quote:
Edit en dan de YT link vervangen voor een nieuwe. Youtube link is de onderste regel.quote:
die waren koud dus in de klickoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Alleen ehm.. wat heb je met de snizels gedaan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef espri het volgende:
[..]
aii heb ze uitgedaan toen ik ging strijken![]()
het wordt nog een aardige kwelling om die uitgelopen te krijgen
quote:
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijdquote:
In eerste instantie las ik: "En dat wil ie niet altijd zijn".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijd
ach, had gekund maar niet bij de mijnequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
In eerste instantie las ik: "En dat wil ie niet altijd zijn".
Vond het al zo raar
De medische wetenschap kan dat wel voor hem opknappen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijd
maar hij wil het niehiettttquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
De medische wetenschap kan dat wel voor hem opknappen.
Liefde maakt blind dus dat merkt hij niet.quote:
doe je het dan wel van 3 hoog anders heb je kans dat ie het overleeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liefde maakt blind dus dat merkt hij niet.![]()
Ik ben al een uur bezig om een tekening te openen maar mijn (werk)pc loopt steeds vast. Ik denk dat ik hem zo maar eens uit het raam mik.
Ik zit op de eerste verdieping maar ik mik hem zo op de A13 als het moet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef espri het volgende:
[..]
doe je het dan wel van 3 hoog anders heb je kans dat ie het overleeft
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste verdieping maar ik mik hem zo op de A13 als het moet.
Ik kan het beter nu doen want nu rijdt het tenminste om 16.00 staat het al vast.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef espri het volgende:
[..]
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heen
je hebt helemaal gelijk haha, wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het beter nu doen want nu rijdt het tenminste om 16.00 staat het al vast.
Ik zit in de offshore engineering. Het is het projectbeheersysteem (tbv het tekenprogramma) wat moeilijk doet, ik kan geen werk opvragen of terug sturen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef espri het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk haha, wat doe jij eigenlijk voor werk?
Heequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef espri het volgende:
[..]
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heen
dus jij maakt tekeningen voor gebouwen of meer technische dingen voor computers ed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit in de offshore engineering. Het is het projectbeheersysteem (tbv het tekenprogramma) wat moeilijk doet, ik kan geen werk opvragen of terug sturen.
Meer richting machinebouw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:28 schreef espri het volgende:
[..]
dus jij maakt tekeningen voor gebouwen of meer technische dingen voor computers ed?
Dat is ook het leuke eraan want je bent steeds bezig om machines te verbeteren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef espri het volgende:
oke gezien, interessant en volgens mij ook best uitdagend?
ja precies, gaaf werk lijkt me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke eraan want je bent steeds bezig om machines te verbeteren.
OP youtube staan wel leuke filmpjes van mijn werk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:39 schreef espri het volgende:
[..]
ja precies, gaaf werk lijkt me.
ik moet het dorp ff inrennen, wil boerenkool eten maar vergeet dus de piepers zuchtttt, latersss
Nou, ik heb anders het idee dat vrouwen veel gemakkelijker schoenen kunnen kopen dan mannen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
echt niet op mn nieuwe schoenen, espritlaarsjes rennen beter hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
OP youtube staan wel leuke filmpjes van mijn werk.
Maar ren ze, doe je nieuwe schoenen maar aan.
Pas je wel op, zometeen pas je niet meer in je trouwjurk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef espri het volgende:
[..]
echt niet op mn nieuwe schoenen, espritlaarsjes rennen beter hoor![]()
en ik kon de verleiding niet weerstaanheb een reuzezak pepernootjes mee....
omdat er voor vrouwen meer keus is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders het idee dat vrouwen veel gemakkelijker schoenen kunnen kopen dan mannen.
Waarom hebben de meeste vrouwen anders dan meer paar schoenen dan dr hand aan vingers heeft?
Die moeten steeds nieuwe kopen omdat ze bij thuiskomst toch achterkomen dat ze of niet goed zitten of ze hebben er niets bij om aan te trekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders het idee dat vrouwen veel gemakkelijker schoenen kunnen kopen dan mannen.
Waarom hebben de meeste vrouwen anders dan meer paar schoenen dan dr hand aan vingers heeft?
hahaha dan moet ik nog meer rennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas je wel op, zometeen pas je niet meer in je trouwjurk.
jij kent vrouwen een beetje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die moeten steeds nieuwe kopen omdat ze bij thuiskomst toch achterkomen dat ze of niet goed zitten of ze hebben er niets bij om aan te trekken.
Nope, het blijven onbegrijpelijke wezens zonder logica.quote:
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nope, het blijven onbegrijpelijke wezens zonder logica.
Dat doe je vrijwel elke morgen al.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:48 schreef Rucky het volgende:
Ik ben geen reet opgeschoten met mijn werk ik had beter in bed kunnen blijven liggen vanmorgen.
Ja maar die twee uur vanmorgen hadden er dus meer kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat doe je vrijwel elke morgen al.
Meer kan altijd, minder is juist lastig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar die twee uur vanmorgen hadden er dus meer kunnen zijn.
Had gekund wellicht, maar nu heb je betaald op kantoor geslapen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar die twee uur vanmorgen hadden er dus meer kunnen zijn.
Betaald Fokken ftw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Had gekund wellicht, maar nu heb je betaald op kantoor geslapen.
Misschien daar ook maar een matrasje neerleggen?
Bed heb ik al. En laat ik nou maar eerst proberen om te fucken, de betaling zie ik later wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef Inlognaam het volgende:
Gigolo niets voor jou? Betaald fucken
Matrassen kopen is wel handig. Een bed waar ie in komt te liggen ook
voor dubbele dubbele houd ik me aanbevolen, ik moet de mijne even nakijken op dubbelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 de eerste dierenkaartjes van de AH weer binnen heeft.
Ireth!! We moeten daarover even contact houden, ik heb al 1 dubbele
Van de oude serie moet ik nog 2 nummers (nou ja ik niet, maar een klein meiske hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
voor dubbele dubbele houd ik me aanbevolen, ik moet de mijne even nakijken op dubbelen
Dan kan jij het nog steeds zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van de oude serie moet ik nog 2 nummers (nou ja ik niet, maar een klein meiske hier)
Das waarquote:
welke nr s zoek je dan ? Dan zal ik eens kijken of het album destijds mee hierheen is gekomen of dat ik het nog kan krijgen van J. het was destijds toch niet vol dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van de oude serie moet ik nog 2 nummers (nou ja ik niet, maar een klein meiske hier)
Ik zoek het nr. van mijn puc-code, zit die er ook tussen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
welke nr s zoek je dan ? Dan zal ik eens kijken of het album destijds mee hierheen is gekomen of dat ik het nog kan krijgen van J. het was destijds toch niet vol dus![]()
van deze serie heb ik de vliegende kikker iig al dubbel
gewoon je provider bellen.. krijg je zo je puc door gegevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zoek het nr. van mijn puc-code, zit die er ook tussen?
Ik ga er wel even lang, het is een pripaid abbo van 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gewoon je provider bellen.. krijg je zo je puc door gegeven
Nummer 105 en 123quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
welke nr s zoek je dan ? Dan zal ik eens kijken of het album destijds mee hierheen is gekomen of dat ik het nog kan krijgen van J. het was destijds toch niet vol dus![]()
van deze serie heb ik de vliegende kikker iig al dubbel
Je wil dus een Babi Pangpang speciaal en een Nasi Goreng met extra Ajam?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je wil dus een Babi Pangpang speciaal en een Nasi Goreng met extra Ajam?
Komt eraan!
ja heel handig...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga er wel even lang, het is een pripaid abbo van 10 jaar oud.
Maar je kan hem opvragen en dan sturen ze je een smsje. Handig toch.
Dat dus, volgens mij is dat een vacatureëis bij telecombedrijven; U mag niet over meer dan 3 hersencellen beschikken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja heel handig...
als je je PUC code nodig hebt... en je foon staat uit...
ow is dat het...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat dus, volgens mij is dat een vacatureëis bij telecombedrijven; U mag niet over meer dan 3 hersencellen beschikken.
UIt ervaring weet ik dat dat het wel moet zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow is dat het...
lol..ik ga lekker een avondje naar mijn dinnetje
veel plezier dolfijntjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow is dat het...
lol..ik ga lekker een avondje naar mijn dinnetje
PUK is toch verbonden met je simkaartje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja heel handig...
als je je PUC code nodig hebt... en je foon staat uit...
Jep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
PUK is toch verbonden met je simkaartje?
Smakelijk eten dan maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo uitgewerkt.eten dan maar nu!
jumjumjumquote:
Volgens mij zitten er nog meer na te genieten van hun eten, het is zo rustig hier.quote:
stilte voor de storm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog meer na te genieten van hun eten, het is zo rustig hier.
Ik voorspel geen storm vannavond, het blijft bij een ligt briesje.quote:
ook een licht briesje kan een storm wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik voorspel geen storm vannavond, het blijft bij een ligt briesje.
lekker eten en dan hangen Ehhequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe is MOE. Maar toen ik thuis kwam was het eten al wel zo goed als klaar![]()
Eten is al opquote:
Niet als ik het niet wil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef espri het volgende:
[..]
ook een licht briesje kan een storm worden
ojee, nog steeds niet helemaal lekker of iets onder de leden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eten is al opGa zo lekker mn warme kleren aandoen want ik heb het ook nog steenkoud voor de verandering
Zodra de zomer voorbij is heb ik het standaard koud nadat ik heb gewerktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef espri het volgende:
[..]
ojee, nog steeds niet helemaal lekker of iets onder de leden?
ja dat is zeker apart, misschien ook vermoeidheid wat mee speelt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zodra de zomer voorbij is heb ik het standaard koud nadat ik heb gewerkt. Al jaren ook, echt een beetje apart
Ja ongetwijfeld. Eigenlijk moet ik ff wat gaan doen, krijg ik het wel weer warm. Maarja, daarna ook weer koudquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat is zeker apart, misschien ook vermoeidheid wat mee speelt?
een koude douche helpt ook he? klinkt heel stom maar werkt welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. Eigenlijk moet ik ff wat gaan doen, krijg ik het wel weer warm. Maarja, daarna ook weer koud. Als ik dan m'n warme kleren aandoe en pantoffels krijg ik het rond tienen weer heel warm en dan blijf ik ook warm.
Nee ook niet echt. Gewoon uitzitten en wachten tot k warm wordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef espri het volgende:
[..]
een koude douche helpt ook he? klinkt heel stom maar werkt wel
Je moet eens weten waar een koude douche allemaal goed voor isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef espri het volgende:
[..]
In de zomer eet je minder omdat je minder energie nodig hebt om je lichaamstemp. op peil te houden. Nu het kouder wordt moet je weer meer eten om warm te blijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zodra de zomer voorbij is heb ik het standaard koud nadat ik heb gewerkt. Al jaren ook, echt een beetje apart
Nou, neehoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
In de zomer eet je minder omdat je minder energie nodig hebt om je lichaamstemp. op peil te houden. Nu het kouder wordt moet je weer meer eten om warm te blijven.
vertel eens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar een koude douche allemaal goed voor is
Het is iig niet goed voor jou als jij mij eronder zet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar een koude douche allemaal goed voor is
9 van de 10 keer wel.quote:
dat is hetzelfde als een hete douche nemen als het warm isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef espri het volgende:
[..]
ik kijk ook, man o man, zo dom kan je toch echt niet zijn?????????????quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Ehhe het volgende:
Ik ken het gevoel
Ik zit barbies baby te kijkenGeweldige tv
ik kijk het dus niet maar op de een of ander manier vind ik Barbie nog wel ergens sympathiek. Ze kan volgens mij best een trut zijn maar ze komt vaker best lief over als je er even doorheen prikt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef espri het volgende:
[..]
ik kijk ook, man o man, zo dom kan je toch echt niet zijn?????????????
Ik denk idd dat het een houding is geworden sinds Oh Oh Cherso en volgens mij is zij echt niet zó dom. Ik vind haar stiekem ook wel een beetje liefquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kijk het dus niet maar op de een of ander manier vind ik Barbie nog wel ergens sympathiek. Ze kan volgens mij best een trut zijn maar ze komt vaker best lief over als je er even doorheen prikt.
GOFFER!!!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Ehhe het volgende:
Ik ken het gevoel
Ik zit barbies baby te kijkenGeweldige tv
tja, ze is ook pas 23 he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kijk het dus niet maar op de een of ander manier vind ik Barbie nog wel ergens sympathiek. Ze kan volgens mij best een trut zijn maar ze komt vaker best lief over als je er even doorheen prikt.
Ik heb een paar maanden terug 3 afleveringen gezien van die bruiloft. En echt toen dacht ik bij mezelf, je bent best een lief meisje. Alleen door haar uiterlijk en idd de daarbij passende houding zien heel veel mensen dat helemaal niet. Hartstikke zonde maarja lieve meisje trekken natuurlijk niet zoveel kijkers aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het een houding is geworden sinds Oh Oh Cherso en volgens mij is zij echt niet zó dom. Ik vind haar stiekem ook wel een beetje lief
Nope, door een koude douce te nemen vernauwen je bloedvaten en bloed is één vd dingen die je lichaam warm houdt. Een koude douce "werkt" alleen maar als de temp. van het water lager is dan de omgevingstemperatuur maar dan is het een tijdelijk gevoel omdat je huid warm is. Je moet juist de kern van je lichaam "opwarmen" anders is het net dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als een hete douche nemen als het warm isals je eronder vandaan komt voel je de hitte niet meer en vind je het koeler dan voor je ging douchen iig
Geloof me, ik ken genoeg mensen uit die wijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef espri het volgende:
[..]
tja, ze is ook pas 23 he?
inderdaad kan ze ook heel grappig zijn maar zo verschrikkelijk grof in de mond vind ik ook weer overdreven hoor
dat meen je niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geloof me, ik ken genoeg mensen uit die wijk.
Ze zijn ECHT zo!
Dat vind ik ook helemaal niet bij jou passenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef espri het volgende:
[..]
dat meen je niet?
ik hou zo niet van dat groffe he?
ik gooi er zelf ook nooit een gvd uit vind dat vreselijk
Ik ben wel eens bij zo'n winkel geweest maar eigenlijk vind ik die niet zo leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ehhe er opent morgen een Big Bazar in Groningen.Vind je misschien ook wel leuk.
haha en waarom vind jij dat niet bij me passen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook helemaal niet bij jou passen
oh dat zijn zulke leuke winkels, ik kom er nooit met lege handen vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ehhe er opent morgen een Big Bazar in Groningen.Vind je misschien ook wel leuk.
Jij bent een heel lieve, zachtaardige vrouw. Daar past geen gevloek bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef espri het volgende:
[..]
haha en waarom vind jij dat niet bij me passen dan?
Ik ben wel nieuwsgierig alleen gaan zij morgen net zo laat open als wij en mijn collega heeft momenteel geen telefoon en hij doet niet aan FB. Onbereikbaar dus, super irritant want ik vind het vanuit het bedrijfsoogpunt wel interessant om daar even te kijken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij zo'n winkel geweest maar eigenlijk vind ik die niet zo leukMaar toch thanx voor de tip
Maar kan je niet alsnog gaan in je pauze of tussendoor ff?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig alleen gaan zij morgen net zo laat open als wij en mijn collega heeft momenteel geen telefoon en hij doet niet aan FB. Onbereikbaar dus, super irritant want ik vind het vanuit het bedrijfsoogpunt wel interessant om daar even te kijken...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij bent een heel lieve, zachtaardige vrouw. Daar past geen gevloek bij
Euhm nee :p Big Bazar zit op de Vismarkt. Dat is 15 minuten rijden vanaf mijn locatie. Schiet niet op dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar kan je niet alsnog gaan in je pauze of tussendoor ff?
Je had laatst een keer foto's gemaakt inderdaad, heb je er nu weer zo'n ^$#-zooi van gemaakt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
opruimen jongens wat houd ik er toch van! Daarom gaan we ook vandaag weer vrolijk verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar eigenlijk bedoel ik meer dit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh haha dat gaat 'm niet worden dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euhm nee :p Big Bazar zit op de Vismarkt. Dat is 15 minuten rijden vanaf mijn locatie. Schiet niet op dus
Heb er wel een aantal als leerling gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef espri het volgende:
[..]
dat meen je niet?
ik hou zo niet van dat groffe he?
ik gooi er zelf ook nooit een gvd uit vind dat vreselijk
Dat kan ik in 3 dagenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je had laatst een keer foto's gemaakt inderdaad, heb je er nu weer zo'n ^$#-zooi van gemaakt?
Nou, sterkte ermee dan maar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat kan ik in 3 dagenappeltje eitje! Ik ben nogal chaotisch :p dat kan mijn collega ook erg waarderen. Not!
ja ik kan er heel boos om worden als ik zo,n gevloek hoor, het kan ook anders denk ik dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal als leerling gehad.
geloof me, in één uurtje rijles krijg je vaker het woord kanker te horen, dan er daadwerkelijk mensen met kanker zijn in Nederland.
Maar blijkbaar mogen ze dat niet niet zeggen op TV, of knippen ze dat eruit.
Ik ben ook niet echt van het vloeken maar als ik écht boos ben komen er wel wat lelijke woorden uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik kan er heel boos om worden als ik zo,n gevloek hoor, het kan ook anders denk ik dan.
maar hoe kon je daarmee werken dan?
ik zou echt helemaal gek worden
zelfs dan kom ik niet verder dan gloeiende gloeiende en shit hahahhaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt van het vloeken maar als ik écht boos ben komen er wel wat lelijke woorden uit
Voor hen is het maar een woord, er zit geen betekenis achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik kan er heel boos om worden als ik zo,n gevloek hoor, het kan ook anders denk ik dan.
maar hoe kon je daarmee werken dan?
ik zou echt helemaal gek worden
Gloeiende shit is anders ook een aardige verwensing hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef espri het volgende:
[..]
zelfs dan kom ik niet verder dan gloeiende gloeiende en shit hahahha
Gvd en kut is dan bij mij wel het 'ergste'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef espri het volgende:
[..]
zelfs dan kom ik niet verder dan gloeiende gloeiende en shit hahahha
nee ik zeg ook niet dat mensen die vloeken slecht zijn maar ik vind het zo rot in het gehoor liggen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor hen is het maar een woord, er zit geen betekenis achter.
Voor hen was het een kankâh kruispunt' en een 'kankâh tegenligger.
Kan je wel wat van zeggen, maar ze snappen het probleem niet.
En op zich waren het geen slechte gasten, dus echt problemen had ik er niet mee.
och wat vervelend nou, verse browniesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, sterkte ermee dan maar..
Ik ga even de buurvrouw helpen met de motorolie en dan daarna de brownies opeten die net uit de over komen. Vervelend toch weer allemaal..
hahaha ik zal het aflerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gloeiende shit is anders ook een aardige verwensing hoor!
ff peukje doen, dat zeg ik het vaakstquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
Potverdikkes of potverdorie is eigenlijk wel wat ik het vaakst zeg ghehe
Het was toch gloeiende gladiolen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gloeiende shit is anders ook een aardige verwensing hoor!
Dat maak jij natuurlijk ook regelmatig mee in je werk denk ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef espri het volgende:
heerlijk, hormoontjes op een toppunt hahahahha
als ik een bevalling doe, gebeurt het ook weleens hoor dat er bij mij een traantje komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat maak jij natuurlijk ook regelmatig mee in je werk denk ik?
Oooohquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef espri het volgende:
[..]
als ik een bevalling doe, gebeurt het ook weleens hoor dat er bij mij een traantje komt.
en de bekende 4de dag bij een pasbevallen vrouw, het toppunt van hormonen, of ze janken de hele dag of ze schelden me stijf hahahha
hahahahaha ik verslikte me toen ik het las maar je hebt wel gelijk, de eerste paar uur is een baby helemaal niet mooi, moet echt nog uitvouwen en uitdeukenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Pulver het volgende:
Gezeur om een pas geboren baby.
"ze lijkt op die en die" blablabla....
Een pas geboren baby lijkt op een regenworm en is LELIJK!!!!
Eigenlijk zou je ze gelijk weer willen terug proppen...
Je hebt er iig aanleg voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Ehhe het volgende:
Maar volgens mij word ik echt een emotioneel hormonaal jankmonster
je kan je het toch bijna niet voorstellen, je reageert zo anders dan dat je bent...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OooohIk probeer me wel eens voor te stellen hoe het bij mij zal gaan, als ik ooit kinders krijg. Maar volgens mij word ik echt een emotioneel hormonaal jankmonster
Soms niet eens de eerste paar uur maar ook gewoon de eerste paar maanden. En dan de trotse ouders die hun kroost dan steeds op facebook plaatsen en dat je er gewoon om moet lachen. Van die babies die dan op heel boos kijkende varkentjes lijken :pquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha ik verslikte me toen ik het las maar je hebt wel gelijk, de eerste paar uur is een baby helemaal niet mooi, moet echt nog uitvouwen en uitdeuken
Da's wel grappigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
je kan je het toch bijna niet voorstellen, je reageert zo anders dan dat je bent...
ik heb er 4 mogen krijgen en steeds was ik anders
ja en maar zeggen, wat mooooiiiiiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Soms niet eens de eerste paar uur maar ook gewoon de eerste paar maanden. En dan de trotse ouders die hun kroost dan steeds op facebook plaatsen en dat je er gewoon om moet lachen. Van die babies die dan op heel boos kijkende varkentjes lijken :p
Dat vond ik bij mijn zusje ook. Vond haar zoooo mooi als babietje, heerlijke hapwangen enzo. Maar als ik nu foto's zie is het vooral een lieve babyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef espri het volgende:
[..]
ja en maar zeggen, wat mooooiiiii
maar voor jou als moeder is het ook gewoon mooi haha
tot je na een jaar de foto,s gaat inplakken en ziet van jeeeeetje die zag er echt niet uit
Dat vind ik niet, ik kan hard en grof gebekt zijn maar als je een baby op mijn schoot legt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
je kan je het toch bijna niet voorstellen, je reageert zo anders dan dat je bent...
ik heb er 4 mogen krijgen en steeds was ik anders
Ik zeg dan dus niet wat mooi maar eerder wat schattig. Dan lieg ik ook niet :pquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef espri het volgende:
[..]
tot je na een jaar de foto,s gaat inplakken en ziet van jeeeeetje die zag er echt niet uit
dan ben je toch zachtaardig? dus anders en dit telt eigenlijk alleen voor moeders die bevallen zijn, dan komen de hormonen los he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, ik kan hard en grof gebekt zijn maar als je een baby op mijn schoot legt.
dat is hetzelfde als je een verjaarscadeau krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zeg dan dus niet wat mooi maar eerder wat schattig. Dan lieg ik ook niet :p
Maargoed de meeste babies zijn nou eenmaal niet zo mooi :p
Ik ben benieuwd hoe realistisch ik ben als ik ooit mama mag worden.
Ik vind hier meer aparte mensen maar die zijn wel tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:49 schreef espri het volgende:
ik kijk nu op rtl4, wat hebben we toch een aparte mensen op de wereld....
ow? hoe apart vind je ons dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind hier meer aparte mensen maar die zijn wel tof.
Niet apart eerder bijzonder, als je de nieuwsberichten leest dan lijkt het wel alsof niemand iets voor elkaar over heeft. Terwijl het fhf het tegendeel bewijst.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet apart eerder bijzonder, als je de nieuwsberichten leest dan lijkt het wel alsof niemand iets voor elkaar over heeft. Terwijl het fhf het tegendeel bewijst.
ja daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet apart eerder bijzonder, als je de nieuwsberichten leest dan lijkt het wel alsof niemand iets voor elkaar over heeft. Terwijl het fhf het tegendeel bewijst.
Laat me raden: Tasjesrovers?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
Als ik de nieuwsberichten lees, word ik alleen maar verdrietig.
En boos en kwaad en woest.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
Wat? Gaat pulver over straat met een handtasje?quote:
Echt bizar he, hoe mensen daar zo in op kunnen gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:49 schreef espri het volgende:
ik kijk nu op rtl4, wat hebben we toch een aparte mensen op de wereld....
Alleen handtasjes die rovers laten vallen, die brengt hij terug naar de eigenaresse en als dank wordt hij oraal verwend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat? Gaat pulver over straat met een handtasje?
Ik dacht dat ik wel van alles had meegemaakt, maar nu valt mijn bek open.
Gelukkig heb ik geen handtasje die ik kan verliezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen handtasjes die rovers laten vallen, die brengt hij terug naar de eigenaresse en als dank wordt hij oraal verwend.
heel vaak zo niet altijd, zit er toch een hoop leed achter en dat vind ik best triest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Echt bizar he, hoe mensen daar zo in op kunnen gaan
Dat is ook wel zo natuurlijk. Het is ook heel treurig. Toch jammer dat ze niet eerder hulp kunnen krijgen/accepteren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef espri het volgende:
[..]
heel vaak zo niet altijd, zit er toch een hoop leed achter en dat vind ik best triest.
we kunnen zo snel zeggen wat een viespeuken maar deze mensen hebben toch een hoop mee gemaakt
ik denk dat het met accepteren te maken heeft, in hun ogen valt het best nog wel mee en is de situatie voor hun vertrouwdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo natuurlijk. Het is ook heel treurig. Toch jammer dat ze niet eerder hulp kunnen krijgen/accepteren.
Heb het niet gezien maar denk dat ik weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef espri het volgende:
[..]
ik denk dat het met accepteren te maken heeft, in hun ogen valt het best nog wel mee en is de situatie voor hun vertrouwd
Of je bent er zelf eentjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen handtasje die ik kan verliezen.
ja precies, ze heeft 20 katten en een reuzebende maar zij is het gewend en leeft voor haar beestjes, dus voor haar klopt het gewoonquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar denk dat ik weet wat je bedoelt.
Als je maar lang genoeg in een situatie zit gaat dat "normaal" aanvoelen en is hulp oid niet nodig.
Alles is immers normaal?
nee, heel andere zaken:quote:
Het mag wat kosten idd......quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
nee, heel andere zaken:
- de verhuizing van het ICC naar scheveningen.
- woningcorporatie Woonbron die hun woonboot willen verkopen.
Oh, dat waren ze alweer...
Te zot voor woorden inderdaad. 250 miljoen euro besteden voor het opknappen en het dan verkopen voor 25 miljoen euro. Gewoon even 500 miljoen oude guldentjes wegflikkerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
nee, heel andere zaken:
- de verhuizing van het ICC naar scheveningen.
- woningcorporatie Woonbron die hun woonboot willen verkopen.
Oh, dat waren ze alweer...
Ga het effe niet over kosten hebben vandaag en de komende weken.quote:
Denk dan ook dat het vnl om haar gezondheid en overlast voor de omwonenden gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef espri het volgende:
[..]
ja precies, ze heeft 20 katten en een reuzebende maar zij is het gewend en leeft voor haar beestjes, dus voor haar klopt het gewoon
Het zal je dan niets verbazen dat Ella Vogelaar destijds daar verantwoordelijk voor was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Te zot voor woorden inderdaad. 250 miljoen euro besteden voor het opknappen en het dan verkopen voor 25 miljoen euro. Gewoon even 500 miljoen oude guldentjes wegflikkeren![]()
En degene die daarover beslisten... die krijgen een aai over dr bolletje en that's it
Je kunt altijd nog tasjes gaan rovenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga het effe niet over kosten hebben vandaag en de komende weken.
ik denk dat familie en buren wel vaak aangeven dat het niet gaat of overlast hebben maar daar zullen ze denk ik, niet zo snel wat van aan nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dan ook dat het vnl om haar gezondheid en overlast voor de omwonenden gaat.
Maar als er mensen zijn die genoeg om haar geven om haar voor dit programma op te geven, waarom komt ze dan in dit programma? (Als je snapt wat ik bedoel)
Alleen vind ik het jammer dat zo'n show niet persé de beste bedoelingen heeft, het gaat om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef espri het volgende:
[..]
ik denk dat familie en buren wel vaak aangeven dat het niet gaat of overlast hebben maar daar zullen ze denk ik, niet zo snel wat van aan nemen.
heb je vreemde mensen en een camera voor je neus, ga je misschien sneller overstag.
Zoiets ja... maar ik bedoel meer degene die heeft bedacht dat een schip van 5 miljoen aankoop, wel even voor 250 miljoen euro opgeknapt zou worden en dan niet zoiets heeft van 'uh, sloop 'm maar!'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het zal je dan niets verbazen dat Ella Vogelaar destijds daar verantwoordelijk voor was.
ja eens, meestal kijk ik dit ook niet omdat ik er verdrietig van word.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen vind ik het jammer dat zo'n show niet persé de beste bedoelingen heeft, het gaat om de kijkcijfers.
Als ze wel succes hebben is het mooi meegenomen maar drama zullen ze ook niet vies van zijn.
Psies, alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
ja eens, meestal kijk ik dit ook niet omdat ik er verdrietig van word.
en nu ook, deze vrouw wordt nu in een huurwoning gezet dat verkocht gaat worden dus ze mag er een half jaar blijven, en n a dat half jaar?>?
staat er dan weer een cameraploeg om te helpen?
dat denk ik dus niet, dan is het ook, we hebben een mooie reportage gemaakt maar nu moet je het maar weer zelf uit zoeken en dat vind ik zeer triest en misbruik maken van een persoon die even heel zwak is geweest...
juist en zo zijn de meeste van die shows,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, alles voor de kijkcijfers.
"We hebben nu laten zien hoe het kan als je doorpakt dus je redt je wel over een half jaar he?"
Nog ff stieken vanuit bedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
ja eens, meestal kijk ik dit ook niet omdat ik er verdrietig van word.
en nu ook, deze vrouw wordt nu in een huurwoning gezet dat verkocht gaat worden dus ze mag er een half jaar blijven, en n a dat half jaar?>?
staat er dan weer een cameraploeg om te helpen?
dat denk ik dus niet, dan is het ook, we hebben een mooie reportage gemaakt maar nu moet je het maar weer zelf uit zoeken en dat vind ik zeer triest en misbruik maken van een persoon die even heel zwak is geweest...
In de wetenschap dat we het eens zijn kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef espri het volgende:
[..]
juist en zo zijn de meeste van die shows,
net als het spijt me of al die andere enge dingen, even een mooi item maar voor de rest laten ze je vallen als een baksteen en dan heb je pas echt ellende.
Die laatste vraag van je, daar zit ik ook nog mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar ik bedoel meer degene die heeft bedacht dat een schip van 5 miljoen aankoop, wel even voor 250 miljoen euro opgeknapt zou worden en dan niet zoiets heeft van 'uh, sloop 'm maar!'.
Maar wat een woningbouwvereniging met een schip zou moeten is me nog steeds een raadsel.
ah oke, dat heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nog ff stieken vanuit bed. Maar hij zei wel dat ze nog geholpen wordt de komende maanden en ook met het zoeken naar een nieuwe woning na dat half jaar. Dus ik hoop van harte dat ze die belofte nakomen.
Kheb hier de stapel van vorig jaar nog langsgelopen, maar heb ze niet voor jequote:
hahaha zijn we het al eens oneens geweest dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
In de wetenschap dat we het eens zijn kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gaan we morgen verder met die programmamakers gloeiende shit wensen kee?
Ik zit achteruit te lezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 de eerste dierenkaartjes van de AH weer binnen heeft.
Ireth!! We moeten daarover even contact houden, ik heb al 1 dubbele
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
PUK is toch verbonden met je simkaartje?
Da's een kavellijst met 47 auto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeeeeh kijk een FHF vrachtwagentje :p
https://www.bva-auctions.(...)ion/lot/4577/2472225
mijn ouders over mijn oudste broer:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha mijn jongste was heel licht en klein, viel ook nog af met een paar dagen en toen leek hij op een garnaaltje.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn ouders over mijn oudste broer:
"Wat een lelijk jong, zit er garantie op?"
Hmmm ik zie nu dat de url van de het object zelf en de lijst hetzelfde is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's een kavellijst met 47 auto's.
Moeten we ze allemaal opkopen?
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn ouders over mijn oudste broer:
"Wat een lelijk jong, zit er garantie op?"
yesssss toppiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]helemaal top...
alles bij geklept en heb goed keuring
vreemden zeiden tegen mijn moeder: "wat een mooi kind zeg, zeker níét van jou"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar wat ze over jouw zeiden... of wil je dat niet vertellen?
Whahaha.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vreemden zeiden tegen mijn moeder: "wat een mooi kind zeg, zeker níét van jou"
![]()
![]()
(en dit is nog waar ook)
het is waar zoals dat gingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahaha.
Dat jij niet van haar was, of dat je een mooi kind was
Was...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het is waar zoals dat ging
dus dat ik een mooi kind was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
ja... klopt wasquote:
Kale hondjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja... klopt was
pfff gek dagje...
ziekenhuis met mijn mams, naar de hondentrimmer met 2 hondjes.. (kolere.. die zijn kaal geworden)
naar stal toe...
ren-me-rot-dag vandaag
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef espri het volgende:
ik ga mn mandje in duikelen, hoop dat ik morgen een belletje krijg dat ik mag werken
Ziet er verdomde goed uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmm ik zie nu dat de url van de het object zelf en de lijst hetzelfde is.
Nee ik bedoel deze [ afbeelding ]
Ik heb hem nog hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef Rucky het volgende:
He Pulver, volgens mij wordt het weer tijd voor je slaap smilie.
quote:
en die smiley beeld precies uit hoe ik me nu voelquote:
Zal ik dan maar een beetje tegen je aanlullen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef Ehhe het volgende:
Na de zoveelste slechte nacht op rij ben ik er wel weer klaar mee en is uitrusten alleen niet genoeg. Ik heb veel slaap nodig om normaal te kunnen functioneren.
Morge.quote:
zijn die kids zulke vochtvreters?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef DJMO het volgende:
na he debacle van dat goedkape pak luiers .. gisteren (oa nav de post van d-c) een pak pampers gehaald. 1e de beste nacht pamper om, Meneer was weer volledig doorgelekt. (terwijl ik hem notabene nog twee keer verschoond heb gisterenavond vanwege poepluiers). Toch maar weer terug naar aldi of c1000 luiers dus. pampers zijn geldverschilling. Voor een euro meer heb het dubbele aan luiers bij de c1000.
Dan heb je vermoedelijk de verkeerde maat voor je monstersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef DJMO het volgende:
na he debacle van dat goedkape pak luiers .. gisteren (oa nav de post van d-c) een pak pampers gehaald. 1e de beste nacht pamper om, Meneer was weer volledig doorgelekt. (terwijl ik hem notabene nog twee keer verschoond heb gisterenavond vanwege poepluiers). Toch maar weer terug naar aldi of c1000 luiers dus. pampers zijn geldverschilling. Voor een euro meer heb het dubbele aan luiers bij de c1000.
Kraamverzorging heb ook nog een jaar op school gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:25 schreef espri het volgende:
lekker zo,n bakkie dankje en ja, ik ben een kraamverzorgster in de thuissituatie
hey wat leuk rucky, alleen theorie of ook in de praktijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kraamverzorging heb ook nog een jaar op school gehad.
Is ook leuk, voornamelijk theorie geen stage iig. De praktijkervaring deed ik op bij neefjes en nichtjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:21 schreef espri het volgende:
[..]
hey wat leuk rucky, alleen theorie of ook in de praktijk?
en? wat vond je er van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Voornamelijk theorieg geen stage iig. De praktijkervaring deed ik op bij neefjes en nichtjes.
De praktijk is altijd anders dan wat je op school geleerd hebt, gelukkig had ik wel een goede praktijk lerares. Ik vond het wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:26 schreef espri het volgende:
[..]
en? wat vond je er van?
praktijk is toch heel anders dan wat je uit de boekjes leest
ja dat op school zitten vond ik minder, was natuurlijk ook al wat ouder maar echt het werken met mensen was vele malen leuker, en toch denk er weleens aan om wat anders te doen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
De praktijk is altijd anders dan wat je op school geleerd hebt, gelukkig had ik wel een goede praktijk lerares. Ik vond het wel leuk om te doen.
haha joh ik kan niet tekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
Kinderen vind ik sowieso leuk om mee om te gaan. Ga ook de engineering in dan kan je mijn collega worden.
Dat is niet moeilijk, een tekening is niets meer dan een verzameling van lijntjes.quote:
jajaja als het zo simpel zou zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, een tekening is niets meer dan een verzameling van lijntjes.
Dat kan ik me goed voorstellen, je moet idd goed zelfstandig kunnen werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef espri het volgende:
[..]
jajaja als het zo simpel zou zijn![]()
nee maar soms denk ik weleens, ga nu weer eens wat anders doen, ik mis toch echt wel collega,s waar je even mee kan overeleggen of gewoon gezellig kan zijn om een praatje te houden, tuurlijk praat ik in mn gezinnen maar is toch anders, ik ben die hulpverlener die van alles moet/kan vertellen, snappie het een beetje?
ja en dat kan ik wel hoor maar net wat ik zeg, ik mis een collega,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, je moet idd goed zelfstandig kunnen werken.
Eerst verhuizen en dan kijk ik wel wat er daar te neu.. doen valt.quote:
jazeker heb ik daar aan gedacht en we hebben zelfs een sportschool hier in het dorpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
Ben je misschien in de gelegenheid om bij een fiets-/sportclub te gaan daar?
Heb je én wat te doen én je hebt de kans nieuwe mensen te ontmoeten.
Ja, ik weet het........een 13 in een dozijn tip en wss heb je daar zelf ook al aan gedacht.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eerst verhuizen en dan kijk ik wel wat er daar te neu.. doen valt.
That's the spirit!quote:
Zometeen heb je ook een echtgenoot waar je lekker op de bank tegenaan kan kruipen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:35 schreef espri het volgende:
inderdaad, gewoon weer doen, de donkere dagen komen er ook weer aan en dan heb je helemaal snel dat je je in huis gaat opsluiten, dat is nu juist wat ik niet wil
getrouwde naam?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zometeen heb je ook een echtgenoot waar je lekker op de bank tegenaan kan kruipen.
Samen tv kijken, wandelen en dat soort dingen.
Maar hoezo aanmelden onder een nieuwe naam?
Ow so! Ik dacht al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:39 schreef espri het volgende:
[..]
getrouwde naam?
ow aanmelden bij de sportschool bedoel ik dus , niet hier
haha ja dat dacht ik al maar bedoelde met nieuwe naam daar.quote:
Dan ga ik wel met je wandelen, mijn tempo ligt ook niet hoog ondanks lange benen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:43 schreef espri het volgende:
[..]
haha ja dat dacht ik al maar bedoelde met nieuwe naam daar.
en tegen elkaar op de bank kruipen doen we nu ook al hoor, samen fietsen ook wel maar hij heeft geen last van zn knieeen en gaat dan al snel te hard voor mij, hij doet zn best dan maar hij wil dan harder om ook een beetje te sporten dus dan zeg ik al snel, ga maar met je vrienden fietsen.
wandelen doe ik een stuk langzamer en hij stapt gewoon sneller door dus dat is ook geen combi
hahha deal, lopen wij als 2 langzame slakjes en bij ieder bankje moeten we natuurlijk even uitrustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met je wandelen, mijn tempo ligt ook niet hoog ondanks lange benen.
Ben zelf ook aan het zoeken naar een sociale bezigheid maar ik hou niet van sporten, dat beperkt de keuze nogal.
Bij elk bankje uitrusten natuurlijk alleen bij mooi weer, ga niet vrijwillig in de kou of regen zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef espri het volgende:
[..]
hahha deal, lopen wij als 2 langzame slakjes en bij ieder bankje moeten we natuurlijk even uitrusten![]()
en wat voor sociale bezigheid zou je willen doen dan?
in het ziekenhuis? als vrijwilliger of bedoel je dat je er zelf veel heen moet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij elk bankje uitrusten natuurlijk alleen bij mooi weer, ga niet vrijwillig in de kou of regen zitten natuurlijk.
Wat ik zelf zou willen? Liefst weer bij een motorclub maar dat gaat nu niet. Mijn financiën laten het niet toe dat ik motor ga/blijf rijden.
Denk dat ik het merendeel van mijn sociale contacten in het ziekenhuis ga maken.
Zelf. Linkerpoot doet het nog steeds niet en de oorzaak is nog niet gevonden. Behalve dat ze weten dat het probleem in mijn onderbeen zit maar ze weten nog niet precies waar en wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef espri het volgende:
[..]
in het ziekenhuis? als vrijwilliger of bedoel je dat je er zelf veel heen moet?
jeetje wat een gedoe zeg, en lange wachttijden er tussen, ja dat herken ik ook wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf. Linkerpoot doet het nog steeds niet en de oorzaak is nog niet gevonden. Behalve dat ze weten dat het probleem in mijn onderbeen zit maar ze weten nog niet precies waar en wat.
31 oktober weer een onderzoek en hopelijk dan duidelijkheid, duurt al bijna een jaar nu. Kan onderhand wel....
Klachtenvrij zal ik wel niet worden, als het maar iets beter wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef espri het volgende:
[..]
jeetje wat een gedoe zeg, en lange wachttijden er tussen, ja dat herken ik ook wel.
zou inderdaad prettig zijn als je er eens helemaal vanaf kan komen
Gewoon gammelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klachtenvrij zal ik wel niet worden, als het maar iets beter wordt.
De score tot nu toe:
-artrofie linkeronderbeen
-uitgeschakelde zenuw linkeronderbeen
-artrose in de rug
Gaat lekker dus.
kunnen we je niet uit elkaar halen en opnieuw bakken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klachtenvrij zal ik wel niet worden, als het maar iets beter wordt.
De score tot nu toe:
-artrofie linkeronderbeen
-uitgeschakelde zenuw linkeronderbeen
-artrose in de rug
Gaat lekker dus.
Mwah, zou je denken?quote:
Heb je direct een hobby!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
kunnen we je niet uit elkaar halen en opnieuw bakken?
hahahaha hoezo fokkers helpen fokkers?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mwah, zou je denken?
[..]
Heb je direct een hobby!
win-win iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha hoezo fokkers helpen fokkers?
Hoeft niet ze gaat maar stofzuigen daar krijg je het ook warm van. Dat is een win-win situatie.quote:
Stofzuigen brrrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoeft niet ze gaat maar stofzuigen daar krijg je het ook warm van. Dat is een win-win situatie.
quote:
Neem een hond; die brengt je ook weer onder de mensen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef espri het volgende:
[..]
ja en dat kan ik wel hoor maar net wat ik zeg, ik mis een collega,
heb dat de laatste maanden sowieso wel dat ik mensen om me heen mis![]()
vriendinnen wonen allemaal een stuk verder weg dus loop je ook niet snel langs en de tijd dat ik hier woon, heb ik niet echt mensen kunnen ontmoeten, het wandelen of samen sporten, fietsen oid dat begin ik steeds meer te missen.misschien dat het daarom ook wel komt dat ik iets anders wil gaan doen.
Als huisdier lijkt me het best. Kun je 'm tenminste naar zn mandje sturen, aanlijnen, enz.quote:
http://frontpage.fok.nl/quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef vannelle het volgende:
En als je'm de krant laat halen logt ie in op de site van de Telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |