Ogenblik, even nakijken, kom er zo op terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook alleen nog maar de witte
maar hoeveel soorten doosjes stripers zijn er nou in totaal?
trovey had ze toch allemaal?
ik heb er nu 4 en ik weet van 1 dat ik die mis, dus minimaal 5
trovey, hoeveel heb je er nou?
Ik zal ze er bij Pantene even op aanspreken...slechte levering...hoe durven ze!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naaaaaa nu heb ik dat liedje in mijn hoofd!
Dat pantene antiklit spray is volgens mij ook uit het assortiment
Nou inderdaad! Potverdikkie dat kan toch niet boehoehoequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zal ze er bij Pantene even op aanspreken...slechte levering...hoe durven ze!
kan je een foto plaatsen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef trovey het volgende:
Ben ik weer...ik heb 6 setjes, volgens mij bestaan er niet meer.....maar hang me er niet aan op.
![]()
De laatste die ik vanmiddag vond was de 2x glitter en 1x zwart versie, die schijnt het moeilijkst te krijgen te zijn (hier waren er ook maar twee en even later zag ik iemand anders met het tweede exemplaar naar de kassa lopen).
Zal morgen even een poging doen, lukt nu even niet met dit licht. Gij hoort van mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je een foto plaatsen?
de glitters had ik als eerste gekocht
Mailtje is naar ze onderweg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Potverdikkie dat kan toch niet boehoehoe
thnxquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal morgen even een poging doen, lukt nu even niet met dit licht. Gij hoort van mij.
en geen wasmand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef nicolle10 het volgende:
Vandaag ook weer even bij de Action geweest ging voor een nieuwe wasmand kwam thuis met
*3 leggings
*sport bh kijken of het wat is
*batterijen
*scheermesjes
*haarverf
*2 bekers voor warme chocomelk
*2 topjes
*harem broek
Ik had ook nog bijna een multicooker gekocht maar toch maar niet gedaan eerst wat ervaringen van anderen lezen.
Valt alweer mee, de meesten hier komen zonder het gewenste artikel thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef nicolle10 het volgende:
Ow ja de wasmand had ik ook nog gekocht ;-)
vandaar dat me opviel dat die wasmand er niet tussen stondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt alweer mee, de meesten hier komen zonder het gewenste artikel thuis.
Hier was ie vorige week nog wel. Heb em zelfs meegenomen, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef morgane het volgende:
Meh dat Pantene haarmasker is nergens meer te vinden
In DH Rijswijk en Leidschendam kan ik ze nooit vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook alleen nog maar de witte
maar hoeveel soorten doosjes stripers zijn er nou in totaal?
trovey had ze toch allemaal?
ik heb er nu 4 en ik weet van 1 dat ik die mis, dus minimaal 5
trovey, hoeveel heb je er nou?
ik kan die maar niet vinden bij mijn actionquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef trovey het volgende:
Oké, mijn telefoon als wel mijn fototoestel willen niet meewerken met het maken van een foto, de telefoon weigert een foto te makenen ik blijk geen batterijen meer te hebben die het leuk vinden om samen te werken met mijn fototoestel.
maar ik heb inmiddels een afbeelding van alle stripers gevonden via een blog wat ik volg dus dan maar zo.
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn alle exemplaren die ik dus ook heb.![]()
Sommige kleuren lijken op de foto hetzelfde maar toch zijn ze anders b.v. de ene oranje is gewoon oranje terwijl de ander neon-oranje is, zelfde als bij de roze, de ene is feller van tint dan de andere(magenta en paris pink), zelfde idee met de lichter blauwe exemplaren.
Ze liggen overigens bij de make-up/nagellakafdeling.
Ze zijn inderdaad erg moeilijk te krijgen, hier liggen ze ook zeer onregelmatig maar bij één vestiging en ik heb heel wat keren de Action moeten bezoeken om ze te krijgen (eentje heb ik in Apeldoorn gehaald) en dan nog liggen er van sommigen maar eentje. Je hoort er mee mensen over klagen op het internet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan die maar niet vinden bij mijn action
Ok! Misschien wel leuk verjaardagscadeautje voor mn nichtje! Of mn zoontjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef trovey het volgende:
Deze flesjes hebben een heel dun en puntig kwastje zodat je er nail-art mee kan maken dus dingen als streepjes, bloemetjes en weet ik nog wat meer. Soms zie je complete kunstwerkjes maar zover ben ik nog lang niet.
Laat de dames van het nagellaktopic dit maar niet horen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ok! Misschien wel leuk verjaardagscadeautje voor mn nichtje! Of mn zoontjeDie is gek van nagellak
Serieus, is het wat? Ik heb -eindelijk- weer lange nagels... maar ik heb 1x die shit van de action geprobeerd in Januari... wat een terminaal drama zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef trovey het volgende:
Oké, mijn telefoon als wel mijn fototoestel willen niet meewerken met het maken van een foto, de telefoon weigert een foto te makenen ik blijk geen batterijen meer te hebben die het leuk vinden om samen te werken met mijn fototoestel.
maar ik heb inmiddels een afbeelding van alle stripers gevonden via een blog wat ik volg dus dan maar zo.
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn alle exemplaren die ik dus ook heb.![]()
Sommige kleuren lijken op de foto hetzelfde maar toch zijn ze anders b.v. de ene oranje is gewoon oranje terwijl de ander neon-oranje is, zelfde als bij de roze, de ene is feller van tint dan de andere(magenta en paris pink), zelfde idee met de lichter blauwe exemplaren.
Ze liggen overigens bij de make-up/nagellakafdeling.
Wat ik ervan gezien heb bij reviews schijnen ze erg goed te zijn voor wat ze kosten. Heel veel mensen zijn er enthousiast over. Zelf net in een afbrokkelnagelfasequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, is het wat? Ik heb -eindelijk- weer lange nagels... maar ik heb 1x die shit van de action geprobeerd in Januari... wat een terminaal drama zeg.
Vertelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat de dames van het nagellaktopic dit maar niet horen.![]()
Ja dat!quote:
Tulp naar tulp? Ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef wc-eendjuh het volgende:
weet iemand of de Action AUX kabels verkoopt?
Nailart en nagellak is voor nichtjes en kleine kinderen.quote:
is het niet voor jezelf dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Nailart en nagellak is voor nichtjes en kleine kinderen.
Ik herhaal even wat een andere user zei.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het niet voor jezelf dan?
ik vind de kwastjes niet heel fijn overigens. beetje lomp en onhandig
maar ik vermaak me wel.
alleen weet ik nog niet precies wat ik met die dingen aanmoet. nu modder ik maar een eind weg
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Lees even het topic door.quote:
Hou ik me de hele tijd in, en dan begin je er zelf over!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik eerste weer iets hebben wat ik nagels kan noemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hou ik me de hele tijd in, en dan begin je er zelf over!!
Nee ik peins er niet over al die blije kleurtjes. Ik dacht eigenlijk dat het van die kraak nagellak was. (craquel?)
Maarreh nnu moeten jullie ook eigenlijk de resultaten posten.
Ik heb net even mijn Action regenpak uitgetest. Damn wat oversized. Maar bleef wel goed droog.
Wat is een "kwestbare" nekkie. Dat klinkt ronduit eng!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog even 2 traagschuimkussens gekocht voor mijn kwestbare nekkie, heb de laatste tijd veel last en bij een kennis beviel dit kussen goed dus maar even testen of ik voor 7 euro per kussen klaar ben.Verder nog een blikje lippenbalsem(0,69) en een stick van dat kokosmerk(volgens mij ook 0,69)...overigens zit er in het blauwe blikje meer kokosolie.
Dat is een broertje van een kwetsbaar nekkie of een artrosenekkie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is een "kwestbare" nekkie. Dat klinkt ronduit eng!
Ooooooo.... zeg dat dan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is een broertje van een kwetsbaar nekkie of een artrosenekkie.
Zei ik toch ook...de tweede keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ooooooo.... zeg dat dan!
Ik heb zelf kussens gehaald bij de Gamma 2 jaar terug, bevalt me nog steeds goed. antiallergie, medisch plus, en weet ik veel wat er allemaal nog meer mee was. Niet dat ik allergisch ben. Mijn ex wel.
Ja toen pas, tjonge jonge...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |