abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117533366

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)

Belangrijke mededeling:
Op vrijdag 5 oktober gaan we los in Leiden, SC Relaties presenteert met trots: Project X Leiden.
Nodig al je vriendjes uit, maak een openbaar event aan op Facebook leef je uit, een gesloopte AH en fietsenwerpbattle met de ME zijn het streefdoel.
Start: 20:00
Waar: Leiden dus

Wie komen er: even alle bazen op een rij

heloef (wat een held is dat toch, shined zo hard dat je ogen pijn doen)
Kaneel (pretty boy en tevens VVV gids van Leiden)
Captain_Maximum (neem een doos Lego mee)
Twi (Het is snel en het maakt grappen? Nou ja Twi dus)
Myraela (wat een heldin is dat toch, is zo knap dat je ogen pijn doen)
Fera (ik wacht nog even met de beoordeling)
Magnetronkoffie (wholla, die man is goed)
Muhahaha (ehm, Muhahaha mensen daar hou ik het bij)
Murdera (woorden schieten te kort)

Misschien:
Faxie (Tududududdu FAXMAN Tudududududu....)
MLIG (speachless)
flipper (Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn)
sinterklaaskapoentje (flikker)

Niet omdat het weer eens zo ver weg is:
Joysa
kimberliedje
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117533381
quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
Je hebt het tegen magnetronkoffie hoor. :') En daarbij zitten er hier genoeg met een behoorlijk shitload aan crap, ze gaan er alleen anders mee om.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:47:31 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117533390
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
AD is tegelijkertijd het vaakst vals voorgeschreven medicijn. Mijn moeder kon het krijgen voor de rugpijn. Ik kreeg het aangeboden tijdens mijn therapie. :') Er word vaak te snel naar gegrepen, vanuit dokters/psychologen begrijp ik dat niet. Maar ik snap ook niet dat iedereen het maar wilt slikken.
`Vals voorgeschreven´ is een vaag begrip, antidepressiva is geen middel waarmee je een probleem direct oplost of directe resultaten zijn. De meeste zijn de serotinine heronameremmers, je kan niet meten of je serotinine te langzaam of te snel wordt opgenomen, dus dat kan je alleen maar testen door het te gebruiken. Als het niet blijkt te werken is het dus ´vals voorgeschreven´.
:')
pi_117533393
Ik mag mezelf scharen onder mensen met niet echt shit in hun leven _O_
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:48:36 #5
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117533419
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
pi_117533438
Ik kijk vanuit een hotelkamer van 300 euro naar de favela's op de berg.

Weinig shit voor mij idd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_117533445
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
Ik ook. Ik heb het wel lang niet leuk gehad maar dat waren allemaal overgroeibare dingen zonder blijvende schade gelukkig. En het is nu weer leuk zonder al teveel gedane moeite O+
pi_117533458
quote:
Het kan altijd nog misgaan he :P
pi_117533463
quote:
Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen...
pi_117533472
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het kan altijd nog misgaan he :P
Ja maar wat noem je shit? :P
pi_117533477
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.

Echt shit man. :(
pi_117533491
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar wat noem je shit? :P
Dingen die shittig zijn :P
pi_117533504
Ik heb genoeg dingen meegemaakt, heb er lang over ingezeten. Ben naar buiten gegaan en nu hard op weg om de leuke ervaringen alles te laten overtreffen. Had ook nog langer binnen kunnen blijven zitten en medelijden met mezelf kunnen hebben. Het is maar wat je leuk lijkt.
pi_117533509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.

Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:52:13 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117533512
quote:
Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.

tl;dr de vicieuse cirkel van zelfmedelijden is ernstig destructief. wat helpt is inzicht in je denkpatroon
:')
pi_117533519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dingen die shittig zijn :P
Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit :P
pi_117533523
quote:

Pabo?

pi_117533546
Zeg ik dan dat jullie dat niet hebben? Nee.

Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
pi_117533550
quote:

Waar heb je dat besteld? :@

Klinkt als Nelly, ik heb dat gezeik tenminste altijd met Nelly. Ik ontloop Nelly ook gewoon voortaan. :')
pi_117533552
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit :P
Shit man :')
pi_117533556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
Jup, meeste mensen zeiden er ook bij dat ze 's middags bestelden, en het volgende dag al in huis was. Toen ik bestelde hoopte ik daar ook op, maar zonder bericht van verzending wordt het hem vast niet. :'(
pi_117533560
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:

Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Wat liev, een newbie.

pi_117533579
quote:

Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:54:42 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533582
Echt ga alsjeblieft praten over neuken, zelfs dat is nig leuker.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117533585
quote:

Ken je hem persoonlijk dan?

En we stampen hem niet de grond in, we vinden het werkelijk onbegrijpelijk dat Benzin zulke oogkleppen op heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')