abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117729429
Het schiet nog steeds niet op hier. Afgewezen voor twee sollicitaties voor parttime data-entry-werk en verder geen nieuwe vacatures in zicht.

Ik doe nu voor drie verschillende uitzendbureaus af en toe wat oproepklussen (schoonmaker, spoelkeukenmedewerker, sjouwer), totaal hooguit 12 uur per week. Wat qua inkomsten niet opschiet omdat ik maar bij één werkgever de loonheffingskorting kan toepassen.

Dan toch maar een sollicitatieformulier ophalen voor die kledingzaak. Of bij willekeurige andere zaken binnenstappen. Niet dat dat wat wordt overigens.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:19:31 #182
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117730851
Sollicitatiemail verzonden naar PostNL voor zaterdagwerk. Zal hooguit 100 euro p/m opleveren maar een beetje extra beweging in de buitenlucht kan nooit kwaad. Bovendien valt het te combineren met een (voltijd) baan doordeweeks waardoor ik het langere tijd kan doen, en dat is voor de wervers van PostNL belangrijk weet ik uit ervaring :+
pi_117731621
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Sollicitatiemail verzonden naar PostNL voor zaterdagwerk. Zal hooguit 100 euro p/m opleveren maar een beetje extra beweging in de buitenlucht kan nooit kwaad. Bovendien valt het te combineren met een (voltijd) baan doordeweeks waardoor ik het langere tijd kan doen, en dat is voor de wervers van PostNL belangrijk weet ik uit ervaring :+
Ga er maar vanuit dat je zo snel mogelijk kan beginnen. Ze zoeken volgens mij nog een hoop zaterdag bezorgers :) .
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:52:13 #184
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117732098
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat je zo snel mogelijk kan beginnen. Ze zoeken volgens mij nog een hoop zaterdag bezorgers :) .
Ha mooi. Schijnt dat je als zaterdag postbezorger ook doordeweeks kunt invallen, niet verkeerd natuurlijk in tijden van werkloosheid ... ! Wel nog effe m'n fiets oplappen bij de fietsenmaker.
pi_117732311
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ha mooi. Schijnt dat je als zaterdag postbezorger ook doordeweeks kunt invallen, niet verkeerd natuurlijk in tijden van werkloosheid ... ! Wel nog effe m'n fiets oplappen bij de fietsenmaker.
Ik had ook pas gereageerd bij PostNL. Paar dagen later werd ik gebeld om een gesprekje in te plannen, en vlak daarna kon ik al beginnen. Voor een zaterdag is het wel relax om een paar uurtjes dat werk te doen :) Even in de middag een paar uurtjes bezorgen en toch een extra zakcentje binnen naast je normale werk. ;)
pi_117733440
Weet iemand hier nog een leuk bijbaantje voor mij? Zucht.. word er nu al moedeloos van.. ben 18 jaar maar er is nu al nergens werk. Februari maar starten met een opleiding..
I Like it@ J-Star
pi_117733661
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef J-Star het volgende:
Weet iemand hier nog een leuk bijbaantje voor mij? Zucht.. word er nu al moedeloos van.. ben 18 jaar maar er is nu al nergens werk. Februari maar starten met een opleiding..
Maar starten met een opleiding? Wat wil je gaan doen dan?
pi_117733679
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef J-Star het volgende:
Wel makkelijk als we weten waar je woont :)
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_117733684
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Maar starten met een opleiding? Wat wil je gaan doen dan?
Geen idee.. Ben een beetje het zicht kwijt over alles
I Like it@ J-Star
pi_117733695
quote:
19s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wel makkelijk als we weten waar je woont :)
Omgeving Hoorn N-H
I Like it@ J-Star
pi_117733707
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef J-Star het volgende:

[..]

Geen idee.. Ben een beetje het zicht kwijt over alles
Maar je moet ook niet zomaar een opleiding gaan doen waar je eigenlijk niet achter sta :N
pi_117733720
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Maar je moet ook niet zomaar een opleiding gaan doen waar je eigenlijk niet achter sta :N
Met niks kom ik ook nergens toch
I Like it@ J-Star
pi_117733795
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:35 schreef J-Star het volgende:

[..]

Met niks kom ik ook nergens toch
Nee ok, maar toch zou ik goed nadenken. Heb je wel enig idee wat je zou willen doen later. Wat vindt je leuk om te doen?
pi_117733887
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nee ok, maar toch zou ik goed nadenken. Heb je wel enig idee wat je zou willen doen later. Wat vindt je leuk om te doen?
Ja, als je dit zo leest zal je denken wat een moeilijk persoon.. Maar ik heb geen flauw idee wat voor beroep ik zou willen uitoefenen, en echt hobby's die op een beroep lijken heb ik niet. En mn depressie helpt er niet bij.
I Like it@ J-Star
pi_117734005
Al bij een paar uitzendtoko's naar binnen gestapt? Mensen die niet weten wat ze willen kunnen ze altijd wel ergens kwijt.
pi_117734018
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ja, als je dit zo leest zal je denken wat een moeilijk persoon.. Maar ik heb geen flauw idee wat voor beroep ik zou willen uitoefenen, en echt hobby's die op een beroep lijken heb ik niet. En mn depressie helpt er niet bij.
Oh nee hoor want zo ben ik zelf ook. :') Ik heb ook geen flauw idee wat ik echt zou willen. Daarom moet ik ook niet zomaar iets gaan kiezen, want ik weet gewoon dat ik er snel spijt van ga krijgen :{

Maar wat zijn je hobby's dan?
pi_117734143
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Al bij een paar uitzendtoko's naar binnen gestapt? Mensen die niet weten wat ze willen kunnen ze altijd wel ergens kwijt.
Jep, er hangen borden vol met weet ik veel hoeveel klussen. Maar zodra ik binnen stap met de vraag of ze nog iets voor me hadden, dan krijg ik negatief antwoord. Er is gewoon niks, word er dan met regelmaat gezegd.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh nee hoor want zo ben ik zelf ook. :') Ik heb ook geen flauw idee wat ik echt zou willen. Daarom moet ik ook niet zomaar iets gaan kiezen, want ik weet gewoon dat ik er snel spijt van ga krijgen :{

Maar wat zijn je hobby's dan?
Feesten, gamen, beetje internetten, m'n vriendin plezieren :D Op z'n tijd filmpje kijken. En bovenal; rust.. Ik kan niet echt goed met drukte omgaan.
En het helpt ook niet echt mee dat m'n vader mij liever vandaag dan morgen het huis uit ziet gaan..
I Like it@ J-Star
pi_117734320
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef J-Star het volgende:

[..]

Jep, er hangen borden vol met weet ik veel hoeveel klussen. Maar zodra ik binnen stap met de vraag of ze nog iets voor me hadden, dan krijg ik negatief antwoord. Er is gewoon niks, word er dan met regelmaat gezegd.

[..]

Feesten, gamen, beetje internetten, m'n vriendin plezieren :D Op z'n tijd filmpje kijken. En bovenal; rust.. Ik kan niet echt goed met drukte omgaan.
En het helpt ook niet echt mee dat m'n vader mij liever vandaag dan morgen het huis uit ziet gaan..
Hmm dat zijn niet echt hobby's waar je een baantje of opleiding mee kan kiezen. :P

Heb je ook niet bepaalde interesses in sommige dingen? :)
pi_117734413
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hmm dat zijn niet echt hobby's waar je een baantje of opleiding mee kan kiezen. :P

Heb je ook niet bepaalde interesses in sommige dingen? :)
Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiëren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
I Like it@ J-Star
pi_117734649
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef Vault-Boy het volgende:

Ik had ook pas gereageerd bij PostNL. Paar dagen later werd ik gebeld om een gesprekje in te plannen, en vlak daarna kon ik al beginnen. Voor een zaterdag is het wel relax om een paar uurtjes dat werk te doen :) Even in de middag een paar uurtjes bezorgen en toch een extra zakcentje binnen naast je normale werk. ;)
Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117734679
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:

[..]

Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiëren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
pi_117734685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
pi_117734760
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
I Like it@ J-Star
pi_117734811
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
pi_117734877
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
I Like it@ J-Star
pi_117734981
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
En daar hebben we weer iemand die altijd het negatieve in mensen ziet en idiote conclusies trekt.
Nvm! :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:11:47 #207
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735098
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117735167
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
pi_117735193
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef J-Star het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
Dat durf ik je niet te vertellen :N :)

Als jij je daar goed bij voelt dan moet je het doen natuurlijk ;)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:14:13 #210
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735214
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
Werk nu in de bouw, wat ik ga doen is iets met sport :P waarschijnlijk worden dat op termijn verschillende schnabbeltjes naast elkaar, dat is nog even kijken hoe een en ander uitpakt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')