Sowieso. En dan zo stoer op FB zo'n bericht plaatsen? En waarschijnlijk in real life z'n smoeltje dicht gehouden tegen die mevrouw. Wat een stoere boy jeweetz.quote:
Inderdaad, zeg het gewoon in real life ofzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso. En dan zo stoer op FB zo'n bericht plaatsen? En waarschijnlijk in real life z'n smoeltje dicht gehouden tegen die mevrouw. Wat een stoere boy jeweetz.
Kon het ook niet laten om me ermee te bemoeien hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg het gewoon in real life ofzo.
Wat heb jij gezegd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kon het ook niet laten om me ermee te bemoeien hoor.
Ok ff wachten hoor. Ff painten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat heb jij gezegd?
Keep us updated please.
Ik snap dat iemand pissig kan worden, maar ik vind dat het best normaal gezegd kan worden (helemaal als het de eerste keer is).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Jabberwocky het volgende:
Ben ik de enige die het niet raar vindt dat iemand een grote bek heeft tegen iemand die de hond continu in de tuin laat schijten en het niet opruimt?
Donderstraal op met je kuthond.
Waar ik dit nog op geantwoord heb:quote:Ga je naar een paarden manege, meurt het naar stront. Speelt de boer met gier, meurt heel ............ naar stront. Ligt er een honden keutel, meurt het misschien 5 meter. Zit je op de wc te schijten, meurt het. Misschien een idee om voortaan een luchtverfrisser mee om die keutel met eucalyptes te besprayen.... waar hebben we het ook over. Laat men iig meer honden veldjes plaatsen en vooral meer prullenbakken. Het geld is er.
quote:Als ik naar een manege ga, dan accepteer je dat omdat je weet dat het naar schijt ruikt. Als ik naar de plee ga, dan ruik ik me eigen. Als ik naar huis loop in het donker en ik ruik de schijt van andermans hond en sterker nog, ik moet oppassen dat ik er verdomme niet in LOOP omdat een ander zo onbeschoft is de schijt op de stoep te laten liggen van zijn of haar hond, dan is dat wel ff wat anders dan strontgeur op een manege of in me eigen toilet.
We wonen in een klein stadje. Je kan het vergelijken met een dorp, alleen heeft het een centrum en stadsrechten. Het is ook wel wat groter als een dorp, maar goed. Het is geen Zwolle zeg maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef Jabberwocky het volgende:
In wat voor pauperbuurt woont hij eigenlijk, omdat hij nog nooit iemand met een zakje hondenstront heeft zien opruimen? Zo'n zeldzaam zicht is dat ook weer niet.
Wel hard slaan eh...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef RadioSlut het volgende:
Like if you remember this
Like if you love your dad
Like if you care
ALSJEBLIEFTTTTT
Welke grafmongool heeft dit verzonnen? Die ga ik echt slaan.
Dit vind ik wel een aardige m.b.t. jouw ergernisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef RadioSlut het volgende:
Like if you remember this
Like if you love your dad
Like if you care
ALSJEBLIEFTTTTT
Welke grafmongool heeft dit verzonnen? Die ga ik echt slaan.
quote:Hoe ouder we worden hoe onoverwinnelijker we denken te zijn, terwijl de dood steeds dichterbij komt... #kwetsbaarheidismooi
Aightquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige m.b.t. jouw ergernis
http://www.facebook.com/corporatebollocks
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
mis alleen nog de uber-photoshop-skill-comic-sans-tegel-pica
Mijn dag is weer goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |