Het wordt vast zo geknipt dat het allemaal wat meer vermaak oplevert. Maar ik zie er ook niet uit als een sociale paria, maar toch herken ik mezelf wel in die drie jongens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft voor mij dezelfde geloofwaardigheid als het nieuws dat Belgie een wereldmacht is.
Alles zal wel een beetje aangedikt zijn, want ze zien er niet echt uit als sociale paria's.
En die coaches ook niet al womanizers, meer als acteurs uit een Carglass reclame.
ik kreeg laatst een kettingbrief via de WA.... moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik word in trein, bus en op het werk al genoeg om de oren geslagen met WatSap
Oh vandaarquote:
Zie het maar zo: op wat je niet gebruikt kan je ook geen kettingbrieven krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een kettingbrief via de WA.... moet niet gekker worden
Sociale paria's herken je niet alleen aan uiterlijk, maar vooral heel erg aan gedrag, lichaamstaal, houding etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Het wordt vast zo geknipt dat het allemaal wat meer vermaak oplevert. Maar ik zie er ook niet uit als een sociale paria, maar toch herken ik mezelf wel in die drie jongens.
En daarnaast zie ik in het echt ook regelmatig jongens en meisjes die samen luchtige, leuke gesprekken hebben.
Waarom geen Skype?quote:
Een kettingbrief via WAquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een kettingbrief via de WA.... moet niet gekker worden
Je kunt ook praten met meisjes zonder dat je haar meteen om je snikkel wil schuiven toch? Nou, dat is wat je dan ziet. Een gesprek tussen man en vrouw zonder directe bijbedoelingen. Indirect zijn die er meestal wel, maar dat is op dat moment niet zo heel relevantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Het wordt vast zo geknipt dat het allemaal wat meer vermaak oplevert. Maar ik zie er ook niet uit als een sociale paria, maar toch herken ik mezelf wel in die drie jongens.
En daarnaast zie ik in het echt ook regelmatig jongens en meisjes die samen luchtige, leuke gesprekken hebben.
Geen idee. Chat dat ook makkelijk? Geluid staat altijd uit, zolang ik de bank nog deel met detroit.quote:
Sowieso webcam.. Ik heb daar echt een giga hekel aan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Capstan het volgende:
Bovendien, ook zonder cam kan MSN nog wel gezellig zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Iedereen voelt zich meteen aangesproken.
Praten met meisjes is niet echt mijn sterkste kant. Zeker niet om dan leuke en luchtige gesprekken te voeren die voor allebei leuk zijn en niet compleet awkward.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt ook praten met meisjes zonder dat je haar meteen om je snikkel wil schuiven toch? Nou, dat is wat je dan ziet. Een gesprek tussen man en vrouw zonder directe bijbedoelingen. Indirect zijn die er meestal wel, maar dat is op dat moment niet zo heel relevant
Omdat we al MSN hebben en dat prima werkt?quote:
ja, zoiets dacht ik dus ook ghehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kettingbrief via WA. Is dat wat nieuws
?
Ik ga er altijd enorm op letten dat ik geen vreemd bekken trek of iets anders doe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso webcam.. Ik heb daar echt een giga hekel aan..
Hekel is wat sterk, maar de camera houdt niet echt van mij, en ik ken mijn zwakhedenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso webcam.. Ik heb daar echt een giga hekel aan..
Jij bent een jonge God ja.quote:
Dat dus ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er altijd enorm op letten dat ik geen vreemd bekken trek of iets anders doe.
Ja dat ja! Dat hou ik nog geen 10 tellen vol..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er altijd enorm op letten dat ik geen vreemd bekken trek of iets anders doe.
Echtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt ook praten met meisjes zonder dat je haar meteen om je snikkel wil schuiven toch?
mmm ja ik snap het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen idee. Chat dat ook makkelijk? Geluid staat altijd uit, zolang ik de bank nog deel met detroit.
Dat je het nog weet van die anderhalve keerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bevroor altijd een beetje toch?
quote:
Binnen deze SC nog een SC: Als webcammen niet zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dat ja! Dat hou ik nog geen 10 tellen vol..
ik kijk graag naar knappe mannenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hekel is wat sterk, maar de camera houdt niet echt van mij, en ik ken mijn zwakheden
Hoe te poseren voor de webcam..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Binnen deze SC nog een SC: Als webcammen niet zo makkelijk gaat
Gewoon zorgen dat je de webcam hoger dan jezelf hebt staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoe te poseren voor de webcam..
Je moest eens weten wat ik allemaal onthoud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat je het nog weet van die anderhalve keer
Ja dat kan, maar waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt ook praten met meisjes zonder dat je haar meteen om je snikkel wil schuiven toch?
Vrouwen zijn ook mensen hoor. Sure, ze hebben borsten en ze moeten het zonder snikkel stellen, maar toch. Als je er een treft die er wel voor open staat klets je zo een eind weg. En als dat niet lukt, nou, dan had ze er blijkbaar niet zo'n zin in. Het kán aan jou liggen, maar het hóeft lang niet altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Praten met meisjes is niet echt mijn sterkste kant. Zeker niet om dan leuke en luchtige gesprekken te voeren die voor allebei leuk zijn en niet compleet awkward.
Ingebouwd..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de webcam hoger dan jezelf hebt staan.
Ja, als die relatie van mij zich verder had ontwikkeld zou ik hem vast ook wel weer in gebruik hebben genomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik kijk graag naar knappe mannenEn die van mij woont 160 km verderop, dan maar cam
![]()
(al zet ik die van mij ook het liefst uit)
poseren ook echtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoe te poseren voor de webcam..
Goede woordkeuzequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook mensen hoor. Sure, ze hebben borsten en ze moeten het zonder snikkel stellen, maar toch. Als je er een treft die er wel voor open staat klets je zo een eind weg. En als dat niet lukt, nou, dan had ze er blijkbaar niet zo'n zin in. Het kán aan jou liggen, maar het hóeft lang niet altijd
Eigenlijk moet je meteen goed zitten en dat kreng op pauze zetten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
poseren ook echtzie echt zon uber-pose voor me (hand in je zij, kont naar achter, pruilmondje en dan over je schouder de camera in loeren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |