Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes.quote:
Dat is een leuk zakcentje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes..
quote:
quote:
Waar ga je heen verhuizen over 2 dagen? Zo snel een appartement gevonden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]Gisteren ook al een naamtopic.
Ik zit teveel op FOK!
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar ga je heen verhuizen over 2 dagen? Zo snel een appartement gevonden?
Okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.
Jammer dat je weer thuis moet gaan wonenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.
Ja, eigenlijk zou ik gisteren al naar d'r toe gaan, maar ze heeft het erg druk. En de hond en z'n spullen moeten ook mee, dus zondag komt ze met de auto ons ophalen.quote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t regent echt gruwelijk hard, moet zo fietsen
Valt wel mee ... Voor mijn moeder is het ook een nieuwe woning en alleen ik kom erbij wonen. Voelt niet als weer bij m'n vader en stiefmoeder wonen, dat vond ik niet erg leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah crap, ze hebben m'n topic in klaagbaak gesloten
[..]
Jammer dat je weer thuis moet gaan wonen
Achterhoekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar zit je?
Hier in het noorden miezert het alleen maar
Volgens Mata horen mannen de eerste date te betalenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me te veel verwennen en dat ga je niet redden met 200 euro? Wat lief.
Ben ik met hem eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Mata horen mannen de eerste date te betalen.
"ik moet even me pinpas uit me auto halen, brb"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"ik moet even me pinpas uit me auto halen, brb"
'Me pinpas'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bel je moeder ff, je moet d'r mededelen dat ze geen kleinkinderen hoeft te verachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Blijf je daar nog lang plakken denk je?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee ... Voor mijn moeder is het ook een nieuwe woning en alleen ik kom erbij wonen. Voelt niet als weer bij m'n vader en stiefmoeder wonen, dat vond ik niet erg leuk.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben het vrouwtje in onze relatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gratis eten, jwz.quote:
Welke relatie? En waar zijn de tieten en de vagina danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het vrouwtje in onze relatie.
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t regent echt gruwelijk hard, moet zo fietsen
Ik snap je wel, maar je kan trots zijn in de zin van: ik ga niet bij jou wonen, maar ook trots zijn in de zin van: ik geef mijn bed niet zomaar weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef ook_gek het volgende:
@Fera,
Even nog korte reactie. Ik zeg ook niet dat je peoviteerd of wat dan ook.
Maar dat stukje, het is ook mijn bed of is van ons samen bv. Dat snap ik nooit. Fuck it neem je verlies en ga ergens anders slapen al is het op de grond. Die stugheid van mensen snap ik nooit. Dan is het kennelijk opeens een princiepen kwestie geworden.
Echt wat mij betreft raam ik mijn of onze gezamelijke spullen kwijt. Ik heb toen dat verlies genomen ipv samen in 1 huis te moeten wonen laat staat samen te slapen. No way
Als je hem antraciet spuit welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.
Nóg niet, heb nog geen werk helaas. Maar het heeft me interesse zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.
Neu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je hem koopt, kan je hem bij mij voor een mooi bedrag antraciet laten spuiten.
oke hij blijft waarschijnlijk nog wel een paar weekjes hier (handig dat diesel)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nóg niet, heb nog geen werk helaas. Maar het heeft me interesse zeker
Grigrio Africa is mooierquote:
Thanks voor de tip iig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
oke hij blijft waarschijnlijk nog wel een paar weekjes hier (handig dat diesel)
Jij denkt dat ik alle mogelijke namen voor lak ken?quote:
Ben ik met je eens, maar is het de irritatie en frustratie het waard?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar je kan trots zijn in de zin van: ik ga niet bij jou wonen, maar ook trots zijn in de zin van: ik geef mijn bed niet zomaar weg.
Ligt er helemaal aan hoe je het ziet.
Jij tekent toch? Dan heb je toch wel een potlood in die kleurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alle mogelijke namen voor lak ken?
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij tekent toch? Dan heb je toch wel een potlood in die kleur
dat jij dat alles als irritatie en frustratie ziet, wil niet zeggen dat anderen dat ook zo zien..... sommige mensen komen daar gewoon met elkaar uit...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar is het de irritatie en frustratie het waard?
Het is maar een bed dat je straks toch moet gaan kopen. Trouwens ik heb het toen anders gedaan. Ik heb alles wat van haar was meteen me huis uit gedaan. Succes er mee zie maar waar je het gaat laten. En alles wat van ons samen was er ook uit. Wil later geen ja maar die was ook van mij
Nee hoor, heb me kostelijk vermaakt en dat was nou net het doel van dat topic, gewoon effe lachenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ging een beetje mis in het klaagtopic of niet?
Hehe okequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, heb me kostelijk vermaakt en dat was nou net het doel van dat topic, gewoon effe lachen
Wat kan ik voor je doen?quote:
Een tutorial zoeken voor het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
Ik moet nu wel iets heeeel vuigs maken.Geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tutorial zoeken voor het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberie
Waarom?quote:
Dat is toch waar dat meer nu is waar van geleerde zeggen dat die ontstaan is door inslag van een meteoriet en dat ook de oorzaak is van de bomen die tot aan de basis van de stam zijn afgebroken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberie
Wat is je werk dan?quote:
Precies ja, hele bossen plat tot aan de grond!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch waar dat meer nu is waar van geleerde zeggen dat die ontstaan is door inslag van een meteoriet en dat ook de oorzaak is van de bomen die tot aan de basis van de stam zijn afgebroken?
Of haal ik nu dingen door elkaar?
Toch nog wat onthouden van mijn schooltijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies ja, hele bossen plat tot aan de grond!
Oh crapquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik lag te pitten in de bus en miste mn halte.
Heb ik ook wel eens gehad in de treinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik lag te pitten in de bus en miste mn halte.
Ik moet wel n kilometer extra lopen nu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad in de trein
Gelukkig is het eindstation vlakbij
Hoeveel mensen hier zijn NOG ouder dan jij al bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
Wie weet hebben ze er wel 'verstand' vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier zijn NOG ouder dan jij al bent?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze er wel 'verstand' van
iets glimmends en een afrokapsel!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
www.google.com. Zoeken op disco en saturday night fever.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
hoe weet je dat ze 13 is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
Een meisje van 13 kijkt mij net diep in de ogen terwijl ze op haar onderlip bijt.
Waarom trek alleen meisjes aan die ik niet een legaal mag neuken?
Door een geweldig gevoel voor inschatting.quote:
Me recht aankijken en op je onderlip gaan zitten bijten. Dat zet me wel aan het denken ja. Of ze wil neuken ik hoop het niet laat haar eerst maar eens opgroeien.quote:
Dat doe ik ook wel terwijl ik niet met iemand wil neuken hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
Me recht aankijken en op je onderlip gaan zitten bijten.
H&M heeft wel glitterspul, anders Bertus Workel eens bellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dat heb ik allemaal niet.. zelfs geen glitteroogschaduw
Als ik over iets lastigs aan het nadenken ben doe ik hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel terwijl ik niet met iemand wil neuken hoor
Nee ik heb een piemel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel '50 shades of grey' gelezen?![]()
behalve in erecte toestand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het bezit van een piemel is geen excuus voor zwakzinnigheden.
Heloef bashenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel '50 shades of grey' gelezen?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ik bijt regelmatig op m'n lip... Ook wel eens als ik iemand aankijk, dat is echter niet bewust of zo.
Je hebt een slaapplekje? Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
Damn, ik was net op tijd binnen. Stortregenen dat het doet.
Dank je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een slaapplekje? Gefeliciteerd!
Als je die voor mij had gekocht, dan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de condooms dus weer terugbrengen?
Komt wel goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Nog twee nachtjes doorbijten.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die voor mij had gekocht, dan ja.
Slechte seks?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Je weet niet wat je mist.
Ik heb geen seksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo op jezelf betrekken.
Seks is als een pizza, als hij goed is is het echt goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen seksDas beter dan slechte
![]()
Vergelijking van het jaar, nu al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Seks is als een pizza, als hij goed is is het echt goed.
Als hij middelmatig is is het toch nog best aardig.
Ik houd gewoon niet van middelmatige pizza'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we nooit seks gehad.. dus ik zou het niet wetenquote:
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen seksDas beter dan slechte
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?
Alleen maar spinnenrag daarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?
geen plasje gedaan onderweg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Terug! Net boodschappen gehaald en ik heb het droog gehouden
Like a bossquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hield het in, like a man
Goed!! daar?quote:
Boh, ik kan nooit zo lang wachten totdat het klaar is!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!!
mn knoflook aardappeltjes ruiken heerlijk, nog 3 kwartier en dan komen ze goudbruin uit de oven!
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!!
mn knoflook aardappeltjes ruiken heerlijk, nog 3 kwartier en dan komen ze goudbruin uit de oven!
Haha zuipschuitje! Geniet ervan!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Zit aan de whiskey *hik!*
neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Boh, ik kan nooit zo lang wachten totdat het klaar is!
Mag ik mee-eten?
zalm uit de oven is ook lekekrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaar
Ja ik wou het eigenlijk door de koffie doen...maar ik heb geen zin in koffiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaar
[..]
Haha zuipschuitje! Geniet ervan!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee
[..]
zalm uit de oven is ook lekekr
Mensen die van vis houdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik wou het eigenlijk door de koffie doen...maar ik heb geen zin in koffie
Zalm, lekker!
Is alweer een tijdje geleden sinds ik dat voor het laatst gegeten heb
Dat is wat Kaneel doet, drogeren enz.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we nooit seks gehad.. dus ik zou het niet weten
Ik gok van niet..
Hm denk niet dat hij ooit die kans heeft gehad bij me oidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat Kaneel doet, drogeren enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mensen die van vis houden![]()
haha kom je niet veel tegen!
Als je het in de gaten hebt is het inderdaad niet leuk, nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk niet dat hij ooit die kans heeft gehad bij me oid
Is me vaak zat overkomen dat mensen dat trachten te doen![]()
En dat levert over het algemeen geen leuke dingen op...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind ook niet alle vis lekker, haring hoef je mij echt niet voor te stellen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mensen die van vis houden![]()
haha kom je niet veel tegen!
Als je tijdens bijkomt of er achteraf achter komt is het ook niet leuk eigenlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je het in de gaten hebt is het inderdaad niet leuk, nee.Doen ze het ook niet goed.
Zeker duur.. was een flink centje armerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Vis is lekker! Maar duur tegenwoordig
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Is al erg zat. Sommige mensen zijn klootzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat je het meende, sorry.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ging door met kutten terwijl ik niet door had dat je serieus was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je tijdens bijkomt of er achteraf achter komt is het ook niet leuk eigenlijk![]()
Ik heb geen idee waarom je dat goed zou moeten doen en waarom jij denkt dat het grappig is.
[..]
Zeker duur.. was een flink centje armer
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind ook niet alle vis lekker, haring hoef je mij echt niet voor te stellen hoormaar zalm en tonijn
en natuurlijk kibbeling!
als een vrouw zoiets zegt kan je er van uitgaan dat ze het menen gok ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Is al erg zat. Sommige mensen zijn klootzakken.
Ik wist niet dat je het meende, sorry.
heb ik iets gemist...?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
als een vrouw zoiets zegt kan je er van uitgaan dat ze het menen gok ik
Geen idee waarom het geslacht een verschil zou moeten maken ... Maar in ieder geval mijn excuses.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]kibbeling..
dat ga ik volgende week wel eten dan
[..]
als een vrouw zoiets zegt kan je er van uitgaan dat ze het menen gok ik
Bij mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Maar goed, ik ben dan ook geen lekker wijfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waarom het geslacht een verschil zou moeten maken ... Maar in ieder geval mijn excuses.
Ik kan overal grapjes over maken, maar in dit geval was het niet tof, nee.
Ik ben wel eens bij een pizzeria in Berlijn geweest waar het echt smerig en niet te pruimen was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoort ook wel verhalen over mannen. Wat minder vaak, maar toch ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Maar goed, ik ben dan ook geen lekker wijf
Ik hoop hetquote:
Geeft niet.. kan jij niks aan doen en niet weten dat ik er een relatie een kind en 3 jaar van mijn leven aan verloren benquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waarom het geslacht een verschil zou moeten maken ... Maar in ieder geval mijn excuses.
Ik kan overal grapjes over maken, maar in dit geval was het niet tof, nee.
Dat moet wel ontzettend goor geweest zijn, pizza is bijna niet te vernaggelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een pizzeria in Berlijn geweest waar het echt smerig en niet te pruimen was.
Scholfilet is wel lekker goedkoopquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Vis is lekker! Maar duur tegenwoordig
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Geeft niet.. kan jij niks aan doen en niet weten dat ik er een relatie een kind en 3 jaar van mijn leven aan verloren ben
bij de lidl heb je ook vis, vrij goed en niet duur!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scholfilet is wel lekker goedkoop
Ik vind paling lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scholfilet is wel lekker goedkoop
weer een illusie armer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Maar goed, ik ben dan ook geen lekker wijf
wtf ben jij serieus nu?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft niet.. kan jij niks aan doen en niet weten dat ik er een relatie een kind en 3 jaar van mijn leven aan verloren ben
Bijna niet te krijgen voor fatsoenlijke prijzen helaas...quote:
Nou nou, jij kunt er niks aan doen, hoorquote:
ben je daarom zo voorzichtig/terughoudend/hoe je het noemen wilt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Dit is tenslotte R&Pquote:
1 keer in de zoveel tijd haal ik voor mezelf eens een flinke portie palingfilet. Lekkurrr!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna niet te krijgen voor fatsoenlijke prijzen helaas...
Wij krijgen het wel eens via-via, van een visser die het als bijproduct soms vangt maar eigenlijk niet mag verkopen.
jup,...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je daarom zo voorzichtig/terughoudend/hoe je het noemen wilt?
en
Kibbeling voor mijquote:
Voel me hier wel thuis hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, echt zowat iedereen hier is gewoon fucked up lol
Soort zoekt soort?
Het is wel een SC, geen Angst en Depressie of iets dergelijks.quote:
Hallo!quote:
Klote voor je Heloef. Maar dat zal je altijd hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Wow, de vader van een collega van mij ligt op sterven.
Ach, als men het hart wil luchten dan wordt dat toch wel gedaan, ongeacht waar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel een SC, geen Angst en Depressie of iets dergelijks.
Dus ik snap het misverstand wel.
herkenbaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Voel me hier wel thuis hoorWeet alleen niet of ik er iets zoek haha
Behalve mede gekke mensen
Ik ben er niet van slag van hoor, vind het vooral erg voor hem.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klote voor je Heloef. Maar dat zal je altijd hebben.
Paar jaar geleden heeft een vrouw die ik redelijk goed kende (als kennis dan) zich opgehangen. Shit happens, gewoon doorgaan met je leven
Iedereen is gek eigenlijk, alleen de een laat het wat meer zien dan de anderquote:
Sterkte! Hopelijk kan je je collega een beetje tot steun zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Wow, de vader van een collega van mij ligt op sterven.
grmbl doe eens even heel snel Evie bashen.. zo voelt het niet gezond meer aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hallo!
En ook eenvoor Evie, omdat het hoort.
Zolang je het maar niet doet op een manier waarbij je mede-fokkers door het slijk haalt, dat vind ik gewoon not-donequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, als men het hart wil luchten dan wordt dat toch wel gedaan, ongeacht waar.
Wat heeft je hart luchten en andere FOK!kers door het slijk halen met elkaar te maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet doet op een manier waarbij je mede-fokkers door het slijk haalt, dat vind ik gewoon not-done
Ik ga je niet bashen, geen reden toequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk kan je je collega een beetje tot steun zijn
[..]
grmbl doe eens even heel snel Evie bashen.. zo voelt het niet gezond meer aan![]()
Maarthnx
Dat zal er ook altijd zijn. Moet je boven staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet doet op een manier waarbij je mede-fokkers door het slijk haalt, dat vind ik gewoon not-done
hm.. stel dak mn hart wil luchten, en iemand zich daardoor aangesproken/beledigd voelt denk ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft je hart luchten en andere FOK!kers door het slijk halen met elkaar te maken?
Sommigen reageren zich af door bijvoorbeeld anderen bijvoorbeeld pijn te doen. Dat deed ik als kind ook als ik gefrustreerd was of boos oid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft je hart luchten en andere FOK!kers door het slijk halen met elkaar te maken?
Ik denk door je hart te luchten terwijl je afgeeft op je mede-Fokkers.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. stel dak mn hart wil luchten, en iemand zich daardoor aangesproken/beledigd voelt denk ik?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen reageren zich af door bijvoorbeeld anderen bijvoorbeeld pijn te doen. Dat deed ik als kind ook als ik gefrustreerd was of boos oid.
We denken allen hetzelfdequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk door je hart te luchten terwijl je afgeeft op je mede-Fokkers.
Hey Friendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef xFriendx het volgende:
Hi zure vissen, Frera rijmt op Alfa Brera en mensen met een 'I like sex' twinkeling in de ogen.
Spullen kapotgooien is minder asociaal en lucht vaak zelfs beter opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen reageren zich af door bijvoorbeeld anderen bijvoorbeeld pijn te doen. Dat deed ik als kind ook als ik gefrustreerd was of boos oid.
Ik hoop erg weinig. Ik hoop dat mensen wanneer het serieus om dingen gaat die er toe doen voor iemand het respect op kunnen brengen om er op een opbouwende of steundende manier op te reagerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
hm.. stel dak mn hart wil luchten, en iemand zich daardoor aangesproken/beledigd voelt denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
[..]
Ach, dat moet soms ook kunnen. Anders kunnen we net zo goed een kusjekroelclubje oprichten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk door je hart te luchten terwijl je afgeeft op je mede-Fokkers.
Als het is terwijl iets totaal anders je dwars zit is dat een beetje raar, als een persoon hier je dwars zit zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn schriftelijke aanwezigheid weer opgeschroefd bij wiskunde door alle vakjes van de afgelopen 3 weken aan te kruisen
Vind ik ook, maar het is dan vooral de manier waarop. Op een forum is het altijd net even wat anders dan in het echt en kunnen dingen anders begrepen worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat moet soms ook kunnen. Anders kunnen we net zo goed een kusjekroelclubje oprichten.
[..]
Als het is terwijl iets totaal anders je dwars zit is dat een beetje raar, als een persoon hier je dwars zit zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen.
Heb jij ons al ingedeeld of moeten we dat zelf doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef xFriendx het volgende:
Hi zure vissen, Frera rijmt op Alfa Brera en mensen met een 'I like sex' twinkeling in de ogen.
Voor mij niet, ik ben altijd al bang geweest om spullen kapot te maken. Kweet niet waarom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spullen kapotgooien is minder asociaal en lucht vaak zelfs beter op
Ik ben nog niet toe aan een huwelijk, sorry.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Friend
Tijn had geloof ik nog een vraagje aan jou
Jezelf kapot maken is nog minder asociaal en lucht nog beter op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spullen kapotgooien is minder asociaal en lucht vaak zelfs beter op
Ik had als kind wel bepaalde issues, maar was geen kwajongen of zo. Ik wist alleen niet wat ik met m'n gevoelens aanmoest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat moet soms ook kunnen. Anders kunnen we net zo goed een kusjekroelclubje oprichten.
[..]
Als het is terwijl iets totaal anders je dwars zit is dat een beetje raar, als een persoon hier je dwars zit zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen.
Ik heb geen laptop meer door dat soort schrikmomentjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ben altijd al bang geweest om spullen kapot te maken. Kweet niet waarom.
1 keer at ik melbatoast en was heel diep in gedachten verzonken. Toen brak ik per ongeluk die melbatoast, ik schrok me de pleures!
Je mag wel een keer mn servies mee kapot komen gooien als exposuretherapiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ben altijd al bang geweest om spullen kapot te maken. Kweet niet waarom.
1 keer at ik melbatoast en was heel diep in gedachten verzonken. Toen brak ik per ongeluk die melbatoast, ik schrok me de pleures!
Roofbouw. Klopt, heb ik jarenlang gedaan. Maar het lucht niet echt op vind ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jezelf kapot maken is nog minder asociaal en lucht nog beter op.
Dit advies was gratis.
"Lokasenna en de bijtende byte".quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop meer door dat soort schrikmomentjes
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag wel een keer mn servies mee kapot komen gooien als exposuretherapie(als ik nieuw servies heb dan he?!
![]()
want dat is echt leuk!!)
Nee hoor, over vervangbare spullen voel je je veel minder kut na die tijd. Dan is het alleen maar zonde geld, maar kan gebeuren. Jezelf kapotmaken heeft meestal iets meer invloed op mensen om je heen in plaats van alleen op je portemonnee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jezelf kapot maken is nog minder asociaal en lucht nog beter op.
Dit advies was gratis.
Ik ga online alles kapotschieten als ik een kutbui hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Roofbouw. Klopt, heb ik jarenlang gedaan. Maar het lucht niet echt op vind ik.
Als je hier een glas per ongeluk breekt moet je van mij alle andere die erbij horen ook kapot gooien en weer een lach op je gezicht krijgen om zo van de schrik te bekomen.. voor je het op mag ruimenquote:
Het was een langsrijdende vrachtwagen, zo alles losgelaten, een theeglas en een laptopquote:
Ja, die schrikmomentjes ken ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop meer door dat soort schrikmomentjes
Jezelf kapot maken heeft alleen maar invloed op andere als je het laat merken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, over vervangbare spullen voel je je veel minder kut na die tijd. Dan is het alleen maar zonde geld, maar kan gebeuren. Jezelf kapotmaken heeft meestal iets meer invloed op mensen om je heen in plaats van alleen op je portemonnee.
Dat is meer jezelf tegenwerken dan echt kapot maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Roofbouw. Klopt, heb ik jarenlang gedaan. Maar het lucht niet echt op vind ik.
Ik ook, is ge-wel-dig!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga online alles kapotschieten als ik een kutbui heb
Daar kan ik even niks op verzinnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was een langsrijdende vrachtwagen, zo alles losgelaten, een theeglas en een laptop
Enorme zooi op de vloer ook
Ik denk dat we hierin gewoon van mening verschillenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is meer jezelf tegenwerken dan echt kapot maken.
Nu vooral oude shooters, maar ik heb niet zo heel vaak een kutbuiquote:
Mwah, dat is wel waar. Maar vaak krijgen mensen die dichtbij je staan het toch wel door. Dat je er slecht uitziet door een paar dagen niet eten en dat soort dingen. Er gaan toch al vrij snel lichtjes branden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jezelf kapot maken heeft alleen maar invloed op andere als je het laat merken.
Bij roofbouw denk ik aan verslavingen en slechte gewoontes in stad houden. Niet aan je hoofd tegen een muur aan slaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we hierin gewoon van mening verschillen
Of we begrijpen elkaar gewoon niet, kan ook
Nee 't is heel gek, maar ik haatr het gewoon om dingen kapot te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je hier een glas per ongeluk breekt moet je van mij alle andere die erbij horen ook kapot gooien en weer een lach op je gezicht krijgen om zo van de schrik te bekomen.. voor je het op mag ruimen![]()
whaha
Ik heb beide gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij roofbouw denk ik aan verslavingen en slechte gewoontes in stad houden. Niet aan je hoofd tegen een muur aan slaan.
Ik doe ook wat oudere shooters. BF2, FEAR, UT3, BF2142quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu vooral oude shooters, maar ik heb niet zo heel vaak een kutbui
Ik kan soms geen dingen weggooien. Daarom had ik laatst 8 vuilniszakken zooi naar de stort gebracht toen het echt nodig wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee 't is heel gek, maar ik haatr het gewoon om dingen kapot te maken
Met optie 1 merk je sowieso niets nee. Met optie 2 zou je alles wel af moeten kunnen reageren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb beide gedaan.
Hielp trouwens niks btw
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn schriftelijke aanwezigheid weer opgeschroefd bij wiskunde door alle vakjes van de afgelopen 3 weken aan te kruisen
Ouder dan dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe ook wat oudere shooters. BF2, FEAR, UT3, BF2142
Studeer ze!quote:
Het is echt fucking saaiquote:
goed om te onthouden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoop erg weinig. Ik hoop dat mensen wanneer het serieus om dingen gaat die er toe doen voor iemand het respect op kunnen brengen om er op een opbouwende of steundende manier op te reageren
Jezus Christus zo laat nog?quote:
Oudste shooter die ik de laatste maanden nog gedaan heb, moet Unreal 1 geweest zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ouder dan dat.
Duke Nukem 3D, Blood, Shadow Warrior, Redneck Rampage, etc.
Sjah maakt niet uit.. is mijn huisregel! En daar heb je je aan te houden!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee 't is heel gek, maar ik haatr het gewoon om dingen kapot te maken
Nah, Build-engine is where it's atquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oudste shooter die ik de laatste maanden nog gedaan heb, moet Unreal 1 geweest zijn
Met eckte voodoo graphics!
Ja mevrouwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
Echt waar is die kut NS de laatste tijd mee bezig
Afgelopen dagen steeds vertraging smorgens.. waardoor ik er dus nog een half uur langer over doe..... En nu had ik afgeproken met een vriend.. staat ie vast op den boschGRMBL
[..]
Sjah maakt niet uit.. is mijn huisregel! En daar heb je je aan te houden!
Ik ook al gisteren, er was een file van treinen op Zwolle-Utrecht volgens de conducteurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
Echt waar is die kut NS de laatste tijd mee bezig
Afgelopen dagen steeds vertraging smorgens.. waardoor ik er dus nog een half uur langer over doe..... En nu had ik afgeproken met een vriend.. staat ie vast op den boschGRMBL
[..]
Sjah maakt niet uit.. is mijn huisregel! En daar heb je je aan te houden!
Alleen is mijn voodoo machine overleden. Naja, windows kapte er ineens mee en geen zin gehad windows er opnieuw op te zettenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, Build-engine is where it's at
Zoek maar eens op Good Old Gamesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen is mijn voodoo machine overleden. Naja, windows kapte er ineens mee en geen zin gehad windows er opnieuw op te zetten
Dat doe je dan goed. Het heeft mij ja-ren gekost om mijn frustraties en andere nare gevoelens te kunnen kanaliseren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nooit de neiging om iets te slopen. En als ik alles even wil loslaten ben ik meestal lekker te sporten.
Ik ben sowieso altijd wel vrolijk dus heb er eigenlijk geen last vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doe je dan goed. Het heeft mij ja-ren gekost om mijn frustraties en andere nare gevoelens te kunnen kanaliseren.
Maar voor mij werkt toch het beste om simpelweg die gevoelens gewoon nooit te krijgen.
Voorkomen >> genezen (en ja, ik weet dat dat niet altijd gaat).
Waarom ik mazzel had gisteren?quote:
gewoon niet meer doen schatje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Gooi deze quote maar in mn gezicht als ik het weer eens doehaha
Je had geneukt of zou iemand neuken ofzow. Geen idee meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ik mazzel had gisteren?
Hoi Loka
Recent niet geneukt en met iemand gaan neuken voorlopig ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je had geneukt of zou iemand neuken ofzow. Geen idee meer.
Ik ook, maar deze zijn aangepast dat ze werken op nieuwe pc's zonder dat je veel hoeft te hasselen met instellingen etc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GoG, ik heb veel van die oude spelletjes gewoon nog op cd!
Arme rechterhand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Recent niet geneukt en met iemand gaan neuken voorlopig ook niet
Ik ga vreemd ik ga met linksquote:
Meestal rijdt de trein niet.. of komt degene die een kwartier later moet komen een half uur en 3 minuten later, waardoor ik de opeenvolgende aansluiting ook weer misquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook al gisteren, er was een file van treinen op Zwolle-Utrecht volgens de conducteur
Op serieus elk station werd 5 tot 10 minuten gestopt
Daarom zei ik het ook. Nu moet die overuren maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou die het zo erg vinden ja? Nu heeft zijn hand ook seks.
Jij sloopt je lijf liever een beetjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nooit de neiging om iets te slopen. En als ik alles even wil loslaten ben ik meestal lekker te sporten.
Veel seks is best leuk toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Nu moet die overuren maken.
Nee, want zielige buien door ongesteldheid is het meest overdreven fenomeen dat er bestaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje de dag voordat ik ongesteld moet worden????
Met een (in mijn geval) vrouwelijk persoon zeer zeker.quote:
Ik date niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een (in mijn geval) vrouwelijk persoon zeer zeker.
Daten?
Ben je echt een vrouw??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want zielige buien door ongesteldheid is het meest overdreven fenomeen dat er bestaat.
Nee? Meteen erop duiken en verslinden met huid en haarquote:
Mja, het ligt denk ik aan mij, ik ben sowieso bijna nooit ongesteld, zelfs niet met de pil, de meeste stopweken gebeurt er gewoon niks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben je echt een vrouw??Niet iedereen heeft dezelfde ongesteldheid he?!
Deed ik wel vorig jaar, en nu alweer bijna een jaar helemaal gelukkigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee? Meteen erop duiken en verslinden met huid en haar?
Een van mijn exen werd dan humeurig, niet te geloven...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, het ligt denk ik aan mij, ik ben sowieso bijna nooit ongesteld, zelfs niet met de pil, de meeste stopweken gebeurt er gewoon niks.
Wanneer is het precies 1 jaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deed ik wel vorig jaar, en nu alweer bijna een jaar helemaal gelukkig
mazzelaar! Al is het niet echt ongesteldheid als je aan de pil bent maar dan nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, het ligt denk ik aan mij, ik ben sowieso bijna nooit ongesteld, zelfs niet met de pil, de meeste stopweken gebeurt er gewoon niks.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk
Sommige mensen (zoals mijn zusje) gebruiken het volgens mij gewoon als excuus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een van mijn exen werd dan humeurig, niet te geloven...
Ah damn, dacht ik beet te hebben...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deed ik wel vorig jaar, en nu alweer bijna een jaar helemaal gelukkig
Denk het ook. Schijnt pijn te doen, maar daar weet ik niets van...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen (zoals mijn zusje) gebruiken het volgens mij gewoon als excuus.
Wel geluk dat ik geen kinderwens heb, anders zou het nog vervelend worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]
mazzelaar! Al is het niet echt ongesteldheid als je aan de pil bent maar dan nog![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
[..]al lang niet bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je verzekeren dat het geen excuus is.. Ben echt volslagen labiel de dag van te voren. Laat alles uit mn handen vallen, moet huilen krijg rugpijn etc etcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je het nog vieren?quote:
Geloof ik best, maar bij veel mensen heeft het wel degelijk invloed op hun humeur. Ik dacht altijd dat het bij mij wel meeviel totdat mijn ex zei dat die al dagen van tevoren aan mij kon merken dat ik ongesteld moest worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rugpijn, pijn bij de bekken en emotioneler heb ik vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het geen excuus is.. Ben echt volslagen labiel de dag van te voren. Laat alles uit mn handen vallen, moet huilen krijg rugpijn etc etc
ligt er maar net aan waar het aan ligt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel geluk dat ik geen kinderwens heb, anders zou het nog vervelend worden.
Ik ben in de Ardennen met school...quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]Ahhh was er gister ook niet zo lang andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus
Heeft een andere oorzaak, heeft met hormonen te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar het aan ligt.
Ondergewicht (of ondervoeding.. )
Overgewicht of dat het een andere oorzaak heeft..
op zich zit je waarsch goed als je maar een cyclus hebt als je van de pil af bent.. En dat heb je ook als je maar 1 dag bloed oid
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in de Ardennen met school...
Na die tijd bedenken we nog wel wat, de datum maakt op zich niet zoveel uit, we gaan gewoon een keer uit eten ofzo, of een concert doen.
Vandaar dat mn hormonen in sleepingmode warenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh was er gister ook niet zo lang anders![]()
In dat geval kan het lastig wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft een andere oorzaak, heeft met hormonen te maken.
kom je naar de meet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Casie het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar bij veel mensen heeft het wel degelijk invloed op hun humeur. Ik dacht altijd dat het bij mij wel meeviel totdat mijn ex zei dat die al dagen van tevoren aan mij kon merken dat ik ongesteld moest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |