SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 9% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 03-10-2012 15:12:53 ]
quote:Beste collega’s,
Binnenkort ga ik visitekaartjes bestellen.
Indien je ook nieuwe kaartjes nodig hebt, dit dan graag vóór a.s. donderdag aan mij doorgeven.
Groet,
Ingrid
Die dingen liggen altijd een beetje niks te doen bij mijquote:
OKquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
akelig stil hier; mender en maurisioo ik weet dat jullie lurken. post is
de rest ook
oh maar zit op schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
de rest ook
SPOILER: SAFE FOR WORK BITCHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Zelfs daar had ik geen tijd voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
de rest ook
Scheelt je weer een MBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
bednakt voor de spoilert huib.
En hoi mender.
ok goed planquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
We kunnen wel gaan plannen voor een nieuwe server?
Weet ik ook nooit. Toch gewoon doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:07 schreef Mender het volgende:
Hallo drumstick
Ik weet niet wat ik moet posten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
beetje boeren TC thema misschien?Die doen we! haha doen snap je?SPOILER: SAFE FOR WORK BITCHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat je zo gespierd wordt en per ongeluk van alles sloopt wat uiteindelijk heel duur gaat worden snotjongquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
We kunnen wel gaan plannen voor een nieuwe server?
bazenidee;quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Mender het volgende:
Large biomes. Hardcore (dood = een week een ban).
Vond onze laatste base vs base trouwens zo tof omdat iedereen gezellig bezig was in een plek (wel twee dan) waardoor mensen ook wat actiever waren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bazenidee;
Hardcore #yolo mode geen pvp maar wel de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |