Dit is in mijn ogen een vrij bizar verzoek. Ten eerste omdat je niet 7 weken gaat wachten om contact op te nemen met iemand om je vloer te verkopen. De vloer die ze zelf eruit kon halen, op de laatste dag dat ze ging verhuizen, omdat ze immers niets hoorde van mij omdat ik haar contactgegevens niet kreeg van dekey. Ik heb het idee dat deze persoon geld nodig heeft en op deze manier iets probeert los te weken van mij. Wat moet ik nu doen?quote:Hoi!
Via de verhuurder heb ik jou mail adres gekregen.
Bij het verlaten van jou huidige kamer heb ik aangegeven dat ik mijn vloer ter overname aan wil bieden.
Omdat ik nog niks had gehoord neem ik even contact met je op.
Mocht je interesse hebben in de vloer, kun je deze overnemen (met ondervloer) voor 130 euro.
Anders kunnen we even een afspraak maken dat ik m een keertje kom ophalen?
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Ja, aan dikke pech zit ook te denken. Dit kan gewoon niet. Je gaat niet een maand wachten en dan vragen om 130 euro voor je vloer, die je er zelf uit kon halen toen je vertrok.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
Terugsturen dat ze daar rijkelijk laat mee zijn en dergelijke zaken voor een verhuizing geregeld worden.
Dikke pech dus.
Vond ik ook al vreemd. Kan ik Dekey hierop aanspreken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sowieso een wanvertoning dat ze je emailadres zomaar geven.
Lijkt me wel grappig om de die vloer te laten ophalenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, aan dikke pech zit ook te denken. Dit kan gewoon niet. Je gaat niet een maand wachten en dan vragen om 130 euro voor je vloer, die je er zelf uit kon halen toen je vertrok.
Ik heb het contract getekend en nam de kamer over zoals die is.
ook dat, ik zou even heel erg boos worden op de verhuurcorporatiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sowieso een wanvertoning dat ze je emailadres zomaar geven.
Ja inderdaad, maar dan met de poten van TS' meubels afblijven, benieuwd hoe de mailer dat gaat doenquote:Lijkt me wel grappig om de die vloer te laten ophalenEn dan lekker met een kopje koffie erbij gaan zitten "lukt ut"?
Maar nee, lekker pech gehad. Als ze lastig worden de verhuurder bellen en hun het laten oplossen.
inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook dat, ik zou even heel erg boos worden op de verhuurcorporatie
Klacht neerleggen bij CBP?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef emokid het volgende:
Heb net met ze gebeld. Ze waren erg ongeďnteresseerd in mijn klacht en eindigden het gesprek met, "Nou, ja, ja..". Ik weet niet wat ik van Dekey moet denken, maar ik ben nog bozer dan eerst. Ik ga haar maar even mailen dat ze het met Dekey moet uitvechten, en dat dit geen manieren zijn
Zou ik ook doen. Niet op reageren. Die vorige huurder hoef je ook niet binnen te laten. Waait wel over. Jij hebt de woning overgenomen zoals die op dat moment is. Jij hebt geen contract/verplichtingen met de vorige huurder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef Apuleius het volgende:
Blokkeren in je mail en verder niet op reageren. Laminaat weer vasttikken en lekker blijven zitten waar je zit.
Denk niet dat TS hier op zit te wachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou de vloer laten ophalen... Gewoon omdat het kan.
Hoezo, die vloer ligt er niet eens goed in?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:32 schreef nowkia het volgende:
[..]
Denk niet dat TS hier op zit te wachten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, die vloer ligt er niet eens goed in?
Gewoon bij ikea nieuwe vloer halen, of een stuk resttapijt erin knallen voor een paar 10tjes.
quote:Ik heb het maar voor lief genomen omdat ik geen tijd én geld heb om het te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |