SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 9% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 03-10-2012 15:12:53 ]
quote:Beste collega’s,
Binnenkort ga ik visitekaartjes bestellen.
Indien je ook nieuwe kaartjes nodig hebt, dit dan graag vóór a.s. donderdag aan mij doorgeven.
Groet,
Ingrid
Die dingen liggen altijd een beetje niks te doen bij mijquote:
OKquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
akelig stil hier; mender en maurisioo ik weet dat jullie lurken. post is
de rest ook
oh maar zit op schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
de rest ook
SPOILER: SAFE FOR WORK BITCHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Zelfs daar had ik geen tijd voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
de rest ook
Scheelt je weer een MBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
bednakt voor de spoilert huib.
En hoi mender.
ok goed planquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
We kunnen wel gaan plannen voor een nieuwe server?
Weet ik ook nooit. Toch gewoon doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:07 schreef Mender het volgende:
Hallo drumstick
Ik weet niet wat ik moet posten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
beetje boeren TC thema misschien?Die doen we! haha doen snap je?SPOILER: SAFE FOR WORK BITCHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat je zo gespierd wordt en per ongeluk van alles sloopt wat uiteindelijk heel duur gaat worden snotjongquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
We kunnen wel gaan plannen voor een nieuwe server?
bazenidee;quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Mender het volgende:
Large biomes. Hardcore (dood = een week een ban).
Vond onze laatste base vs base trouwens zo tof omdat iedereen gezellig bezig was in een plek (wel twee dan) waardoor mensen ook wat actiever waren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bazenidee;
Hardcore #yolo mode geen pvp maar wel de rest.
1 euro, geen cent meer...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
| HEREN EN DAMES DRASTISCHE PRIJSVERLAGING |
|~~~DEZE TELEFOON HEEFT ZIEKTES GENEZEN~~~|
Jij:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die mijn UI jatten
Game aanraders? (PC)
Nee geef de jouwe maarquote:
Kun je... nieieieieittttquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie kan ik jou spreken over ca 20 min?
quote:
Doe ze de groetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie kan ik jou spreken over ca 20 min?
Owh oke, je staat in mijn telefoon onder de naam "Aldie Werk"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je... nieieieieitttt
Allemachtig druk op de zaak, omdat de enige andere verkoper hier op dienstreis is
Aan flodder jaquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Owh oke, je staat in mijn telefoon onder de naam "Aldie Werk"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wie belt mij op mijn werk?
0906-2233
Gecondoleerdquote:
Oke oke, maar ik wilde je succes wensen met je drukke werkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bel nog een keer met een geheim nummer en ik vraag de chef echt om dat te laten checken
._.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Jij belt flodder, dus hij moet opnemen.
HAHA SNAP JEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Jij belt flodder, dus hij moet opnemen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Bobber, ik ga even uitleggen hoe geheime nummers werken in Nederland:
Als je belt, geef je met het gesprek altijd twee regels mee.
Regeltje 1: Beller is anoniem
Regeltje 2: Beller is niet anoniem (nummer dat je in beeld krijgt dus)
Anonieme bellers tonen dus alleen regel 1, maar sturen regel 2 altijd mee. Bellen zonder regel 2 is binnen Nederland gewoon onmogelijk, daarmee kan de provider bijv. gewoon zien wie waarheen belde.
Het is NIET mogelijk om deze regeltjes uit te zetten, die komen (hihi) ALTIJD bij de centrale van het bedrijf binnen.
En heel veel bedrijven hebben centrales staan, waar gewoon beide regels te ZIEN en te achterhalen zijn. Onder andere ook wij.
Bel me nog een keertje en je nummer staat in de welkomstboodschap (haha welKOM) van de server
Hmmm... wij net ook en Flodder straks mogelijk ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef mschol het volgende:
wtf, we hadden net een 000000000... beller
ik hoorde alleen een vage hallo, veel callcenter geluiden op de achtergrond en na 5 seconden ofzo werd er opgehangen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmm... wij net ook en Flodder straks mogelijk ook
Oke doeiquote:
je bent op voorhand al gezakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:35 schreef bobbernaut het volgende:
GODVERDOMME KUTHOEREN BIJ ICT OPLEIDING
aldie hier? het is allemaal wel erg goedkoop en saai hier...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ame_thyst weg? Het topic is een stuk leuker!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef bobbernaut het volgende:
HARDE KERN VAN MC SC:
Bobbernaut
AldieWillenteKaaprenVaren
bobbernauts big black mama
quote:
Scherp, omdat de ALDI goedkope producten biedt met als nadeel dat de winkels zelf een saaie bedoening zijn. Ik vinnem leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
aldie hier? het is allemaal wel erg goedkoop en saai hier...
JA DIE BOEKEN ZIJN GOEDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
TTTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:58 schreef Mender het volgende:
Together To The TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
jawelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
har har niemand had door da-
nvm
Ik wel, ik dacht al WTF ik sta eerste?!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
har har niemand had door da-
nvm
Anderhalve maand ban en je haalt me nog steeds niet inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wel, ik dacht al WTF ik sta eerste?!
nee omwille van technische tegenslagen kan mijn score ik bedoel postaantal niet worden weergevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Jawel, jij staat niet op de lijst omdat je je er voor schaamt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik post eigk alleen in MC SC en jij overalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Anderhalve maand ban en je haalt me nog steeds niet in
Dan hoef je er ook niet op te rekenen dat dat voorlopig gebeurt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dan niet he vuil tering jong.
Dat IS alleen de MC SC hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik post eigk alleen in MC SC en jij overal
Owh kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat IS alleen de MC SC hoor__________!
Mooie UI.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat IS alleen de MC SC hoor__________!
Best mooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
O
|---E
|B
|
|\
Wat vinden jullie van mijn ASCII vrouw? De "E" is een hand
Ja maar ik zit in de les.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja je wilt eigen mastrususutuberen is het niet?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
O
|---E
|B
|
|\
Wat vinden jullie van mijn ASCII vrouw? De "E" is een hand
Oh ben al klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja je wilt eigen mastrususutuberen is het niet?
Dat ga ik je stagebegeleider vertellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga nu keihard werken zodat het morgen niet lijkt alsof ik 8 uur lang op fok heb gezeten..
gr gr
Sterk rijmpjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben beertje Colargol
Beertje dat kan neuken
Met m'n dikke berepik
Neuk ik alle meiden dik.
beren ja ja!
Mensen die zuinig doen met postsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die vier keer achter elkaar posten
Geen wonder dat je zoveel posts hebt
Alsof het niks kostquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen die zuinig doen met posts
Jij hebt tenminste een aboquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof het niks kost
Ach, zat toch vol met krasjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aansteker kwijt
Expres dus een opvallende genomen die iets meer kostte, zodat ik hem niet kwijt zou raken
Hang je ze aan je sleutels.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aansteker kwijt
Expres dus een opvallende genomen die iets meer kostte, zodat ik hem niet kwijt zou raken
Jupquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef vogelkooi het volgende:
Je hebt toch zo een zippo? of is dat die?
Maar als het sale is en je er tien tegelijk koopt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Lorrelies het volgende:
Dat snap ik niet, als je een nieuw spelletje koopt dan wil je die toch meteen spelen?
DIE BUSINESS MAN LIJKT OP RON VAN KIM POSSIBLE!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is wel waar
[ afbeelding ]
en van dat geld koop ik liever bier, chips. Voor bij de tv uiteraardquote:
Niet namens mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ik* niet hoor
*spreek namens alle mannen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
25 Pantalons en colberts gekocht voor dertig euro
quote:
Ik koop het van je over voor 2 diamondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
25 Pantalons en colberts gekocht voor dertig euro
En hier werd het ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
....
mijn bod op 40 jassen is dus ook het hoogste fuckfuckfuck
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
wat de neuk moet je daar nou weer mee
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf bezielde mij om daarop te bieden? WTF
Linkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Colberts zijn binnen, nu de pantalons nog
Nah heb geen geld atm #Skeerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik link geven zeker, gaat ene Bill Obbernaut ineens hoger bieden
Vakantieveilingen.nl!quote:
quote:
Een Citroen met 572k op de teller? Da's lef hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef drumstickNL het volgende:
Of deze: https://www.bva-auctions.com/auction/lot/4577/2496459150 euro
Met die 3 ton val je geen buil hoor, en voor die 150 euro kun je misschien ook nog wel een ton uit die Citroen knijpenquote:
Ja gewoon het leeek wel een leuk ideequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf AlDie
Waarom zit je überhaupt op kleding te bieden, idiot
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja gewoon het leeek wel een leuk idee
Moet je doen, is leuk. Mijn ouders gaan vrij vaak op die 1/2-daagse tripjes naar overal en nergens, ik mag bieden. Ik haal die shit binnen en vervolgens ga ik op andere veilingen de prijs opdrijven en mensen irriteren door een startbod van 50 euro te plaatsen op iets wat 60 waard is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Lorrelies het volgende:
Vakantieveiling is wel leuk
Alleen nooit gedaan
Nou die 14k hummer is dus bijna 20k.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Valt wel mee hoor? Totaal krijg je ook te zien voor je biedt
Mijn ouders gaan ook regelmatig weg daarmee, laatst nog midweekje Zwitserland voor twintig euro.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Moet je doen, is leuk. Mijn ouders gaan vrij vaak op die 1/2-daagse tripjes naar overal en nergens, ik mag bieden. Ik haal die shit binnen en vervolgens ga ik op andere veilingen de prijs opdrijven en mensen irriteren door een startbod van 50 euro te plaatsen op iets wat 60 waard is.De gemiddelde mongool op vakantieveilingen is te dom om na te denken, dus die gaan altijd wel weer over je heen.
En dan heb je hem dus nog steeds voor vrij weinigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou die 14k hummer is dus bijna 20k.
Ik had gisteren voor 8 euro 3 dagen Duitsland in een 4-sterren hotel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook regelmatig weg daarmee, laatst nog midweekje Zwitserland voor twintig euro.
Daar komen natuurlijk kosten bij en wat verplichte ontbijtjes, maar alles bij elkaar kost het nog niks.
Zoiets ook ja. Ik kwam (hihi) een paar maanden geleden thuis en kreeg te horen dat mijn ouders spontaan een weekje Praag 4 sterren deden. Kostte ze drie hele euro'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor 8 euro 3 dagen Duitsland in een 4-sterren hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |