quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:41 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Haha heb ik ook idd, evenals Age of Mythology
Mijn UI jatten.quote:
Wat dat betreft wil Neverwinter Nights met z'n enorme hoeveelheid mods ook wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Harlon het volgende:
Baldurs gate 1 en 2, planescape torment, icewind dale 1 en 2. Vooral bij baldurs gate 2 ff op "the gibbering three" googlen, enorme lijst aan mods beschikbaar voor dat spel.
Hoe kon ik die ooit vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wat dat betreft wil Neverwinter Nights met z'n enorme hoeveelheid mods ook wel.
of je kiest je eigen avatar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mijn UI jatten.
The Witcher 1 (2 zal niet gaan op je PC), TES: Oblivion (gruwelijk) of Q.U.B.E als je iets nieuws wilt proberen.
Misschien een idee om dan ook eens naar Age of Empires Online te kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:41 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Haha heb ik ook idd, evenals Age of Mythology
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Chef_M het volgende:
Dat bedoel ik met mijn UI, enigste verschil is dat ik in 2009 geregistreerd ben (en toen al dezelfde avatar had) en jij net 2 weken een account hebt. Kijk verder dan je neus lang is. Idioot. En welkom op FOK!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:53 schreef Snowbells het volgende:
Oblivion of Skyrim.
The Elder Scrollsof assassins creed.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef maxmit het volgende:
- Elder Scrolls games (Skyrim, Oblivion, Morrowind)
- Assassin's Creed reeks (beginnen bij 2?)
- Mass Effect serie
- DragonAge (en misschien ook deel 2)
- Fallout 3 en New Vegas
Een beetje mijn favorieten de laatste jaren.
Dat viel mij dus zwaar mee. Je hoeft ook niet alle graphics op ultra te zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En van Skyrim betwijfel ik of je PC het zal kunnen draaien.
ongelofelijk dat iemand skyrim aanraadtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Cardozo het volgende:
Skyrim? Misschien te zwaar voor je lappie.
Morrowind moet je maar liggen hoor. Ik vond oblivion tof, maar kon toendertijd totaal niet in morrowind komen. Skyrim was wel weer een parel die ik nog steeds speel. Maar ja, morrowind is zeker de moeite van het proberen waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ongelofelijk dat iemand skyrim aanraadt
het moet natuurlijk Morrowind zijn
het zijn dan ook compleet andere spellen, Skyrim heeft niets weg van Morrowind en andersom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef Harlon het volgende:
[..]
Morrowind moet je maar liggen hoor. Ik vond oblivion tof, maar kon toendertijd totaal niet in morrowind komen. Skyrim was wel weer een parel die ik nog steeds speel. Maar ja, morrowind is zeker de moeite van het proberen waard.
Da's wel heel erg vloeken. Extreme stront / redelijke game vergelijking.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef leeell het volgende:
[..]
het zijn dan ook compleet andere spellen, Skyrim heeft niets weg van Morrowind en andersom.
Oblivion zit er een beetje tussenin, maar nog steeds veel meer "TES" dan skyrim
soort van Call of duty / ARMA vergelijking
Extreem casual en uitdagend en diep probeerde ik te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Da's wel heel erg vloeken. Extreme stront / redelijke game vergelijking.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Da's wel heel erg vloeken. Extreme stront / redelijke game vergelijking.
100 bullets fired achievementsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]Het kanker wat de gehele game industrie kapot maakt.
Paupers die geen uitdaging meer willen hebben in spellen. DURRR HERRRRP
Waarom bij 2 beginnen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef maxmit het volgende:
- Elder Scrolls games (Skyrim, Oblivion, Morrowind)
- Assassin's Creed reeks (beginnen bij 2?)
- Mass Effect serie
- DragonAge (en misschien ook deel 2)
- Fallout 3 en New Vegas
Een beetje mijn favorieten de laatste jaren.
Ah dan sla ik die ook over, wilde de serie ook gaan kopen.quote:
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |