Het voornaamste in dit topic is de video, niet mijn theorien. De video is wetenschappelijk uitstekend onderbouwd, en iedereen die hem heeft gezien kan dat denk ik beamen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat kan best, dat kan goed als het wetenschappelijk onderbouwd is, dat is jouw wereldbeeld echter niet. Sommige van je theorieën raken echt kant noch wal.
Nee, het voornaamste in dit topic is jouw intentie, en die is om met deze video een punt te maken, namelijk dat jouw theorieën wel zouden kloppen. Daarmee wordt de focus gelegd op jouw theorieën en niet op de video, die de belangrijkste rol LIJKT te spelen in dit topic. Veel theorieën die je hebt worden echter door diezelfde wetenschap gedebunked, maar dan zijn het opeens complottheorieën en niet goed genoeg onderzoek naar de theorieën.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het voornaamste in dit topic is de video, niet mijn theorien. De video is wetenschappelijk uitstekend onderbouwd, en iedereen die hem heeft gezien kan dat denk ik beamen.
Waaruit leid je af wat de intentie is van mijn topic? Wat je denkt dat mijn intentie is is een projectie van je eigen intenties op mijn daden. Toen ik het topic aanmaakte plaatste ik alleen de video. Waarom plaatste ik die video? Omdat ik weet dat er veel mensen hier zijn die de ancient alien theorien overwegen of geloven (ook in tru, waar ik hem in eerste instantie wilde plaatsen) maar deze video laat duidelijk zien dat die theorien zeer slecht onderbouwd zijn en er veel betere verklaringen te geven zijn voor zaken die men als 'onverklaarbaar' beschouwt, maar het niet zijn. Ik plaats die video omdat ik niet wil dat mensen bedrogen en misleid worden, niet om mijn ego en mijn theorien te vestigen. Als ik mijn theorien zou willen vestigen, zou ik een ander topic aanmaken, met andere bewijslast. Dit topic is een debunk topic, en geen verdedigingstopic, om het zo te noemen. De theorie die ik onder de video heb geplaatst, is speculatie, want ik heb er geen harde bewijzen voor, en ik presenteer hem ook als speculatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, het voornaamste in dit topic is jouw intentie, en die is om met deze video een punt te maken, namelijk dat jouw theorieën wel zouden kloppen. Daarmee wordt de focus gelegd op jouw theorieën en niet op de video, die de belangrijkste rol LIJKT te spelen in dit topic. Veel theorieën die je hebt worden echter door diezelfde wetenschap gedebunked, maar dan zijn het opeens complottheorieën en niet goed genoeg onderzoek naar de theorieën.
Elke keer zeggen dat het speculatie is, maar hem TOCH neerzetten, is toch wel de manier om te laten zien dat je wel degelijk die standpunten verdedigt. Ik kan ook steeds zeggen, dit is natuurlijk pure speculatie, maar de (vul maar in) hebben toch wel een wereldcomplot, en dat herhaal ik dan in vele topics, dan is je argument van presenteren als speculatie niet zoveel meer waard.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waaruit leid je af wat de intentie is van mijn topic? Wat je denkt dat mijn intentie is is een projectie van je eigen intenties op mijn daden. Toen ik het topic aanmaakte plaatste ik alleen de video. Waarom plaatste ik die video? Omdat ik weet dat er veel mensen hier zijn die de ancient alien theorien overwegen of geloven (ook in tru, waar ik hem in eerste instantie wilde plaatsen) maar deze video laat duidelijk zien dat die theorien zeer slecht onderbouwd zijn en er veel betere verklaringen te geven zijn voor zaken die men als 'onverklaarbaar' beschouwt, maar het niet zijn. Ik plaats die video omdat ik niet wil dat mensen bedrogen en misleid worden, niet om mijn ego en mijn theorien te vestigen. Als ik mijn theorien zou willen vestigen, zou ik een ander topic aanmaken, met andere bewijslast. Dit topic is een debunk topic, en geen verdedigingstopic, om het zo te noemen. De theorie die ik onder de video heb geplaatst, is speculatie, want ik heb er geen harde bewijzen voor, en ik presenteer hem ook als speculatie.
Ik geloof dat er een kern van waarheid in zit, maar de details ken ik niet, dat is speculatie. Ik geloof dat dat men vandaag de dag 'aliens' noemt demonen zijn en ik geloof (weet door bijbelprofetie) dat demonen met volle kracht de wereld zullen misleiden tegen het einde van de wereld. De 'aliens' passen perfect in dat plaatje. Ook zie je mensen als presidenten van de VS over alien-bedreigingen om de wereld te verenigen spreken. Dat is toch op zijn minst opmerkelijk. Wat gaat er precies gebeuren? Geen idee. Mag ik geloven dat er iets gaat gebeuren, en wat de natuur is van die gebeurtenis, en mijn gedachten uitten? Waarom niet? Indien men wijs is gemaakt dat aliens die bouwwerken hebben gemaakt, en over een paar jaar ineens aliens zich aan ons verschijnen en vertellen dat zij ons hebben geholpen bij het maken van die bouwwerken, zal iedereen om de tuin geleid worden. Maar nu zullen zij die die video hebben gezien weten dat het hier om leugens gaat, en tegelijkertijd een andere mogelijke verklaring hebben. Dus wat mij betreft dubbele empowerment. Niet voor mij, maar voor de kijker en lezer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Elke keer zeggen dat het speculatie is, maar hem TOCH neerzetten, is toch wel de manier om te laten zien dat je wel degelijk die standpunten verdedigt. Ik kan ook steeds zeggen, dit is natuurlijk pure speculatie, maar de (vul maar in) hebben toch wel een wereldcomplot, en dat herhaal ik dan in vele topics, dan is je argument van presenteren als speculatie niet zoveel meer waard.
Ik heb je toch al gezegd dat in de Koran net zo goed profetieën staan. De profetieën in de Koran zijn veel concreter dan de Bijbel profetieën en zijn ook erg van toepassing op deze tijd. Hoezo is de islam dan NIET de waarheid volgens jou? Er zijn ook imams die Djinns (demonen in het Arabisch) uitdrijven en de theorie dat de islam een maan-religie is of dat de Katholieke Kerk de islam gecreëerd heeft is alleen maar bij protestantste bronnen terug te vinden, oftewel, het is propaganda en er is geen enkel bewijs voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een kern van waarheid in zit, maar de details ken ik niet, dat is speculatie. Ik geloof dat dat men vandaag de dag 'aliens' noemt demonen zijn en ik geloof (weet door bijbelprofetie) dat demonen met volle kracht de wereld zullen misleiden tegen het einde van de wereld. De 'aliens' passen perfect in dat plaatje. Ook zie je mensen als presidenten van de VS over alien-bedreigingen om de wereld te verenigen spreken. Dat is toch op zijn minst opmerkelijk. Wat gaat er precies gebeuren? Geen idee. Mag ik geloven dat er iets gaat gebeuren, en wat de natuur is van die gebeurtenis, en mijn gedachten uitten? Waarom niet? Indien men wijs is gemaakt dat aliens die bouwwerken hebben gemaakt, en over een paar jaar ineens aliens zich aan ons verschijnen en vertellen dat zij ons hebben geholpen bij het maken van die bouwwerken, zal iedereen om de tuin geleid worden. Maar nu zullen zij die die video hebben gezien weten dat het hier om leugens gaat, en tegelijkertijd een andere mogelijke verklaring hebben. Dus wat mij betreft dubbele empowerment. Niet voor mij, maar voor de kijker en lezer.
Een persoon met een beetje gezond verstand heeft deze film niet nodig om de ancient alien-theorie naar het rijk der fabelen te verwijzen. Wanneer je een beetje logisch nadenkt en luistert naar de 'argumenten' die de aanhangers van deze theorie aandragen, dan besef je al snel dat het allemaal vergezochte lariekoek is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waaruit leid je af wat de intentie is van mijn topic? Wat je denkt dat mijn intentie is is een projectie van je eigen intenties op mijn daden. Toen ik het topic aanmaakte plaatste ik alleen de video. Waarom plaatste ik die video? Omdat ik weet dat er veel mensen hier zijn die de ancient alien theorien overwegen of geloven (ook in tru, waar ik hem in eerste instantie wilde plaatsen) maar deze video laat duidelijk zien dat die theorien zeer slecht onderbouwd zijn en er veel betere verklaringen te geven zijn voor zaken die men als 'onverklaarbaar' beschouwt, maar het niet zijn. Ik plaats die video omdat ik niet wil dat mensen bedrogen en misleid worden, niet om mijn ego en mijn theorien te vestigen. Als ik mijn theorien zou willen vestigen, zou ik een ander topic aanmaken, met andere bewijslast. Dit topic is een debunk topic, en geen verdedigingstopic, om het zo te noemen. De theorie die ik onder de video heb geplaatst, is speculatie, want ik heb er geen harde bewijzen voor, en ik presenteer hem ook als speculatie.
edit Ik hoorde zelf ook bij de mensen die de ancien alien theorie overwoog, maar voornamelijk door gebrek aan verklaringen. Deze video heeft mij bevrijd van duisternis omtrent die oude bouwwerken, en die bevrijding deel ik graag met anderen.
niks moet... maar als je de waarheid wilt weten over de wereld... dan is het belangrijk je wanen te onderzoeken...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:56 schreef UncleScorp het volgende:
Dus Ancient Aliens wordt gedebunked en nu moeten we maar geloven in demonen
En geloven in hemelse vorsten etc is geen waan? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef insideispeace het volgende:
[..]
niks moet... maar als je de waarheid wilt weten over de wereld... dan is het belangrijk je wanen te onderzoeken...
het zal fijn zijn als mensen hun eigen wanen onderzoeken ipv van mensen aan te vallen die hun wanen ontkrachten....
zoals als eerder gezegt:
onze strijd is niet tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen.
Laat je bij het bidden leiden door de Geest, blijf waakzaam en bidt voortdurend voor alle heiligen.
ik weet dat omdat ik er mee kennis gemaakt heb..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:18 schreef Gray het volgende:
[..]
En geloven in hemelse vorsten etc is geen waan? Hoe weet je dat?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef BerjanII het volgende:
Ha Ali is ook hier bezig:
Eerst zeg je dit:
[..]
Klinkt veelbelovend, maar uit jouw mond wantrouw ik het toch. En dan blijk ik gelijk te hebben, want twee seconden later heb je iets xandernieuws achtig gepost:
[..]
Ik heb een idee over jou, jij leidt aan zelfoverschatting. De dingen die jij gelooft zijn waar, de dingen waar anderen in geloven zijn onwaar. Dat is iets wat veel gelovigen hebben, misschien is dat wel een vereiste om gelovig te zijn.
Waarschijnlijk denk jij dat demonen de touwtjes in handen hebben, achter de schermen. Obama is een muppet voor die demonen, net als de andere wereldleiders. En straks komen er nep aliens, en die laten het volk geloven dat zij echte aliens zijn. Dan komt er een wereldreligie, en de christenen krijgen het zwaar te verduren. Uiteindelijk komt God en die ontmaskerd de nep aliens en verslaat lucifer en zijn kornuiten. Echt waar, dit is wat jij gelooft.
O ja, reuzen hebben ook echt bestaan maar dat waren mensen samen met die demonen. Dat staat in Gen 6 namelijk.
Een beetje goede samenvatting van wat jij voor waar aanneemt?En jij denkt dat Obama geen marionet is van de oliemaatschappijen, etc.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jezus christus, alsof het een kanibalenvolk was. Ze hebben nog veel meer gedaan dan dat.
x10____________!
#freefrederike
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:37 schreef insideispeace het volgende:
maar zoals boeddha zei... geloof nooit iets omdat een ander het zegt of omdat je het ergens gelezen hebt of omdat een gedachte toevallig in je hoofd opkomt...
lachen met jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:17 schreef insideispeace het volgende:
stop met andere na te praten... gooi alles weg wat je geleerd, gehoord, gelezen hebt...
dat staat in de koran, niet in de bijbelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:12 schreef BerjanII het volgende:
[..]
. Dat in Openbaring staat dat het universum wordt opgerold als een boekrol ontgaat je dan waarschijnlijk.
Al zou hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En jij denkt dat Obama geen marionet is van de oliemaatschappijen, etc.?
x10____________!
Juist, ik vind het vreemd als mensen mij gaan corrigeren op bijbelse teksten. Dat het dan foute correcties zijn is enerzijds leuk en anderzijds niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Iblardi het volgende:
Onze Abrahamitische vrienden zijn het op dit punt kennelijk eens, want het oprollen van de hemel 'als een boekrol' wordt in zowel het OT (Jesaja 34:4) als het NT (Openbaring 6:14) en de Koran (21:104) aangetroffen.
Want?quote:
oh toch welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Iblardi het volgende:
Onze Abrahamitische vrienden zijn het op dit punt kennelijk eens, want het oprollen van de hemel 'als een boekrol' wordt in zowel het OT (Jesaja 34:4) als het NT (Openbaring 6:14) en de Koran (21:104) aangetroffen.
Oke luister alleen naar mensen die zeggen dat de antwoorden in jezelf liggen...quote:
is goed man,quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Oke luister alleen naar mensen die zeggen dat de antwoorden in jezelf liggen...
Das het enige goede advies wat ik kan bedenken...
ik kan niet veel doen.. ik doe wat ik kan... maar als er zoveel mensen voor het duister kiezen en anderen voor de slaap...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef ohokok het volgende:
[..]
is goed man,
antwoorden liggen in jezelf, (alles (en niets) is in jezelf) ik weet ‘t.
ok, nu we dat weten, wat ga je doen met die kennis?
ga je het alleen verkondigen naar anderen, of doe je er ook wat mee?
zo ja, hoe en wat dan?
dat is hun keuze, laat gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef insideispeace het volgende:
[..]
ik kan niet veel doen.. ik doe wat ik kan... maar als er zoveel mensen voor het duister kiezen en anderen voor de slaap...
ah, ok, jij kiest daar voor.quote:kan alleen wachten op betere tijden denk ik...
Nee, dat is mij keuze niet. Als iedereen je probeert te verdrinken en niemand je probeert te redden, dan heb je niet veel keuze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |