abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117544570
Ik zal de situatie zo duidelijk mogelijk proberen te schetsen:

Ik ben via Dekey in Amsterdam verhuisd naar Diemen. Dit is mijn derde verhuizing alweer die ik via dekey en/of duwo geregeld heb, die weer samenwerken met studentenwoningweb. De procedure is zo dat voordat je er gaat wonen, je een week of twee de tijd krijgt om met de oude huurder iets af te spreken over het eventueel overnemen van de vloer of wat dan ook.

Ik heb echter bij het verhuizen via dekey, geen contactgegevens ontvangen van de oude huurder. Hoe dan ook ben ik precies 5 weken geleden verhuisd en heb ik toen mijn contract getekend. Ik trof een laminaat vloer aan die er zelf in gelegd is, omdat het er vrij krakkemikkig uit ziet en hier en daar zelfs niet in elkaar is geklikt. Ik heb het maar voor lief genomen omdat ik geen tijd én geld heb om het te vervangen.

Nu, 5 weken na mijn verhuizing en het tekenen van het huurcontract, en maar liefst 7 weken nadat de oude huurder uit de kamer is vertrokken, krijg ik de volgende mail:

quote:
Hoi!

Via de verhuurder heb ik jou mail adres gekregen.
Bij het verlaten van jou huidige kamer heb ik aangegeven dat ik mijn vloer ter overname aan wil bieden.
Omdat ik nog niks had gehoord neem ik even contact met je op.

Mocht je interesse hebben in de vloer, kun je deze overnemen (met ondervloer) voor 130 euro.
Anders kunnen we even een afspraak maken dat ik m een keertje kom ophalen?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Dit is in mijn ogen een vrij bizar verzoek. Ten eerste omdat je niet 7 weken gaat wachten om contact op te nemen met iemand om je vloer te verkopen. De vloer die ze zelf eruit kon halen, op de laatste dag dat ze ging verhuizen, omdat ze immers niets hoorde van mij omdat ik haar contactgegevens niet kreeg van dekey. Ik heb het idee dat deze persoon geld nodig heeft en op deze manier iets probeert los te weken van mij. Wat moet ik nu doen?
pi_117544609
Terugsturen dat ze daar rijkelijk laat mee zijn en dergelijke zaken voor een verhuizing geregeld worden.
Dikke pech dus.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117544651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
Terugsturen dat ze daar rijkelijk laat mee zijn en dergelijke zaken voor een verhuizing geregeld worden.
Dikke pech dus.
Ja, aan dikke pech zit ook te denken. Dit kan gewoon niet. Je gaat niet een maand wachten en dan vragen om 130 euro voor je vloer, die je er zelf uit kon halen toen je vertrok.

Ik heb het contract getekend en nam de kamer over zoals die is.
  PR/Manusje van alles woensdag 3 oktober 2012 @ 13:50:15 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_117544752
sowieso een wanvertoning dat ze je emailadres zomaar geven. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:50:44 #5
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_117544773
Dit mag de verhuurder lekker regelen, heb jij niks mee van doen.

Triest ook dat zomaar jouw mailadres wordt gegeven...
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_117544788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vond ik ook al vreemd. Kan ik Dekey hierop aanspreken?
pi_117544789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef emokid het volgende:

[..]

Ja, aan dikke pech zit ook te denken. Dit kan gewoon niet. Je gaat niet een maand wachten en dan vragen om 130 euro voor je vloer, die je er zelf uit kon halen toen je vertrok.

Ik heb het contract getekend en nam de kamer over zoals die is.
Lijkt me wel grappig om de die vloer te laten ophalen :P En dan lekker met een kopje koffie erbij gaan zitten "lukt ut"?

Maar nee, lekker pech gehad. Als ze lastig worden de verhuurder bellen en hun het laten oplossen.
pi_117544813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook dat, ik zou even heel erg boos worden op de verhuurcorporatie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:52:12 #9
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_117544843
quote:
Lijkt me wel grappig om de die vloer te laten ophalen :P En dan lekker met een kopje koffie erbij gaan zitten "lukt ut"?

Maar nee, lekker pech gehad. Als ze lastig worden de verhuurder bellen en hun het laten oplossen.
Ja inderdaad, maar dan met de poten van TS' meubels afblijven, benieuwd hoe de mailer dat gaat doen :)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:52:15 #10
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_117544847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ook dat, ik zou even heel erg boos worden op de verhuurcorporatie
inderdaad.
knolraap en lof schorseneren en prei
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:52:46 #11
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117544867
Jouw probleem niet. Dit soort dingen wordt voor de verhuizing afgerond, via de verhuurder bij voorkeur. Bizar dat de key jouw persoonlijke gegevens heeft gegeven / zou hebben gegeven. Check dus eerst even bij de verhuurder wat hun kant van het verhaal is.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_117545121
Dat klinkt inderdaad als iemand die geld nodig heeft, 7 weken :') Dit had ze voor de verhuizing moeten regelen. Vaak heeft een verhuurder ook wel standaardformulieren waar op gezet wordt wat overgenomen wordt met handtekeningen zodat de verhuurder de boel er niet uit trekt. Normaalgesproken mag je geen dingen achterlaten in de woning, dus het is al bizar dat ze überhaupt verwacht dat die vloer en nog is en zéker dat ze er nu nog geld voor kan vangen ook.
Gaat nergens over dit.

Én: de verhuurder had jou háár adres moeten geven en niet jouw adres aan jan en alleman verstrekken. Ik zou ze daar ook echt even op aanspreken.
Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:05:58 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_117545356
Je kan een rekening terugsturen voor het verwijderen van de vloer... Of een rekening voor 5 weken opslag, overeenkomend met 5 weken volledige huur...
censuur :O
pi_117545479
Heb net met ze gebeld. Ze waren erg ongeïnteresseerd in mijn klacht en eindigden het gesprek met, "Nou, ja, ja..". Ik weet niet wat ik van Dekey moet denken, maar ik ben nog bozer dan eerst. Ik ga haar maar even mailen dat ze het met Dekey moet uitvechten, en dat dit geen manieren zijn
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:12:29 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_117545614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef emokid het volgende:
Heb net met ze gebeld. Ze waren erg ongeïnteresseerd in mijn klacht en eindigden het gesprek met, "Nou, ja, ja..". Ik weet niet wat ik van Dekey moet denken, maar ik ben nog bozer dan eerst. Ik ga haar maar even mailen dat ze het met Dekey moet uitvechten, en dat dit geen manieren zijn
Klacht neerleggen bij CBP?
censuur :O
pi_117545689
Blokkeren in je mail en verder niet op reageren. Laminaat weer vasttikken en lekker blijven zitten waar je zit.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:17:52 #17
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117545831
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef Apuleius het volgende:
Blokkeren in je mail en verder niet op reageren. Laminaat weer vasttikken en lekker blijven zitten waar je zit.
Zou ik ook doen. Niet op reageren. Die vorige huurder hoef je ook niet binnen te laten. Waait wel over. Jij hebt de woning overgenomen zoals die op dat moment is. Jij hebt geen contract/verplichtingen met de vorige huurder.
pi_117545889
Thanks voor het advies mensen. Ik ga haar toch maar niet mailen. Dekey kennende zullen ze nu ook wel mijn telefoonnummer doorgeven. Als dat echt gebeurt dan ga ik echt een klacht indienen.

Nu kwamen ze namelijk met het smoesje dat bij "alle overnamen, de e-mail adressen worden uitgewisseld".
pi_117545892
Terugmailen dat het een leuke poging was om nog geld los te krijgen maar dat je toch echt er niet gaat intrappen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117545960
Ik zou de vloer laten ophalen... Gewoon omdat het kan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117546327
Beschermings persoons gegevens wet kennen ze zeker niet bij De Key...
En Door!
pi_117546461
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou de vloer laten ophalen... Gewoon omdat het kan.
Denk niet dat TS hier op zit te wachten.
pi_117546519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:32 schreef nowkia het volgende:

[..]

Denk niet dat TS hier op zit te wachten.
Hoezo, die vloer ligt er niet eens goed in?

Gewoon bij ikea nieuwe vloer halen, of een stuk resttapijt erin knallen voor een paar 10tjes.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:33:45 #24
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117546554
Een duidelijk gevalletje "pech gehad, te laat!"
En ik zou zeker een klacht indienen tegen die verhuurclub. Schandalig, nooit gehoord van bescherming persoonsgegevens en privacy?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117546578
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo, die vloer ligt er niet eens goed in?

Gewoon bij ikea nieuwe vloer halen, of een stuk resttapijt erin knallen voor een paar 10tjes.
quote:
Ik heb het maar voor lief genomen omdat ik geen tijd én geld heb om het te vervangen.
pi_117546644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:34 schreef nowkia het volgende:

[..]

[..]

Geen tijd hebben... Als student... Me reet... Geld kan ik inkomen, daarom zei ik, stuk resttapijt halen..
pi_117546695
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen tijd hebben... Als student... Me reet... Geld kan ik inkomen, daarom zei ik, stuk resttapijt halen..
Lekker denigrerend. Denk dat de TS ook geen zin heeft om z'n huis overhoop te halen voor deze onzin.
pi_117546701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe weet jij of ik tijd heb? Wat als ik naast twee baantjes en ook nog eens bijna elke dag college heb? Ik waardeer je "inbreng", maar ik moet wel dom zijn om haar mijn vloer te geven, of 130 euro te betalen.
pi_117546784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef emokid het volgende:

[..]

Hoe weet jij of ik tijd heb? Wat als ik naast twee baantjes en ook nog eens bijna elke dag college heb? Ik waardeer je "inbreng", maar ik moet wel dom zijn om haar mijn vloer te geven, of 130 euro te betalen.
Maar de procedure is toch dat jij contact opneemt met de oude huurder... Dat heb je niet gedaan... Dat je geen gegevens had, tja zij komt ook aan jouw gegevens...
pi_117546941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar de procedure is toch dat jij contact opneemt met de oude huurder... Dat heb je niet gedaan... Dat je geen gegevens had, tja zij komt ook aan jouw gegevens...
Ik heb (1) geen gegevens ontvangen van de oude huurder, van de De Key. (2) Ik ben niet verplicht om contact op te nemen over een eventuele overname van wat dan ook. (3) Als zij nu contact op kan nemen met mij, dan had ze dat ook kunnen doen voordat ze ging verhuizen. (4) Het is gewoon erg dom van de oude huurder om alles erin te laten zitten, terwijl iemand een gloednieuw huurcontract tekent voor dezelfde kamer.

Is dit jouw vloer toevallig?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:43:56 #31
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117546952
Nou ja. In ieder geval heeft de vorige huurder de vloer niet nodig, anders had hij/zij deze wel meegenomen. Zou je in de problemen komen, dan stel je voor dat de huurder de vloer en binnen een weel uithaalt. Grote kans dat je er dan niets meer van hoort.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:47:17 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547079
ff omgedraaid trouwens, dekey geeft aan dat je de overname van het gedoe twee weken krijgt om het te regelen en dat heb je niet gedaan (omdat dekey dus de persoonsgegevens niet heeft over gedragen, niet de fout van de oud-huurder). Nu neemt de oud huurder contact met jou op om alsnog iets te regelen. Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. De schuld ligt hier bij dekey en niet de oud-huurder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:48:27 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547128
En als je niet op de overname in wilde gaan had je de vloer eruit moeten halen.
Vrijheid
pi_117547131
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:47 schreef jogy het volgende:
ff omgedraaid trouwens, dekey geeft aan dat je de overname van het gedoe twee weken krijgt om het te regelen en dat heb je niet gedaan (omdat dekey dus de persoonsgegevens niet heeft over gedragen, niet de fout van de oud-huurder). Nu neemt de oud huurder contact met jou op om alsnog iets te regelen. Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk. De schuld ligt hier bij dekey en niet de oud-huurder.
Ze neemt contact met mij op. 49 dagen na verhuizing. Hoe nalatig ben je dan? :{

quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef jogy het volgende:
En als je niet op de overname in wilde gaan had je de vloer eruit moeten halen.
Waarom? Waar staat dat dat moet? Je verzint nu een regel. Ik ben niets verplicht.
pi_117547176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik heb (1) geen gegevens ontvangen van de oude huurder, van de De Key. (2) Ik ben niet verplicht om contact op te nemen over een eventuele overname van wat dan ook. (3) Als zij nu contact op kan nemen met mij, dan had ze dat ook kunnen doen voordat ze ging verhuizen. (4) Het is gewoon erg dom van de oude huurder om alles erin te laten zitten, terwijl iemand een gloednieuw huurcontract tekent voor dezelfde kamer.

Is dit jouw vloer toevallig?
Nee hoor, ik ben blij dat mn schooltijd voorbij is...

Als je de vloer niet had willen overnemen had je m eruit moeten halen. Je wist dat er voor die overname nog wel wat geregeld moest worden.
pi_117547220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben blij dat mn schooltijd voorbij is...

Als je de vloer niet had willen overnemen had je m eruit moeten halen. Je wist dat er voor die overname nog wel wat geregeld moest worden.
Ik neem de vloer voor lief, en omdat het mij uitkwam door de nalatigheid van de oude huurder. Daar hoef ik niet eens om te liegen. Dit bespaart mij zoals ik zei tijd en geld. Dat de oude huurder hier anderhalve maand later mee aan komt zetten niet bizar is in jouw ogen, is veelzeggend over je perceptie van de situatie.
pi_117547305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik neem de vloer voor lief, en omdat het mij uitkwam door de nalatigheid van de oude huurder. Daar hoef ik niet eens om te liegen. Dit bespaart mij zoals ik zei tijd en geld. Dat de oude huurder hier anderhalve maand later mee aan komt zetten niet bizar is in jouw ogen, is veelzeggend over je perceptie van de situatie.
Zij kon misschien niet weten dat er al een nieuwe huurder is... Dat is misschien naief... Maar net zo naief om te denken dat als de procedure is dat je binnen 2 weken afspreekt met de oude huurder over de overname, dat je dan wegkomt met het verhaal ik had haar gegevens niet.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:55:27 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547364
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Ze neemt contact met mij op. 49 dagen na verhuizing. Hoe nalatig ben je dan? :{
En jij had twee weken om contact te zoeken en dat heb jij nagelaten. Een belletje/mailtje naar dekey was makkelijk geweest en was er niets aan de hand geweest. De eerst schuldige is dekey, daarna laat jij na om er even een telefoontje van een paar minuten of een mailtje van een paar regels tegenaan te gooien en je geeft haar de schuld omdat ze jou de tijd geeft om het te regelen maar na 49 dagen alsnog het heft in eigen hand neemt? Vind ik vreemd eigenlijk.

quote:
Waarom? Waar staat dat dat moet? Je verzint nu een regel. Ik ben niets verplicht.
Je kreeg het toch te horen van dekey dus ik verzin niks. Joh, misschien heeft ze trouwens wettelijk geen poot om op te staan kan je het geld lekker in je eigen studentenzak houden maar echt tof is het niet.
Vrijheid
pi_117547366
ik zou dit terugmailen:

1
2
3
4
5
6
Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: <ONDERWERP>
Sent: 03/09/2012 14:53
The following recipient(s) cannot be reached:
‘mailadres@domein.com’ on 03/10/2012 14:53
#411 Mailbox does not exist at this domain

:+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:56:30 #40
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117547393
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zij kon misschien niet weten dat er al een nieuwe huurder is... Dat is misschien naief... Maar net zo naief om te denken dat als de procedure is dat je binnen 2 weken afspreekt met de oude huurder over de overname, dat je dan wegkomt met het verhaal ik had haar gegevens niet.
Wanneer het zo zou zijn dat er nog geen nieuwe huurder was toen de vorige huurder vertrok, heeft deze sowieso geen poot om op te staan.
Wat nu, wanneer TS had gezegd dat hij die vloer helemaal niet wilde? Zou de vorige huurder dan 5 weken later komen om de vloer eruit te halen? Dacht het niet.
pi_117547451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:56 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Wanneer het zo zou zijn dat er nog geen nieuwe huurder was toen de vorige huurder vertrok, heeft deze sowieso geen poot om p st staan.
Wat nu, wanneer TS had gezegd dat hij die vloer helemaal niet wilde? Zou de vorige huurder dan 5 weken komen om de vloer eruit te halen? Dacht het niet.
Dat weet je niet... Als TS de vloer niet wilde en dat 5 weken terug al had gezegd, had ze m misschien meteen komen halen.

Er staat toch in de OP dat het procedure is dat als er blijkbaar dingen als een vloer achterblijven dat je dan even afspreekt of dat ter overname is...
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 14:58:52 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_117547478
TS, je bent een pauper. Je hebt geen info gekregen van DeKey en daar heb je zelf ook niet naar gevaagd, omdat je toen al bij jezelf dacht 'heyyy, das lekker, een vloertje voor niks (Want je wist goed dat die vloer niet van jou is) dus ik laat het fijn zo', gewoon, omdat dat voordeliger was voor jou.

Maar nu is de rechtmatige eigenaar van die vloer achter jouw gegevens gekomen, en dan wil je hier op Fok! je gelijk komen halen? Je hebt geen gelijk, je bent een pauper. Jij had actief die gegevens van vorige huurder moeten uitvragen, maar dat heb je met voorbedachte rade niet gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:59:40 #43
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117547505
Ja, je biedt iets aan. Oftewel je verkoopt iets. Als verkoper moet je dan in actie komen.
Wanneer je bij mij voor de deur een wasmachine dumpt. Kun je mij 5 weken later ook niet een rekening sturen.
pi_117547528
Anders antwoord je dat je de vloer na 5 weken al lang hebt weggegooid!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:00:40 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547532
Hij wil de vloer wel omdat het goed uit komt maar wil het niet even netjes afhandelen. De vorige bewoner heeft nu contact gezocht met de TS en wil in ieder geval een dialoog opstarten.

TS, anders stuur jij terug wat je er voor over hebt, 50 euro of zo. Zoals ik hetn u allemaal lees komt het gewoon een beetje boers en onbeschoft over.
Vrijheid
pi_117547533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef Limburg82 het volgende:
Ja, je biedt iets aan. Oftewel je verkoopt iets. Als verkoper moet je dan in actie komen.
Wanneer je bij mij voor de deur een wasmachine dumpt. Kun je mij 5 weken later ook niet een rekening sturen.
Dit.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:01:10 #47
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_117547551
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:00 schreef erikkll het volgende:
Anders antwoord je dat je de vloer na 5 weken al lang hebt weggegooid!
O ja. Die is ook goed.

Vloer? Welke vloer? :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:01:20 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
TS, je bent een pauper. Je hebt geen info gekregen van DeKey en daar heb je zelf ook niet naar gevaagd, omdat je toen al bij jezelf dacht 'heyyy, das lekker, een vloertje voor niks (Want je wist goed dat die vloer niet van jou is) dus ik laat het fijn zo', gewoon, omdat dat voordeliger was voor jou.

Maar nu is de rechtmatige eigenaar van die vloer achter jouw gegevens gekomen, en dan wil je hier op Fok! je gelijk komen halen? Je hebt geen gelijk, je bent een pauper. Jij had actief die gegevens van vorige huurder moeten uitvragen, maar dat heb je met voorbedachte rade niet gedaan.
Dat dus inderdaad.
Vrijheid
pi_117547660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

Wat een onzin, als de vorige huurder geld had willen hebben voor de vloer dan had ze dat moeten regelen met de nieuwe huurder op het moment van sleuteloverdracht.
Om er bijna 2 maanden later nog om te gaan zeuren is pure geldklopperij en gezeik.

Zo'n goedkope kliklaminaat vloer is bovendien compleet waardeloos zodra je hem er uit haalt, daar kun je niks meer mee. Oftewel de enige opties zijn: laten liggen of bij het grof vuil.

Je gaat toch ook geen geld vragen voor het behang aan de muur of verf op de kozijnen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_117547670
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad.
Maar na 49 dagen opeens contact opnemen dat je geld wil is ook bijzonder slecht. Dat is echt alleen komen zeiken om geld, aangezien ze dondersgoed weet dat hij al alles klaar heeft in dat huis qua spullen, en dat het een klote karwei is van meerdere dagen om de vloer eruit en een nieuwe erin te krijgen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:04:46 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_117547689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:00 schreef emokid het volgende:

[..]

Dit.
Dan negeer je haar toch gewoon lekker, wat jij wil. Jij wil gewoon een gratis vloertje en begint nu te miepen dat er iemand lang na de datum dat JIJ het geregeld had moeten hebben volgens dekey alsnog contact zoekt.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')