Staat je vast goed, is het voor dichtbij of afstand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moet ik zo nodig een bril? Levert zomaar TT's op
Geen idee, iets met een cilinder van -3quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat je vast goed, is het voor dichtbij of afstand?
Ligt aan het hoofd/model brilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef fietsie het volgende:
Ik vind brillen bij dames meestal ubercharmant....
Als ik ga sexen doe ik wel mijn bril af zit alleen maar in de wegquote:
I knowquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ga sexen doe ik wel mijn bril af zit alleen maar in de weg
gewoon postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
Mijn haar zit niet, ik ga geen foto maken
Heb wel een uber saaie foto
mja datteh probleem ken ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ga sexen doe ik wel mijn bril af zit alleen maar in de weg
En als je niets meer ziet gewoon op gevoel afgaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage hoek etc.![]()
zo slecht is mijn zicht nou ook weer nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je niets meer ziet gewoon op gevoel afgaan
Dat is serieus pittig, geen wonder dat je oog fucked up is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een cilinder van -3
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ok ok, vooruit
WAARSCHUWINGhmmz het mistaat je niet eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage hoek etc.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Nee, 0 hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is serieus pittig, geen wonder dat je oog fucked up is.
Zal serieus een hele opluchting zijn, hoe stom je het ook vind. Veel hoofdpijn?
Ja wel, ik vind beide leuk....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Lola heeft mij al met bril gezien
Of had ik geen bril op zaterdag?
Hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo slecht is mijn zicht nou ook weer niet
maar ik kan dat wel als excuus gebruiken ooit
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel, ik vind beide leuk....
Zoenen is alleen lastig *kling*kling*
Ben je ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 0 hoofdpijn
Die vrouw keek me aan alsof ik gek was er nu pas mee te komen
mja nou ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is al 5 jaar oud, ik wel iets anders.
Toch bedankt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja dat probleem heb ik dus ook
weet alleen nog niet echt wat voor montuur ik wil eigenlijk
Neem iemand meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja dat probleem heb ik dus ook
weet alleen nog niet echt wat voor montuur ik wil eigenlijk
Jaja ik weet dat ik stevig benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Even de stevigheid testen
HA! Ik heb Fera al zo gek gekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet maar even iemand hosselen die mee wilt
ik vraag mijn lesbo vriendin wel mee zij weet wel wat me staat en wat nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb ook -3 en -3.5..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is serieus pittig, geen wonder dat je oog fucked up is.
Zal serieus een hele opluchting zijn, hoe stom je het ook vind. Veel hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is de mijneOhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nog een licht gewicht brillie voor hardlopen/sporten
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Heul nietquote:
Ja best flauwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HA! Ik heb Fera al zo gek gekregen
Kan ook jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vraag mijn lesbo vriendin wel mee zij weet wel wat me staat en wat niet
ohai brillenexpert hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet
Fok!meet bij de opticienquote:
Zij ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten we niet willen, denk ik
Koop je zo'n bril en stamp je 'm zo kapot, want je hebt 'm toch gekocht?!:!:!quote:
Zouden we korting krijgen als we hier op Fok! reclame gaan maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koop je zo'n bril en stamp je 'm zo kapot, want je hebt 'm toch gekocht?!:!:!![]()
![]()
![]()
![]()
vinniequote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koop je zo'n bril en stamp je 'm zo kapot, want je hebt 'm toch gekocht?!:!:!![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal een smartphone in de handquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje als een stel autisten daar gedragen
En hoe is dat precies? Geen oogcontact maken. Beetje lastig met het opmeten van de ogenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje als een stel autisten daar gedragen
Ja, bij Specsavers heb je zo'n online catalogus, daar iedereen hun bril uitzoeken en dan tegelijk en door elkaar: "DEZE WIL IK HEBBEN"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal een smartphone in de hand
Daar moeten we dan een uitzondering voor makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is dat precies? Geen oogcontact maken. Beetje lastig met het opmeten van de ogen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal een smartphone in de hand
Maar veel mensen zijn veel prikkels dat gaat heul nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moeten we dan een uitzondering voor maken
Dan gedragen we ons als een stel mongolen, ook goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar veel mensen zijn veel prikkels dat gaat heul niet
Ik ben blij als het weer laat licht en vroeg donker wordtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Giertje het volgende:
eerst maar eens van zolder afkomen en het daglicht ervaren he
kleine stapjes mensen kleine stapjes
Van wie is dat kind?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh ik voel me net zo'n oppas met dat kind in huis
ik sowieso ook welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben blij als het weer laat licht en vroeg donker wordt
Van een vriendin van ons, die heeft voor ons gekookt vandaagquote:
Dat was zolderkamerautist modus. Ik haat donkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sowieso ook wel
herfst vind ik de bossen zo mooi om te zien
Ik ook, cameraatje meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sowieso ook wel
herfst vind ik de bossen zo mooi om te zien
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was zolderkamerautist modus. Ik haat donker
die heb ik verkocht moet weer een nieuwe hebbenquote:
moe maar verder primaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het met onze vrachtwaggelchauffeur?
Zonde, dat je 'm verkocht hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik verkocht moet weer een nieuwe hebben
Ik vind het vreselijk om in het donker te rijden. Weinig zicht, en al helemaal omdat 9/10 auto's hun koplampen te hoog afgesteld hebben en ik dus fijn verblind wordt.quote:
Heerlijk juist, in het donker rijdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om in het donker te rijden. Weinig zicht, en al helemaal omdat 9/10 auto's hun koplampen te hoog afgesteld hebben en ik dus fijn verblind wordt.
Dan weet ik niet welke kant van de weg je rijdt, maar goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om in het donker te rijden. Weinig zicht, en al helemaal omdat 9/10 auto's hun koplampen te hoog afgesteld hebben en ik dus fijn verblind wordt.
Met een stalen kooi om je heen misschien jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk juist, in het donker rijden
ik deed er niks meer mee was een impuls aankoopquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonde, dat je 'm verkocht hebt
Ik breid juist steeds meer uit
Gewoon rechtsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke kant van de weg je rijdt, maar goed
Hmm, die compactdingen heb ik niks mee, doe mij maar DSLR-geweldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik deed er niks meer mee was een impuls aankoop
ik wil nu gewoon een klein compat zakdingetje hebben
Wordt je dan niet gewoon verblind door reflecties en alles? Want zoveel auto's hebben hun koplampen echt niet te hoog staan hoor..quote:
Reflecties van wat? Er hangen geen spiegels in de lucht hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt je dan niet gewoon verblind door reflecties en alles? Want zoveel auto's hebben hun koplampen echt niet te hoog staan hoor..
Het glas van je helm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reflecties van wat? Er hangen geen spiegels in de lucht hoor
Mwoa, mijn ervaring is tot nu toe van wel.
Dat is 1. gelukkig geen glas, 2. dat reflecteerd niet, en 3. die heb ik altijd open als het donker isquote:
Mag ik bij jou wonen ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
HerfstWinter
Kaarsjes, potten thee die er doorgaan met lekkere wintertheetjes
Sloffen, dekentjes, stamppotten (die ik dan in mijn eentje op mag peuzelen)
Stamppotten haters heb jij in huis zeg..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
HerfstWinter
Kaarsjes, potten thee die er doorgaan met lekkere wintertheetjes
Sloffen, dekentjes, stamppotten (die ik dan in mijn eentje op mag peuzelen)
mja okee het zijn wel retestrakke dingen om schitterende fotos mee te makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, die compactdingen heb ik niks mee, doe mij maar DSLR-geweld
Klopt, klopt. Heerlijk om te doen ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee het zijn wel retestrakke dingen om schitterende fotos mee te maken
ik rij ook altijd met vizier open vind ik fijnerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is 1. gelukkig geen glas, 2. dat reflecteerd niet, en 3. die heb ik altijd open als het donker is
Rijd jij ook al motor? Veel motorrijders hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rij ook altijd met vizier open vind ik fijner
als je het kan wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Heerlijk om te doen ook.
nee scootertjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijd jij ook al motor? Veel motorrijders hier
Ik ben gek op high res en goede kwaliteit beeldmateriaal. Heb niks met compact dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er een
Ben nu op zoek naar een goede fisheye lens
Daar kan je zulke toffe fotos mee makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er een
Ben nu op zoek naar een goede fisheye lens
Niet het oude type, mag ik hopen?quote:
Daarom, maar die lenzen zijn zo duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan je zulke toffe fotos mee maken
geen geld voor auto of motor rijbewijsquote:
Nope, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Heb je daar geen kussentje voor nodig ?
Schandalig jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom, maar die lenzen zijn zo duur
Als je alles in de buurt hebt maakt het ook niet veel uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen geld voor auto of motor rijbewijs
Wut?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pa heeft een lens van 1300 euro
*trekt op in zijn 1*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, maakt niet uit.. 600+ pk's enzo
daarom woon 2 straten van de egelantier af dus das lekker makkelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je alles in de buurt hebt maakt het ook niet veel uit
Mehh dat is bijna niet leuk meer. Mijn broer heeft zijn telelens van 2500 eurie in India laten vallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pa heeft een lens van 1300 euro
Ja dat idee, en dan heb je nog 5 versnellingen overquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*trekt op in zijn 1*
Oh wacht... we rijden al 120
Gelukkig heb je dan een reisverzekering toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mehh dat is bijna niet leuk meer. Mijn broer heeft zijn telelens van 2500 eurie in India laten vallen
Zuuuuurrrrr
Klopt, als je lui bent kun je zelfs nog met de treinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
daarom woon 2 straten van de egelantier af dus das lekker makkelijk
en de stad is ook niet zo donders ver fietsen
Noooooooooooquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mehh dat is bijna niet leuk meer. Mijn broer heeft zijn telelens van 2500 eurie in India laten vallen
Zuuuuurrrrr
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat idee, en dan heb je nog 5 versnellingen over
Nieuwe neus is mooier:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, maakt niet uit.. 600+ pk's enzo
dat is wel heel erg zuur jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuuuuurrrrr
Dat is niet standaard mee verzekert volgens mij, maar ik mag hopen dat ie dat wel hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan een reisverzekering toch?
kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, als je lui bent kun je zelfs nog met de trein![]()
[..]
Nooooooooooo
[..]
Inderdaad
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
pffft wat heb ik ook n dramafamilie
Geen idee hoe hij het heeft opgelost, hij is fotograaf dus komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan een reisverzekering toch?
Tisser?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
pffft wat heb ik ook n dramafamilie
Why wil je brillen uitzoeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag of zondag iemand iets te doen?
zaterdagaaf oktoberfest in de kroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag of zondag iemand iets te doen?
Ik houd niet van stilzitten, dus koffie drinken/shoppen/zuipen/film kijken/ouwehoeren i don't carequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Why wil je brillen uitzoeken?
Ik moet eigenlijk nog de expositie van mijn broer bekijken. Die is tot 16 okt.
zus en.zwager hebben wèèr ruzie maar nu is zwager in de auto gestapt en stuurt iedereen smsjes dat ie t fijn vind ons gekent te hebben maar dat hij niet langer voorgelogen wil worden! volgens zus had hij n mes bij zich!quote:
Noooquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zus en.zwager hebben wèèr ruzie maar nu is zwager in de auto gestapt en stuurt iedereen smsjes dat ie t fijn vind ons gekent te hebben maar dat hij niet langer voorgelogen wil worden! volgens zus had hij n mes bij zich!
ik heb n hekel aan die gozer maar dit hoeft ook niet!
hartkloppingen en onrust dus!
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
hoi lieve schatjes en in het bijzonder jofuuu
Kolerequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zus en.zwager hebben wèèr ruzie maar nu is zwager in de auto gestapt en stuurt iedereen smsjes dat ie t fijn vind ons gekent te hebben maar dat hij niet langer voorgelogen wil worden! volgens zus had hij n mes bij zich!
Damn,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en ik kan niks doen! mag van lief de deur niet uit! zwager en ik hebben al heel lang n hekel aan elkaar en als hij flipt en ik kom m tegen....quote:
Hey hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef MissExpert het volgende:
hoi lieve schatjes en in het bijzonder jofuuu en vinniee
fucking hell he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vriend wel, ik zou je het huis ook niet uit sturen en ik zou het huis ook niet uitwillen (alleen voor je zus dan).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en ik kan niks doen! mag van lief de deur niet uit! zwager en ik hebben al heel lang n hekel aan elkaar en als hij flipt en ik kom m tegen....
dus nu wachten we nagelbijtend op nieuws
Even ter controle; maak je je zorgen om het leven van je zus, of het leven van je zwager?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
pfoeh heftig hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Luchtig:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en ik verwacht niet dat hij zichzelf iets aandoet maar ik vind t geen fijne situatie! anyway luchtiget onderwerp nu?
Ik heb wel een goed onderwerpquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en ik verwacht niet dat hij zichzelf iets aandoet maar ik vind t geen fijne situatie! anyway luchtiget onderwerp nu?
nou meer om hem en n ieder die hem nu tegenkomt en iets in de weg legt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even ter controle; maak je je zorgen om het leven van je zus, of het leven van je zwager?
Denk dat het allemaal wel goed zal komen. Maar ja, ik heb dan ook een rotsvast vertrouwen in de mensheid
.
jammer dat die kartbaan hier er niet meer is ben daar een keer geweest was echt vetquote:
Vraag maar aan Cryoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed onderwerp
Iemand nog een idee voor een goede portretlens?
die heb ik op de nintendo 64quote:
ooh ik wil ook zwemmen xquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik in zwemmen
maar dan wel in een subtropisch zwemparadijs want das vaak wat warmer
Ja voor jou een kleine omdat je er anders niet in pastquote:
Oh zwemmenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik in zwemmen
maar dan wel in een subtropisch zwemparadijs want das vaak wat warmer
Nooit geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer dat die kartbaan hier er niet meer is ben daar een keer geweest was echt vet
klopt maar wel gruwelijk leuk om te doen met een zooi vriendenquote:
De Kart van Yoshi of Toadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja voor jou een kleine omdat je er anders niet in past
Nee man, op een kartbaan
[..]
Oh zwemmen
En seks in het kleedhokje
[..]
Nooit geweest
aah zonde manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja voor jou een kleine omdat je er anders niet in past
Nee man, op een kartbaan
[..]
Oh zwemmen
En seks in het kleedhokje
[..]
Nooit geweest
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog nooit in het eggie gekart..
lijkt me wel tof
Yoshi FTWquote:
Wait wutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier in 't dorp een van de bekendste kartbanen van Europa
Ook ja. Eefde (buiten), Duiven (binnen)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah zonde man
je hebt er ook een in hardewijk toch?
Je bent over de Ring geweest, dan heb je de top al gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog nooit in het eggie gekart..
lijkt me wel tof
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent over de Ring geweest, dan heb je de top al gehad![]()
Nee, karten is best gaaf
Ik spring erin en kom er niet meer uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Zwemmeet... ik vraag me af hoeveel er gezwommen gaat worden
Mag jij wel in het diepe jongen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spring erin en kom er niet meer uit
De baan leren en onthouden met Forza ofzo is wel een ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik moet minimaal nog een keer, dan kan ik vol gas
vaker oefenen op den xbox
Ik hossel een FOKster en ik duik er het pashokje mee inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spring erin en kom er niet meer uit
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag jij wel in het diepe jongen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hossel een FOKster en ik duik er het pashokje mee in![]()
Ofzo
Zal ik jou eens diep...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag jij wel in het diepe jongen?
En daarna wokken. Dan kan jij ons thuisbrengen met de busquote:
Cryothic ging dan ook stukken harder en wist psies welke bocht er kwamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De baan leren en onthouden met Forza ofzo is wel een idee
Lola?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ofzo
Dat zeg ik, oefenen met Forza ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic ging dan ook stukken harder en wist psies welke bocht er kwam
Daar ben ik al wel eens geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://kartplaza.nl/activiteiten/indoor-karten.html
Geen idee, heb er alleen gebowld en bier gedronkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel eens geweestGoeie baan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, heb er alleen gebowld en bier gedronken
hier ben ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ofzo
Niksquote:
Die zijn toch vaak goorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wil met jou de kleedhokjes inspecteren![]()
Valt best mee hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks
[..]
Die zijn toch vaak goor
Per uur? WOW jij wordt rijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wwwwwwwwwieeeeeeeeeehooooooooooo
ik ga wel fucking 8 cent meer verdienen per 1 januari
Kassa!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wwwwwwwwwieeeeeeeeeehooooooooooo
ik ga wel fucking 8 cent meer verdienen per 1 januari
Doe eens avontuurlijk joh!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
als ik al naar n zwemmeet kom gaatniet mee en met n ander ga ik geen hokjes in!
Ik ga liever alleen met jou een kleedhokje inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef MissExpert het volgende:
ik ga zekors mee naar zwemmeet met vin en jofu kleedhokjes inspecteren
Ik kleed me meestal om in zo'n grote kleedkamer, dat gedoe met aparte hokjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet eens met mij ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ikke welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet eens met mij ?valt weer tegen
quote:
Get a hokje.quote:
ja met jou wel! jij bent mijn avontuurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet eens met mij ?valt weer tegen
Ik zal jou eens in een hokje.....quote:
Ik ben heul saai heurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja met jou wel! jij bent mijn avontuur
Maak je zin af. Toe dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een hokje.....
Wees blij dat je werk hebtquote:
Zou ik geen probleem mee hebben in een zwembad hoor (met een vrouwtje erbij dan). Niet zoveel camera's daar meestalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opsluiten en na slutingstijd achterlaten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opsluiten en na slutingstijd achterlaten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]OMG. That's hawt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]omg ga ik ff uren naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt wel goed ooitquote:
Oké.quote:
Niet haar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gingen toch zwemhokjes inspecteren
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
In twee en een half uur een schilderij gemaakt, BAM!
Kalfjequote:
owja. en dan ga je me in het baby hok op die plank nemen. leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gingen toch zwemhokjes inspecteren
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
owja. en dan ga je me in het baby hok op die plank nemen. leuk
Coolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kalfje. Net foto's gemaakt, nu even op de computer zetten.
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
owja. en dan ga je me in het baby hok op die plank nemen. leuk
Wie komen er nog meer?quote:
Truequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
VEEL mannen zijn gewoon voorspelbaar
Ja, een MRIJ-kalfquote:
Ik durf dat niet. Iedereen die naar me kijkt enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kleed me meestal om in zo'n grote kleedkamer, dat gedoe met aparte hokjes.Tenzij niet anders kan.
Tof, ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een MRIJ-kalf. Zal zo wel een foto posten, even uploaden en verkleinen.
Zijn alleen maar andere vrouwen, dat boeit me echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Iedereen die naar me kijkt enzo.
weet ik ook, ervaring. daar kan je teminste met zijn 2-en instaan. en lekker bewegen wh00p wh00pquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Maar babyhok is wel makkelijk, weet ik uit ervaring
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
weet ik ook, ervaring. daar kan je teminste met zijn 2-en instaan. en lekker bewegen wh00p wh00p
Ik moet ook werkenquote:
dat heb je met een vrouw met ervaring he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten
[..]
Ik moet ook werken
Seks op de bank bij je oppaskind?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef MissExpert het volgende:
ja nog een half uurtje oppassen dan weer huisje toe
Niks mis met ervaren vrouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dat heb je met een vrouw met ervaring he.
k wellis gehad. met iemand die niet kon nneuken, daarom probeer ik het nooit weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seks op de bank bij je oppas?
Dat zou pas een strakke actie zijn![]()
Failquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
k wellis gehad. met iemand die niet kon nneuken, daarom probeer ik het nooit weer.
Ze zijn niet allemaal zo hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
k wellis gehad. met iemand die niet kon nneuken, daarom probeer ik het nooit weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag afwerken. Het is olieverf, dus eerst maar even goed drogen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij bent echt geen ouwe lul hoor.quote:
Als je geboortedatum klopt even oudquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud /jong je bent
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]PwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag afwerken. Het is olieverf, dus eerst maar even goed drogen.
![]()
Kalfjes![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seks op de bank bij je oppaskind?
Dat zou pas een strakke actie zijn![]()
[..]En dat doe je even in 2,5 uur? Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag afwerken. Het is olieverf, dus eerst maar even goed drogen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mijn geboortejaar klopt als een bus. of als een datumquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geboortedatum klopt even oud
[..]GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag afwerken. Het is olieverf, dus eerst maar even goed drogen.
O haiquote:Dat zei ik ook niet, maar ik ben ook niet een jonge jongenquote:![]()
die mag meedoen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
Kind een trauma als het beneden komt en ze bezig ziet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
Kind een trauma als het beneden komt en ze bezig ziet.
Even oud dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
mijn geboortejaar klopt als een bus. of als een datum
Dank jequote:
Om en nabijquote:
Dankquote:
Ik heb 1,5 jaar lang elke week minimaal 2x van Apeldoorn naar Roosendaal gereisd, dus voor mij is het geen probleemquote:
kquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar lang elke week minimaal 2x van Apeldoorn naar Roosendaal gereisd, dus voor mij is het geen probleem
Moet je eens naar Nieuw-Zeeland vliegenquote:
never done thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je eens naar Nieuw-Zeeland vliegen. Dát is pas ver.
Ja hahaha dat ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je eens naar Nieuw-Zeeland vliegen. Dát is pas ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |