Je hebt het tegen magnetronkoffie hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
`Vals voorgeschreven´ is een vaag begrip, antidepressiva is geen middel waarmee je een probleem direct oplost of directe resultaten zijn. De meeste zijn de serotinine heronameremmers, je kan niet meten of je serotinine te langzaam of te snel wordt opgenomen, dus dat kan je alleen maar testen door het te gebruiken. Als het niet blijkt te werken is het dus ´vals voorgeschreven´.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
AD is tegelijkertijd het vaakst vals voorgeschreven medicijn. Mijn moeder kon het krijgen voor de rugpijn. Ik kreeg het aangeboden tijdens mijn therapie.Er word vaak te snel naar gegrepen, vanuit dokters/psychologen begrijp ik dat niet. Maar ik snap ook niet dat iedereen het maar wilt slikken.
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kuntquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag mezelf scharen onder mensen met niet echt shit in hun leven
Ik ook. Ik heb het wel lang niet leuk gehad maar dat waren allemaal overgroeibare dingen zonder blijvende schade gelukkig. En het is nu weer leuk zonder al teveel gedane moeitequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
Het kan altijd nog misgaan hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar wat noem je shit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan altijd nog misgaan he
Heeft die webwinkel wel goeie reviews?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.
Echt shit man.
Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Pabo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.
Echt shit man.
Waar heb je dat besteld?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Echt shit man.
Shit manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit
Jup, meeste mensen zeiden er ook bij dat ze 's middags bestelden, en het volgende dag al in huis was. Toen ik bestelde hoopte ik daar ook op, maar zonder bericht van verzending wordt het hem vast niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
Wat liev, een newbie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Zeg ik dan dat jullie dat niet hebben? Nee.
Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Ken je hem persoonlijk dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |