Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes.quote:
Dat is een leuk zakcentje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik koe verkocht had zei pa, ik vind dat je best meer dan 50 euro voor je werk kan vragen, hoor. Pa... Koe is voor 200 gegaan. Oh... Oh, netjes..
quote:
quote:
Waar ga je heen verhuizen over 2 dagen? Zo snel een appartement gevonden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]Gisteren ook al een naamtopic.
Ik zit teveel op FOK!
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar ga je heen verhuizen over 2 dagen? Zo snel een appartement gevonden?
Okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.
Jammer dat je weer thuis moet gaan wonenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap vrijdag en zaterdag bij Kaneel en zondag ga ik tijdelijk bij een vriendin wonen, tot dat ik bij m'n moeder in huis kan.
Ja, eigenlijk zou ik gisteren al naar d'r toe gaan, maar ze heeft het erg druk. En de hond en z'n spullen moeten ook mee, dus zondag komt ze met de auto ons ophalen.quote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t regent echt gruwelijk hard, moet zo fietsen
Valt wel mee ... Voor mijn moeder is het ook een nieuwe woning en alleen ik kom erbij wonen. Voelt niet als weer bij m'n vader en stiefmoeder wonen, dat vond ik niet erg leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah crap, ze hebben m'n topic in klaagbaak gesloten
[..]
Jammer dat je weer thuis moet gaan wonen
Achterhoekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar zit je?
Hier in het noorden miezert het alleen maar
Volgens Mata horen mannen de eerste date te betalenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil me te veel verwennen en dat ga je niet redden met 200 euro? Wat lief.
Ben ik met hem eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Mata horen mannen de eerste date te betalen.
"ik moet even me pinpas uit me auto halen, brb"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"ik moet even me pinpas uit me auto halen, brb"
'Me pinpas'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bel je moeder ff, je moet d'r mededelen dat ze geen kleinkinderen hoeft te verachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Blijf je daar nog lang plakken denk je?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee ... Voor mijn moeder is het ook een nieuwe woning en alleen ik kom erbij wonen. Voelt niet als weer bij m'n vader en stiefmoeder wonen, dat vond ik niet erg leuk.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben het vrouwtje in onze relatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gratis eten, jwz.quote:
Welke relatie? En waar zijn de tieten en de vagina danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het vrouwtje in onze relatie.
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t regent echt gruwelijk hard, moet zo fietsen
Ik snap je wel, maar je kan trots zijn in de zin van: ik ga niet bij jou wonen, maar ook trots zijn in de zin van: ik geef mijn bed niet zomaar weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef ook_gek het volgende:
@Fera,
Even nog korte reactie. Ik zeg ook niet dat je peoviteerd of wat dan ook.
Maar dat stukje, het is ook mijn bed of is van ons samen bv. Dat snap ik nooit. Fuck it neem je verlies en ga ergens anders slapen al is het op de grond. Die stugheid van mensen snap ik nooit. Dan is het kennelijk opeens een princiepen kwestie geworden.
Echt wat mij betreft raam ik mijn of onze gezamelijke spullen kwijt. Ik heb toen dat verlies genomen ipv samen in 1 huis te moeten wonen laat staat samen te slapen. No way
Als je hem antraciet spuit welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.
Nóg niet, heb nog geen werk helaas. Maar het heeft me interesse zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
interesse in een diesel 156? zilvergrijs, net nieuwe apk.
Neu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je hem koopt, kan je hem bij mij voor een mooi bedrag antraciet laten spuiten.
oke hij blijft waarschijnlijk nog wel een paar weekjes hier (handig dat diesel)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nóg niet, heb nog geen werk helaas. Maar het heeft me interesse zeker
Grigrio Africa is mooierquote:
Thanks voor de tip iig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
oke hij blijft waarschijnlijk nog wel een paar weekjes hier (handig dat diesel)
Jij denkt dat ik alle mogelijke namen voor lak ken?quote:
Ben ik met je eens, maar is het de irritatie en frustratie het waard?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar je kan trots zijn in de zin van: ik ga niet bij jou wonen, maar ook trots zijn in de zin van: ik geef mijn bed niet zomaar weg.
Ligt er helemaal aan hoe je het ziet.
Jij tekent toch? Dan heb je toch wel een potlood in die kleurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alle mogelijke namen voor lak ken?
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij tekent toch? Dan heb je toch wel een potlood in die kleur
dat jij dat alles als irritatie en frustratie ziet, wil niet zeggen dat anderen dat ook zo zien..... sommige mensen komen daar gewoon met elkaar uit...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar is het de irritatie en frustratie het waard?
Het is maar een bed dat je straks toch moet gaan kopen. Trouwens ik heb het toen anders gedaan. Ik heb alles wat van haar was meteen me huis uit gedaan. Succes er mee zie maar waar je het gaat laten. En alles wat van ons samen was er ook uit. Wil later geen ja maar die was ook van mij
Nee hoor, heb me kostelijk vermaakt en dat was nou net het doel van dat topic, gewoon effe lachenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ging een beetje mis in het klaagtopic of niet?
Hehe okequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, heb me kostelijk vermaakt en dat was nou net het doel van dat topic, gewoon effe lachen
Wat kan ik voor je doen?quote:
Een tutorial zoeken voor het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
Ik moet nu wel iets heeeel vuigs maken.Geen flauw idee hoe ik dat moet doen.
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tutorial zoeken voor het om laten scheuren van een bos van rond de 100k bomen, door een enorme schokgolf.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberie
Waarom?quote:
Dat is toch waar dat meer nu is waar van geleerde zeggen dat die ontstaan is door inslag van een meteoriet en dat ook de oorzaak is van de bomen die tot aan de basis van de stam zijn afgebroken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt wel als wat in 1906 gebeurde in Siberie
Wat is je werk dan?quote:
Precies ja, hele bossen plat tot aan de grond!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch waar dat meer nu is waar van geleerde zeggen dat die ontstaan is door inslag van een meteoriet en dat ook de oorzaak is van de bomen die tot aan de basis van de stam zijn afgebroken?
Of haal ik nu dingen door elkaar?
Toch nog wat onthouden van mijn schooltijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies ja, hele bossen plat tot aan de grond!
Oh crapquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik lag te pitten in de bus en miste mn halte.
Heb ik ook wel eens gehad in de treinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik lag te pitten in de bus en miste mn halte.
Ik moet wel n kilometer extra lopen nu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad in de trein
Gelukkig is het eindstation vlakbij
Hoeveel mensen hier zijn NOG ouder dan jij al bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
Wie weet hebben ze er wel 'verstand' vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier zijn NOG ouder dan jij al bent?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze er wel 'verstand' van
iets glimmends en een afrokapsel!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
www.google.com. Zoeken op disco en saturday night fever.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
hoe weet je dat ze 13 is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
Een meisje van 13 kijkt mij net diep in de ogen terwijl ze op haar onderlip bijt.
Waarom trek alleen meisjes aan die ik niet een legaal mag neuken?
Door een geweldig gevoel voor inschatting.quote:
Me recht aankijken en op je onderlip gaan zitten bijten. Dat zet me wel aan het denken ja. Of ze wil neuken ik hoop het niet laat haar eerst maar eens opgroeien.quote:
Dat doe ik ook wel terwijl ik niet met iemand wil neuken hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
Me recht aankijken en op je onderlip gaan zitten bijten.
H&M heeft wel glitterspul, anders Bertus Workel eens bellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dat heb ik allemaal niet.. zelfs geen glitteroogschaduw
Als ik over iets lastigs aan het nadenken ben doe ik hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel terwijl ik niet met iemand wil neuken hoor
Nee ik heb een piemel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel '50 shades of grey' gelezen?![]()
behalve in erecte toestand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het bezit van een piemel is geen excuus voor zwakzinnigheden.
Heloef bashenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel '50 shades of grey' gelezen?![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ik bijt regelmatig op m'n lip... Ook wel eens als ik iemand aankijk, dat is echter niet bewust of zo.
Je hebt een slaapplekje? Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
Damn, ik was net op tijd binnen. Stortregenen dat het doet.
Dank je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een slaapplekje? Gefeliciteerd!
Als je die voor mij had gekocht, dan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de condooms dus weer terugbrengen?
Komt wel goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Nog twee nachtjes doorbijten.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die voor mij had gekocht, dan ja.
Slechte seks?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Je weet niet wat je mist.
Ik heb geen seksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo op jezelf betrekken.
Seks is als een pizza, als hij goed is is het echt goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen seksDas beter dan slechte
![]()
Vergelijking van het jaar, nu al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Seks is als een pizza, als hij goed is is het echt goed.
Als hij middelmatig is is het toch nog best aardig.
Ik houd gewoon niet van middelmatige pizza'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Seks is als een pizza, als hij goed is is het echt goed.
Als hij middelmatig is is het toch nog best aardig.
Voor zover ik weet hebben we nooit seks gehad.. dus ik zou het niet wetenquote:
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen seksDas beter dan slechte
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?
Alleen maar spinnenrag daarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zul je inmiddels wel opgedroogd zijn nietwaar?
geen plasje gedaan onderweg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Terug! Net boodschappen gehaald en ik heb het droog gehouden
Like a bossquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hield het in, like a man
Goed!! daar?quote:
Boh, ik kan nooit zo lang wachten totdat het klaar is!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!!
mn knoflook aardappeltjes ruiken heerlijk, nog 3 kwartier en dan komen ze goudbruin uit de oven!
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!!
mn knoflook aardappeltjes ruiken heerlijk, nog 3 kwartier en dan komen ze goudbruin uit de oven!
Haha zuipschuitje! Geniet ervan!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Zit aan de whiskey *hik!*
neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Boh, ik kan nooit zo lang wachten totdat het klaar is!
Mag ik mee-eten?
zalm uit de oven is ook lekekrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaar
Ja ik wou het eigenlijk door de koffie doen...maar ik heb geen zin in koffiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker.. Dan is mijn zalm ook klaar
[..]
Haha zuipschuitje! Geniet ervan!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee
[..]
zalm uit de oven is ook lekekr
Mensen die van vis houdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik wou het eigenlijk door de koffie doen...maar ik heb geen zin in koffie
Zalm, lekker!
Is alweer een tijdje geleden sinds ik dat voor het laatst gegeten heb
Dat is wat Kaneel doet, drogeren enz.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we nooit seks gehad.. dus ik zou het niet weten
Ik gok van niet..
Hm denk niet dat hij ooit die kans heeft gehad bij me oidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat Kaneel doet, drogeren enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mensen die van vis houden![]()
haha kom je niet veel tegen!
Als je het in de gaten hebt is het inderdaad niet leuk, nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk niet dat hij ooit die kans heeft gehad bij me oid
Is me vaak zat overkomen dat mensen dat trachten te doen![]()
En dat levert over het algemeen geen leuke dingen op...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk niet dat hij ooit die kans heeft gehad bij me oid
Is me vaak zat overkomen dat mensen dat trachten te doen![]()
En dat levert over het algemeen geen leuke dingen op...
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind ook niet alle vis lekker, haring hoef je mij echt niet voor te stellen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mensen die van vis houden![]()
haha kom je niet veel tegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |