Ja, en? Praat jij dan met mijn baas? Vicepresident Latijns-Amerika. Nou fucking en?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef benzin het volgende:
Je zou eens moeten praten met de mensen voor wie ik werk dan.
Vrijdagnacht zitten we in het cafe... live op de bar dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foto's zijn voor mietjes. Elke vrijdagnacht live op de cam natuurlijk.
Of het decollete niet al te diep.quote:
Ik dacht dat dat paracetamol was?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
antidepressiva is het meest gebruikte medicijn in NL, dat zegt ook wat. Mensen zouden meer met hun ego aan de slag moeten gaan, daar bereik je pas echt wat mee
Vaak hoeven dat soort mensen maar 1 stap buiten de cirkel te zetten en dan is alles ineens weer goed. Dat is toch wel anders dan bij mensen met echte problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die zijn irritant ja, maar die moeten gewoon psychologische hulp zoeken. Als er zo'n huiler is in R&P zeg ik dat en het wordt meestal genegeerd
Zegt dat wat over de mensen die voorschrijven of over de mensen die ze in willen nemen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
antidepressiva is het meest gebruikte medicijn in NL, dat zegt ook wat. Mensen zouden meer met hun ego aan de slag moeten gaan, daar bereik je pas echt wat mee
Oké dat misschien meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat paracetamol was?
Dat is ook mijn hele punt als ik zeg dat de discussie over hoe slim ik ben ons afleid van het probleem. Hoe slim ik ben is niet relevant voor het probleem dat ik heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en? Praat jij dan met mijn baas? Vicepresident Latijns-Amerika. Nou fucking en?
Alsof het ook maar iets te maken heeft met hoe je vrouwen versiert...
Hoe kom je er dan bij dat het gros van de mensen dat doet? Aanstellen? Want volgens mij is dat nog steeds voornamelijk de puber die daar in zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de mensen die voorschrijven of over de mensen die ze in willen nemen?
Als ze maar iets doen, want zo lang ze genoegen nemen met enkel zwelgen in zelfmedelijden geloof ik niet dat het echt zo erg is allemaal.
Dergelijke uitspraken neem ik altijd met een korrel zout, meestal zo'n van-horen-zeggen 'feitje' die eigenlijk niet waar is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat paracetamol was?
Benzin is blind of zo. Hij heeft gewoon niet door dat er een andere weg is en nog belangrijker, wil dat ook niet weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de mensen die voorschrijven of over de mensen die ze in willen nemen?
Als ze maar iets doen, want zo lang ze genoegen nemen met enkel zwelgen in zelfmedelijden geloof ik niet dat het echt zo erg is allemaal.
Het punt isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook mijn hele punt als ik zeg dat de discussie over hoe slim ik ben ons afleid van het probleem. Hoe slim ik ben is niet relevant voor het probleem dat ik heb.
Wie zegt dat de meeste hier al niet genoeg shit meegemaakt hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
En jouw probleem is wat precies?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook mijn hele punt als ik zeg dat de discussie over hoe slim ik ben ons afleid van het probleem. Hoe slim ik ben is niet relevant voor het probleem dat ik heb.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de meeste hier al niet genoeg shit meegemaakt hebben?
Ik heb mijn portie in ieder geval wel gehad.
Vrienden maken is lastig, met meisjes praten en meisjes versieren bijna onmogelijk. Beide zaken maken me ongelukkig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jouw probleem is wat precies?
Party!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
(al ben ik alweer vergeten waar ik het over had)
Lees anders z'n postgeschiedenis eens door ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En waarom los je dit niet op mbv je intelligentie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrienden maken is lastig, met meisjes praten en meisjes versieren bijna onmogelijk. Beide zaken maken me ongelukkig.
Zeg ik ergens dat de meeste mensen zich per definitie aanstellen? Ik zeg dat mensen die alleen maar kunnen klagen maar echt niets doen om het beter te maken voor zichzelf of wat dan ook hun bek moeten houden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat het gros van de mensen dat doet? Aanstellen? Want volgens mij is dat nog steeds voornamelijk de puber die daar in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |