SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef the_critic het volgende:
las in vorige topic een vraag over "overwinteren". Of wandelen goed was, of wat anders dan wel... Lees dit eens.. http://www.bicycling.com/(...)e-vacation-your-bike
Ik fiets ook door, als het echt gaat winteren laat ik mijn banden bijkans leeglopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik fiets gewoon door. Als het echt gaat winteren zet ik de spikesbanden op m'n vakantiefiets.
Hoi,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef eentwee het volgende:
@Patroon: heb jij geen tacx? Spinnen is altijd maar een uurtje toch? Dat is op een tacx ook nog wel vol te houden. Bijkomend voordeel: eigen fiets(houding).
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld.
Lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Gripper het volgende:
Ik zit voor mn werk 3 dagen in Bologna, bij de fabriek. Vanmiddag voordat we gingen eten ff een rondje buiten om het hotel gelopen, en het fietsklimaat is hier goed: in 15 minuten 3 zeer gesoigneerde italianen gezien, op dure fietsen, veel witte kleding (smetteloos uiteraard) en mooie gladde bruine beentjes. Allemaal van die mooie Mario's
Als toefje nog een Lampre auto met fietsenbeugels op het dak. En dat in een buitenwijk van de stad, vlak bij het vliegveld.
Wij hebben een verlichte wielerbaan. Niet leuk voor duur maar in januari wel ideaal voor interval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
En weer terug van vakantie
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.
Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Als het verschil zo groot is...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef MCH het volgende:
En ja ik weet dat het not done is om in een fysieke fietsenwinkel spul te passen maar dit was toch in een lelijke grote sportwinkel a la Intersport.
Lampje op en gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
En weer terug van vakantie
Ik mis het fietsen nu wel dus ik hoop dat het dit weekend droog is dan ga ik wat kilometers maken in D1.
Vanaf 1 november ga ik officieel weer beginnen met trainen. Voor die tijd kijk ik wel even hoe of wat moet thuis nog wat dingen schilderen.
Maar voor de diehards die door fietsen. Gaan jullie dan ook in de avond als het donker is? Ik verkies dan liever het krachthonk en de spinningruimte van de sportschool en dan in het weekend maar duur trainen.
Er is er een in Alpen ad Rijn maar dat vind ik dan weer net iets te ver van Dordt vandaan en daar doen ze dan wedstrijden maar mijn trainer vind dat ik tot januari eerst maar eens duur moet doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij hebben een verlichte wielerbaan. Niet leuk voor duur maar in januari wel ideaal voor interval.
Nee dat heb ik al eens eerder gedaan toen kreeg ik lek. In mijn eentje in de donkere polder doe ik echt niet meer. En het was ook nog koud brr.quote:
Oei, goeie vraag, mijn broer heeft dat allemaal geregeld (en de rekening ligt bij mijn paquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:35 schreef Oksel het volgende:
SuperWeber, hoeveel pakjes heb je besteld bij Bioracer, en tegen welke prijs?
Met teamkleding is het hoe meer je laat maken, hoe goedkoper het wordt per stuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oei, goeie vraag, mijn broer heeft dat allemaal geregeld (en de rekening ligt bij mijn pa). Ik zal dat even voor je navragen. Volgens mij was het 2 keer zomertenue, 2 keer wintertenue en een trisuit. voor iets rond de 425 E ex btw (denk ik)...
Maar ik kom er dus nog even op terug...
Tot januari ja. Daarna nog lang vroeg donker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Er is er een in Alpen ad Rijn maar dat vind ik dan weer net iets te ver van Dordt vandaan en daar doen ze dan wedstrijden maar mijn trainer vind dat ik tot januari eerst maar eens duur moet doen.
ik las in eerste instantie dat je op de tacx naar het werk wildequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker voetballen. Alleen maar leuker in de regen (al heb ik er vandaag niet heel veel zin in). Ik hoop dat ik 1 keer per week op de fiets naar het werk kan, 1 keer op de tacx en dan 2 of 3 keer voetballen. Dat zal wel een beetje de winter worden voor mij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie dat je op de tacx naar het werk wilde
Eigenlijk is kleding laten maken pas interessant vanaf 10 stuks ordergrootte per item. Anders wordt het verhoudingsgewijs te duur. Alles kan natuurlijk, al hebben veel grote fabrikanten een minimale ordergrootte van 10 stuks per item.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met teamkleding is het hoe meer je laat maken, hoe goedkoper het wordt per stuk.
Laat je 1 shirt en broek maken ws. vanaf 50/60 Euro per stuk, laat je er 20 maken kosten ze misschien de helft.
Geel/blauw...dat moet haast wel iemand zijn geweest van de Gooise Wielerclub(Hilversum).quote:De politie beschrijft de racefietser als een slanke man van tussen de 50 en 60 jaar oud. Hij reed op een grijze racefiets en droeg een geel/blauw fietstenue met korte broek en een geel/blauwe helm.
Ja maar dan is er een verlichte wielerbaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tot januari ja. Daarna nog lang vroeg donker.
Wat een dappere vent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom rijden er zoveel idioten op racefietsen rond? D'r zijn al zoveel vooroordelen tegen racefietsen, gaat er zo'n maloot tekeer:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/13027816/__Racefietser_slaat_meisje__12___.html
[..]
Geel/blauw...dat moet haast wel iemand zijn geweest van de Gooise Wielerclub(Hilversum).
Vast een of andere midlifecrisis idioot op een Pinarello of Colnago die bang is dat z'n gemiddelde onder de 30 komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom rijden er zoveel idioten op racefietsen rond? D'r zijn al zoveel vooroordelen tegen racefietsen, gaat er zo'n maloot tekeer:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/13027816/__Racefietser_slaat_meisje__12___.html
[..]
Geel/blauw...dat moet haast wel iemand zijn geweest van de Gooise Wielerclub(Hilversum).
Hihaho.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Zal Freddeh wel weer geweest zijn, bezig een KOM te pakken op Strava.
Die zijn het ergstquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
Vanmorgen ook weer op het fietspad op de Coolsingel, rijdt er een lange jonge vent, 25/30 net pak aan tegen de richting in met zijn aaifoon in de hand en dopjes in onderwijl op zijn schermpje turend. Ik bits 'm toe een mongol te zijn en zeg "waar ga je nou heen dan" roept ie terug: "Ja moet je hier komen"![]()
Als ik daar op in ga allemaal kan ik beter op boksen gaan ofzo. Sorry maar ik fiets en verder niets.
Juistumquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan is er een verlichte wielerbaan
Ja klopt, het was ook niet echt retegoedkoop oid, maar het ging om het idee. We hadden ook alles niet de goedkoopste meuk uitgezocht omdat het ook een beetje fatsoenlijk moet zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk is kleding laten maken pas interessant vanaf 10 stuks ordergrootte per item. Anders wordt het verhoudingsgewijs te duur. Alles kan natuurlijk, al hebben veel grote fabrikanten een minimale ordergrootte van 10 stuks per item.
Als ie past, er goed uitziet en duurder was dan wat je eigenlijk besteld had zou ik er geen problemen over maken en gewoon nog een shirtje bestellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef muzas het volgende:
Krijg ik m'n craftshirt binnen... Maak ik het pakketje open, zit er een bibshort in![]()
Zucht.
Hij is eigenlijk best mooi... en zit mij héél strak (wat ik persoonlijk erg fijn vind). Zeem ziet er duur uit, met allerlei opdruk enzo...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als ie past, er goed uitziet en duurder was dan wat je eigenlijk besteld had zou ik er geen problemen over maken en gewoon nog een shirtje bestellen
Het is natuurlijk wel altijd jammer als je iets via internet besteld en het klopt dan niet![]()
Dan kom ik in mn Vacansoleil outfit en ga ik de hele tijd in jullie wiel zitten linkeballenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wordt echt zo gaaf volgende fokmeet om met de complete radioshack ploeg te mogen fietsen![]()
Ik ben ff fappen.
Je zegt het eigenlijk zelf al hehquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best mooi... en zit mij héél strak (wat ik persoonlijk erg fijn vind). Zeem ziet er duur uit, met allerlei opdruk enzo...
Hmmm....
Briliante verkooptruuk. Voor 25 euro vind je nooit meer zo'n mooie broek.. Maar ik wilde niet in volledig team-outfit rijden want ''
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wordt echt zo gaaf volgende fokmeet om met de complete radioshack ploeg te mogen fietsen![]()
Ik ben ff fappen.
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk zelf al heh.
Ik ga een pakje bestellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben ff fappen.
niets in mijn maat,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.craftwear.nl/n(...)k-wielerkleding.html
Wij fietsen achteraan mee als special guests.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
niets in mijn maat,
ik kom dus niet naar de door radioshack gesponsorde fokmeet
Baasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef muzas het volgende:
Nou, besteld.. ik rij dus in volledig radioshack. Uit baldadigheid die sokken er ook gewoon bij gedaan omdat fakkit.
werkende paarden die een treintje vormen voor de luxe paarden, dat ligt mij welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij fietsen achteraan mee als special guests.
RadioShack is volgend jaar geen prof team meer toch? Dan mag het toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef muzas het volgende:
Nou, besteld.. ik rij dus in volledig radioshack. Uit baldadigheid die sokken er ook gewoon bij gedaan omdat fakkit.
Geen idee... Zou wel verklaren waarom het zo asociaal goedkoop is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Narcotical het volgende:
[..]
RadioShack is volgend jaar geen prof team meer? Dan mag het toch?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef eentwee het volgende:
Is gewoon de kleding van Mandy. Zo goed als nieuw, vrijwel nooit gedragen
Gisteren de M binnen gekregen. Te klein. Morgen komt de L. Mijn vriendin neemt misschien de M.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef muzas het volgende:
Krijg ik m'n craftshirt binnen... Maak ik het pakketje open, zit er een bibshort in![]()
Zucht.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vast een of andere midlifecrisis idioot op een Pinarello of Colnago die bang is dat z'n gemiddelde onder de 30 komt
Valt bij deze wel mee? De merknaam op de fiets vind ik wel mooi. Moet niet te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef muzas het volgende:
Ik vind die schreeuwerige merken nooit echt mooi. Je betaalt duur geld om met reclame rond te rijden.
Volgens google is dit een turkenbakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien veeeeel te hoge velgen. Echt een turkenbak eigenlijk.
Hoort dat, op een specialized?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |