
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117552222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Het huurcontract stelt heel duidelijk dat die grens het inlevermoment van de sleutel is. Dus niet nog een dag, week of maand later.
En dat is ook volstrekt normaal. Als die vorige huurder een overnameprijs had willen bedingen bij de nieuwe huurder voor die vloer, dan had dat op dat moment gebeurd moeten zijn. Zo simpel als wat.
Kennelijk vond de oude huurder eea teveel moeite om dit te regelen dan wel de vloer te verwijderen, en komt zij nu nog even zeuren om geld. Als er hier iemand twijfelachtig handelt dan is het die oude huurder, en niet TS!
Natuurlijk heeft de verhuurder er ook een potje van gemaakt in diens werkwijze maar dat staat los van de discussie rond de vloer.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117552229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

wait...whut? :') aanmaningen NEGEREN? en was hij ook niet al Wajong klant, of heb ik dat verkeerd onthouden? . geef me een link naar dat topic please :D
komt ie niet, want die is er niet.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:02:10 #182
16180 crew  CoolGuy
pi_117552263
quote:
19s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is geen bijzondere prestatie hoor, beste coolguy. ~:)
Dat hoeft ook niet :) maar vertel eens, wat wil je? Je bent nog niet over het wajong-topic heen?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:03:10 #183
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117552299
Meisjes! Niet katten!
pi_117552305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet :) maar vertel eens, wat wil je? Je bent nog niet over het wajong-topic heen?
1 van zijn sociale 'issuetjes' waardoor dawgie niet kan werken.
pi_117552337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

nee, ik vond jouw reactie gewoon dom. en dat ventileerde ik slechts.

verder zie ik dat jij nog steeds niet over dat topic heen bent, evenals scorpie, aangezien jullie niet veel anders kunnen dan persoonlijk worden. tja. ~:)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:05:11 #186
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117552373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

En dat is ook volstrekt normaal. Als die vorige huurder een overnameprijs had willen bedingen bij de nieuwe huurder voor die vloer, dan had dat op dat moment gebeurd moeten zijn. Zo simpel als wat.
Kennelijk vond de oude huurder eea teveel moeite om dit te regelen dan wel de vloer te verwijderen, en komt zij nu nog even zeuren om geld. Als er hier iemand twijfelachtig handelt dan is het die oude huurder, en niet TS!
Natuurlijk heeft de verhuurder er ook een potje van gemaakt in diens werkwijze maar dat staat los van de discussie rond de vloer.
Inmiddels is dat beeld door Ra-z enigszins genuanceerd.
De verhuurder faciliteert hier problemen.
De oude huurder is hier ook benadeeld.

Wellicht dat dit TS aan het denken zet om toch met de oude huurder in gesprek te komen.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:05:46 #187
16180 crew  CoolGuy
pi_117552398
quote:
19s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, ik vond jouw reactie gewoon dom. en dat ventileerde ik slechts.

verder zie ik dat jij nog steeds niet over dat topic heen bent, evenals scorpie, aangezien jullie niet veel anders kunnen dan persoonlijk worden. tja. ~:)
Dus...je komt het topic binnen vallen met een uitspraak over mij, niet over mijn reactie, en vervolgens begin je over persoonlijk worden. Das hypocriet, maar dat snap je zelf wel toch?

Neuh, ik herinner me dat topic, omdat ik jou daar ook tegen kwam.
  PR/Manusje van alles woensdag 3 oktober 2012 @ 17:06:41 #188
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_117552435
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Misschien heeft dekey ook wel zijn woonadres gegeven, dan staat die vloerman straks ineens voor de deur!
Een grofschandaal!!111
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_117552446
Topic ontspoort een beetje. Ik geef overigens toe dat mijn latere edit en post 'in the heat of the moment' geschreven is, en kan afwijken van OP. Ik blijf erbij dat ik hier geen ¤130,- verplicht ben aan de oude huurder, die, wat ik vind, nalatig is geweest in haar handelen. Jullie mogen van mij vinden dat ik hier gierig ben, maar kan zeggen dat niemand blij wordt van een vloer als deze.
pi_117552468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Het huurcontract stelt heel duidelijk dat die grens het inlevermoment van de sleutel is. Dus niet nog een dag, week of maand later.
Dan is het in dit geval toch duidelijk dat de oud huurder nalatig is geweest door zijn woning niet goed (kaal) op te leveren en deze het recht heeft verbeurd op een eventuele vergoeding.

Deze vergoeding had de oud huurder moeten regelen in de periode van de twee weken voor het sleutel inlever moment en indien de TS de vloer niet had gewild deze voor het inleveren van de sleutel eruit had moeten halen lijkt mij.

Sterker nog volgens mij kan de woningcorporatie nu een rekening sturen naar de oud huurder voor het verwijderen van de vloer omdat deze nalatig is geweest de woning kaal op te leveren?
pi_117552483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus...je komt het topic binnen vallen met een uitspraak over mij, niet over mijn reactie, en vervolgens begin je over persoonlijk worden. Das hypocriet, maar dat snap je zelf wel toch?

Neuh, ik herinner me dat topic, omdat ik jou daar ook tegen kwam.
ik was ontopic, jouw reactie was dom en getuigt van het niet goed lezen van het topic. dat heb jij wel vaker, dat je dan ogenschijnlijk logisch probeert te redeneren maar niet ziet dat het compleet het tegenstelde is van wat waar is. niets persoonlijks aan, ik ken je namelijk verder niet.

ik zie wel dat jij en je holmaatje altijd persoonlijk jegens mijn persoon reageren. en ook altijd over dezelfde dooddoener terwijl jullie mij net zo goed niet kennen. ~:)
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:08:13 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_117552494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef emokid het volgende:
Topic ontspoort een beetje. Ik geef overigens toe dat mijn latere edit en post 'in the heat of the moment' geschreven is, en kan afwijken van OP. Ik blijf erbij dat ik hier geen ¤130,- verplicht ben aan de oude huurder, die, wat ik vind, nalatig is geweest in haar handelen. Jullie mogen van mij vinden dat ik hier gierig ben, maar kan zeggen dat niemand blij wordt van een vloer als deze.
Toch blijer dan van moeten betalen voor een vloer die wel naar jouw zin is toch?
pi_117552553
quote:
19s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

ik was ontopic, jouw reactie was dom en getuigt van het niet goed lezen van het topic. dat heb jij wel vaker, dat je dan ogenschijnlijk logisch probeert te redeneren maar niet ziet dat het compleet het tegenstelde is van wat waar is. niets persoonlijks aan, ik ken je namelijk verder niet.

ik zie wel dat jij en je holmaatje altijd persoonlijk jegens mijn persoon reageren. en ook altijd over dezelfde dooddoener terwijl jullie mij net zo goed niet kennen. ~:)
Dat jij het intellect mist om een post te begrijpen wil niet zeggen dat de poster dom is. Misschien ook hiervoor maar eens in therapie gaan, zal vast wel een cursusje voor te volgen zijn.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:10:26 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_117552567
quote:
19s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Je reactie was dat IK echt niet de slimste ben. Je refereert niet aan een post van mij, je refereert in die uitspraak aan MIJ. Dat is heel wat anders dan simpelweg aangeven dat je de reactie dom vond. Heb jij niks beters te doen, dan mij schijnbaar te stalken? Ow nee, wacht...tijd genoeg he :')

Als je een uitspraak doet over MIJ, dan is dat wel degelijk persoonlijk 8)7 Nee je kent mij inderdaad niet, en ik jou ook niet, godzijdank :)
pi_117552570
quote:
Ik zou hem of haar dan ook vriendelijk verzoeken een eind op te hoepelen.
pi_117552632
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Toch blijer dan van moeten betalen voor een vloer die wel naar jouw zin is toch?
Ja man... Je betrekt en betaalt een nieuwe woning en in plaats van dat je lekker kan gaan klussen en de boel leuk inrichten moet je OF:

- Genoegen nemen met een halfbakken vloer OF
- De oude vloer eruit slopen en afvoeren OF
- Actief op zoek gaan naar een oud-bewoner of hij zij misschien de vloer wil verwijderen of dat er voor betaald moet worden terwijl jij de woning al huurt.

Nee joh.... ik ben echt ZIELSGELUKKIG weer 40 euro uitgespaard voor een nieuwe vloer.
Oh, and that's a bad miss!
pi_117552666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je reactie was dat IK echt niet de slimste ben. Je refereert niet aan een post van mij, je refereert in die uitspraak aan MIJ. Dat is heel wat anders dan simpelweg aangeven dat je de reactie dom vond. Heb jij niks beters te doen, dan mij schijnbaar te stalken? Ow nee, wacht...tijd genoeg he :')

Als je een uitspraak doet over MIJ, dan is dat wel degelijk persoonlijk 8)7 Nee je kent mij inderdaad niet, en ik jou ook niet, godzijdank :)
je hebt gelijk. hier dan mijn nuance: jouw reactie was erg dom. jij niet, want je verdient blijkbaar veel. :)
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:13:30 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_117552672
quote:
Oh, maar Emokid, ik zeg niet dat je oude huurder ook maar een cent verplicht bent, ik stel alleen maar dat je gehandeld hebt hoe je hebt gehandeld, omdat je bij mekaar had geredeneerd dat je op deze manier een vloer had waar je weliswaar niet blij van wordt, maar dat dat nog altijd beter is dan helemaal geen vloer (los van kaal beton) waar je helemáál niet blij van wordt. :)
pi_117552675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

_O- :')
pi_117552732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh, maar Emokid, ik zeg niet dat je oude huurder ook maar een cent verplicht bent, ik stel alleen maar dat je gehandeld hebt hoe je hebt gehandeld, omdat je bij mekaar had geredeneerd dat je op deze manier een vloer had waar je weliswaar niet blij van wordt, maar dat dat nog altijd beter is dan helemaal geen vloer (los van kaal beton) waar je helemáál niet blij van wordt. :)
Maar je vergeet de optie "de vloer zelf verwijderen, daar aan geld en tijd besteden, om daarna pas te kunnen beginnen met het huis "van jou" maken".
Terwijl je lijkt te impliceren dat dit is wat jij gedaan zou hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')