quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Gulara, hoe kan iets gepland maar toch te vroeg komen?
Oh, het staat er dramatischer dan bedoeld hoor.quote:
Dat is ook fijn, tenminste, bij mij was het ook meteen de eerste keer raak. Maar ik snap Gulara wel, wij hadden ons ook ingesteld op zeker een half jaar tot een jaar proberen. Dus ik was echt wel even met stomheid geslagen toen het meteen raak was. Wel blij hoor! Maar had het gewoon nog niet verwachtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Lijkt me juist fijn dat het zo snel raak was. Ik vond de teleurstelling elke maand echt steeds vervelender. Mijn grootste angst is nu ook dat het niet goed gaat en het dan weer 10 maand duurt voor het weer lukt ofzo. Dus hoop dat deze gewoon netjes blijft kleven.
Soms hou je er gewoon rekening mee dat het niet in 1x raak is? En in haar post lees ik ook dat het die maand er ook niet echt om te doen is geweest, dus dan kun je best even schrikken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef Hooiwagen het volgende:
Lijkt me juist fijn dat het zo snel raak was. Ik vond de teleurstelling elke maand echt steeds vervelender. Mijn grootste angst is nu ook dat het niet goed gaat en het dan weer 10 maand duurt voor het weer lukt ofzo. Dus hoop dat deze gewoon netjes blijft kleven.
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
FTA echt aan de bel trekken. Dat kindje heeft je nodig als het er is, als je dan nog moet bijkomen van de laatste weken voor de bevalling (wat niet gek is) dan word het je misschien allemaal te veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kaatjejannie fijn dat N weer mee gaat, ik vind het altijd wel prettig om niet alleen te hoeven.
Bedankt allemaal, het is inderdaad behoorlijk zenuwslopend en heeft inmiddels ook de uitwerking op ons allemaal thuis. Achteraf gezien heb ik er misschien ook wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon heb gedaan doe maar vandaag inleiden en dat is ook wat ik donderdag wil gaan bespreken. Ik krijg ook een beetje het gevoel dat ze bij mij maar alles snel proberen af te doen met een maak je maar geen zorgen, terwijl als ik soms zie hoe sommige vrouwen naast me op de bedden zich gedragen er voor ze gevlogen wordt, misschien moet ik me ook maar eens wat minder groot gaan houdenen aangeven dat het nu allemaal een beetje teveel wordt
Dat idee had ik dus zelf ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
Fijn dat alles goed gaat Enf en Skoap!
Spirit, wat heb jij een begripvolle werkgever zeg! Ik geloof niet dat ik hier aan hoef te komen met minder werken ivm mijn vermoeidheid..
Dat zijn ook wel belachelijk lange dagen idd! Fijn dat het nu zo opgelost isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus zelf ookMaar omdat het vorige week gepaard ging met bloedverlies nadat ik al een week lang 14 uur per dag maakte en omdat ik veel moet reizen voor mn werk, is het gewoon niet verantwoord om dit door te laten gaan.
Ja ben er ook wel erg blij meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel belachelijk lange dagen idd! Fijn dat het nu zo opgelost is
Maar goed naar de BA luisteren danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ben er ook wel erg blij meeHet voelt alsof de bedrijfsarts me tegen mezelf in bescherming neemt. Ik heb ook niks raars gezegd of overdreven; hij kwam zelf met dit schema, dus het is weer een bevestiging dat ik dit echt niet te licht op mag vatten. Wat wel fijn is, want ik ben zo'n buldozer die maar doordraaft meestal.
thxquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef Fieder het volgende:
FTA misschien is dat zo gek nog niet, even laten merken dat ook jij je grens hebt.sterkte met de onzekerheid (En
voor je meldplicht)
Enf meldplicht?? Weet je het zeker?
![]()
![]()
Logiik heb altijd geleerd dat je niet meer kunt doen dan je best. Dus kop op!
En wat ga je hard! Scheve buik, schopjes die van buiten te voelen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |