blijf ik alleen hier achterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, ik duik er zo toch echt in eigenlijk..
Toedels
Nou, ik vind het knap dat je dat kunt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon werk hoor. Zo spannend is het allemaal niet.
Ik begin dan ook pas om drie uur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het knap dat je dat kunt!
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 02-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 508 Vinniiee
02 194 Jofunu-kun
03 162 LovelyLady
04 157 Fera
05 155 MissExpert
06 113 DevilsWhore
07 096 AldoTheApache
08 090 Samzz
09 086 Giertje
10 085 magnetronkoffie
11 081 Kaneelstokje
12 079 TheGirlNextDoor
13 075 Cryothic
14 066 TheClown1
15 061 kingtoppie
16 060 JJH
17 051 Faxie
18 047 -_Guitarist_-
19 040 Knetterkrankjorum
20 032 Nixx-
21 031 heloef
21 031 tijnbrein
23 030 Leef-Mijn-Liefde
24 028 Memento-Mori
24 028 gewoonmezelf87
26 026 Royco1
27 025 Tally
28 012 GSbrder
29 011 MeneerLogica
30 007 fietsie
31 005 Cobra4
31 005 goldfinger1963
33 004 Tom_Joad
33 004 Tamashii
35 003 Mister1977
36 002 sararaats
37 001 JijHebtGeenRokje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Toevallig heb ik net een koppie gepakt, dank je welquote:
Lola bood aan me te brengen met de auto, maar dat vond ik voor haar teveel moeite en gehaast op dat tijdstip. Als ik eerst afgezet zou worden, zou ze moeten haasten met de kinderen. Als de kinderen eerst afgezet worden ben ik laat en moet ze me om 5 uur ophalen als het eten opstaat.quote:
bikkel jhoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net een koppie gepakt, dank je wel
Mijn regenpak doet wonderen, en gelukkig is m'n haar (voor zover nog aanwezig) vorige week gemillimeterd, dus dat is ook wel zo droog.
[..]
Lola bood aan me te brengen met de auto, maar dat vond ik voor haar teveel moeite en gehaast op dat tijdstip. Als ik eerst afgezet zou worden, zou ze moeten haasten met de kinderen. Als de kinderen eerst afgezet worden ben ik laat en moet ze me om 5 uur ophalen als het eten opstaat.
Zo kom ik er ook wel
Respectquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net een koppie gepakt, dank je wel
Mijn regenpak doet wonderen, en gelukkig is m'n haar (voor zover nog aanwezig) vorige week gemillimeterd, dus dat is ook wel zo droog.
[..]
Lola bood aan me te brengen met de auto, maar dat vond ik voor haar teveel moeite en gehaast op dat tijdstip. Als ik eerst afgezet zou worden, zou ze moeten haasten met de kinderen. Als de kinderen eerst afgezet worden ben ik laat en moet ze me om 5 uur ophalen als het eten opstaat.
Zo kom ik er ook wel
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:42 schreef TheClown1 het volgende:
ook wel lief van je om door het weer te gaan zodat zij niet veel moeite hoeft te doen!!
Dank uquote:
Altijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u![]()
Ik ben ook wel eens lief hoor
(nog) niets van gemerkt..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u![]()
Ik ben ook wel eens lief hoor
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
(nog) niets van gemerkt..
Dat is wel heel zwakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb al 2 dagen ruzie met me beste maat over 1 potje fifa. Hij verliest nooit omdat hij wel goed is. Nu won ik 5-1 en schold hij me uit en hing hij skype op. Sindsdien negeert hij me?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
(nog) niets van gemerkt..
Hij kan gewoon niet tegen zijn verliesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb al 2 dagen ruzie met me beste maat over 1 potje fifa. Hij verliest nooit omdat hij wel goed is. Nu won ik 5-1 en schold hij me uit en hing hij skype op. Sindsdien negeert hij me?
haha wat een grap. sorry maar als je ophangt op skype vanwege dat...mijn god.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb dat 's morgens, als 2 van de 3 katten in de keuken moeten eten, en de derde in de kamer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg boos tegen de kat dat hij naar me toe komen komt dat beest ook nog
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg boos tegen de kat dat hij naar me toe komen komt dat beest ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik, maar we zijn echt al 16 jaar bevriend en hij negeert me al 3 dagen vanwege dit. Snap er echt niks van. het zielige is dat we in een groepschat zitten en hij iedereen aanspreekt op naam en niet tegen mij praat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha wat een grap. sorry maar als je ophangt op skype vanwege dat...mijn god.
Wat een goede vriendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar we zijn echt al 16 jaar bevriend en hij negeert me al 3 dagen vanwege dit. Snap er echt niks van. het zielige is dat we in een groepschat zitten en hij iedereen aanspreekt op naam en niet tegen mij praat.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een natte boelWaar is het nat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MoggeWeer over lola, knetter, jjh en aliens gedroomd?quote:![]()
WEER?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is het nat?
Mogge
[..]
Weer over lola, knetter, jjh en aliens gedroomd?
Nee, voor zover ik me kan herinneren niet.. Ik weet nieteens meer wat uberhaupt welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is het nat?
Mogge
[..]
Weer over lola, knetter, jjh en aliens gedroomd?
kun je hem niet aanspreken en vragen waarom hij op deze manier reageert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar we zijn echt al 16 jaar bevriend en hij negeert me al 3 dagen vanwege dit. Snap er echt niks van. het zielige is dat we in een groepschat zitten en hij iedereen aanspreekt op naam en niet tegen mij praat.
Wat een natte boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIEUW: Foto's!
Schat, zo werkt het niet bij een katquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bdsm kat is stom![]()
roepen- corrigeren- loslaten
kat doet zelfde weer, roepen- kat komt- corrigeren- loslaten.
nu zit hij voor straf op het balkon
Wat een natte boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Weet ik niet, joof vertelde gisteren zijn droomquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik me kan herinneren niet.. Ik weet nieteens meer wat uberhaupt wel
bij mijn eigen kat die opvoeding heeft gehad werkt corrigeren echt wel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schat, zo werkt het niet bij een kat
Stomme H.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mijn eigen kat die opvoeding heeft gehad werkt corrigeren echt wel hoor
alleen deze zijn al 2 jaar verpest
Joof moet ik spytool gebruiken of vertel je het zelf?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, joof vertelde gisteren zijn droom
[..]
Ja, maar meestal werkt eerst roepen en corrigeren niet.. Dan denkt ie dattie gecorrigeerd wordt voor het naar jou toe komen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mijn eigen kat die opvoeding heeft gehad werkt corrigeren echt wel hoor
alleen deze zijn al 2 jaar verpest
volgens mij was het zo dat een kat denkt dat hij jouw baas is en niet andersom hehequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bdsm kat is stom![]()
roepen- corrigeren- loslaten
kat doet zelfde weer, roepen- kat komt- corrigeren- loslaten.
hij vindt het corrigeren te leuk
nu zit hij voor straf op het balkon
dafuq is spytool?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joof moet ik spytool gebruiken of vertel je het zelf?
Ik moet ff zoeken dan quote ik 't welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gevondenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet een keer opgenomen worden
Mijn laatste freaky droom ging over Knetter en Lola en JJH en aliens die de mensheid wilden overnemen, maar ze hadden daarvoor perse de beeb van Knetter nodig want die was speciaal.. Daar gingen ze DNA vanaf halen en mixen met hun eigen DNA en dan bij Knetter en Lola terugstoppen.. De taxi van JJh kon opeens vliegen als een ruimteschip en zo gingen we jullie redden
Doe geen moeitequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet ff zoeken dan quote ik 't wel
Ligt eraan, als je al stem verheft bij hetgeen hij doet dat niet mag dan legt de kat ook de link hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar meestal werkt eerst roepen en corrigeren niet.. Dan denkt ie dattie gecorrigeerd wordt voor het naar jou toe komen..
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
Spytool kun je gebruiken om jezelf op te zoeken maar ik weet de link niet
Dankjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Helaas werkt het voor mij niet echt want mijn username wordt bijna nooit volledig (correct) geschreven
je kan ook zoeken op:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt ook gewoon kijken op de afkortingen die mensen voor je gebruiken, Vince..
Weet ik, maar dat is te veel werkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt ook gewoon kijken op de afkortingen die mensen voor je gebruiken, Vince..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kan ook zoeken op:
jofunu-kun
joof
kleintje
in principe kun je alles invullen en meerder keren zoeken oid toch?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is te veel werk
Daar heb je toch een nieuwe bril voor?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh.. mijn bril viel vanmorgen toen ik wakker werd en ligt nu ergens waar ik hem niet snel kan vinden.. hele dag met mn nieuwe bril op lopen dus
En dat is erg omdat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh.. mijn bril viel vanmorgen toen ik wakker werd en ligt nu ergens waar ik hem niet snel kan vinden.. hele dag met mn nieuwe bril op lopen dus
Picsquote:
ik heb hem al een paar maanden maar vind hem echt lelijk staan dus draag hem nooit en krijg er hoofdpijn vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar heb je toch een nieuwe bril voor?
Ben benieuwdquote:
Dat hoofdpijn zal wel zijn omdat ie sterker is ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb hem al een paar maanden maar vind hem echt lelijk staan dus draag hem nooit en krijg er hoofdpijn van
[..]
Ben benieuwd
Ja voor de volgende keer, vaseline.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
Ik zit mobiel, dus vanavond.Maar ik heb ook nog verfvlekken in mn gezicht, die er met zeep en reinigingsmelk niet af gaan. Iemand tips?
ja maar kan het licht niet aan doen want er slaapt nog iemand en gedoe en pffquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoofdpijn zal wel zijn omdat ie sterker is ofzo.
Maar je hebt je bril laten vallen en je kan 'm niet terug vinden? Al op de grond gekeken?
Schuursponsje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
Ik zit mobiel, dus vanavond.Maar ik heb ook nog verfvlekken in mn gezicht, die er met zeep en reinigingsmelk niet af gaan. Iemand tips?
Dat is mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja voor de volgende keer, vaseline.
Waarom weet ik dit?
Aaaah zo op die fiets. Hmm ja dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar kan het licht niet aan doen want er slaapt nog iemand en gedoe en pff
kijk straks nog wel een keer
Ik doe vaak nagellakremover proberen en anders flink scrubben onder de douchequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
ja deed ik maar toen had ik geen bril op dus dat hielp nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaah zo op die fiets. Hmm ja dan wordt het lastig.
Misschien met het licht van je telefoon kijken?
Scrubben ga ik sowieso doen, kijken of die remover n beetje werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe vaak nagellakremover proberen en anders flink scrubben onder de douche
liever een rode huid dan vlekken
Ben je toch best slimquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja deed ik maar toen had ik geen bril op dus dat hielp niet
kijk straks weer opnieuw.
nu eerst aankleden en shit
Ik was dat vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ikMaar dan weet je het wel
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verf mijn haar gewoon niet meer...
Nog wijsheden uit t verleden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verf mijn haar gewoon niet meer...
Ik had mijn wekker een half uur later gezet omdat ik hem altijd veels te vroeg heb staan. Nu werd ik ook een half uur later wakker dus ik zet hem vanavond maar weer terugquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn wekker is nog vervelender als je echt wakker bent
kad? omfgquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 appels maken nog geen dansende kad op tafel
Ja ga niet van donker naar lichtquote:
Suzuki?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Komend weekend strijkt de F1 weer neer in japan... Suzuka
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Komend weekend strijkt de F1 weer neer in japan... Suzuka
Dat heb ik vaker gehoord, maar heb dat alleen bij echt zwart gehoeven. Ontkleuren is idd nasty.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ga niet van donker naar licht
want dan moet je het ontkleuren en dat is echt SLECHT voor je haar
Touw is er niks bij
Alonso is gewoon de bestequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen Suzuki's op de baan
[..]
Wij kunnen praten
Suzuki Alto tussen die F1-wagensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen Suzuki's op de baan
[..]
Wij kunnen praten
t circuit...quote:
Sowieso zijn de mooiste banen diegene waar al jaren op geraced wordt, niet die nieuwe meukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
t circuit...
[ afbeelding ]
Enige circuit op de huidige F1-kalender met een kruizing (brug over de baan natuurlijk).
Zo'n mooie baan
Misschien van het weekend maar eens aanslingeren danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
t circuit...
[ afbeelding ]
Enige circuit op de huidige F1-kalender met een kruizing (brug over de baan natuurlijk).
Zo'n mooie baan
en dan moet je kijken op de BBC, niet op rtl 7quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien van het weekend maar eens aanslingeren dan
Ik heb nie BBC nie, vast ook wel ergens een online streaemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan moet je kijken op de BBC, niet op rtl 7
olav mol
Dit, of wachten en downloadenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nie BBC nie, vast ook wel ergens een online streaem
Ook een optie jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit, of wachten en downloaden
Om zelf te rijden (ff uitgaande van de games natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mooiste banen diegene waar al jaren op geraced wordt, niet die nieuwe meuk
zoals Valenciaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om zelf te rijden (ff uitgaande van de games natuurlijk) vind ik Istanbul ook nog wel leuk.
Aan de andere kant, bijvoorbeeld Monaco is natuurlijk een schitterende baan in die omgeving.
Maar de races zijn daar vaak toch gewoon polonaise-rijden. Zelfs dit jaar, waar de meeste banen die vorig jaar polonaise waren opeens interessant zijn.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien van het weekend maar eens aanslingeren dan
ivm met kinderen enzo neem ik de race elke keer op. Op RTL7, juist want Olav Molquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan moet je kijken op de BBC, niet op rtl 7
olav mol
Jouw kinderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
ivm met kinderen enzo neem ik de race elke keer op. Op RTL7, juist want Olav Mol![]()
Ja, hij zit er wel eens naast, ja, hij ziet het wel eens laat... maar hij doet t gewoon erg leuk.
En 's avonds als de kinderen op bed liggen kijk ik (soms met Lola) de race.
Al was het wil briljant tijdens de 24H van Le Mans.
Koen wilde een tekenfilmpje kijken, dus ik zap langs wat kanalen. Kom langs RTL7, die 24 uur lang de race uitzend. Hij zegt "dat wil ik zien"
Ok...
Ik sta in de keuken, komt ie naar me toe rennen "papa, die rooie ging in de pits want hij had nieuwe wielen nodig!"
Nu al een heldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
ivm met kinderen enzo neem ik de race elke keer op. Op RTL7, juist want Olav Mol![]()
Ja, hij zit er wel eens naast, ja, hij ziet het wel eens laat... maar hij doet t gewoon erg leuk.
En 's avonds als de kinderen op bed liggen kijk ik (soms met Lola) de race.
Al was het wil briljant tijdens de 24H van Le Mans.
Koen wilde een tekenfilmpje kijken, dus ik zap langs wat kanalen. Kom langs RTL7, die 24 uur lang de race uitzend. Hij zegt "dat wil ik zien"
Ok...
Ik sta in de keuken, komt ie naar me toe rennen "papa, die rooie ging in de pits want hij had nieuwe wielen nodig!"
Zeg nou zelf... wat kan ik, als auto-sport-liefhebbende-papa nou meer wensen dan 2 kinderen die auto's(autosport) tof vinden, en dan ook nog zo'n vriendin die autosport ook tof vindt?quote:
Dat heb jij goed voor elkaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... wat kan ik, als auto-sport-liefhebbende-papa nou meer wensen dan 2 kinderen die auto's(autosport) tof vinden, en dan ook nog zo'n vriendin die autosport ook tof vindt?
Niksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... wat kan ik, als auto-sport-liefhebbende-papa nou meer wensen dan 2 kinderen die auto's(autosport) tof vinden, en dan ook nog zo'n vriendin die autosport ook tof vindt?
Ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Hij is 22 ik praat wel weer met hem als hij zich naar ze leeftijd gedraagt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kun je hem niet aanspreken en vragen waarom hij op deze manier reageert.
Verstandige jongenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Hij is 22 ik praat wel weer met hem als hij zich naar ze leeftijd gedraagt.
Succes en werksequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tijd voor bloedprikken en werken tot vanavond
wellicht dat je dit zou waarderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
succesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee klopt, snap ook niet waar dit vandaan komt maarja. Ik kijk wel of het overwaait. Als hij onze vriendschap niet genoeg vind om over een potje fifa heen te komen bewijst dat helaas alleen maar hoe hij erover denktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar tis geen jongen die door zijn papa aangesproken moet worden
komt hij over een potje fifaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee klopt, snap ook niet waar dit vandaan komt maarja. Ik kijk wel of het overwaait. Als hij onze vriendschap niet genoeg vind om over een potje fifa heen te komen bewijst dat helaas alleen maar hoe hij erover denkt
Inderdaad, zwakke gozerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee klopt, snap ook niet waar dit vandaan komt maarja. Ik kijk wel of het overwaait. Als hij onze vriendschap niet genoeg vind om over een potje fifa heen te komen bewijst dat helaas alleen maar hoe hij erover denkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt hij over een potje fifa
Nee hoor, dat kost te veel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks
Nja, een sportauto misschien?
Sterktequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee, niet echt... weet niet waar het opgenomen is, maar 300 op zo'n weg lijkt me niet echt verantwoord. Ga op een circuit rijden en laat ff je rondetijd weten. Dan ben ik onder de indruk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wellicht dat je dit zou waarderen
mijn broertje filmt en ik rijd. sorry geen ondertiteling erbij. we komen oorspronkelijk uit bosnie.
Gewoon de loterij winnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kost te veel.
En daar heb je vaak veel minder ruimte in
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Nee, niet echt... weet niet waar het opgenomen is, maar 300 op zo'n weg lijkt me niet echt verantwoord. Ga op een circuit rijden en laat ff je rondetijd weten. Dan ben ik onder de indruk.
300 op een rechte weg is niet echt indrukwekkend. Ja, leuk dat je auto het aankan, maar ja...
Tja, weet ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon de loterij winnen
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
quote:
Ik zat ook meer te geinen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, weet ik niet.
Als ik heel eerlijk ben komt er dan waarschijnlijk geen verandering van auto.
En als die er wel komt, zal het waarschijnlijk alsnog een familie auto worden.
2 auto's is leuk, maar in ons geval gewoon zwaar overbodig zolang Lola thuis werkt, en ik op m'n fiets naar m'n werk kan.
Wel verstandig blijven ondanks een hoop geld, is het plan ooit
[..]hoi
Ach, het idee is natuurlijk heel leuk.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, het idee is natuurlijk heel leuk.
Als we opeens een paar miljoen zouden winnen weet ik ook wel wat leuke dingen.
Huisje laten bouwen. Schattig en gewoontjes van buiten. Met een leuke achtertuin.
En ondergronds de rest. Zwembadje, en een grote lege ruimte met harde vloer. Bijvoorbeeld om binnen te basketballen, voetballen met de kinderen, of met RC autotjes te spelen
En een ondergrondse garage, zodat ons astratje op de oprijlaan kan blijven staan om aan te tonen dat we "zo gewoon zijn gebleven", en dan vervolgens een paar auto's in de garage![]()
En... en... ach... dromen... ik heb ze wel
Precies zoals ik het zo doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, het idee is natuurlijk heel leuk.
Als we opeens een paar miljoen zouden winnen weet ik ook wel wat leuke dingen.
Huisje laten bouwen. Schattig en gewoontjes van buiten. Met een leuke achtertuin.
En ondergronds de rest. Zwembadje, en een grote lege ruimte met harde vloer. Bijvoorbeeld om binnen te basketballen, voetballen met de kinderen, of met RC autotjes te spelen
En een ondergrondse garage, zodat ons astratje op de oprijlaan kan blijven staan om aan te tonen dat we "zo gewoon zijn gebleven", en dan vervolgens een paar auto's in de garage![]()
En... en... ach... dromen... ik heb ze wel
Jep, klein tuintje achter voor de diertjes... mooi crossbaantje (voor de kinderen natuurlijkquote:
Ene een veranda uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, klein tuintje achter voor de diertjes... mooi crossbaantje (voor de kinderen natuurlijk), paar lekker gelegen terrasjes...
Neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh een st. Bernard of een Benner Senna (ofzo)
Dan die laatstequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeen Friese Stabij of een Border collie of een labrador
Ik vind ze niet zo mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb liever de eerste/tweede
Kan je zo goed africhten
Jezus christus wat interpreteerde ik mij die zin toch foutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef TheClown1 het volgende:
zo stiekem wel zin om een hond te nemen. als ik de tijd er voor had....
Weet ikquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus christus wat interpreteerde ik mij die zin toch fout
Vies ventje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nohmz, broodje kroketquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
Gewoon het nieuws op de frontpage bij houden...
Zoon Van Dobben boos om verdwijnen merk uit winkel
...en nu heb ik honger
quote:
nu ik het teruglees is het ook slecht.....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmm...quote:
Al die ellende komt jouw kant opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:50 schreef TheClown1 het volgende:
morgen,
het regen is goed begonnen in het noorden. niet fijn!!
Mijn naam ook nog.quote:
Nee hoor, die weet ik alquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*wacht op iedereen die nu je naam gaat raden *
die is wel nicequote:
Ik haat regenquote:
Ik heb er ook een pesthekel aan, ik zit al overdekt gelukkigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik haat regen
maar ik moet wel straks naar buiten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef Giertje het volgende:
het zou de hele week slecht weer blijven zo ver ik weet
ik misschien hangt er vanaf hoeveel zin ik heb om boodschappen te doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik haat regen
maar ik moet wel straks naar buiten
Kijk eens naar Rotterdamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Cry, lola, logic, er komt wat regen aan bij jullie als ik dat zo zie:
[ afbeelding ]
Ik weet wel ongeveer waar die zit hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk eens naar Rotterdam
ow wacht, die kun je niet eens zien
Jonge het regent al de hele tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
Cry, lola, logic, er komt wat regen aan bij jullie als ik dat zo zie:
[ afbeelding ]
Ik doelde op die mooie rode vlekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jonge het regent al de hele tijd
Komt omdat z'n plaatje van 10 tot 11 loopt, en t al 11 uur is geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jonge het regent al de hele tijd
Ja, toen ik net keek leek alles rond 12n wel weg te zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op die mooie rode vlekken
Fail, was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt omdat z'n plaatje van 10 tot 11 loopt, en t al 11 uur is geweest
Leg ze op de kachelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, toen ik net keek leek alles rond 12n wel weg te zijn![]()
M'n sokken zijn nog steeds klam van vanmorgen... verkeerde schoenen
jeetje dan gaat het flink tekeer daarquote:
Lekker natquote:
Hier in omg. Arnhem ook nog welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
jeetje dan gaat het flink tekeer daar
hier valt het allemaal wel mee
bring it on....hebben we dat ook weer gehad....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al die ellende komt jouw kant op
Het regent gestaag door... al vanaf half 8quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
jeetje dan gaat het flink tekeer daar
hier valt het allemaal wel mee
Jij zit toch ook binnen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bring it on....hebben we dat ook weer gehad....
of mag ik bij jou schuilen?
Waarom doe je niet gewoon je werk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik moet nog iets van 12 tekeningen maken, maar die zijn echt kutDus geen zin
Dat ís mijn werk, maar kut werkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon je werk?
Zo kom ik ook m'n dag wel door, hele dag een beetje tekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik moet nog iets van 12 tekeningen maken, maar die zijn echt kutDus geen zin
vandaag wel maar niet altijd...durf mijn beroep niet te noemen. grote negatieve lading aan het woord...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon je werk?
Gravedigger tekenen is toch wel iets leuker dan wat ik moet doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo kom ik ook m'n dag wel door, hele dag een beetje tekenen
Zondag nog gedaan... Gravedigger getekend
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vandaag wel maar niet altijd...durf mijn beroep niet te noemen. grote negatieve lading aan het woord...
typisch herfstweerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regent gestaag door... al vanaf half 8
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo kom ik ook m'n dag wel door, hele dag een beetje tekenen
Zondag nog gedaan... Gravedigger getekend
wat doe jij eigenlijk precies dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gravedigger tekenen is toch wel iets leuker dan wat ik moet doen
meh dat zal je altijd zien jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
Het pand hier in de buurt, dat al meer dan 2 jaar leeg staat, is uiteraard net verhuurd nu ik er interesse in heb.
quote:
Dat is wel zuurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
Het pand hier in de buurt, dat al meer dan 2 jaar leeg staat, is uiteraard net verhuurd nu ik er interesse in heb.
Technisch tekenaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk precies dan?
Ik moet van mezelf ook nog een schilderij voor de expositie maken. Ik denk dat ik nog een kalf maak en ze naast elkaar hang en 'Twins' noem of zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Jaaa, net zo flauwquote:
aah oke intressantquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is wel zuur
[..]
Technisch tekenaar.
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf ook nog een schilderij voor de expositie maken. Ik denk dat ik nog een kalf maak en ze naast elkaar hang en 'Twins' noem of zo.
Wat voor tekeningen moet jij maken?
Technisch tekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja![]()
Niet bij deze werkgever, maar zoiets:
[ afbeelding ]
En dan later vertalen naar zulke tekeningen:
[ afbeelding ]
Alleen dan met alle maatvoeringen erbij van elk onderdeel.
En met dat laatste ben ik bezig, en daar heb ik een hekel aan
pfoeh dan moet je echt wel inzicht hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afhankelijk van het project heeft het wel wat. Maar niet als hobby of passie neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Technisch tekenen. Totaal geen charme heeft het, vind ik.
Kloptquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh dan moet je echt wel inzicht hebben
ik kan dat echt niet
Ik struikel een beetje over dit verhaalquote:Hoi Fokkers!
Ik ben nieuw hier op Fok! Ik dacht ik doe ook even mee.
Ik heb een fuckbuddy waar ik vaak helemaal op los ga. De seks is helemaal geweldig daarover heb ik niks te klagen. Maar het punt is als ik soms een vriendje heb heb ik die voor een paar weken en de seks is altijd slecht. Ik praat er veel over met dat vriendje, maar die zijn nooit bereid om te veranderen m.b.t. seks.
Ik vergelijk de seks ook altijd met die van mijn fuckbuddy. En hierdoor ga ik altijd in die relatie nog neuken met fuckbuddy. En uiteindelijk gaan die relaties weer uit. Niet om het feit dat die vriendjes erachter zijn gekomen dat ik vreemdga maar om het punt dat hij gewoon niet kan neuken(maar dat durf ik niet recht in zijn gezicht te zeggen). En dat vind ik toch wel een verreiste in een relatie.
Hoe graag ik ook een vriend wil, relaties gaan altijd om die redenen stuk.
Wat vinden jullie ervan? Is het slecht dat ik altijd de seks ge vergelijken, en daardoor vreemdga met fuckbuddy?
Mariet
Erg handig om te posten als zij zelf hier ook mee postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik struikel een beetje over dit verhaal
Dat is Jofuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik struikel een beetje over dit verhaal
Ik doe niet aan roddelen fuck die shit, ze moet juist weten dat ik het hier openbaar gooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Erg handig om te posten als zij zelf hier ook mee post
Ik snap er de ballen van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan roddelen fuck die shit, ze moet juist weten dat ik het hier openbaar gooi.
Ja en? Topic heeft ze toch zelf aangemaakt. Toch niet gek dat anderen er over discussiërenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
da fuckquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik struikel een beetje over dit verhaal![]()
Nee, maar wel een beetje apart dat hij dat niet in dat topic doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Topic heeft ze toch zelf aangemaakt. Toch niet gek dat anderen er over discussiëren
quote:
Ik heb geen zin in stiekem gedoe, dat vind ik achterbaks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mis ik ietsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar wel een beetje apart dat hij dat niet in dat topic doet.
Waarom dan quote gedeelte met data/link naar het profiel van haar eruit halen zodat ze geen quotemelding krijgt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin in stiekem gedoe, dat vind ik achterbaks.
ME maakt een topic aan, KT quote het en zet het hier neer.quote:
Waarom dan nog hier posten? Post dan gewoon een linkje.quote:
Nou, dat dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze heeft gewoon nooit goede sex gehad met jongens van haar eigen leeftijd, nou big deal
Ook hallo trouwensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Topic heeft ze toch zelf aangemaakt. Toch niet gek dat anderen er over discussiëren
Oh. What's the big deal?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom dan quote gedeelte met data/link naar het profiel van haar eruit halen zodat ze geen quotemelding krijgt?
[..]
ME maakt een topic aan, KT quote het en zet het hier neer.
[..]
Waarom dan nog hier posten? Post dan gewoon een linkje.
Ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij heet lisa, amy of Shelley?
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom dan quote gedeelte met data/link naar het profiel van haar eruit halen zodat ze geen quotemelding krijgt?
Doe ik ook wel eens... maar dan met 3DS Max... telt dat ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik vind jou een Lisaquote:
dit dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind jou een Lisa.
Hij zegt dat ie niet achter iemands rug om lult.. volgens mij doet ie dat nu juist wel, ook al post zij hier (ze is niet aanwezig nu).quote:
Waarom staat het er dan niet inquote:
Dat telt ook jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... maar dan met 3DS Max... telt dat ook?
[..]![]()
Kleuren lijken zo flets
Ik dacht Vera, maar dat is geen optiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet Shelley is
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewust gedaan dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik het gecopy pasted had.
Nee.quote:
Het staat hier toch openbaar? De ME (hoe ze zichzelf zo graag noemt) kan er hier op reageren als ze dat wil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie niet achter iemands rug om lult.. volgens mij doet ie dat nu juist wel, ook al post zij hier (ze is niet aanwezig nu).
[..]
Waarom staat het er dan niet in
[..]
Dat telt ook ja
als ik dat zo lees kan ze beter wat met em beginnen heeft ze altijd goeie sexquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze heeft gewoon nooit goede sex gehad met jongens van haar eigen leeftijd, nou big deal
Bewust gedaan, niet bewust gedaan om ervoor te zorgen dat zij geen melding zou krijgen dat ik een lap tekst van haar zou quoten.quote:
Ja, maar ik vind het vreemd dat ie het hier post als hij daar ook post. Post dan gewoon een linkje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat hier toch openbaar? De ME (hoe ze zichzelf zo graag noemt) kan er hier op reageren als ze dat wil.
Big deal.
Of met iemand die wel goed is in bedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik dat zo lees kan ze beter wat met em beginnen heeft ze altijd goeie sex
Niet de enige hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bewust gedaan, niet bewust gedaan om ervoor te zorgen dat zij geen melding zou krijgen dat ik een lap tekst van haar zou quoten.
Leuk vooroordeel overigens.... Fijn zo.
Waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
GelukkigAnders was het nogal awkard
Had gekunt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het vreemd dat ie het hier post als hij daar ook post. Post dan gewoon een linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |