Daarom eerst 15 minuten de accus op elkaar aansluiten en dan pas starten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Eerst voorgloeien en dan proberen te starten.. Ik denk dat die Action kabels dat niet leuk gaan vinden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Miniem het volgende:
Ik heb Pisces gespot bij de Action.![]()
http://www.action.nl/products/view/id/8168/-p/favoritelistid/1
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:07 schreef piepkuiken21 het volgende:
hebben ze nog beenwarmers bij de Action? Ik wil een stel beenwarmers voor onder mijn 3 kwarts fietsbroek
Ja, ja.quote:
Pisces!! Daar is ze dan!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Miniem het volgende:
Ik heb Pisces gespot bij de Action.![]()
http://www.action.nl/products/view/id/8168/-p/favoritelistid/1
Zo, dat lijken stevig mismaakte eendjes. Zielige eendjes!quote:
Zo praat je niet over Pisces! Het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo, dat lijken stevig mismaakte eendjes. Zielige eendjes!
Pisces lijkt me ook niet een msmaakt eendjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Pisces! Het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Pisces! Het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk.
Eentje met vormpjes? Volgens mij kun je er best een tijdje mee vooruitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:28 schreef eenleukenaam het volgende:
Voor 8.49 een tosti-ijzer gescoord! Nu hopen dat 'ie het even volhoudt....
Ja normaal zijn de koppies slank en lijfjes groot, dit zijn lekkere volle jongensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo, dat lijken stevig mismaakte eendjes. Zielige eendjes!
Ja met vormpjes die uiteraard te klein zijn voor mijn boterhammen. Ik had liever zo'n grillding gehad maar die zijn gelijk 5 keer zo duur. Ik hoop het ja!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje met vormpjes? Volgens mij kun je er best een tijdje mee vooruit
En ze kijken scheelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja normaal zijn de koppies slank en lijfjes groot, dit zijn lekkere volle jongens
Dat zeiden we toch al afgelopen weekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:47 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
Ja met vormpjes die uiteraard te klein zijn voor mijn boterhammen.
En met en oogziektequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja normaal zijn de koppies slank en lijfjes groot, dit zijn lekkere volle jongens
Kut! die had ik niet gezien. Nouja, pech, te laat. Hij is 8,50.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeiden we toch al afgelopen week![]()
En eh, 15 euro:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ontact-grill-112311/
Of is je tosti-ding echt 3 euro van de Action?
Indien je hem niet gebruikt hebt, terugbrengen. Je krijgt wel een tegoedbon en geen geld terug.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:08 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
Kut! die had ik niet gezien. Nouja, pech, te laat. Hij is 8,50.
Ga terug en zeg dat de bon niet klopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:55 schreef Samson het volgende:
Volgens mij kunnen ze zich ook vergissen, maar ik heb een hardloopshirt gekocht met lange mouwen, zo'n ding meer voor de winter. Zit perfect maar zie nu op de kassabon dat ie maar 1.99 kost
Grapje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga terug en zeg dat de bon niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |