In mijn herinnering is Nederland niet altijd zo geweest maar is het pas de laatste 10/12 jaar (weer?) zo erg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt door de sobere calvinistische insteek van Nederland, een overlevering van de Gouden Eeuw toen we ons calvinistisch gingen noemen, of althans de Republiek.
Sober, hardwerkend en vooral niet uit de ban springen waren de waarden. Dus daar hebben we het walgelijke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' aan te danken.
Een paar mods die toevallig posten en meteen is zuurwormjim erweer om een of andere steek onder water te gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Een topic over 'normaalheid' en meteen 4 mods aanwezig.
Eindelijk erkenning. De eerste keer dat ik Bumba zag vond ik het maar een naar programmaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef zatoichi het volgende:
Helemaal mee eens, vroeger keken we als kinderen nog naar Theo en Thea, Rembo en Rembo of Purno de Purno! (al valt me nu ineens op dat de namen van de shows niet echt origineel waren)
Al moet ik zeggen dat ik laatst met mijn dochtertje maar Bumba heb zitten kijken en dat voelde als een grote acid trip....
Het wisselt soms inderdaad. Maar over het algemeen is Nederland toch wel van het 'normaal' doen. Die lijn is altijd terug te vinden, soms iets duidelijker en soms iets minder duidelijk maar de maaicultuur is er altijd. Vooral eenheidsworsten zijn en zeker niet opvallen dat is een beetje hier in de Nederland de norm.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
In mijn herinnering is Nederland niet altijd zo geweest maar is het pas de laatste 10/12 jaar (weer?) zo erg.
Dat klopt maar waarom was dat van pak hem beet 85 tot 98 niet aan de orde dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt door de sobere calvinistische insteek van Nederland, een overlevering van de Gouden Eeuw toen we ons calvinistisch gingen noemen, of althans de Republiek.
Sober, hardwerkend en vooral niet uit de ban springen waren de waarden. Dus daar hebben we het walgelijke 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' aan te danken.
Daar is ie weer!!!! De verzuurde mod die alles negatief opvat!!1!11quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar mods die toevallig posten en meteen is zuurwormjim erweer om een of andere steek onder water te geven
Bij festivals wordt je terecht gewezen door jochies van 18 als je verkeerd om door een poortje loopt, of een verkeerd dansje doet bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Eens, alles moet meer en meer "zoals het hoort" als je niet voor je 25ste getrouwd bent, koters hebt en in Almere woont ben je al raar.
kloptquote:
okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is ie weer!!!! De verzuurde mod die alles negatief opvat!!1!11![]()
![]()
Ik vind je soms een beetje zielig, schatje![]()
Eigenlijk zijn jouw overgenuanceerde reacties in een trolltopic daar wel de gloeiende exponent van he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
geweldige serie reclames : http://www.youtube.com/re(...)eemd+maar+wel+lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:39 schreef Levolution het volgende:
Uiterst terechte klacht, bovendien een aangenaam interessante vrouw in die jaren 90 commercial.
Niet de autist voedenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar mods die toevallig posten en meteen is zuurwormjim erweer om een of andere steek onder water te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |