Oh maar dat mag wel in een dm hoor. Lekkere mannen zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde Grey's anatomy gaan spoileren met een vraag over lekkere mannen, maar da's niet handig voor degenen die gewoonw achten tot het in NL uitgezonden wordt.
![]()
Ik wilde oproepen tot het zoeken van lekkere nieuwe acteurs zeg maar.![]()
daar kunnen we onze tijd toch wel mee vol maken.
eten: altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
gaan we het over lekkere mannen hebben? over Bumba? over eten?
wij eten pakjesloze chili vandaag.
ik moest vandeweek nog aan je denken toen ik linzensoep aan t maken was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef lily het volgende:
[..]
eten: altijd![]()
Pompoensoep hier.
Mijn god wat een kolereding om klein te maken zeg
Pompoensoepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef lily het volgende:
[..]
Pompoensoep hier.
wij hadden gisteren stoofschotel met pompoen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef lily het volgende:
[..]
Pompoensoep hier.
gewassen en uitgeplozen (ieuwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef livelink het volgende:
En wat heb je nu uiteindelijk met de pitjesbrij gedaan?
even de instructies erbij gezochtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:57 schreef lily het volgende:
ik heb die uit de allerhande (alleen zonder de komijn want dat vind ik vies) en ik pureer aan het einde altijd alle soepen dus ook deze
1 pompoen (van ca. 1 2 kg)
3 eetlepels olijfolie
1 winterpeen, (250 g) geschild en in plakken
2 uien, fijngesneden
2 tenen knoflook, fijngesneden +
2 laurierblaadjes
1 tl komijn (djinten)
1 groentebouillontablet
tabasco red pepper sauce (flesje 57 ml)
1 bekertje crème fraîche (125 ml)
hij komt wel heel sympathiek over, vind ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef -Spring het volgende:
Help ik nou het topic om zeep?
Helpt het als ik beken dat ik Martijn Krabbé zo'n leuke vent vind?
Ik zou het er wel op kunnen ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij komt wel heel sympathiek over, vind ik
dat nou ook weer niet, het lijkt me wel een leuke gast om eens mee te stappen, maar meer ook nietquote:
Welke vrouwen zou je wel doen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik zeg, (ik zou haar niet )doen
geen enkele denk ik eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen enkele denk ik eigenlijk.ik voel me daar niet toe aangetrokken.
Ow shit ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Houd je je hamster wel in de gaten?
pardon?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:40 schreef Saffier het volgende:
Paling is toch het laatste nieuwe speeltje ipv een hamster?
ja, is het dan ooit wel hip geweest om palingen in je kut te stoppen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
paling is ook alweer achterhaald geloof ik. Eigenlijk weet ik niet eens zeker wat nu wel hip is. Sjonge..m`n ranzige-weetjes-brein laat me in de steek
nou ja, volgens mij hebben dode palingen geen last van lijkstijfheid. Dus alsdat ie dan dood is lijkt het me alleen maar ergernis? *frotfrot*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Duh. Anders kan je net zo goed een dildo nemen. En wie doet dát nou nog?
noem je me nou een brave huismoeder? Whyyyyyy! Whyyyyyyyyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat zijn dat voor gesprekken op de vroege morgen tussen de brave huismoeders !![]()
Hoi Buuv !
![]()
![]()
haal hem zo weer uit mijn AT's heurik zapte toevallig effe rond
![]()
Ben je geen brave huismoeder?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem je me nou een brave huismoeder? Whyyyyyy! Whyyyyyyyy
Hai Fannalles goed? Met u? Met de Griek?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wél parelkettingbroekrok maar géén brave huismoeder whehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Het jochie is overleden. Zo triest en toch nog onverwacht eigenlijk.
Zijn moeder was er wel "klaar" voor voor zover dat uberhaupt mogelijk is maar ze hebben al maanden 18 uur per dag zorg en dus mensen in huis. Het is waanzin, het is waanzin, zei ze maar.
Ik wil mijn leven terug, het is een nachtmerrie en het kan wel jaren duren. Hun zoontje kon niets meer. Ik hoop maar dat ze nu rust krijgen en verder kunnen met hun 2 jarige zoontje
mazzelaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:01 schreef easy-going het volgende:
Snoopy![]()
Ik vind het vandaag wel lekker weer om binnen te blijven
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:02 schreef snoopy het volgende:
Hier iets eerder. En het verzoek om boodschappen te doen bij C1000 voor de gogo's. Ik zei dat ik dat nog niet wist ivm de regen maar mijn zoon zei ' Ik zou het het waard vinden'
oh zie je! De Easy way out dacht ze! Gelukkig weten wij dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef snoopy het volgende:
sponsorzwemmen![]()
Weet je dat er ook zwemgips bestaat?
Vooral voor kinderen die op vakantie gaan en nog net even iets brekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh zie je! De Easy way out dacht ze! Gelukkig weten wij dingen.![]()
Beetje binnen zitten gipsen. Tsssk.
Maar serieus? Zwémgips? Why?
Ja word wel nat maar de binnenkant is niet van dat watten. Is ander spul. Gips is ook veel dunner dan normaal gips.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef Gaoxing het volgende:
Lijkt me toch niet lekker. Het wordt dus wel nat van binnen, alleen niet zo heel erg?
Wat zij zegt!quote:
Mag het schade herstel bedrijf doen. Die zitten naar de sloop. Het is alleen dat ook het scharnier helemaal ontzet is. Nou ja, ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tico, even langs de autosloperij? Daar hebben ze vaak deuren genoeg.
of lag ze eronderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
Het had haar inderdaad zeker wel een minuut tijdwinst opgeleverd. Voor het zelfde geldt stond m'n kind in de weg.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik, beelddenkend, zie je al helemaal voor me, zittend in zo'n grote zwarte ketel boven het vuur.
Heeft het te maken met je mindfulness denk je? Of heeft dat misschien de boel in werking gezet om het genieten toe te kunnen laten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tx!
Het is zo fijn! Ik weet niet wat me overkomt, maar ik geniet me suf zeg maar. Er is wat in te halen.
Oh dat zou ik dan weer wel doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:02 schreef livelink het volgende:
![]()
En het is ook weer zo lullig om het te gaan verbeteren. "Nee Katja, het moet 'I hate Mama' zijn!"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tx!
Het is zo fijn! Ik weet niet wat me overkomt, maar ik geniet me suf zeg maar. Er is wat in te halen.
Nee, het ging al beter voordat ik aan de training begon. Terwijl ik dit ben gaan doen om te kijken of het beter zou gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heeft het te maken met je mindfulness denk je? Of heeft dat misschien de boel in werking gezet om het genieten toe te kunnen laten?
Ik merk hier dat het in m`n hoofd is opgeklaard, eindelijk! Heb van de huisarts een verwijzing gekregen voor de orthopeed. Er worden foto`s gemaakt en ik word nagekeken. 16 oktober ben ik al aan de beurt
Ik voel me 2 ton lichter, eindelijk actie
Er worden foto`s gemaakt om te zien wat er aan de binnenkant gebeurt en of er iets aan verholpen kan worden. Ik wéét dat mijn heupgewrichten instabiel zijn en dat alle ellende daar ook door komt, maar ik wil graag weten of er niet iets achterliggends is..wat eventueel verholpen kan worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het ging al beter voordat ik aan de training begon. Terwijl ik dit ben gaan doen om te kijken of het beter zou gaan.Maar het zal er denk ik wel toe bijdragen dat het goed blijft gaan en dat ik beter kan zien dát het ook echt wel goed gaat en dat ik niet alleen maar een rotmoeder ben enzo.
Fijn dat er actie komt bij jou!in wat voor richting moet ik denken dan?
quote:Vandaag stond de laatste wedstrijd uit de bekercompetitie op het programma. Aangezien uw rollende reporter niet over zwemgips beschikt en de wedstrijd onder barre weersomstandigheden plaatsvond kon ik hier helaas niet bij aanwezig zijn.
Maar ik wil toch de statistieken niet onthouden.
emmertje overstroomt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
* Rijstebuiltje straalt een heleboel zen het bankje op!
Wat is er loos bij jullie Vicky?
Hoe gaat het met je krentenbolletje ?
Ja en nee. Ik heb, zijn ze achter gekomen, een bindweefselafwijking die voor een hoop leed kan zorgen. Dit probleem wordt daar in feite ook onder geschaard.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef livelink het volgende:
Wat gek eigenlijk dat dat niet eerder is gebeurd, TF. Je zou toch denken dat het allemaal start met goed kijken wat er nou aan de hand is en wat er precies aan de binnenkant gebeurt.
Maar fijn dat ze dat nu alsnog gaan doen en ook nog zo snel ook
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:54 schreef livelink het volgende:
Wat leuk dat Sven aan wedstrijdzwemmen doet, Easy.
quote:[b]Op zaterdag 6 oktober 2012 21:54 schreef livelink het volgende:[/b
Wat leuk dat Sven aan wedstrijdzwemmen doet, Easy.
Ik deel je mening helemaal, en het heeft m.i. niets met hoog- of laagbegaafd zijn te maken, maar eerder aan de voorkeur voor een bepaalde vorm van denken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:31 schreef livelink het volgende:
Ik word altijd een beetje recalcitrant van dit soort vragen/opdrachten, Gao.
Als kind eigenlijk altijd al en nu nog steeds merk ik![]()
Ik ben dan geneigd om te antwoorden 'omdat God nog tijd over had' of zo iets.
Wat me stoort aan dit soort vragen is dat er in mijn beleving eigenlijk geen fout antwoord of foute benadering is, maar in de praktijk is die er wel, want degene die hem stelt heeft wel al een vooropgezet idee van hoe je het aan moeten pakken en wat het resultaat van je onderzoek moet zijn.
Ik ben altijd voor het geven van duidelijke opdrachten en als ze willen dat ik me in de evolutietheorie ga verdiepen, dan moeten ze me dat gewoon vragen, dan stort ik me er wel in.
Maar ja, nu geef ik me zelf wel heel erg bloot als laagbegaafd, vrees ik.
iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:31 schreef livelink het volgende:
Ik word altijd een beetje recalcitrant van dit soort vragen/opdrachten, Gao.
Als kind eigenlijk altijd al en nu nog steeds merk ik![]()
Ik ben dan geneigd om te antwoorden 'omdat God nog tijd over had' of zo iets.
Wat me stoort aan dit soort vragen is dat er in mijn beleving eigenlijk geen fout antwoord of foute benadering is, maar in de praktijk is die er wel, want degene die hem stelt heeft wel al een vooropgezet idee van hoe je het aan moeten pakken en wat het resultaat van je onderzoek moet zijn.
Ik ben altijd voor het geven van duidelijke opdrachten en als ze willen dat ik me in de evolutietheorie ga verdiepen, dan moeten ze me dat gewoon vragen, dan stort ik me er wel in.
Maar ja, nu geef ik me zelf wel heel erg bloot als laagbegaafd, vrees ik.
Wel okequote:
Oh, yum!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wel oke
Zit in de kantine van het zwembad met flip en een koppie koffie. Mijn oudste heeft zwemles.
Ik zet mijn kopje op tafel en flip begint dat ie ook wat wil drinken. Ik loop naar de bar en zie dat ie een vies koffieroerstaafje van de grond raapt, koop een fristi, loop terug en voila... De altijd zo behulpzame en innovatieve flip heeft het vieze staafje, waarschijnlijk vol schimpies, in mijn kopje gezet. En hij kijkt zo trots
Haha nee, eerder gewoon een beetje bekend, zo langzamerhandquote:
dat hebben we hier ook gehad. heel lastig iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste loopt daar nu een beetje tegenaan..in groep 8 sloegen vragen nog heel erg op de geleerde tekst..nu op het voortgezet wordt er heel erg naar het 'waarom' gevraagd..iets waar hij dus absoluut niets mee kan. Best frustrerend voor hem. Ik vind ook dat die overgang totaal onvoorbereid is.
Ja, of funest als je weerstand al laag wasquote:
Nou ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:20 schreef snoopy het volgende:
Zou wat zijn voor mijn oudste gao, en zoals ik het nu zie zijn ze er ook erg mee bezig nu in groep 5. Zelf uitzoeken hoe en wat ipv de vasstaande antwoorden te moeten geven. Bij multiple choice bijvoorbeeld geeft hij vaak het 'verkeerde' antwoord, maar als zijn juf vraagt naar zijn motivatie voor een ander antwoord is er meestal geen speld tussen te krijgen. Maar het is dan toch foutda's ook niet lekker voor je zelfvertrouwen.
Oeh be! Ik moet dingen weten over grotduiken!!! Kan ik F. daar es over mailen denk je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Livelink! Het is er wel eentje om te bewaren voor later hoor!
Ik ben hier ook echt zo godswaanzinnig blij dat ik om onverklaarbare redenen sinds een week of 5 mijn zen mbt de kinderen gevonden heb, anders was het vandaag niet goed afgelopen vrees is. Nu is het prima te handelen eigenlijk.
(F. zit in dld voor een grotduikintroductie (in een mijn) en dus heb ik het rijk, en de mannen, voor mezelf. )
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh be! Ik moet dingen weten over grotduiken!!! Kan ik F. daar es over mailen denk je?
Is dat net zoiets als 'duik in je weeen'?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat me in te houden over grotduiken, zo op de vroege morgen.![]()
Ik zou graag willen, maar de complete voorraad staat dus in de woonkamer en zonder halsbrekende toeren kan ik niet eens meer bij mijn tv komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef freecell het volgende:
Kan je nog wat plastic zakken over dingen heengooien misschien?
Hier zo meteen met mijn kleuter naar de dermatoloog. Elke keer als hij een wondje heeft, gaat het niet gewoon dicht, maar gaat er eerst een stuk vel af dat veel groter is dan dat wondje.
Waarschijnlijk bindweefselprobleempje. Welja.
nou, een heel vroeg voorstadium misschien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als 'duik in je weeen'?
oi. Een apart soort mengeling van trots en stress voel je dan denk ik?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorges!
Je weet gewoon dat je kind een baas is als het meest etterige jong uit de klas van zijn broer hem vol ontzag aankijkt
Kwasderweerdrukmee
Oi, ik had ook van die gemengde gevoelens toen mijn kleuter met high-fives begroet werd door de jongens van groep 8 op het schoolplein. Later kwam ik erachter dat mijn kleuter naar de adjunct-directeur werd gestuurd bij misdragingen. En de adjunctdirecteur gaf les aan groep 8. Een stoerdere straf kon je hem niet gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorges!
Je weet gewoon dat je kind een baas is als het meest etterige jong uit de klas van zijn broer hem vol ontzag aankijkt
Kwasderweerdrukmee
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef livelink het volgende:
Oi, ik had ook van die gemengde gevoelens toen mijn kleuter met high-fives begroet werd door de jongens van groep 8 op het schoolplein. Later kwam ik erachter dat mijn kleuter naar de adjunct-directeur werd gestuurd bij misdragingen. En de adjunctdirecteur gaf les aan groep 8. Een stoerdere straf kon je hem niet geven
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oi, ik had ook van die gemengde gevoelens toen mijn kleuter met high-fives begroet werd door de jongens van groep 8 op het schoolplein. Later kwam ik erachter dat mijn kleuter naar de adjunct-directeur werd gestuurd bij misdragingen. En de adjunctdirecteur gaf les aan groep 8. Een stoerdere straf kon je hem niet geven
Bewust Alternatieve levenwijze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef -Spring het volgende:
Help! Ik zoek een positief woord voor geitenwollensok.Voor een sollicitatiebrief (bij het COS).
retrospectie? zelfbezinning, reflecterendquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef -Spring het volgende:
Help! Ik zoek een positief woord voor geitenwollensok.Voor een sollicitatiebrief (bij het COS).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste zin komt er sowieso niet letterlijk in, hoor. Ik ben nog aan het zoeken naar een manier om mezelf te omschrijven.
Gaat om deze functie btw:
[spoiler]
Niet quote aub.
Ben ff weg nu: CB.
[ Bericht 60% gewijzigd door -Spring op 08-10-2012 18:30:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is nog wel een eindje weg![]()
Klopt, maar mij spreekt bijvoorbeeld "ik wilde werken" altijd meer aan dan "ik wilde werkzaam zijn". Ook of juist in sollicitatiebrieven.quote:
Wat zei de dermatoloog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef freecell het volgende:
Kan je nog wat plastic zakken over dingen heengooien misschien?
Hier zo meteen met mijn kleuter naar de dermatoloog. Elke keer als hij een wondje heeft, gaat het niet gewoon dicht, maar gaat er eerst een stuk vel af dat veel groter is dan dat wondje.
Waarschijnlijk bindweefselprobleempje. Welja.
Sollicitatiebrieven scan ik erg snel overheen... Ik ben veel meer van wat kun je en wat heb je gedaan... Dus CV... Kort en bondig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt, maar mij spreekt bijvoorbeeld "ik wilde werken" altijd meer aan dan "ik wilde werkzaam zijn". Ook of juist in sollicitatiebrieven.
Dat ben ik wel met je eens. Liever wat directere constructies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt, maar mij spreekt bijvoorbeeld "ik wilde werken" altijd meer aan dan "ik wilde werkzaam zijn". Ook of juist in sollicitatiebrieven.
Wij werken wel in een hele andere branche... Misschien is het voor andere branches wel heel gebruikelijk en wenselijk...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Joene het volgende:
Die hele verhalen heb je namelijk geen kont aan, werkgevers hebben geen uren de tijd meer om brieven te lezen, liever een korte directe motivatie dan uitgebreide brief.
Kan , maar toch werkgevers willen weten waarom je voor hun wilt werken en het boeit ze in een brief weinig wat je nu doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij werken wel in een hele andere branche... Misschien is het voor andere branches wel heel gebruikelijk en wenselijk...
Misschien kan het doorslaggevend zijn als de functie een soort naadloos aansluit.... Toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan , maar toch werkgevers willen weten waarom je voor hun wilt werken en het boeit ze in een brief weinig wat je nu doet.
Geen idee , ik heb altijd kort en bondig gesolliciteerd en zoals laatste keer zelfs wat is je motivatie om bij ons te komen werken : ik ben in zoetermeer komen wonen, ik zoek een baan hier in de regio .quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien kan het doorslaggevend zijn als de functie een soort naadloos aansluit.... Toch?
Als wij in ons cv zetten, systeembeheer / netwerkbeheer / applicatiebeheer.... Ja, daar valt eigenlijk weinig meer over uit te wijden..
Ja maar, werkervaring en aantoonbaar kennis....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , ik heb altijd kort en bondig gesolliciteerd en zoals laatste keer zelfs wat is je motivatie om bij ons te komen werken : ik ben in zoetermeer komen wonen, ik zoek een baan hier in de regio .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek alleen nog naar een vervanger voor 'm'n ei kwijt kunnen'.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 08-10-2012 18:14:04 ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef -Spring het volgende:
Je zit in de ICT, Joene? Da's met een goed CV wel 'iets' andere koek dan 'de communicatie'.
Maar dank voor de tips! Juist ook om het bondiger te houden. Nu was m'n brief sowieso een grove opzet, hoor. Het hing me vooral om het zinsverband.
Anyway, voor de geinteresseerden, zoiets heb ik in gedachten. Voel je vrij.
Ik vind dat je heel veel taken van vorige werkervaringen beschrijft. Imho is dat voor in je CV. Je sollicitatiebrief moet alleen een motivatie zijn. WAAROM je het kan en wil. "Ik ben hartstikke groen en wil graag lullen over fietsen!!" vat het dus zo'n beetje samen in je brief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef -Spring het volgende:
Dat vind ik niet, Swets. In m'n CV staan de 'harde werkzaamheden'; in m'n brief licht ik juist de vaardigheden (de 'zachte aspecten') toe die hiervoor noodzakelijk waren en die ook voor deze functie van toegevoegde waarde zijn.
Mevrouw,quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef -Spring het volgende:
Geachte mevrouw ***,
Omdat ik liever over een fiets lul dan over een lul fiets, denk ik een geschikte kandidaat te zijn.
Ik heb op mijn zestiende schriftelijk gesolliciteerd bij C&A, als bijbaan naast school.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Troel het volgende:
Geheid dat je wel uitgenodigd wordt voor een gesprek omdat ze willen weten waarom je in vredesnaam dat in een brief schrijft
Dermatoloog zei dat we door moesten naar de klinisch geneticus (suprise!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat zei de dermatoloog?
En dat bindweefselprobleem is ook niet echt een verrassing he? :-/
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
komt even onder steen vandaan
toch nog wat goeds gedaan vandaag : al mijn bewijzen zijn door naar de volgende ronde.
op naar het eindgesprek en als dat goed gaat nog het panelgesprek en als dat goed afloopt:Gefeliciteerd met het tot nu toe behaalde resultaat! Geweldige prestatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is nog wel een eindje weg
Ik duim voor je.
... ♥ ik mis je ♥
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb op mijn zestiende schriftelijk gesolliciteerd bij C&A, als bijbaan naast school.
Ik werd toen uitgenodigd voor een gesprek omdat ze nog nooit zo'n slechte sollicitatiebrief hadden gezien en ze wilde weten wie daar nu achter zat
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef lily het volgende:
yep![]()
voor een blauwe maandag want het bleek niets voor mij
Een gesprek is om die toelichting te geven, een brief is om die interesse te wekken zodat je kan toelichten imoquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef -Spring het volgende:
Dat vind ik niet, Swets. In m'n CV staan de 'harde werkzaamheden'; in m'n brief licht ik juist de vaardigheden (de 'zachte aspecten') toe die hiervoor noodzakelijk waren en die ook voor deze functie van toegevoegde waarde zijn.
klopt langer dan A4 is sowieso zinloosquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
Uitgebreide soll.briven schrijven heeft meestal totaal gen nut. Er wordt in 9 van de 10x ni eens naar de brief gekeken. Men kijkt naar het cv. Een lange brief kan ook averechts werken.
Meestal...? Ervaringen en meningen verschillen denk ik in dit geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
Uitgebreide soll.briven schrijven heeft meestal totaal gen nut. Er wordt in 9 van de 10x ni eens naar de brief gekeken. Men kijkt naar het cv. Een lange brief kan ook averechts werken.
quote:En, misschien is het helemaal niet van toepassing hoor, maar ik heb begrepen dat je verkozen bent tot Fok!Milf... misschien is het een idee om een pasfoto mee te sturen? Ze vinden het vast leuk als een mooie jonge vrouw de boodschap over wil brengen aan jongeren...
mij werd altijd afgeraden dat te doen (ik ben obviously niet de fok!milf, maargewoon in het algemeen)quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef Grunsfan het volgende:
En, misschien is het helemaal niet van toepassing hoor, maar ik heb begrepen dat je verkozen bent tot Fok!Milf... misschien is het een idee om een pasfoto mee te sturen? Ze vinden het vast leuk als een mooie jonge vrouw de boodschap over wil brengen aan jongeren...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Heb ik er voor deze functie al speciaal op m'n CV geplakt.
Bij deze functie en organisatie lijkt me dat best relevant. Persoonlijke betrokkenheid bij hun missie en zo...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Joene het volgende:
Spring je moet doen wat jezelf goed vind voelen , maar je werkgever zal het werkelijk aan z'n anus oxideren waar jij je groente of hoe jij aan je stroom komt vandaan haalt.
Dat je betrokken bent met hun missie hoeft niet privé maar zakelijk maar misschien denk ik te makkelijk .quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Bij deze functie en organisatie lijkt me dat best relevant. Persoonlijke betrokkenheid bij hun missie en zo...
cv ook niet langr dan 1,5 a 2 A4tjes..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt langer dan A4 is sowieso zinloos
Dan kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je betrokken bent met hun missie hoeft niet privé maar zakelijk maar misschien denk ik te makkelijk .
ligt ook een beetje aan de functie, bij een communicatiefunctie kijken ze juist wel naar de brief, want als je al geen goede brief kan schrijven, dan kan je ook weleens problemen hebben met het schrijven van stukken of persberichten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef Vicky het volgende:
heb je de foto nou wél of niet gebruikt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef -Spring het volgende:
(Met een hoop aanpassingen nog) de deur uit.
Dank voor ieders commentaar!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Je had ook nog kunnen melden dat je onbespoten zelf gebreide bamboe tampons gebruikt. ;-)
muts...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Je had ook nog kunnen melden dat je onbespoten zelf gebreide bamboe tampons gebruikt. ;-)
ja, snap ik. had je gelezen wat ik voor advies kreeg? gewoon als vrouw in het algemeen geen foto erbij. vanwege kift en zulks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef -Spring het volgende:
Wél.
Om aan je tonen dat ik er iig niet úitzie als een geitenwollensok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |