abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:44:15 #1
308981 Narcotical
Best in the World
pi_117509807

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous - jpjedi - Littlecreep - marcodej - Superher0 - Tommeke - ultra_ivo - FJD - Gripper - Oksel - Yankee - Pritt - ursel - dutch_cyclist / Wielracer - No-P - Jakkop - hetsjhokleek - rockin_the_lowland - Cyclinggirl - Freddeh - Blik - SuperWeber - actuele_vertrektijd - Narcotical - Kaasplankje - Sciter - nodisch18 - eentwee - Kanovinnie - KnutdeIJsbeer - ThePlaneteer

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

De marmotte in 2013?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_117514417
dit topic zit momenteel ook in D1
pi_117514568
las in vorige topic een vraag over "overwinteren". Of wandelen goed was, of wat anders dan wel... Lees dit eens.. http://www.bicycling.com/(...)e-vacation-your-bike
everyone's a critic...
even you ! !
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:37:24 #4
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_117516340
WTF? Spanning? Gewoon doorfietsen totdat je ballen er bekant af vriezen! Ik denk er wel over om een Tacx aan te schaffen, maar in de garage is het ook stervens koud en ongezellig. Ik reken op een zachte winter met ieder weekend 2 dagen stralend weer en windstil. En gezien mijn reis programma de komende maanden, moet het dan lukken om vanaf januari weer eens wat doelen te gaan stellen voor wat leuke +250 km tochten. Help me maar mee hopen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_117516886
@Kaas, ik wil echt ff knallen. Maar m'n lichaam nog niet ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:50:10 #6
73911 ultra_ivo
pi_117517014
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef the_critic het volgende:
las in vorige topic een vraag over "overwinteren". Of wandelen goed was, of wat anders dan wel... Lees dit eens.. http://www.bicycling.com/(...)e-vacation-your-bike
Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:18:50 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117518663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:

Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.
Ik fiets ook door, als het echt gaat winteren laat ik mijn banden bijkans leeglopen.
pi_117518938
@Patroon: heb jij geen tacx? Spinnen is altijd maar een uurtje toch? Dat is op een tacx ook nog wel vol te houden. Bijkomend voordeel: eigen fiets(houding).
pi_117519191
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef eentwee het volgende:
@Patroon: heb jij geen tacx? Spinnen is altijd maar een uurtje toch? Dat is op een tacx ook nog wel vol te houden. Bijkomend voordeel: eigen fiets(houding).
Hoi,

Ja ik heb wel een tacx. Maar afgelopen winter woonde ik nog een een appartement op 3 hoog. Het klonkt zo door dat ik dat niet kon maken tegenover mijn buren. Tegenwoordig woon ik in een normale woning dus kan er weer thuis gefietst worden :)
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:38:49 #10
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_117527309
Morgen ga ik ook weer voor de eerste keer tacxen.
Nu sinds een maandje krachttraining weer uitgebouwd. Eerst fullbody met core, over 2 maandjes meer sportspecifiek. Ben alleen al 2 kilo aangekomen, heb ook meer een sprintersbouw.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_117531896
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld. :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_117533010
Grrrr.. vandaag gewerkt ipv. gefietst. Morgen WEL tijd, maar kutweer. Beeeeeeh
  woensdag 3 oktober 2012 @ 07:02:48 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117535384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 03-10-2012 07:12:21 ]
pi_117540234
Ik wil diegene die kwam met de tip van de teamkleding van Craft nog even bedanken. Heb ook maar 2 broeken en een shirtje besteld. Zag toevallig de avond ervoor het spul hangen in een sportzaak en kwam pas de volgende dag die link tegen. Toen maar teruggegaan en het spul gepast en vervolgens bestelling geplaatst. In die winkel betaalde je nog de volle prijs. Een shirt voor honderd en een broek voor tachtig. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2012 11:37:57 ]
pi_117540261
En ja ik weet dat het not done is om in een fysieke fietsenwinkel spul te passen maar dit was toch in een lelijke grote sportwinkel a la Intersport. :P
pi_117540288
En weer terug van vakantie :)
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.

Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Haters gonna hate.
pi_117540320
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Lekker hoor
Haters gonna hate.
pi_117540480
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.

Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Wij hebben een verlichte wielerbaan. Niet leuk voor duur maar in januari wel ideaal voor interval.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_117540792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef MCH het volgende:
En ja ik weet dat het not done is om in een fysieke fietsenwinkel spul te passen maar dit was toch in een lelijke grote sportwinkel a la Intersport. :P
Als het verschil zo groot is...

Kijk, als je dan om een paar tientjes doet... Dan ben je een pauper, maar als de verschillen zo groot zijn.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:08:15 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117541246
Ik ben te lui om naar de winkel te gaan om te passen, om het vervolgens op inet te bestellen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:08:29 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117541256
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:

Lampje op en gaan ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117541701
wat een kutweer
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:28:27 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117541889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:22 schreef Holenbeer het volgende:
wat een kutweer
Niet meer, hier schijnt de zon al en de haardroger staat in mijn fietsschoenen te blazen.
pi_117541932
helaas komt het allemaal deze kant op. Ga vanmiddag wel hardlopen, is relaxter in de regen dan fietsen :)
pi_117542140
SuperWeber, hoeveel pakjes heb je besteld bij Bioracer, en tegen welke prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')