quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ken bijna alles al, behalve die paté, maar hij lag er vorige week niet, dus deze week weer opnieuw proberen.
Wat ik jammer vind, dat je je marktonderzoekjes (kladblokje) niet in kunt sturen, eerst ontbrak de knop op de site, en nu kan je 1 keer iets insturen. Ik heb al een hoop gesprekjes gevoerd, jammer dat ik ze niet in kan sturen.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende: [..] Nope. En sommige Appies hebben een minimaal aanbod, ik denk dat ze er dan vanuit gaan dat je even een andere opzoekt. Maar als ik eentje niet kan vinden koop ik misschien een andere uit het rijtje van de lijst dubbel
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd klinkenIk ga het wel proberen, ik was het afgelopen weekend vergeten.
Ik heb ook al een aantal gesprekken gevoerd, ik zit dat eigenlijk voor niets te doen dus? Heb nog niet op de site gekeken.
Ik zeg steeds tegen de mensen die ik een kortingsbon geef dat ze op moeten letten dat er Tivall op de verpakking staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten). Als ik zelfs had mogen kiezen was ik zeker ook voor iets anders gegaan, maar de groenteballetjes, paprika-kaas dingetjes en de paté vond ik allemaal lekker. Moet wel goed opletten dat je ook echt Tivall producten koopt en niet de gewone ah vegetarische producten, alles lag hier naast elkaar en de verpakkingen lijken toch iets op elkaar.
Nee, dat zijn de marktonderzoekjes, met die vragen op je kladblok. De gewone gesprekken kun je via een ander venster wel doorgeven, die zijn uiteraard ook waar het om draait.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook al een aantal gesprekken gevoerd, ik zit dat eigenlijk voor niets te doen dus? Heb nog niet op de site gekeken.
Als het echt als vlees paté smaakt dan hoef ik het niet, maar ik probeer het wel. Kan ik het ook doorgeven dat ik het niks vind.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten).
De paté van Tivall ligt idd altijd bij de gewone paté, net zoals de "vlees"-waren bij de voorverpakte vleeswaren liggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten). Als ik zelfs had mogen kiezen was ik zeker ook voor iets anders gegaan, maar de groenteballetjes, paprika-kaas dingetjes en de paté vond ik allemaal lekker. Moet wel goed opletten dat je ook echt Tivall producten koopt en niet de gewone ah vegetarische producten, alles lag hier naast elkaar en de verpakkingen lijken toch iets op elkaar.
Het hele blokkerkrantje ging over de sarista.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op dit moment lopen er diverse acties:
Vitalu crackers bij Buzzer
Senseo Sarista en Tivall via Insiders
Ik heb even een klein OP'tje gemaakt.
Ja! Ik vermoed dat ik het daarom ook niet heb kunnen vinden, ik dacht dat het op was, omdat er ook een hoop lege schappen waren, maar ik zat vermoedelijk geheel verkeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De paté van Tivall ligt idd altijd bij de gewone paté, net zoals de "vlees"-waren bij de voorverpakte vleeswaren liggen.
Ik heb mij niet aangemeld, als vegetariër ken ik de producten al jaren en vind het wel tof dat vleeseters zo ook eens kennis maken met
Geen kennissen in de buurt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef Rockfire het volgende:
Ik mag ook de wake up light gaan testen. Beetje jammer alleen dat hij in Enschede moet worden afgehaald terwijl ik sinds kort hoofdzakelijk in Zaandijk benDat wist ik nog niet toen ik mij opgaf
Precies datquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Wake-up light tester hier! Blij! Het is het toch fijn om 'm zelf te kunnen testen. Hij is best duur dus je koopt m ook niet zomaar even (ik niet tenminste). Heb enorme moeite met opstaan als er geen licht is (zoals deze donkere periode dus, in de zomer gaat het beter). Ik ben ontzettend benieuwd of het werkt en of mijn vriend er geen last van gaat krijgen hehe.
Bof jij even. Je bent uitgeloot want volgens mij is de inschrijftermijn al verstreken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef makkie88 het volgende:
Vandaag ingeschrevenik las over de Senseo Sarista
dit leek mij een prima idee om te testen, ben benieuwd of ik uitgelood wordt ;-)
inshrijftermijn loopt tot morgen :-) ik wacht in spanning af!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bof jij even. Je bent uitgeloot want volgens mij is de inschrijftermijn al verstreken.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=uitloten&lang=nnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef makkie88 het volgende:
[..]
inshrijftermijn loopt tot morgen :-) ik wacht in spanning af!
en dan als nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=uitloten&lang=nn
Bij mij staat er inschrijven tot 5 september.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef makkie88 het volgende:
[..]
en dan als nogweet ik niet al of ik uit of ingelood wordt ;-)
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef Melleyn het volgende:
Nieuwe campagne bij Insiders: Philips Fidelio Wireless HiFi. Voor ¤175 of ¤249 en zelfs als je hem niet wil houden moet je nog ¤50 betalen.
Ik sla even over geloof ik
ik sla ook over.,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef Melleyn het volgende:
Nieuwe campagne bij Insiders: Philips Fidelio Wireless HiFi. Voor ¤175 of ¤249 en zelfs als je hem niet wil houden moet je nog ¤50 betalen.
Meer info over deze procedure kan je lezen in de deelnamevoorwaarden. In dit geval wordt je waarborgbedrag opnieuw vrijgegeven, na afhouding van een administratieve kost van ¤50. In ruil hiervoor ontvang je een kortingsvoucher van ¤50 die je kan besteden in de Philips webshop.quote:
50 euro administratieve kosten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Meer info over deze procedure kan je lezen in de deelnamevoorwaarden. In dit geval wordt je waarborgbedrag opnieuw vrijgegeven, na afhouding van een administratieve kost van ¤50. In ruil hiervoor ontvang je een kortingsvoucher van ¤50 die je kan besteden in de Philips webshop.
Tsjahet klinkt op zich wel interessant en ik ben nog op zoek naar een goed audiosysteem... maarja. Wat moet ik nou weer als ik het niet weel met een waardebon van philips?
Ja dat is ook zoiets hoor...ik test, daar mogen ze ook blij mee zijn. Dus laat dan ook maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
50 euro administratieve kosten.En een waardebon van Philips.
![]()
Product testen, product houden dan betaal je, zo niet dan betaal je niet. Goedkopere en kleinere dingen gewoon gratis geven. Stomme gedoe dat ze er altijd omheen verzinnen.![]()
Dit faalt zo mogelijk nog wel harder dan de buzzbox.
Je bent als "test"persoon uiteindelijk gewoon deel van een marketingcampagne, dan ga je daar toch niet ook nog eens voor betalen.
Ik heb het niet uitgebreid gelezen, omdat ik het niet ga testen, maar op zich snap ik wel dat dit iets anders is om te testen dan een gratis product om te eten. Het is gewoon apparatuur en prijzig. En je krijgt er ook die bon voor, maar ja. Misschien was 25 euro beter geweest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Fratz het volgende:
Welke gek gaat die dingen van Philips nou testen? Afgezien van het enorme bedrag ben je er niet zeker van welk model je krijgt en je bent ook nog ¤50,- kwijt als je de boel terugstuurd. Ja die krijg je terug als waardebon. Maar daar heb e toch niks aan. Waardeloze actie hoor.
Dat had ik nog niet eens gelezen van die 50 euro...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Fratz het volgende:
Welke gek gaat die dingen van Philips nou testen? Afgezien van het enorme bedrag ben je er niet zeker van welk model je krijgt en je bent ook nog ¤50,- kwijt als je de boel terugstuurd. Ja die krijg je terug als waardebon. Maar daar heb e toch niks aan. Waardeloze actie hoor.
Ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef Melleyn het volgende:
Oei...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het bizarre is ook nog dat het risico dat ze je teruggestuurde pakket kwijtraken ofzo nog best groot is. Dat is een duur geintje dan.
Volgens mij zijn die Sarista's allang uitgeleverd aan de klanten....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef makkie88 het volgende:
[..]
inshrijftermijn loopt tot morgen :-) ik wacht in spanning af!
Inderdaad, mijn zus heeft hem allang binnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die Sarista's allang uitgeleverd aan de klanten....
Waar?quote:
Waar staat het van die 50 euro? Ik heb me net kandidaat gesteld...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gelezen van die 50 euro...Maar ik test sowieso alleen dingen die ik ook nog serieus zou overwegen te kopen als ze bevallen.
Hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar staat het van die 50 euro? Ik heb me net kandidaat gesteld...
quote:Wens je het Fidelio Wireless HiFi-geluidssysteem niet te houden? Dan stuur je het toestel volgens de juiste procedure terug. Meer info over deze procedure kan je lezen in de deelnamevoorwaarden. In dit geval wordt je waarborgbedrag opnieuw vrijgegeven, na afhouding van een administratieve kost van ¤50. In ruil hiervoor ontvang je een kortingsvoucher van ¤50 die je kan besteden in de Philips webshop.
Groot gelijk, ik vond het al niet interessant, maar zo zou ik er al helemaal niet aan meedoen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:42 schreef Blik het volgende:
Ik heb meteen een mail gestuurd dat ik me per direct wil uitschrijven. Zijn ze helemaal van de pot gerukt...
NEe, maar je mag hem gerust naar mij opsturen... We zijn toch bffs (ofzoiets?)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die een extra tube van Clinique in de bus hebben gekregen?Wat cool
Ik snap dat nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet uitgebreid gelezen, omdat ik het niet ga testen, maar op zich snap ik wel dat dit iets anders is om te testen dan een gratis product om te eten. Het is gewoon apparatuur en prijzig. En je krijgt er ook die bon voor, maar ja. Misschien was 25 euro beter geweest...
Was via Insiders inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef D. het volgende:
Ik heb die wake-up light actie gemist. Was zeker niet via Buzzer?
Ah, jammer.quote:
Ik moest een beetje grijnzenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef D. het volgende:
Had mij vorige keer voor de friteuse opgegeven terwijl ik potentiële klant ben, maar mocht 'm niet testen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef D. het volgende:
Had mij vorige keer voor de friteuse opgegeven terwijl ik potentiële klant ben, maar mocht 'm niet testen
Ja serieus, jij eist het als het ware dat je hem mag testen?quote:
Ik ook , kon het niet meer redden vandaag, ben echt benieuwd naar dat dingquote:
Ik heb een mailtje gestuurd of ze mijn beschadigde zending al retour hebben gekregen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het klinkt voor mij dat er iemand op zaterdag telefoondienst had en dat ze maandag in het Vitalu-team bespreken wat er fout is gegaan. Verder komt het retourpakket vandaag of morgen pas bij hen aan. Ik geloof in crackers voor Pisces
Ik geloof écht niet dat ze alsnog een pakket gaan sturen, veel te veel moeite om zo individueel te doen. Als het nou apparatuur was waar je een aanbetaling voor hebt gedaan...quote:Omdat een distributiecentrum over onze leveringen gaat, kunnen wij helaas niet achterhalen of deze al retour is gekomen. Wel heb ik het doorgegeven aan mijn collega. We zijn op dit moment aan het bekijken of we de BuzzKit kunnen nazenden. Wanneer er meer bekend is laten we dat meteen weten.
Vandaag gezocht naar de paté. Dankzij deze post wist ik waar ik moest zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef Zana het volgende:
Die paté smaakt best wel als gewone paté ( lag trouwens ook bij de gewone paté in mijn ah en niet bij de rest van de Tivall producten).
Ik heb 'em gevonden bij de XLquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh je, die burger royaal is nergens te vinden! Er is nog een ah over waar ik kan kijken.. Hele zoektocht zo!
Niet echt borg, das de aankoopprijs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik zag net deze:
www.theinsiders.eu/v2/sit(...)m=cHJlY2FtcGFpZ24%3D
¤299 borg haha
Tja, die zit hier alleen in Eindhoven, toch te ver om een dan niet meer zo gratis stukje tivall te gaan halenquote:
Mja, in zoverre borg, dat het bedrag wordt bevroren op je cc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt borg, das de aankoopprijs.
Oh, als je hem alleen wil testen dan is dat wel te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, in zoverre borg, dat het bedrag wordt bevroren op je cc.
Ik zoverre serieus dat ik naar ik vond een hele goede reden had aangedragen waarom ik de juiste persoon zou zijn om 'm te testen. Mij namen ze daar kennelijk ook niet serieus, dus dan ben ik er snel klaar meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat je sarcastisch was. Het is toch logisch dat je niet alles kan testen?
Daarbij, een friteuse is iedereen een "potentiële" klant voor. Ik zou eerder aan zulke acties gaan twijfelen als mannen een doos maandverband mogen testen.
Er was iemand hier die een reden met een kanarie had gegeven, en die mocht wel een of ander product testen. Ze kijken niet naar de reden. Nergens overigens. Dit is allemaal puur marketing, het kan ze gewoon niet schelen. Doet niets af aan het feit dat het best tof kan zijn sommige producten te mogen testen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zoverre serieus dat ik naar ik vond een hele goede reden had aangedragen waarom ik de juiste persoon zou zijn om 'm te testen. Mij namen ze daar kennelijk ook niet serieus, dus dan ben ik er snel klaar mee
Precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was iemand hier die een reden met een kanarie had gegeven, ...
Dan nog ben je niet de enigequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zoverre serieus dat ik naar ik vond een hele goede reden had aangedragen waarom ik de juiste persoon zou zijn om 'm te testen. Mij namen ze daar kennelijk ook niet serieus, dus dan ben ik er snel klaar mee
Mijn reden was een hele goede reden. De friteuse was zo goed als verkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan nog ben je niet de enigeEr is maar een bepaald aantal beschikbaar. En ze kijken ook naar jouw profiel en gegevens.
Ja, maar die lezen ze dus nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn reden was een hele goede reden. De friteuse was zo goed als verkocht
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
pisces weet ook dat ze die niet lezen hoor..wij zijn een soort van getrouwd
WIl ik ook frietjes eten met D.?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]ik wil nu eigenlijk wel heel graag frietjes met jou en D. eten.
Ik weet dat ze dat weet, maar ik doe niet aan PI'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
pisces weet ook dat ze die niet lezen hoor..wij zijn een soort van getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |