SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef the_critic het volgende:
las in vorige topic een vraag over "overwinteren". Of wandelen goed was, of wat anders dan wel... Lees dit eens.. http://www.bicycling.com/(...)e-vacation-your-bike
Ik fiets ook door, als het echt gaat winteren laat ik mijn banden bijkans leeglopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.
Hoi,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef eentwee het volgende:
@Patroon: heb jij geen tacx? Spinnen is altijd maar een uurtje toch? Dat is op een tacx ook nog wel vol te houden. Bijkomend voordeel: eigen fiets(houding).
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld.
Lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld.
Wij hebben een verlichte wielerbaan. Niet leuk voor duur maar in januari wel ideaal voor interval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
En weer terug van vakantie
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.
Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Als het verschil zo groot is...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef MCH het volgende:
En ja ik weet dat het not done is om in een fysieke fietsenwinkel spul te passen maar dit was toch in een lelijke grote sportwinkel a la Intersport.
Lampje op en gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
En weer terug van vakantie
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.
Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |