Al zou hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En jij denkt dat Obama geen marionet is van de oliemaatschappijen, etc.?
x10____________!
Juist, ik vind het vreemd als mensen mij gaan corrigeren op bijbelse teksten. Dat het dan foute correcties zijn is enerzijds leuk en anderzijds niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Iblardi het volgende:
Onze Abrahamitische vrienden zijn het op dit punt kennelijk eens, want het oprollen van de hemel 'als een boekrol' wordt in zowel het OT (Jesaja 34:4) als het NT (Openbaring 6:14) en de Koran (21:104) aangetroffen.
Want?quote:
oh toch welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Iblardi het volgende:
Onze Abrahamitische vrienden zijn het op dit punt kennelijk eens, want het oprollen van de hemel 'als een boekrol' wordt in zowel het OT (Jesaja 34:4) als het NT (Openbaring 6:14) en de Koran (21:104) aangetroffen.
Oke luister alleen naar mensen die zeggen dat de antwoorden in jezelf liggen...quote:
is goed man,quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Oke luister alleen naar mensen die zeggen dat de antwoorden in jezelf liggen...
Das het enige goede advies wat ik kan bedenken...
ik kan niet veel doen.. ik doe wat ik kan... maar als er zoveel mensen voor het duister kiezen en anderen voor de slaap...quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef ohokok het volgende:
[..]
is goed man,
antwoorden liggen in jezelf, (alles (en niets) is in jezelf) ik weet ‘t.
ok, nu we dat weten, wat ga je doen met die kennis?
ga je het alleen verkondigen naar anderen, of doe je er ook wat mee?
zo ja, hoe en wat dan?
dat is hun keuze, laat gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef insideispeace het volgende:
[..]
ik kan niet veel doen.. ik doe wat ik kan... maar als er zoveel mensen voor het duister kiezen en anderen voor de slaap...
ah, ok, jij kiest daar voor.quote:kan alleen wachten op betere tijden denk ik...
Nee, dat is mij keuze niet. Als iedereen je probeert te verdrinken en niemand je probeert te redden, dan heb je niet veel keuze.quote:
Ik zou toch naar de huisarts gaan. Je zit met zoveel vragen en je voelt je ellendig. Probeer het nu gewoon eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 04:16 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee, dat is mij keuze niet. Als iedereen je probeert te verdrinken en niemand je probeert te redden, dan heb je niet veel keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |