dat jij het geloofd moet je zelf wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef Piebe het volgende:
[..]
Die conclusie trek je wel heel snel hoor vind ik.
Ja inderdaad zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Ik ben zo baas dat ik schijt heb aan het feit dat "bazen" regels hanteren omtrent anonimiteit enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!
grgr Mark van de Veen
Niets aan verzonnen, sowieso worden bijna altijd mijn topics gesloten, soort discriminatie. "oh daar hebben we die mongool TS weer, hup snel dichtgooien." Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
Excuses :$quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Piethur het volgende:
Ik moet wel heel erg wennen aan dat nieuwe plaatje van je, herkende je eerst amper
Maar jammer joh en leer ervan, de volgende keer bespring je zulke meiden al zonder dat ze zich hebben voorgesteld
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Faux. het volgende:
Geloofwaardig topic, daarom: tof dat je niet bent vreemdgegaan TS, er zijn veel mannen die een voorbeeld aan je kunnen nemen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef OhGawd het volgende:
Als dit echt zo is ben je echt een schatje, TS. Je vriendin boft maar.
Jammer dat deze dan zo lang duurt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:00 schreef ikjijallebei het volgende:
Niets aan verzonnen, sowieso worden bijna altijd mijn topics gesloten, soort discriminatie. "oh daar hebben we die mongool TS weer, hup snel dichtgooien." Zo gaat dat hier.
Nee rekening houdend met mijn toestand een punt erbij opgeteld (ja 1 maar ja), zodat het nuchter op een 10 uit zou komen. Snap je die logica, whihaho.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef borbit het volgende:
een 11/10de meisje? Heeft ze dan extra arm ofzo? Een extra tiet. Dat je 110% meisje?
Pics...links...or it didnt happenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee rekening houdend met mijn toestand een punt erbij opgeteld (ja 1 maar ja), zodat het nuchter op een 10 uit zou komen. Snap je die logica, whihaho.
Heb haar op FB gevonden, niks op aan te merken.
Plaats dan op zijn minst een linkje naar die FB...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee rekening houdend met mijn toestand een punt erbij opgeteld (ja 1 maar ja), zodat het nuchter op een 10 uit zou komen. Snap je die logica, whihaho.
Heb haar op FB gevonden, niks op aan te merken.
ze ademde niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef borbit het volgende:
een 11/10de meisje? Heeft ze dan extra arm ofzo? Een extra tiet. Dat je 110% meisje?
Gastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef spierbal het volgende:
Vrouwen zijn gewoon als zaken,
Krijg je een beter aanbod, dan ruil je de oude in.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niets aan verzonnen, sowieso worden bijna altijd mijn topics gesloten, soort discriminatie. "oh daar hebben we die mongool TS weer, hup snel dichtgooien." Zo gaat dat hier.
Het is nooit goed hè.quote:Op maandag 3 september 2012 00:12 schreef ikjijallebei het volgende:
verder eens met de heer Jachtgeweer, er wordt vaak niet objectief gemod. Beetje jammer, daarbij worden "toffe" users vervelende users als ze mod worden
maar goed, jachtgeweer, je moet even je stempel drukken, kijk naar mij; iedereen weet dat ik maar een slag in de rondte lul met mijn uiteraard overduidelijk verzonnen topics.... Veel van mijn topics blijven open ondanks dat ze nergens op slaan, je moet gwoon goed een klacht erin verwerken die binnen de regels enzo van KLB passen jeweettoch. En je moet die reputatie zetten weetje, dan kunnen ze je niks meer maken.
ik sta nu ook boven de wetten van KLB en bijna zelfs van heen FOK!, je moet die reputatie opbouwen als een baas jwz. Succes, je kunt ook bij mij komen als leerling, ben zelfstandige en vraag EUR 50,- per uur voor zulke karweitjes. Ik hoor je grgr.
Oh snapquote:
Zoiets helemaal terugzoekenquote:
Stond in het huidige KLB FB topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zoiets helemaal terugzoeken__!
Het zit je wel hoog he, iedere x negatieve dingen over mij opzoeken.
Nog steeds serieus ingaan op zulke dingen trouwens.
Je hebt toch moeite gedaan en dingen onthouden. Even kansloos toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Stond in het huidige KLB FB topic.
Moet ik dit topic ook niet serieus nemen dus?
Sorry dat ik een geheugen heb en weet hoe te quoten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je hebt toch moeite gedaan en dingen onthouden. Even kansloos toch?
"ohja toen zei ikjijallebei dat, laat ik het nu kopieren en laten zien dat het tegenstrijdig is met dat ".. hihaho.
Om te beginnen die post in FB.
Alsof mensen mij hier uberhaupt serieus nemen. Precies wat Pharkus zei; de belevingswereld van de FOK!kers hier ligt ver af van mijn realiteit. Daarom wordt er altijd maar verzonnen verhalen o.i.d. geroepen.
Maar goed, ik gedraag me hier ook wel als een kleuter.
FOK! serieus nemen.
Als je zulke dingen opslaat in je geheugen, is het wel triest met je gesteld!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry dat ik een geheugen heb en weet hoe te quoten.Je praat telkens zo tegenstrijdig.
Hoeveel uit 10 is je eigen vriendin eigenlijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je zulke dingen opslaat in je geheugen, is het wel triest met je gesteld!
Dat telkens zal ook wel meevallen.
Vast.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je zulke dingen opslaat in je geheugen, is het wel triest met je gesteld!
Dat telkens zal ook wel meevallen.
Een 8.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel uit 10 is je eigen vriendin eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |