abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:40:26 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117502312
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:40:53 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117502337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Gulara, hoe kan iets gepland maar toch te vroeg komen? :?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:48:22 #3
381212 Gulara
From the future
pi_117502610
quote:

[..]

Oh, het staat er dramatischer dan bedoeld hoor. :@
Maar gestopt met de pil, al een aantal maanden een cyclus die volkomen regelmatig is. Vervolgens één keer sex buiten de vruchtbare periode. En dan zwanger. Ik zag em nog niet aankomen zeg maar. Nou had ik nog wat andere belangrijke zaken op de planning staan, dus ik schrok wel even.
Uiteindelijk is alles prima verlopen en is iedereen dolgelukkig. Maar de eerste weken was ik vooral erg verbaasd van wat er gebeurd was zeg maar.
pi_117502697
Lijkt me juist fijn dat het zo snel raak was. Ik vond de teleurstelling elke maand echt steeds vervelender. Mijn grootste angst is nu ook dat het niet goed gaat en het dan weer 10 maand duurt voor het weer lukt ofzo. Dus hoop dat deze gewoon netjes blijft kleven :+.
pi_117503262
Hier was het de tweede keer ook gelijk raak. Bij Sofie was het een maand of 5 geloof ik, en nu half maar besloten dat we zonder condooms gingen vrijen en eind maart een positieve test. Ik ben er wel even van in de war geweest eigenlijk. Ik was nog niet echt aan het idee gewend dat we er weer voor zouden gaan zeg maar.
*poef* nu is het weg
pi_117503287
Ik mis met eten vooral dat ik eerder nergens over nadacht, dus dat restje van weet niet precies meer wanneer in de koelkast lekker even opwarmen, of zo'n halfzacht gekookt ei. En man heeft beloofd na bevalling broodje zalm met roomkaas te halen. :) want dat mis ik ook.
Logi heb alles gemist maar maak je vooral niet te druk over wat de rest van de wereld vindt. Klinkt alsof je er zo al genoeg mee zit. Wat niet gaat, gaat niet.

Zo nu maar eens een middagdutje gewoon omdat het kan.
pi_117503293
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Lijkt me juist fijn dat het zo snel raak was. Ik vond de teleurstelling elke maand echt steeds vervelender. Mijn grootste angst is nu ook dat het niet goed gaat en het dan weer 10 maand duurt voor het weer lukt ofzo. Dus hoop dat deze gewoon netjes blijft kleven :+.
Dat is ook fijn, tenminste, bij mij was het ook meteen de eerste keer raak. Maar ik snap Gulara wel, wij hadden ons ook ingesteld op zeker een half jaar tot een jaar proberen. Dus ik was echt wel even met stomheid geslagen toen het meteen raak was. Wel blij hoor! Maar had het gewoon nog niet verwacht :+

Liep de eerste keer overigens uit op een miskraam. Toen hebben we wel even een maandje of twee/drie een soort pauze genomen, en daarna was ik bij poging twee zwanger. Ook snel, maar wel heel anders omdat we inmiddels al een maand of vijf eerder besloten hadden ervoor te gaan. Dus het kwam toch minder onverwacht ofzo (ook al had ik er weer bewust niet op gerekend dat het zo snel zou gaan). Klinkt beetje warrig allemaal, mgoed :+
pi_117503302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Soms hou je er gewoon rekening mee dat het niet in 1x raak is? En in haar post lees ik ook dat het die maand er ook niet echt om te doen is geweest, dus dan kun je best even schrikken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117503380
Oh, ik kan me het ook wel voorstellen! Maar omdat mijn situatie anders was, klinkt het mij in de oren als iets prettigs! Maar grote kans dat ik ook even had moeten gaan zitten als het direct raak was geweest hoor :Y.
pi_117503398
Logi, ik heb het ook allemaal gemist, maar wees idd niet té streng voor jezelf. :*

Qua eten/drinken mis ik echt niks. Dronk eigenlijk al praktisch nooit, en qua eten at ik veel van de 'not done' dingen sowieso al niet. Het enige dat ik nu doe ik véél minder frisdrank drinken (vooral cola) en veel gezonder eten. Oh! Biefstuk die nog lekker rood is!! :9~ Dat is het enige dat ik wel een beetje 'mis', bedenk ik me nu. Nom!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:18:56 #11
381212 Gulara
From the future
pi_117503745
Oh nou het is niks schokkends hoor, en ik begrijp dat als het allemaal niet zo makkelijk gaat dat je dolgraag zou willen dat het de eerste keer raak is.
Maar ik las tijdens het teruglezen wat over gemengde gevoelens omtrent zwangerschap en daar heb ik gewoon even algemeen op gereageerd, hoe ik mijn begin ervaren heb.
Ik lurk hier al jarenlang mee en vind juist de verschillende visies, eerlijkheid en openheid heel erg fijn, dus daarom dat ik dat even wilde delen. Als hart onder de riem, dat alle gevoelens er mogen zijn, ook als ze niet -meteen- roze zijn of zo... :@
Verder is het oud nieuws en ben ik inmiddels al bijna halverwege en kan ik m'n kind er wel uitkijken! O+

Dus verder niks wereldschokkende of zo. Dat gezegd hebbende hier is het bedtijd, dus welterusten voor strakjes allemaal. Dat iedereen maar lekker en comfortabel mag slapen. :*
pi_117503875
Logi :*

Ik hoor het ook wel vaker hoor Gulara. Met alle verhalen om je heen ga je er vanuit dat het even gaat duren, en zeker als je ook rekening houdt met je vruchtbare periodes, dan kan het echt wel even schrikken zijn.

Bij ons was het ook niet gepland, meer een 'aanvaardbaar risico' (wat klinkt dat klinisch :X ). Maar ik was eigenlijk al heel snel aan het idee gewend en er superblij mee. Ook het feit dat het er 2 zijn heeft niet veel tijd nodig gehad om te aarden.
pi_117503946
*meld*

logi ik heb gemist waar het precies over ging maar inderdaad wat anderen zeggen; niet te streng voor jezelf! :*

Ik kan me voorstellen dat het even wennen is als je sneller zwanger bent dan verwacht.
Toch heb ik ook wel eens verhalen gehoord van mensen die echt in shock waren omdat ze wel alvast de anticonceptie de deur uit deden met de gedachte het duurt toch nog wel 1,5 jaar oid. (want bij broer/zus of welk familielid dan ook gebeurde dat ook). En dan is het vrij snel raak en dan echt shit en nu? Dat vind ik echt naïef...

Qua eten.. ik vind het heerlijk om straks weer filet te mogen :Y En een wijntje heb ik ook wel regelmatig zin aan maar dat moet nog maar even wachten ivm. bv.

Hier verder alles nog rustig. Ben wel erg moe :O, slaap nog steeds slecht / veel wakker.
De afgelopen week al wel voor weeën e.d. gehad. Elke keer denk ik dat het begint maar dan toch vals alarm. Baal er enorm van. Ik heb namelijk de hele zwangerschap gedacht dat de baby eerder zou komen, wat een domper als dat dan niet zo is :@ Andere kant vind ik dat ik absoluut niet mag klagen e.d. Ben ook nog 'maar' 40 weken en dat is natuurlijk heel normaal (zeker bij een eerste).
pi_117504142
Beebje houdt de spanning er goed in zo te horen Women! :Y

Toen wij gestopt waren met de pil ging ik mij pas verdiepen in het zwanger worden. Van tevoren was ik echt zo naief om te denken dat ik, zonder pil, altijd vruchtbaar was. Wist ik veel :+ .. Dus dan lees je ook die verhalen van vrouwen die al zo lang bezig zijn .. En het WOHTS topic opent ook echt je ogen. Ik had mij er dan ook op ingesteld dat het wel eventjes zou gaan duren. Groot was de schok niet toen het in de tweede ronde al raak bleek te zijn. Maar het is wel heel definitief dan ineens :+ .. no way back!

Ik heb zin in iets lekkers maar ik weet niet wat :{ .. Da''s ook best lastig!
pi_117504433
Dames met Ischias, klinkt allemaal niet fijn :*
Ook een :* voor Logi!

Ik geloof dat ik vanaf vandaag ook meldplicht heb 37 weken *O*

Vanochtend bleef het hartje weer overslaan tijdens de ctg, weer overleg geweest met de gyn en ze willen voor nu nog niet ingrijpen en het werd weer af gedaan met een maak je geen zorgen.
Donderdag een afspraak bij mijn eigen gyn en dan wil ik toch wel weer even bespreken hoe nu verder, want op deze manier gaan het twee hele lange weken worden.
pi_117504475
:{ .. Niet fijn FTA .. Heel veel sterkte de komende twee weken! Klinkt idd alsof ze heel lang gaan duren zo voor jullie :* .. Bah die onzekerheid!
pi_117504524
jeetje, zo duren die laatste weekjes wel weer enorm lang FTA. Hopelijk heb je donderdag een goed gesprek met je gyn.
*poef* nu is het weg
pi_117504588
Ik heb de voorgeschiedenis gemist, maar sterkte dan de komende twee weken! Onzekerheid is killing.
pi_117504683
Bah FTA, fijn iig dat je donderdag weer bij je eigen gyn terecht kunt. Succes nog de komende tijd!
pi_117504692
fta, dat is niet fijn! Hopelijk haalt het gesprek donderdag nog wat voor jullie uit.
pi_117504745
ik moet ook donderdag weer naar de gyn. N gaat weer een keer mee. Hij is al even niet meer mee geweest.
Omdat N mee gaat ga ik een keer op donderdag, ik heb een keer een andere gyn. Ben heel benieuwd hoe het met Caspertje gaat. Vooral hoe hij ligt. Zeker omdat ik overal beweging voel. Ik kan het helemaal niet plaatsen.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:48:28 #22
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117504863
FTA wat zenuwslopend lijkt me dat zeg -O- heel veel sterkte! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117504947
FTA wat lijkt me dat zenuwslopend :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117505623
Kaatjejannie fijn dat N weer mee gaat, ik vind het altijd wel prettig om niet alleen te hoeven.

Bedankt allemaal, het is inderdaad behoorlijk zenuwslopend en heeft inmiddels ook de uitwerking op ons allemaal thuis. Achteraf gezien heb ik er misschien ook wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon heb gedaan doe maar vandaag inleiden en dat is ook wat ik donderdag wil gaan bespreken. Ik krijg ook een beetje het gevoel dat ze bij mij maar alles snel proberen af te doen met een maak je maar geen zorgen, terwijl als ik soms zie hoe sommige vrouwen naast me op de bedden zich gedragen er voor ze gevlogen wordt, misschien moet ik me ook maar eens wat minder groot gaan houden :{ en aangeven dat het nu allemaal een beetje teveel wordt
pi_117505808
FTA, hebben ze er ook bij gezegd hoe je dat moet doen? Je nu geen zorgen maken?
Dat is echt geen doen joh!

En inderdaad even heel eerlijk zijn! Of het kwaad kan voor de baby kunnen wij natuurlijk niet beoordelen, maar het lijkt me sowieso kwaad kunnen voor jullie!
pi_117505918
Ik denk dat dat heel goed is FTA. Ga je alleen naar de afspraak?
*poef* nu is het weg
pi_117506070
FTA, ik zou idd ook eens goed op je strepen gaan staan donderdag. En als je het tot dan niet uithoudt gewoon al eerder bellen. Zo kunnen ze iemand toch niet wegsturen, natuurlijk maak je je enorme zorgen! :*
pi_117506455
quote:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen :+
Bij ons was het ook zoiets. Want we zouden ons bezig houden met het huis in orde maken en tussendoor de IVF poging nummer 2 van start laten gaan :+
En toen bleek de poging niet nodig te zijn want het was al zo ver. Wij hadden zelf verwacht dat we het eerste half jaar van de IVF poging bezig waren met het afstemmen hoeveel hormonen ik nodig zou hebben om überhaupt genoeg follikels aan te kunnen maken voor een terugplaatsing :')
De schok was dan inderdaad groot toen het raak was. Maar desondanks was de vreugde nog groter. Na het bijkomen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117506497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kaatjejannie fijn dat N weer mee gaat, ik vind het altijd wel prettig om niet alleen te hoeven.

Bedankt allemaal, het is inderdaad behoorlijk zenuwslopend en heeft inmiddels ook de uitwerking op ons allemaal thuis. Achteraf gezien heb ik er misschien ook wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon heb gedaan doe maar vandaag inleiden en dat is ook wat ik donderdag wil gaan bespreken. Ik krijg ook een beetje het gevoel dat ze bij mij maar alles snel proberen af te doen met een maak je maar geen zorgen, terwijl als ik soms zie hoe sommige vrouwen naast me op de bedden zich gedragen er voor ze gevlogen wordt, misschien moet ik me ook maar eens wat minder groot gaan houden :{ en aangeven dat het nu allemaal een beetje teveel wordt
FTA echt aan de bel trekken. Dat kindje heeft je nodig als het er is, als je dan nog moet bijkomen van de laatste weken voor de bevalling (wat niet gek is) dan word het je misschien allemaal te veel.
Dus laat ze nu maar voor jou vliegen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117507995
FTA, ook niet fijn dat ze dan zo makkelijk zeggen dat het niks is om je zorgen te maken. Hopelijk gaan ze toch wat sneller actie ondernemen hoor. Sterkte :*

Gulara, slaap lekker :z
pi_117508507
FTA wat heftig toch allemaal :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:26:35 #32
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117509006
FTA ongelofelijk dat ze kunnen zeggen dat je je geen zorgen moet maken :?
dikke :* voor jou en hopelijk donderdag een wat meer bevredigend gesprek
W
Z
E
pi_117509052
Fta; wat een rot situatie, ik hoop dat je donderdag door je eigen gyn wel serieus wordt genomen en er een plan komt. Hopelijk kun je je kindje snel in je armen sluiten en blijkt alles wat er nu aan de hand is een storm in een glas water te zijn. Succes & sterkte voor jou :*
pi_117509079
Sterkte FTA :*

Net terug van bedrijfsarts en ik blijf nog een week volledig ziekgemeld en ga daarna opbouwen, 2 weken 50% en daarna iedere week 1 uur per dag erbij tot ik weer op 100% zit. Op die manier zit ik bijna op 4 mnd voor ik weer volledig werk en moet, volgens de BA, mn ritme en hormoonniveau weer normaal zijn en ben ik niet meer zo extreem moe en futloos. Afhankelijk natuurlijk van of ik die opbouw trek of niet. Heerlijk, die mensen die de knopen voor je doorhakken omdat je zelf je werk niet los kunt laten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_117509580
Wat doe je eigenlijk voor werk Spirit?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:41:42 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117509692
Gefeli nieuwe zwangeren! :*

en.. voor de rest ben ik de dingen vergeten :@ Jullie hebben gewoone en heul topic volgeluld in een dag! :+ Ik dacht ik kan wel even wegblijven :')

En jeetje, ik heb gewoon meldplicht vanaf vandaag :o 37 weken! Wat is dit!
Ook weer goedgekeurd bij de vk trouwens.. 110/60, lekker wat aangekomen :+ (maar gewoon normaal nog steeds) en ze ligt gelukkig al redelijk goed ingedaalt dus hoef niet te gaan liggen als mn vliezen breken :)
Maar de vk zei ook al; reken er niet teveel op dat het nu al komt gezien de 1e meestal na de uitgerekende datum komt :P

Heb wel wat meer last van mn darmen merk ik, afgelopen nacht ook weer buikpijn continue :? werd er echt wakker van. Vanochtend weer over.. Vaag.

Wel even een dikke :* voor Woman, lastig lijkt me dat hoor, als je voorbij je uitgerekende datum loopt als je idd het gevoel hebt gehad dat ie eerder zou komen..
Eerst vond ik dat idd ook gek dat vrouwen dat zo vervelend vonden maar nu kan ik me dat een stuk beter voorstellen!

FTA ja idd, wij samen meldplicht vanaf vandaag he :D *G*
Lastig die CTG uitslagen... Spannend hoor. Sterkte meis :*
Goed dat je aangegeven hebt dat het je wat teveel wordt, lijkt me niet meer dan menselijk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117509696
zo weer goedgekeurd bij de VK. Gelukkig is mormel nu wel ingedaald! Dus ik hoef niet meer te gaan liggen mochten mijn vliezen breken.

Verder wordt zijn gewicht geschat op 6/6.5 pond, dat valt gelukkig ook mee. Klopt ook met de laatste echo en de 150 gram die hij nu ongeveer elke week nog aan komt. (vorige week donderdag een echo waar hij werd gemeten op 2.8 kilo)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117510286
Fijn dat alles goed gaat Enf en Skoap! :)

Spirit, wat heb jij een begripvolle werkgever zeg! Ik geloof niet dat ik hier aan hoef te komen met minder werken ivm mijn vermoeidheid..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:03:33 #39
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117510708
FTA en Enf meldplicht *O*
En FTA, hoezo geen zorgen maken? Vind ik een beetje een domme opmerking van iemand die je daar al 6 weken dagelijks kunt treffen. De artsen maken zich zorgen, daarom mag je elke dag heen voor een CTG, t is niet dat et leuk is om dagelijks een ziekenhuis in te lopen ofzo :')

Sorbo :* de laatste loodjes! Nog even volgende week maandag afwachten en dan mag ie toch?

Whaha Free, toch verklapt wat het wordt dus!

Hier was zwanger zijn ook wel even een shock. We hadden net een paar dagen besloten ervoor te gaan toen mn schoonvader verongelukte. Tijdens de rit van de kerk naar de begraafplaats hadden we het er nog over dat het vast niet meteen raak zou zijn en dat we maar even een paar maanden zouden wachten zodat we rustig konden rouwen. Fail :') . Dat was dus wel even wennen. Onderhand bijna op de helft en we zijn er heel blij mee, vooral omdat we hierdoor wel even met de neus op de feiten worden gedrukt: het leven gaat verder (hoe moeilijk dat ook is, kan er gewoon om huilen dat het leven doorgaat :') ).

Wat betreft geslacht, in het begin had ik echt van "alsjeblieft, laat et een jongen zijn want wat moet ik in vredesnaam met een meisje" naar dat ik nu zoiets heb dat een meisje toch ook wel heel leuk kan zijn en vaker naar jurkjes kijk dan naar broekjes :@ . Vandaar in november echo O+ wil weten of het broekjes of jurkjes worden O+ . Ik moet eerlijk bekennen dat ik een meisje nog steeds wel "eng" vind. Ik ben zelf niet bepaald een meisje-meisje namelijk.

Spirit fijn dat dit nu zo kan! En als je je bij 4 maanden nog niet top voelt (je bent zwanger en er valt iets algemeens te zeggen maar feitelijk is elke zwangerschap anders) gewoon aangeven of het wel/niet kan.

En aangezien jullie een heel topic hebben volgekalkt weet ik echt niet meer waar ik nog meer op kon reageren.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:06:32 #40
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117510803
Spirit wat fijn zeg dat jouw werkgever zo begripvol is, kunnen veel werkgevers nog wat van leren. Hopelijk helpt dit je om straks weer met goede energie aan het werk te kunnen :)
pi_117510813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
Fijn dat alles goed gaat Enf en Skoap! :)

Spirit, wat heb jij een begripvolle werkgever zeg! Ik geloof niet dat ik hier aan hoef te komen met minder werken ivm mijn vermoeidheid..
Dat idee had ik dus zelf ook :') Maar omdat het vorige week gepaard ging met bloedverlies nadat ik al een week lang 14 uur per dag maakte en omdat ik veel moet reizen voor mn werk, is het gewoon niet verantwoord om dit door te laten gaan.
Sarcasme. Herken het.
pi_117511056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat idee had ik dus zelf ook :') Maar omdat het vorige week gepaard ging met bloedverlies nadat ik al een week lang 14 uur per dag maakte en omdat ik veel moet reizen voor mn werk, is het gewoon niet verantwoord om dit door te laten gaan.
Dat zijn ook wel belachelijk lange dagen idd! Fijn dat het nu zo opgelost is :)
pi_117511161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat zijn ook wel belachelijk lange dagen idd! Fijn dat het nu zo opgelost is :)
Ja ben er ook wel erg blij mee :) Het voelt alsof de bedrijfsarts me tegen mezelf in bescherming neemt. Ik heb ook niks raars gezegd of overdreven; hij kwam zelf met dit schema, dus het is weer een bevestiging dat ik dit echt niet te licht op mag vatten. Wat wel fijn is, want ik ben zo'n buldozer die maar doordraaft meestal.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:20:13 #44
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117511374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ben er ook wel erg blij mee :) Het voelt alsof de bedrijfsarts me tegen mezelf in bescherming neemt. Ik heb ook niks raars gezegd of overdreven; hij kwam zelf met dit schema, dus het is weer een bevestiging dat ik dit echt niet te licht op mag vatten. Wat wel fijn is, want ik ben zo'n buldozer die maar doordraaft meestal.
Maar goed naar de BA luisteren dan :*
pi_117511601
Ik kom snel even jompelen voor de 12 weken van L0t en de meldplichtigen *O*.

FTA, hopelijk meer gehoor donderdag, je hebt er echt recht op!
Zou gek worden in jouw plaats denk ik: haal-die-baby-er-uit-en-wel-nu :s.

En nu weer stuiken tot de paracetamol begint te werken...
pi_117511602
FTA misschien is dat zo gek nog niet, even laten merken dat ook jij je grens hebt. :* sterkte met de onzekerheid (En *O* voor je meldplicht)

:o Enf meldplicht?? Weet je het zeker? :+ *O*

Logi :* ik heb altijd geleerd dat je niet meer kunt doen dan je best. Dus kop op!
En wat ga je hard! Scheve buik, schopjes die van buiten te voelen zijn! O+
pi_117511626
Oh Lot 12 weken, die had ik even gemist *O*
Liza nog niet opgeknapt? :{
pi_117511725
Smakkerd voor FTA! :*

Enf & FTA, samen meldplicht! :D *O*

Skoap, fijn dat de beeb is ingedaald :)

Klinkt als een fijne regeling, Spirit :Y

Net boven en beneden wc's gepoetst, opgeruimd (zo, dat was nodig! :D :X ), beneden/boven/trap gestofzuigd en 'alles*' met een nat doekje afgenomen. En nu voel ik stiekem toch mijn onderrug weer behoorlijk :+ Dus nu ga ik weer ik volledige chill modus :) :7

* alles is waar ik niet voor hoef te schuiven met meubels of teveel klein prullaria voor hoef te verplaatsen :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:28:52 #49
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117511728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Fieder het volgende:
FTA misschien is dat zo gek nog niet, even laten merken dat ook jij je grens hebt. :* sterkte met de onzekerheid (En *O* voor je meldplicht)

:o Enf meldplicht?? Weet je het zeker? :+ *O*

Logi :* ik heb altijd geleerd dat je niet meer kunt doen dan je best. Dus kop op!
En wat ga je hard! Scheve buik, schopjes die van buiten te voelen zijn! O+
thx :*

Te zien zelfs! O+ O+ O+

En idd Lot.. helemaal nog niet gejompeld *O* *O*
pi_117511751
Owww dat wil ik ook! O+ Kom op kleine, trappen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')